Kännissä jossain bileissä. Eivät selvinpäin suutele mutta kännissä alkavat lääppimään toisiaan ja suutelemaan?
Miksiköhän naiset aina suutelee naisia
73
660
Vastaukset
Jaa-a, jospa humalatila on oiva tekosyy toteuttaa biseksuaalisia taipumuksiaan, mitä selvinpäin ei kehtaa?
Kännissä kaapinovi aukeaa ja narina kuuluu, kello kaksitoista lyöja kuuluu karmiva kiljaisu! "Iik, takas kaappiin". Tiks kiinni.
https://youtu.be/-5oG5Q31fKE
Ehkä se on sitä kuuluisaa "kännisekoilua"? 🤷🏼♂️
En oo pussaillu tyttöjä kännissäkään.On minua kerran nainen pussannut ihan väkisin. Ihan säväytti kyllä vatsanpohjassa. Mutta se väkisin pussaaminen oli vittumaista.
En tykkää mistään väkisin jutuista, tulee heti stoppi.
Raju yleistys taas.. en ole koskaan suudellut naista.. en humalassa sen enempää kuin selvinpäinkään. Minä olen kyllä pussaillut naisten kanssa ja ne ovat tilanteita kun nainen tosiaankin on tullut pussaamaan minua.
Mutta ne ovat olleet ihan puhtaasti suukkoja ystävällisyyden eleenä. Ihan ilman seksuaalista merkitystä.Niih. Syylistyminen tapahtui yli 20vuotta samana iltana jolloin miestäkin syylistyin. Aika outoa että hyväksynyt minut tämmöisenä ja tiesi mitä tein. .
Koska naisetkin nauttivat naiskauneudesta. Ja pussailu on kivaa.
- Anonyymi
onko susi pussaillut komeiden miesten kanssa,jos pussailu on ihanaa sukupuolesta riippumatta?
Anonyymi kirjoitti:
onko susi pussaillut komeiden miesten kanssa,jos pussailu on ihanaa sukupuolesta riippumatta?
En ole pussaillut miehiä. En koe komeita miehiä seksuaalisesti puoleensavetävinä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole pussaillut miehiä. En koe komeita miehiä seksuaalisesti puoleensavetävinä.
Mutta ryhmäseksi kahden naisen kanssa on kivaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ryhmäseksi kahden naisen kanssa on kivaa?
Voisi olla. ei ole kokemusta siitä.
Tuota kyllä tykkään naiskauneusta se nainen on 1000 x kauniimpi kuin minä. mutta kyseinen teko minullakin oli vain vaihtaa naiseen miehet oli niin epämukavia. Eipä sekään nainen ollut sitten yhtään se rehellisempi kun oli varattukin
Mutta tässä on se mistä tykkään on kuin jumalatar.
https://www.instagram.com/p/CrXBu02q2Ah/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==mustasusi kirjoitti:
Voisi olla. ei ole kokemusta siitä.
Ei muiden miehetkää voi olla katsomatta 😅https://www.instagram.com/p/B7m0WBvACD7/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
valtakunta kirjoitti:
Tuota kyllä tykkään naiskauneusta se nainen on 1000 x kauniimpi kuin minä. mutta kyseinen teko minullakin oli vain vaihtaa naiseen miehet oli niin epämukavia. Eipä sekään nainen ollut sitten yhtään se rehellisempi kun oli varattukin
https://www.instagram.com/p/CrXBu02q2Ah/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==No huh huh... 🙃😍 Nyt alan nukkumaan. 😁
valtakunta kirjoitti:
Ei muiden miehetkää voi olla katsomatta 😅https://www.instagram.com/p/B7m0WBvACD7/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Ihan kiva olla sinkku. Saa katsella mitä haluaa. 🙃
Hyvät yöt.valtakunta kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CrXBu02q2Ah/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==Naisvartalo on kyllä kaunis kun mikä, kellä sattuu kaunis vartalo olemaan. Jää pöllönä töllöttämään näkymää.
👀
👅
Ei komeinkaan mies saa aikaan samaa katseen nauliintumista ja ihastelun tunnetta, mielihyvää minkä katsomisesta saa, kun näkee jotain silmää miellyttävää. Naiset on upea luomus. ❤️Huitale kirjoitti:
Naisvartalo on kyllä kaunis kun mikä, kellä sattuu kaunis vartalo olemaan. Jää pöllönä töllöttämään näkymää.
👀
👅
Ei komeinkaan mies saa aikaan samaa katseen nauliintumista ja ihastelun tunnetta, mielihyvää minkä katsomisesta saa, kun näkee jotain silmää miellyttävää. Naiset on upea luomus. ❤️Mies on kuitenkin kumppanina sikäli helpompi, kun aivoitukset käy paremmin yhteen. Joidenkin naisten aivoitukset on niin mutkikkaita ettei niitä tajua kukaan. Ehkä toinen yhtä mutkikas vääntäjäkääntäjä.
Huitale kirjoitti:
Mies on kuitenkin kumppanina sikäli helpompi, kun aivoitukset käy paremmin yhteen. Joidenkin naisten aivoitukset on niin mutkikkaita ettei niitä tajua kukaan. Ehkä toinen yhtä mutkikas vääntäjäkääntäjä.
Noh en nyt naisista tiedä seurustelu kumppaneina mutta taitaa olla myös luonne vaikuttava tekijä kuinka mutkikas ei se ole, eikä minusta ole sukupuoleen liitoksissa.
Tytöillä on suuremmat todennäköisyydet olla sosiaalisia jo leikkien kautta ja ohjelmien mitä ne katsovat poikien ohjelmat on jatkuvaa taistelua nyrkein . Verattuna lapsuudessa prätkäjengiä/turles tai my lilttle ponya/ halinalleja. Kyllä noi tyttöjen on rauhallisemmat ja rauhallisin keinoin ratkaistuja. Jaetaan jäätelökin oli halinalleissa.valtakunta kirjoitti:
Noh en nyt naisista tiedä seurustelu kumppaneina mutta taitaa olla myös luonne vaikuttava tekijä kuinka mutkikas ei se ole, eikä minusta ole sukupuoleen liitoksissa.
Tytöillä on suuremmat todennäköisyydet olla sosiaalisia jo leikkien kautta ja ohjelmien mitä ne katsovat poikien ohjelmat on jatkuvaa taistelua nyrkein . Verattuna lapsuudessa prätkäjengiä/turles tai my lilttle ponya/ halinalleja. Kyllä noi tyttöjen on rauhallisemmat ja rauhallisin keinoin ratkaistuja. Jaetaan jäätelökin oli halinalleissa.Naiset ovat kyllä verbaalisesti miehiä parempia keskimäärin.
valtakunta kirjoitti:
Tytöillä on suuremmat todennäköisyydet olla sosiaalisia jo leikkien kautta ja ohjelmien mitä ne katsovat poikien ohjelmat on jatkuvaa taistelua nyrkein . Verattuna lapsuudessa prätkäjengiä/turles tai my lilttle ponya/ halinalleja. Kyllä noi tyttöjen on rauhallisemmat ja rauhallisin keinoin ratkaistuja. Jaetaan jäätelökin oli halinalleissa.No itellä tuntuu, että sitten kun en oikeesti ymmärrä mitään koko ihmisestä, on kyseessä nainen. Olen jotenkin tottunut suoraviivaisuuteen ja ärsyttää rivienlukemiset kun ei ole mitään luettavaa edes.
Jos joku on vaikeaselkoinen, niin se on yleensä nainen tai jotenkin jälkeenjäänyt mies yksilö.Huitale kirjoitti:
No itellä tuntuu, että sitten kun en oikeesti ymmärrä mitään koko ihmisestä, on kyseessä nainen. Olen jotenkin tottunut suoraviivaisuuteen ja ärsyttää rivienlukemiset kun ei ole mitään luettavaa edes.
Jos joku on vaikeaselkoinen, niin se on yleensä nainen tai jotenkin jälkeenjäänyt mies yksilö.Ketään siis haukkumatta, mutta näin olen omassa elämässäni asian kokenut.
Hyvin monen naisen kanssa sujuu, ei mitään heikkoa, mutta kun ei suju yhtään huomaan tyypin olevan lähes poikkeuksetta nainen.Huitale kirjoitti:
Ketään siis haukkumatta, mutta näin olen omassa elämässäni asian kokenut.
Hyvin monen naisen kanssa sujuu, ei mitään heikkoa, mutta kun ei suju yhtään huomaan tyypin olevan lähes poikkeuksetta nainen.Miehien kanssakin voin olla rajusti eri mieltä, mutta silti yleensä ymmärrän paremmin ajatuskuviot heillä.
valtakunta kirjoitti:
Tytöillä on suuremmat todennäköisyydet olla sosiaalisia jo leikkien kautta ja ohjelmien mitä ne katsovat poikien ohjelmat on jatkuvaa taistelua nyrkein . Verattuna lapsuudessa prätkäjengiä/turles tai my lilttle ponya/ halinalleja. Kyllä noi tyttöjen on rauhallisemmat ja rauhallisin keinoin ratkaistuja. Jaetaan jäätelökin oli halinalleissa.Mä en katellut pienenä yhtään My Little Ponyä, vaan päinvastoin juuri niitä Prätkähiiriä. Ihan hetero silti olen.
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Mä en katellut pienenä yhtään My Little Ponyä, vaan päinvastoin juuri niitä Prätkähiiriä. Ihan hetero silti olen.
Minä katsoin niitä prätkähiiriä sillä silmällä ihastuneena kuin turtlesia 🥰
Mä en katellut pienenä yhtään My Little Ponyä, vaan päinvastoin juuri niitä Prätkähiiriä. Ihan hetero silti olen.
Oletko joku prätkämimmi? Omistat pyörän?
mustasusi kirjoitti:
Naiset ovat kyllä verbaalisesti miehiä parempia keskimäärin.
Niihön ne pärjää koulussakin. 🙄
valtakunta kirjoitti:
Niihön ne pärjää koulussakin. 🙄
Niin kyllä ja ovat tunnollisempia opiskelijoita. Pojilla tahtoo olla halu vaan toimintaan ja remuamiseen. Poikkeuksiakin on.
mustasusi kirjoitti:
Oletko joku prätkämimmi? Omistat pyörän?
En omista edes mopokorttia. Prätkähiiret vaan kiinnostivat minua lapsena enemmän kuin sellaiset "pehmeää hattaraa" -lastenohjelmat. En myöskään koskaan leikkinyt nukeilla, kun sellainen ei voinut vähempää kiinnostaa. No eipä ihme että olen näin vanhemmiten tajunnut olevani vela.
En omista edes mopokorttia. Prätkähiiret vaan kiinnostivat minua lapsena enemmän kuin sellaiset "pehmeää hattaraa" -lastenohjelmat. En myöskään koskaan leikkinyt nukeilla, kun sellainen ei voinut vähempää kiinnostaa. No eipä ihme että olen näin vanhemmiten tajunnut olevani vela.
Hauskaa. 😊
- Anonyymi
"aina"
En ole koskaan suudellut naista, joten teoriasi ei toimi.
Villi veikkaus on, että naiset suojautuvat suutelemalla toisiaan.. siis miehiltä suojautuvat.
- SheenaJotkut tekee tuotakin syystä, että saa olla miehiltä rauhassa, joo. Yksi tyttöporukka sanoi syyksi tuon pussailuilleen ja keskenään kiehnailulle. Mikä minusta oli outoa, kun itse sanon suoraan, että ei kiitos kiinnosta. Jos epätoivottavia lähestyy.
- Anonyymi
Nainen antaa naiselle paremman nautinnon kuin yksikään mies.
Mietin tätä joskus aikoinaan, kun tuli suudeltua joidenkin ystävien kanssa ja aina nimenomaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Alkoholi laskee estoja eli se selkeästl vaikuttaa tilanteeseen. Moni on eritoten nuorena utelias, tutkii seksuaalisuuttaan ja tuo on yksi sen ilmenemismuoto. Toki sillä myös haetaan huomiota.
Eräs ystäväni halusi aikoinaan suudella kanssani. Hän sanoi, että halusi kokeilla miltä se tuntuu, vaikka tiesi olevansa hetero ja että jos kokeilee, ei halua kokeilla kenenkään muun kuin minun kanssani. Se oli jotenkin herttaisesti sanottu 😊- Anonyymi
Jatka mitä sitten tapahtui nyt loppui tarina kesken
Anonyymi kirjoitti:
Jatka mitä sitten tapahtui nyt loppui tarina kesken
Ei siinä ole oikeastaan sen ihmeempää tarinaa. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme poreammeessa saunomisen yhteydessä, minä istuin ystäväni sylissä hajareisin. Se nyt oli sellaista nuoruuden hupsuttelua. Harmitonta hauskanpitoa ja oman seksuaalisuuden tutkimista 😊
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Ei siinä ole oikeastaan sen ihmeempää tarinaa. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme poreammeessa saunomisen yhteydessä, minä istuin ystäväni sylissä hajareisin. Se nyt oli sellaista nuoruuden hupsuttelua. Harmitonta hauskanpitoa ja oman seksuaalisuuden tutkimista 😊
Pussasitteko toistenne pimppejä eli miltä tuntui kun nainen pussaili sinua sinne ja entä miltä tuntui ja maistui pimppi eli kumpi tuntui ihanemmalta ja kumpi antaa paremman kielihoidon mies vai nainen ja miltä kaikki tuntui eli oliko erilaista tai parempaa kuin miehen kanssa ja tuliko kaveristasi lesbo vai hetero eli oletko nähnyt tai kuullut kaveristasi mitään nyt aikuisena
Anonyymi kirjoitti:
Pussasitteko toistenne pimppejä eli miltä tuntui kun nainen pussaili sinua sinne ja entä miltä tuntui ja maistui pimppi eli kumpi tuntui ihanemmalta ja kumpi antaa paremman kielihoidon mies vai nainen ja miltä kaikki tuntui eli oliko erilaista tai parempaa kuin miehen kanssa ja tuliko kaveristasi lesbo vai hetero eli oletko nähnyt tai kuullut kaveristasi mitään nyt aikuisena
Lähtikö ajatus hieman laukalle? Ei tuossa ole sen enempää kerrottavaa.
Molemmat olemme heteroja ja edelleen ystäviä.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Molemmat olemme heteroja ja edelleen ystäviä.Ei lähtenyt mut varmasti homma jatkui loppuun asti ja olis kiva tietää kumpi nuolee paremmin ja miltä naisesta pimppi maistuu ja tämä ei ole mikään ilkeily viesti
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Molemmat olemme heteroja ja edelleen ystäviä.Ja tiedätkö aina kun näet ystäväsi että hän on lesbo ja kulissiliitossa eikä ole onnellinen
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähtenyt mut varmasti homma jatkui loppuun asti ja olis kiva tietää kumpi nuolee paremmin ja miltä naisesta pimppi maistuu ja tämä ei ole mikään ilkeily viesti
Voi sinua. En lähde tästä nyt tämän kummoisempaa eroottista novellia kehittelemään. Joudut turvautumaan mielikuvitukseesi.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Voi sinua. En lähde tästä nyt tämän kummoisempaa eroottista novellia kehittelemään. Joudut turvautumaan mielikuvitukseesi.
No ei tarvi enempää kertoa mut miltä pimppi maistui ja kumman kosketus on parempi miehen vai naisen ja oletko onnellinen miesten kanssa vai miksi olet kulississa eli tule ulos kaapista ja ole onnellinen ja etsit itsellesi kivan iki oman naisen
Anonyymi kirjoitti:
No ei tarvi enempää kertoa mut miltä pimppi maistui ja kumman kosketus on parempi miehen vai naisen ja oletko onnellinen miesten kanssa vai miksi olet kulississa eli tule ulos kaapista ja ole onnellinen ja etsit itsellesi kivan iki oman naisen
Sinun täytyy ottaa itse selvää, miltä nainen maistuu, jos et vielä tiedä. Olen hetero eli en koe tarvetta naisen etsimiselle.
Sinun kannattaisi opetella käyttämään välimerkkejä. Tekstistä tulee luettavampaa, kun sitä on jäsennelty välimerkein.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Sinun täytyy ottaa itse selvää, miltä nainen maistuu, jos et vielä tiedä. Olen hetero eli en koe tarvetta naisen etsimiselle.
Sinun kannattaisi opetella käyttämään välimerkkejä. Tekstistä tulee luettavampaa, kun sitä on jäsennelty välimerkein.Anteeksi vaan mutta et hetero ole olet ollut naisen kanssa eli et ole hetero no tiedän miltä pimppi maistuu eli maistuu taivaalliselta mut miltä se naisesta maistuu olis kiva tietää se ihanalta vai luonnottomalta
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta et hetero ole olet ollut naisen kanssa eli et ole hetero no tiedän miltä pimppi maistuu eli maistuu taivaalliselta mut miltä se naisesta maistuu olis kiva tietää se ihanalta vai luonnottomalta
Suuteleminen toisen naisen kanssa ei tee minusta edes biseksuaalia. Minulla ei ole epävarmuutta seksuaalisesta suuntautumisestani, mutta sinänsä minulle on se ja sama, mitä joku toinen siitä kuvittelee.
Joudut nyt jatkamaan keskustelua aiheesta jonkun sellaisen kanssa, jolla on aiheesta enemmän kokemusta.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Suuteleminen toisen naisen kanssa ei tee minusta edes biseksuaalia. Minulla ei ole epävarmuutta seksuaalisesta suuntautumisestani, mutta sinänsä minulle on se ja sama, mitä joku toinen siitä kuvittelee.
Joudut nyt jatkamaan keskustelua aiheesta jonkun sellaisen kanssa, jolla on aiheesta enemmän kokemusta.Hetero et ole mut millaisista naisista pidät onkohan meillä sama naismaku
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Joudut nyt jatkamaan keskustelua aiheesta jonkun sellaisen kanssa, jolla on aiheesta enemmän kokemusta.Ja anteeksi ei ollut tarkoitus suututtaa vaan kysellä eli udella mielenkiinnosta
Anonyymi kirjoitti:
Ja anteeksi ei ollut tarkoitus suututtaa vaan kysellä eli udella mielenkiinnosta
Voi kuule, minun suututtamiseeni vaaditaan vähän enemmän 😊
Ei minulla ole mitään tiettyä naismakua, kun en katsele naisia romanttisessa mielessä. Jos katselisin, olisi nainen todennäköisesti älykäs, hauska ja hyväsydäminen. Naiset toki noin ylipäätään ovat mielestäni ihania ja voin ihailla tai olla vaikuttunut toisesta naisesta, mutta en tunne samaa romanttista/eroottista tunnetta naisten kuin miesten kanssa.
- Anonyymi
Ja minusta suutelu on enemmän intohimoisempaa ja toinen toisessa tuntee siinä enemmän mukana aivokemiaa kuin jossain yhdynnässä
- Anonyymi
Nuorena olin aika naivia kun naispuolinen ystäväni halusi monesti humalassa suudella minua. Selitti että tekee sitä muilekin eikä se ole mikään iso juttu. Kuitenkin oli suhteessa miehen kanssa. Myöhemmin miettinyt hänen juttuja muutenkin minua kohtaan että eivät ihan kaveri juttuja ollut. Sanoi jopa rakastavansa mutta ajattelin että tarkoittaa niinkuin ystävää. Olen itse kuitenkin hetero enkä osaisi edes kuvitella olevani naisen kanssa.
- Anonyymi
Minun puolesta ihmisiä kaikki ollaan,minua lukuun ottamatta,kaikki saa olla sellaisia kun haluaa,ihmisinä
- Anonyymi
Samaa tekee miehetkin.
- Anonyymi
Nytkö sen vasta tajusit että miehetkin pussailee naisia eli miehet ja lesbot on samiksii kumpikin tykkää naisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö sen vasta tajusit että miehetkin pussailee naisia eli miehet ja lesbot on samiksii kumpikin tykkää naisista
Eikö täällä tälle asialle ole erikseen oma aihealue,siirtäkää tämä aihe jo sinne
Jaa kyllä mä sitä oon nähny tapahtuvan niin päihtyneenä kuin ihan selvinkinpäin myös heteronaisten kesken ja kyllä ihan heteromiestenkin kesken vitsinä tai shokeeraamis tarkoituksessa. Tietenkään kaikki eivät niin toimi ja kokevat sen epämiellyttävänä mutta joillekin se ei ole niin kummoinenkaan asia. Ihan yksilöstähän tuokin on niin kiinni että miten asian sattuu kokemaan. Ite en kyllä tykkää pussailla kuin naisia.🙂.
En ole miestä pussaillut, mutta tanssinut olen kyllä. Olin otettu kun pyysi tanssiin, mutta olen kuitenkin hetero. Hauskaa oli siitä huolimatta. 😄
- Anonyymi
Kun Marin alkoi sitä julkisesti tekemään, alkoivat muut naiset ottaa siitä mallia.
Siihen voi olla monia syitä. - Joku suutelee halusta, jollekin se on provokaatiota ja jotkut naiset haluavat antaa epätarkan mielikuvan seksuaalisesta suuntautumisestaan, joka ehkä vähentää miesten ei_toivottuja lähestymisyrityksiä.
Varmasti on muitakin syitä, mutta nämä tulivat ensimmäiseksi mieleeni. 🙂- Anonyymi
Mikä sinun syysi on pussailla naisia ja kumpi olet sinä haluat antaa nautintoja naisille vai että sinulle annetaan nautintoja
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun syysi on pussailla naisia ja kumpi olet sinä haluat antaa nautintoja naisille vai että sinulle annetaan nautintoja
Enpä muista, että olisin koskaan suudellut naista. Tyttärelleni toki annan iltasuukon poskelle.
Halannut olen montaakin naista. Rutistanut ihan kunnolla.🤗- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun olla liian utelias?
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Enpä muista, että olisin koskaan suudellut naista. Tyttärelleni toki annan iltasuukon poskelle.
Halannut olen montaakin naista. Rutistanut ihan kunnolla.🤗Miksi sitten sanot syitä miksi naiset pussailee ja tyydyttää toisiaan jos et ole koskaan pussaillut ja lempinyt naisten kanssa eli et ole lesbo niin et voi tietää lesbojen ajatus maailmaa
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten sanot syitä miksi naiset pussailee ja tyydyttää toisiaan jos et ole koskaan pussaillut ja lempinyt naisten kanssa eli et ole lesbo niin et voi tietää lesbojen ajatus maailmaa
Mistä tämä tyydyttämisajatus nyt tuli? Eihän siitä aloituksessa kysytty.
Kerroin omista havainnoistani vastauksena alkuperäiseen kysymykseen.
Ei tarvitse olla omakohtaista kokemusta asioista, vaikka niistä olisi mielipide.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ei tarvitse olla omakohtaista kokemusta asioista, vaikka niistä olisi mielipide.No ehkä tyydytämis juttu tuli mieleen kun itse pussais naista niin haluais tyydyttää naisen eli tehdä hänelle hyvää
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ei tarvitse olla omakohtaista kokemusta asioista, vaikka niistä olisi mielipide.Taisin innostua liikaa
- Anonyymi
Ehkä se on osaksi sitä rakkauden ja hellyyden puutetta.Mitä eivät ole keltään mieheltä ikinä saanut.
Olen kännissä pussaillut miehiäkin, mutta ei kai se minusta homoa tee?
- Anonyymi
Minkä muun se voisi muka tehdä? homo mikä homo eikä siinä pitäisi olla mitään häpeämistä nykymaailmassa, tulet vaan rohkeasti kaapista ulos.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Minkä muun se voisi muka tehdä? homo mikä homo eikä siinä pitäisi olla mitään häpeämistä nykymaailmassa, tulet vaan rohkeasti kaapista ulos.
-harmiseikirj-Olen mielelläni ihan homo, mutta en vaan kiihotu miehistä seksuaalisesti. Mutta mieti miten siistiä olisi olla homo. Voisi kaverien kanssa ensin katsoa urheilua ja sitten panna toisiaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Olen mielelläni ihan homo, mutta en vaan kiihotu miehistä seksuaalisesti. Mutta mieti miten siistiä olisi olla homo. Voisi kaverien kanssa ensin katsoa urheilua ja sitten panna toisiaan.
On kyllä aika vaikea heterona nähdä tuossa mitään siistiä :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
On kyllä aika vaikea heterona nähdä tuossa mitään siistiä :D
-harmiseikirj-Mietitään asiaa näin päin. Mieti että sinulla olisi kaverina kasa naisia, jotka haluaisivat katsoa kanssasi urheilua ja sitten panna kanssasi.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mietitään asiaa näin päin. Mieti että sinulla olisi kaverina kasa naisia, jotka haluaisivat katsoa kanssasi urheilua ja sitten panna kanssasi.
Se onkin sitten ihan eri asia :D naisiakin kyllä on monenlaisia, osa tuosta naiskasasta ei välttämättä herättäisi kuin toverillisia tunteita.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Olen mielelläni ihan homo, mutta en vaan kiihotu miehistä seksuaalisesti. Mutta mieti miten siistiä olisi olla homo. Voisi kaverien kanssa ensin katsoa urheilua ja sitten panna toisiaan.
Menkatkaan ei olisi ikinä esteenä 👍
En ole ikinä kokeillut, mutta hongkongilainen kaverini kuulemma on. Kysyin siltä miltä se tuntui, ja se selitti että naiset suutelivat "pehmeämmin" kuin miehet. Ei kyllä vastauksen saamisen jälkeenkään ole itse tehnyt mieli kokeilla.
- Anonyymi
hmm jooh hyvä oma nimitys nuorille hammaslääkäreille ja sellaisille: hammastytöt ja aina tapaamisia heidän kanssaan, aina ja ikuisesti AAMEN.
- Anonyymi
Nyt norjalaiset tytöt pelaavat punaisella paidalla ja filippiineillä on hyökkääjä pelaaja jonka nimi on Parta, eli Beard.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323029Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712688Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641708Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591572
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051063Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022