Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koskaan ei ole liian kuuma rakastelemiseen.. kas kun virkistää kummasti viileä suihku hikoiluhetken jälkeen.
12.06.2023 15:55
Siksi kai Rande vetikin niin paljon raakana, ei tietääkseni ole homosteluun taipuvainen.
Vaan sehän tarkoitti tietynnä sitä, että nukkumasa kutsui alta aika yksikön. Jäi vähän keskustelemiset vaiheeseen.
Meidän kun piti parantaa koko maailma.
12.06.2023 08:17
Noh onhan noita..
Ehdottomasti pitänee nostaa Lady-E ja Rande listan kärkisijoille. Tokiinsa Disukan kanssa saataisiin varmaankin mehevät keskustelut aikaiseksi.
Moni muukin varmasti pystyisi kohahduttamaan mieltäni. Siis keskustellen.
12.06.2023 08:13
Minusta on mukava nähdä perheitä uimahallissa. Kerrankin näin työkaverini perheineen (vaimo ja 4 lasta) ja ilostuin heidän perhedynamiikastaan. Mies antoi pienen suukon vaimolleen kesken pulikointia. Oli ihanaa katseltavaa.
11.06.2023 17:54
Tyyli se on tyylittömyyskin. Tärkeintä on oppia rakastamaan itseään. Jos se tapahtuu vain parin sentin pakkelikerroksen läpi, niin siitä vaan. Jokainen tyylillään.
10.06.2023 08:57
Näkisin ehkä sen tajuttoman tälläytymisen jonkinlaisena egobuustina. Tokkiinsa kaikki lähtee tästä ulkonäkökeskeisestä maailmasta.
On tutkittua faktaa, että kauniimmalla on helpompaa. Keskimääräisesti. Ja ihmiset ovat tässäkin ketjussa myöntäneet että ensimmäiseksi kiinnitetään huomio ulkonäköön. Ja noinhan se on.
Mutta on ihmisiä, jotka ratsastavat ulkonäöllään.. ihan kuin se olisi kaikki mitä he ovat. Oikeuttavat sillä huonon käytöksensä. Onneksi heitä on vain murto-osa.
Toki minäkin arvostan kauneutta, makuuni ovat kylläkin luonnolliset enemmän. Tekojutut eivät mielestäni ole kovin nättejä. Muutoinkin olen sitä mieltä, että jokaisessa on jotakin kaunista.
Aika ajoin törmään ihmiseen joka saa minut miettimään, kannattaako häneen edes tutustua, kun hän on niin kaunis. Ennakkoasenteeltani en välty. Ajattelen että sellainen ihminen, joka on todella kaunis, on turhanpäiväinen. Itseään täynnä oleva ja typerä.
Täälläkin puhutaan paljon niistä arvoista ja siitä että niiden pitää kohdata parisuhteessa. Olen sitä mieltä, että arvojen tulee kohdata kaikissa ihmissuhteissa, jotka ovat pintaa syvempiä.
Ja arvoni eivät kohtaa pinnallisen ihmisen kanssa. Olkoot sellaisia kuin ovat, elä ja anna toisten elää, mutta ei tarvinne minun elämääni tulla.
Maailma on pinnallinen, siitä ei pääse mihinkään.
10.06.2023 08:54
Eli marraskuun skorppareita.
09.06.2023 18:53
Voi, voi.
09.06.2023 18:52
Höpsis.. et siä ole kelvoton ollenkaan.
09.06.2023 18:51
Skorpparit jaetaan kahteen ryhmään.. lokakuun ja marraskuun skorppareihin. Ovat kuin yö jä päivä.
En itse usko horoskooppeihin, mutta astrologiassa voi olla jotakin perää. En tosin menisi siitäkään vannomaan.
09.06.2023 17:55
Mahdollisesti.. se kyllä riippuu siitä missä roikkuu. Tai siis ei roiku.. toivottavasti.
09.06.2023 17:52
No joo.. mutta tarviiko kaikki ottaa niin kirjaimellisen vakavasti.. elämässä saa olla pilkettä silmäkulmassa..
09.06.2023 17:37
Huomenna ajattelin kyllä toteuttaa yhtä jos toista, sylittely ei nyt ole se päälimmäisin. Tosin jos se lasketaan sylittelyksi, niin .. se on ehdoton ykkösprioriteetti.. :D
09.06.2023 17:35
Näyttääpi siltä, että aloituksesi otetaan tosikkomaisen jähmeästi vastaan. Minä en sitä, enkä tätä.. kun kuitenniin koko horoskooppihan on vain pelleilyä.
09.06.2023 17:29
Oh.. piti mennä aloittajalle. Sorry!
09.06.2023 17:17
Kenes alter sä olet?
09.06.2023 17:16
Hmm.. ei ole menneet ihan suunitelmien mukaan. Mutta ehkä jonakin päivänä pääsen toteuttamaan sylittelyä kuten haluan. Asia kerrallaan.
09.06.2023 17:11
Nooh..
SKORPIONI
aloittaa jo aamulla, skorpioni on jo puolenpäivän aikaan ihan kaatokännissä, sitä ei vain hänestä huomaa. Jutut vain muuttuvat ronskimmiksi. Juhannusyö menee rivoja ehdotellessa ja vastakkaista sukupuolta ahdistellessa.
Voipi olla perää taihi sit ei..
09.06.2023 16:57
Minulle se ulkonäkö saattaa olla jopa tekijä, joka etäännyttää. Olen hyvin epäluuloinen ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kohtaan. Pidän heitä suoraan sanottuna hiukan typerinä. Jos päivästään käyttää 2-3 tuntia ulkonäkönsä laittamiseen, ajattelemiseen, kohentamiseen ja ylläpitämiseen.. niin..
Mahtuuko tuollaiseen ihmiseen enää mitään järkevää?
En sano että eivät voisi olla älykkäitä ja viisaita. He vain suuntaavat sen minulle vieraalla tavalla. Nähdäkseni me kuitenkin kaikki kuollaan ja maadutaan jossakin vaiheessa, niin se ulkonäkö on vain tilapäistä.
Toki voi eläissään vaikka käyttää omaisuuden ryppyvoiteisiin jotta seittemänkymppisenä olisi rypytön iho.. mut häh? Mitä vittua rypyttömällä iholla tekee seittemänkymppisenä? Oikeesti?
Näen ulkonäön turhakkeena. Kuin tvshopin aromipesänä. Ihminen itsessään on se tärkein. Kokonaisuutena.
08.06.2023 11:59
No.. mä valehtelin.. nimeni ei ole Sirpa. Okei? Sori. Oli pakko.
08.06.2023 11:37
385 / 799