Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
315
Kommenttia
161
Sipilän hallitus olisi tämänkin hoitanut ihan eri näkemyksellä.
Nuoret kokemattomat naiset alkoi hoitamaan heille vierasta asiaa. Jopa kokeneen presidentin näkemyskin kumottiin ylimiel142Suomen 102 vuotta
Köyhästä maatalousmaasta tuli moderni hyvinvointivaltio. mm Suomessa on ollut maksuton kouluruokailu vuodesta 1948. Se t642Otetaan nyt ylivoimaakin keskusteluun
Se on näköjään ihan sama mistä ruuduista nuo kaksi lähtee, kun lähes aina maaliin päästessään ovat sijoilla 1-2. Viimei242Hiilineutraalius siirtää 2050 luvulle
Purra sitä nyt ehdotti ja Yliväpeli Orhonen ja rouva Yliväpeli sitä myös kannattaa, kun oli asiasta paremman puoliskon041Ilman talonpoikais armeijaa oltaisiin oltu kusessa
Keskusta saa vilpittömät onnittekuni maan pitämisestä poissa kommunismin ikeen alta. Olemme tässä nyt, edelleen sieltäpu141Kuten alla sanottu KETJUISSA, keskusta tuskin hyväksyy lisää autoilijoille maksuja
Myös puhetta ollut kun syksy saapuu, alkaa toisenlainen vaihe politiikassa. Tähän asti saaneet punavihreät galluppiaan k1341Keskustalainen puolutusministeri hoitaa ensiluokkaisesti puolustustamme
Samoin teki edellinen puolustusministeri Jussi Niinistö. Joten kun näin keskustan asialla ollaan, niin siitä helppo jatk1241Elämme yllättäen ajassa nolla
Edelleen toistan, että ilman keskustaa hallituksessa, olisimme hunningolla. Siinä sopeutumuinen hallitus kumppaneihin, j3341Rahan kulun suuntaa pitää saada muutettua, ei voida lapioida ulos jatkuvasti
Alkaneen vuosikymmenen aikana julkisen talouden vuosittaista alijäämään on nykyisillä luvuilla supistettava viidellä mil041Tätä kyytiä Suomi pian anarkistien hallitsema
Keskustalla on nyt paljon tehtävää ettei maa vajoa pimeyteen josta, 1 esimerkki, nyt juuri viimeisessa lisätalousarvioss1740Nyt on ja olisi keskustalaiset osaajat ihan avainasemassa
Maan tilanne alkaa jo olla katastroovinen. Nyt ei voida edetä punavihreitten ehdoin, täytyy saada jotain parempaa. Matti1440Nyt tarvittaisiin tosi kepu isäntiä, isännän ottein taas maa kuntoon
Sipilän hallitus sen teki, ihmeestä totta, ja laittoi maan juoksulleen. Nuo peijoonan AY-johtajat sitten alkoi maan lama2040Keskusta nyt paikan edessä joka pitää katkaista
Vihreät nyt ujuttamassa KRP johtoon oman edustajansa, vastoin ammattilaisia. Vastaanottokeskuksen johtajaansa. Keskusrik1339Keskusta valitsee uudet hävittäjät todellisuudessa
Muilla hallituskumppaneilla ei ole asiaan osaamista, tuskin edes voitte sellaisen mainita joka tietäisi keskustan tietoa939Ei taida olla seuraavaan hallitukseen tunkua. Ainoa järkevä ratkaisu olisi virkamieshallitus.
Kautta historian on vaan totuus ollut että päätöskyvytön ja lepsu vasemmistohallitus auttaa äärioikeiston valtaan. Niin039Ajat niin muuttuneet, monet tulee perässä uuteen aikaan, entistä vaatien
Itseasiassa keskusta on puolueista mahtitekijä edelleen, kun persut nyt omana lahkonaan olleet, joka kuuluu edelleen kes439Ajan hammas on nyt eriä kuin normaalisti, jo 20 miljardia lisävelkaa
Olen edelleen sitä mieltä että hallitus perustuisi nyt kriisi aikana osaamiseen. Teinit voisi olla vaikka sorkkimassa Ma3439Otan päivän meiliin kiinni, olisi montakin asiaa
Seppo Kääriäinen ja Eero Lankia: Näihin kahdeksaan kohtalonkysymykseen keskustan on vastattava – ”tilanne on vakava” Kes539Otan jälleen muutamiin meileihin kiinni, ettei nyt ihan sykerrytä pieneen
Meillä keskusta nyt niin avainasemassa kuin olla voi hallituksessa. Kun syksy saapuu, meilläkin alkaa politiikaa -suunna839Päivän meiliä, joka ei hyvää lupaa hallitys yhteistyölle
Sanna Marin ja Krista Kiuru virittivät jo oman sote-pomminsa – Jos maan hallituksen linja pitää, ”oikeutta käydään” Kesk639