JustJust

Tulen aina toimeen kaikkien vähänkään järkevien ihmisten kanssa, eikä mulla tossa järkevyysvaatimuksessa ole kovinkaan tiukat kriteerit.
Ikää on 52 ja profiilikuva on vuodelta 2021, tarkkaaottaen syyskuussa.
Aloituksia
43
Kommenttia
4387
- ns. ätmeille biisi. Ja myös minulleOlen laittanut tämän kai aikaisemminkin, mutten tiiä mitä tykkäsitte. Sanat edellä: https://www.youtube.com/watch?v=aSq1114
- Näettekö painajaisia?Minä en sellasia oikeasti pelottovia ainakaan, mutta viime yönä oli kyllä aika kamala, kun unessa huomasin että mulle ol16108
- Voi että kaipaan korontakaisia aikojaEilen istuskelin k-marketin kahvisopissa (max. 8 hlö.) kaakaolla. Siinä automaatissa on käsittämättömän paskaa kahvia.1199
- Kauniit viulistitMiks kaikki viulisti(naiset) on aina kauniita? Kaunistaako soitin soittajaa, vai onko se vaan niin ettei muunaliset na090
- On olemassa ihmisoikeudet, naisten oikeudet.....lasten oikeudet, eläinten oikeudet. Ehkä viimeistä lukuunottamatta lähes kaikki maailmat valtiot (USA:ta tietenkin lu6288
- Kisavisat ja väärät "oikeat" vastauksetItse diggaan noista visaohjelmista, mutta joskushan niissä väitetään oikeaksi vastaukseksi ihan vääriä. Tästä oli toine070
- Nythän mä vasta oivalsinPalstan pistekirjoittajan kieltähän en ole koskaan oikein osannut lukea, ja olen vättänyt sen olevan epäsuomea. Elen oll862
- Miksi ei-vagiinallinen seksi on......abortinvastustajille paha? Siksikö, kun se on paras tapa ennaltaehkäistä ei-toivottuja raskauksia? Kaikki tähän aih561
- Aamuyön ratoksi......vaihdoin nimimerkkini takas siihen mitä se oli viimeksi toukokuussa. Laitoin myös iloisen profiilikuvan. :D Sama hen060
- Hyviä uutisia IrlannistaJärjettömän kireä tuo laki kyllä tulee edelleen olemaan, mutta huomattava parannus entiseen kuitenkin. "Irlannin parla1758
- Musta tää on aika hauskaIhanku Hector yrittäis matkia Juicea. https://www.youtube.com/watch?v=FyEfDA3GjWg056
- Jos alkio olisi tietoinen toimijase varmasti tekisi itselleen keskenmenon jos ymmärtäisi joutuvansa syntymään tämän palstan pää-äänen perheeseen. Vai pi356
- Mistä johtuu?Miksei yhdelläkään ehdokkaalla ollut edes mainintaa "valtaväestön" kaupaamasta aborttikiellosta?056
- Sanat sanatMä tykkään aina siitä, et kappaleissa on tärkeät sanat. Tämä mulle tuli tänään mieleen. https://www.youtube.com/watch?v=3455
- Katselen tässä YLEn aamut-TV-tä. Yllätyin.Persuilta on kerrankin tullut järkevää lakiehdotusta. Tai siis laki on jo, mutta se on liian monitulkintainen, joten sit1947
- Sit mun pitää käyfä nää muidenkin kielten opiskelut.Suomen keili on mulle sentään helppoa, mut kaikki muut kielet ei oo. En opiskele siks et joku käskee, opetelen siks en245
- Evoluutio on tottaKreationisti on selkeästi sukua ihmiselle ja muistuttaa paljon enemmän ihmistä kuin vaikkapa koiraa. Katsokaa vaikka t2444
- Mitä tykkäätte Armanista?En ole Arman, enkä myöskään tuo Kaide (tunnen kyllä hänet). Musta tää on yks hauskimmista armanin jutuista. t: Pitkätu042
- Luvassa tukalaa hellettäMinäkään liian kuumasta diggaa, mut hiillostavinta lienee sillä, joka luulee että 1/5 500 000 on enemmistö suomalaisist229
- En saa puhelinta normaaliksiTuli kännissä jotain sähellettyä, ja mun luurista tuli sokeiden puhelin. Millään en saa sitä toimimaan normaalisti, ei l129