Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. Aamun virkku, illan torkku. Nukun miten sattuu, viime yönäkin katsoin monta kertaa kelloa. Seitsemän tuntia on maksimi yöuni. En nuku päikkäreitä kuin joskus sunnuntaisin, jos ehdin. Joka ilta olen jo ennen yhtätoista unten mailla. Ja aamuisin virkeänä ylös.
  2. En uskaltaisi kutsua ...
  3. Hyvä kun on vielä tallessa! Mulla ei ole mitään vanhoja, ainakaan niin vanhoja vaatteita tallessa. Vaikka monesti olen huomannut että jos olis niin olisipa ihan pintamuotia taas. Mutta kaikkea ei ole voinut säilyttää.
    Verhoissa on sama juttu, kolkyt vuotta vanhat kuosit on taas muodissa.