Vai miten se noin tökkii? 😁 Kome maalia pitäis tehdä vielä, että pysyy peleillä vielä? 😃
Sellainen yhyy-asenne näkyy nyt...😃 https://youtu.be/QEpwWXZ05Jo?si=EStjYbaFxn_YGOR6 Tullaan täynnä odotuksia ja duuuum... pettymys...! Jäädään seisomaan lumeen. 😁 Ei mittään...koettu. 😃 Mutta elämä ja maailma rullaa…
Aika vastakkainajettelemaksi menee tää maa nyt...🤔 Ja pahinta on se, että jossainvaiheessa jokaisen pitäisi miettiä, että kummalle puolelle asetut? Mistä tiedät, mikä on sun "puoli"? Kun "joku" taho tulee ovelle kysymä…
Nimittäin eilinen...nyt riittää toviksi...yhhyh..🤢 Mutta tälläinen osui silmiin... https://www.iltalehti.fi/talous/a/38144f9f-5468-4584-aa59-493479155e40 Ja lisäksi jossain mainittiin, että hallituspuolueiden kannatus …
Joo, onhan tässä lomailtu jo tammikuun alusta asti ja jo nyt ensi viikolla heti pitäisi lähtä painattamaan hommia laikka punasena kapitalistien orjuuttamana. 😂 Vitsillä heitin, kun ei mua oikeasti mitkään kapitalistit …
Jokin läheinen tekee jotain väärää, tai inhottavaa, mutta ymmärrät häntä? Vaikea elämä, vaikea lapsuus, väärät esikuvat, vaikeaa siten tai täten..wte? Mutta et tee mitään lopettaaksesi jonkun, joka on selkeästi väärin s…
Sellaiset miehet, miksi ei naisetkin, joilla on vaikeaa jutella täällä vastakkaisen sukupuolen kanssa, miksipä ei yleensäkin muitten kanssa, että millainen isäsuhde teillä on? Onko isänne huomioonottava, kannustava ja a…
Saan tänään tuta aloituksistani. Joillain, tai jollaan on vaan ääretön vimma saada minut olemaan nainen, täti tai tyttö... Aina tuo sama jankutus... okei... Oon sit tyttö, nainen, täti mummo...whatver naarassukupuolinen…
Itsellä kulut ropsahtaneet aikalailla kattoon tässä parin vuoden aikana. Pakko tiputella jotain kuluja ja säästellä oikeasti vähän kaikesta. Tietenkin en ajatellut sentään asua koleassa kämpässä tai syödä lunta ja juoda…
Tämän aloituksen alle voisi alkaa laittelemaan kaikkea älytöntä mitä palstalle työnnetään. Ilmoitukset tähän, niin tsekkaan ja taltioin. Vien sitten ne eteenpäin...laitan vaikka ensin ylläpitoon ja jos sieltä tulee auto…
En nyt lähde yksilöimään, mitä nimimerkkejä tai hahmoja yleisesti vaan tämä selkeästi paha "aines" käyttää, mutta on selkeää, että trollaamista on enempi taas palstalla. Koittakaa kirjoitella vaan sellaisten kanssa tääl…
Tätä... https://youtu.be/ekoZ5o5SEIE?si=0sOvhAiOE3Re4_Cr Rehellisesti...??
Nyt jos joku kehtais valittaa, että on tylsää tuossa metrien päässä minulle, niin lapio tai kola tulisi just käteen. 😂 Ensimmäistä kertaa tämän talon historiassa roskakatos jää lumen alle. Kolaan luiskaa pitkin kohta s…
Minua kyllä luonnonvoimat osaa tilanteessa ärsyttää, mutta usein mahdan niille sentään jotain. Kylmä jos on, niin vältän ulkonaliikkumista, ssmoin kovalla tuulella. Sade joskus ärsyttää, mut on sateenvarjoja ja takkejs.…
Eilen teki mieli vaaleaa leipää, eikä sitä ollut, enkä yhden leivän takia ksuppaankaan lähde. Meinasin tehdä itse, sitten kekkasin, että onhan minulla leipäkone. Mutsi joskus osti vuonna kivi ja tappi. Putsailin sen ja …
Jotkut sukulaiset ja tuttavat ihmettelee, että miksi mulla on muka aina niin paljon hommia ja miksi vaikka kellarirempassa menee aikaa niin paljon. En jaksa selittää heille, mutta syynä on esimerkiksi turha työ. Sikäli …
Olen Einpimies Porkkakoski ja tämä on reporttaasi asumalähiöstä, joka tunnetaan paikallisesti Sinkkulana. Saamieni tietojen mukaan tänne on pesiytynyt varsin sekalainen seurakunta kaikenlaisia ihmisiä. Oppaakseni sain e…
Tuolla maalla on kiva käydä, vaikka nyt kelit ei osunut kohdalleen, mutta parasta kaikessa on kotiin paluu. Ensin tietty kolata piha, sit purkaa tavarat autosta sisään ja heti puuta uuneihin. Mutta ei täällä kovin viile…
Kyllä pistää jo vihaksi nämä kelit. 😡😤 Lunta tulee niin, ettei sekaan sovi. 🤬👿☠️👹 Ja kun ennustetta katsoi, niin seuraavaksi tulee pakkasjakso sitten. -18 jne. 😡😤 Täällä ainakin on talvet olleet poikkeuksellisen …
Se on kyllä toisaalta siistiä. 😁 Tykkään riehua polttopuita. Nyt kun lunta on 60 cm, se puu kaataminen ja kuljetus pihaan on haastavaa ja mun kohdalla hiton fyysistä remuamista. Mutta silti mottikin pihaan kun tulee, s…