antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
Tekstiensä poistajille huomautus
### Miksi sinun Eki Kirjoittanut: piti mennä 24.2.2009 klo 13.53 poistamaan kaikki teksit? Oliko niissä jotain, joka25367Helppoheikin laki
HELPPOHEIKIN LAKI Jokainen normaali yksilö täyttää 10 käskyä senverran, että voi olla omahyväisen tyytyväinen ja tulkit13366- 23363
Iäti raunioina - ei 1000 vuotta !
Jes. 34:10 Ei sammu se yöllä eikä päivällä, iäti nousee siitä savu; se on oleva raunioina polvesta polveen, ei kulje0361Suuri Taistelu Herran Temppelistä !
HURJA LUPAUS - KOVA HAASTE Joh. 2:19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä py336022.10.1844 - Pitää paikkansa, tosi on
MAANVILJELIJÄ = TUTKIVA TUOMIO ? ## Jeesus meni Kirjoittanut: taivaaseen 31jKr 29.5.2008 klo 08.10 josta lähtien h24359Huomenna Öljymäki - järisee !
Kuten tavataan sanoa jossakin päin maailmaa, hyvästiksi: "Ensi vuonna Jerusalemissa" - yhtä hyvin voidaan sanoa, että "H21358Missä sapattimerkki sijaitsee?!?
Ellensapatistit väittävät kivenkovaa, kivisydämin, että heillä on sapattimerkki, sinetti, josta Jeesus heidät tunnistaa24357Miksi adventisti ei keskustele ?
Kun Matt. 2. luvun keskustelun alle tuoneella ei ollut esittää mitään keskusteltavaa, eikä hänellä ollut tarvetta kysell15357Mistä, mistä rakkaus alkoi ?
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, sinettiherrat, eikä Teidän Naisestanne. Vaan Hänestä jota te ette ole koskaan tuntenee17356Adv.johtajat UHKAILEE jäseniään!?
Adventistijohtajat sanovat heidän laumansa olevan se pienen pieni jäännös-Israel. Pelastuuko adventisteista siis vain jä6354Mitä sapattina tehdään, mitä ei?
Yli vuoden olen palstaa seurannut, eivätkä adventistit vieläkään ole paljastaneet, mitä sapattina tehdään ja mitä ei. "P17354Älä riko sapattia, lainkuuliainen
Vaikka ei olisi kirkkosi määrännyt rangaistusta sapatin väärästä viettämisestä, niin Jumalalla on rangaistus jo varattun18353TARVITSETKO vastauksia???
Kaipaatko vilpittömiä ja puolueettomia vastauksia? Yleisiä tai henkilökohtaisempia? Voit kysyä minultakin - niin kysyn15353Laki rakentaa riitaa !
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomi23353Rakkaus ei pelkää totuutta
PELONSEKAKAINEN RAIVO TARTTUU JUMALATTOMAAN Jaak 2:19-20 19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaaj16352Hj: su pedonmerkki jo ennen luomista !
Ensimmäisenä adventtisunnuntaina 28.11.10 ihana viesti Helinältä: "Hyvää sunnuntai-aamua Antille. Oletko tullut ajatell17352Jättäkäämme jo KESKIAJAN alkeet !
OIKEA PROFEETTA RAKASTAA JUMALAN ISRAELIA Lopun ajan eskatologiaa on mahdotonta selittää ilman Jerusalemin keskeistä os15352Advarin kanssa saa ja voi keskustella ?
MITEN KAIKKI LOPPUU - JA MISTÄ SOPII KESKUSTELLA ADVENTISTIN KANSSA ? Kovin vähän tuntuu olevan aiheita, joista voi ke15352Jeesuksen omakuva
Kaksitosita askelta pelastukseesi ... Jesaja 53. 1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?11352