mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
- 2015 tangokuninkaallisetMun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss9192
- Kaarihovissa kajahtaa ! :)Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise1213
- Tangokuninkaalliset 2014Toivottavasti tänä vuonna tangokuninkuuden voittaa Leif Lindeman tai Jarno Kokko. He ovat kaikkein parhaat. Erityisesti801177
- Unohtumaton iltaUnohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levylt13322
- Inhotus ällötys !Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä j5238
- Tartu mikkiin haastatteluvideoTässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/1845515217
- Tympäsee kun....Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina6239
- Tapsan antifaneille !Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p17213
- Odottavan aika on pitkäää....Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis enne10281
- Kiva ! :)Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)2163
- Sitä saa mitä tilaaTies kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat il19301
- Forssan kirkossaVaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä sil9268
- Uusi levy ensivuonna !Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä8244
- 34207
- Tälläisen jutun löysin....Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-6244
- Beatfestissä ?Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?2186
- 4199
- Marko MaunukselaMä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninka4273
- Saariselän konsertti ?Oliko joku täältä tänään Saariselän kappeli konsertissa ? Jos niin oliko hyvä ? Kuka oli säestäjänä ?1324
- Epäselvää artikulointiaIhmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia1150