Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"...kannattaako hypätä kelkasta?"
- Kyllä ehdottomasti. Jaa, miksikö. No jos kiinnostaa "hyppiä kukasta kukkaan", niin mihin sinä sitä suhdetta tarvitset?
01.08.2006 15:37
Vaimo maksaa pillerit ja kortongit..., mutta en kyllä tiedä kumman rahoilla, tuppaavat menemään sekaisin =D
Sama tilanne kaurapuuron ja maidon kanssa.
01.08.2006 15:28
E-typen Angels Crying, muistuttaa minua aina eräästä kestoihastuksestani 90-luvulta...
Vaikka tuo Rammstein on kyllä paljon lähempänä meikäläisen nykyistä musiikkimakuani.
01.08.2006 13:01
Eipä näin ukkomiehenä ole mitään syytä antaa minkäänlaista vastakaikua... Suosittelen, että sinäkin lopetat kirjoittelun. Mikäli miestä kiinnostaa, niin se kyllä ottaa yhteyttä.
31.07.2006 21:08
kumman syyst mieleheni tällänen... miks ihimees naisen euro on 80 senttiä. =D
Meidän firmassa naisten sairaspoissaolot ovat lähes 2 kertaiset verrattuna miehiin (ja naisia on n.70-75% porukasta).
31.07.2006 21:05
Niitä on niin monenlaisia, jotain hyväksyisin toisia en. Vaikea sanoa.
31.07.2006 18:28
"Mitä voin tehdä, mitä mun kannattaa tehdä, koska haluan miehen takaisin ja toisinaan hän käyttäytyykin ihan kuin me seurusteltais vielä??"
- Eipä tuohon taida yleensä auttaa oikein mikään. Aika näyttää onko se nurmi vihreämpää ja miltä se maistuu...
31.07.2006 16:07
Minä ainakin halusin tietää aivan kaiken, ettei tarvitsisi miettiä ja pyöritellä asiaa omassa nupissa. Nuo asiat jos jättää oman mielikuvituksen varaan niin hulluksi tulee.
Kysyähän saa ihan mitä itse haluaa, vastaaja vastaa sitten mihin haluaa, mutta jos minulta vastauksia siinä tilanteessa alkaa pimittämään tai kovin pitkää miettimään, niin saa lähteä sinne toisen luokse (jos on enää mihin mennä).
31.07.2006 13:28
Kyllä tuollaistakin tapahtuu ihan oikeasti.
30.07.2006 14:27
Itsestäni ainakin tuntui helvetin omituiselta herätä ankaran ryyppäämisen jälkeen noin 20-25 vuotta vanhemman naisen vierestä.
Tai no ei se herääminen, mutta kalsarisillaan kun hiippailin aamulla kuselle niin vastaan tuli itseni ikäinen "poika" (mitenhän muuten vedinkin kalsarit jalkaan??).
Silloin päätin, että EI HELVETTI tämä ei tule toistumaan koskaan.
28.07.2006 12:36
Noin sitä pitää miestä opettaa, eiköhän miehisikin pikku hiljaa opi valitsemaan sen "oikean vastauksen".
Paristo lainatakseni totean, että:"Katso, kulta. Pääskysiä"
28.07.2006 12:29
"jos hyvä ystäväsi haukkuu naistasi?"
- Never happened, mutta jokainen saa olla ihan sitä mieltä mitä haluaa. Makuasioista on turha kiistellä.
"jos nainen haukkuu hyvää ystävääsi?"
- Tämä on ihan tuttua :) Mikäs siinä, ymmärrän ihan hyvin, miksi hän ei pidä näistä muutamasta ystävästäni.
27.07.2006 13:45
Naisten kanssa sekoileminen, ihan yleisesti. Kyllä baarissa pitäisi pystyä keskittymään vain ryyppäämiseen...
27.07.2006 08:57
1) Mikä on parasta Suomessa?
- Luonto
2) Mikä on parasta sinussa?
- Ööö...en minä tiedä
3) Mikä on parasta ruokaa?
- Lasagne
4) Mikä on parasta parisuhteessa?
- Läheisyys
5) Mikä on parasta kesäjuomaa?
- Olut
6) Mikä on parasta tekemistä silloin kun ei ole tekemistä?
- Mietiskely
7) Mikä on parasta katsottavaa telkussa?
- Dokumentit
8) Mikä on parasta huumetta?
- Suklaa. (Eikös siinä ollut jotain riippuvuutta aiheuttavaa ainetta)
9) Mikä on parasta työssäsi?
- Hyvin pyörivät lomat
10) Mikä on parasta tämän hetkisessä elämässäsi?
- Nuorimmainen
11) Mikä on parasta kaikesta?
- Kesä
26.07.2006 22:30
Todennäköisesti miehet puhuvat enemmän pillun tiukkuudesta/löysyydestä kuin naiset.
Siitä huolimatta naiset eivät tietääkseni mittaile sisäisiä ulottuvuuksiaan, ainakaan yhtä yleisesti kuin miehet omaa veijariaan :)
26.07.2006 12:53
Mitähän tuohon sanoisi..... Aina ymmärtämättömyys ei johdu koulutuksen puutteesta.
26.07.2006 12:47
Mikäs tuossa Scalen kommentissa on mielestäsi pielessä? Minä olen kyllä tuossa asiassa Scalen kanssa samaa mieltä.
26.07.2006 12:03
"On se toisaalta synkkää joillain kun kattelee netistä pokepätkiä ja joissain niistä eukot joutuu käyttään pienen naisen käden kolmen sormen otetta et jää edes pikkasen imuvaraa"
- Voihan se varmasti aiheuttaa omat ongelmansa naisen "kaatoon", jos vehkeet on sitä luokkaa, että naiset sen nähdessään eivät tiedä itkeäkkö vai nauraakko. Omaan "IRL-gallupiin" eräs nainen vastasi, että pienin on ollut kuin nakki ainoastaan pituutta oli vähän vähemmän. Totta vai tarua, tiedä siitä, mutta ei käy kateeksi.
26.07.2006 11:50
Itse asun mieluummin omistusasunnossa, mutta toisaalta on kiva, että vuokranmaksajiakin löytyy :)
26.07.2006 10:10
Vaikea kuvitella, että naiset saisivat yhtä pitkän keskustelun aikaiseksi esim. rintojen mittailemisesta.
Ehkä se tuo mittaileminen on vähän turhan tekninen laji naisimmeiselle. (;
26.07.2006 09:53
640 / 661