Vapaa kuvaus

Rauhallinen, hidas perushämäläinen. Ei kiirettä mihinkään muualle kuin syömään. Lempikirjat: Monte-Criston kreivi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

33

Kommenttia

397

1. Leeviläisyys pähkinänkuoressa

Koska nk. leeviläissuunnasta näyttää olevan hyvin hatariakin käsityksiä, lienee paikallaan lainata A. Isakssonin kannatt
    Lestadiolaisuus
    44
    4259
  2. Pottunen, !Halleluja

Lopettakaa tuo toinen toisenne mätkiminen ja julkisesti Raamatulla lyöminen. Jos mikään muu ei teitä siinä hillitse, aja
    Lestadiolaisuus
    110
    2536
  3. Luonnollinen vs.hengellinen

Pyydän selitystä/apua seuraavaan jo vuosia ihmettelemäni seikkaan: Raamatussa on koko joukko suorasanaisesti kerrottuja
    Uskonnot ja uskomukset
    94
    2141
  4. Tätä palstaa seuranneena

Olen tehdessäni ratkaisua omassa ajattelussani lukenut tätäkin palstaa jo kauan, etsinyt osan annetuista lähteistä käsii
    36
    1731
  5. HÄVETKÄÄ

Viestiketju jossa puhuttiin Kristuksen kirjeenä olemisesta oli niin kyllästetty tuomitsemisella ja toinen toisensa halve
    Lestadiolaisuus
    18
    1195
  6. Tarkentavia ohjeita

Olen nyt, tässä vaiheessa vielä koeluontoisesti, ottanut vastaan sheriffin tehtävät. Lestadiolaisuuden eri haarat ja var
    Lestadiolaisuus
    26
    1095
  7. Varoituksia

Toisen keskustelijan nimittäminen äpäräksi on johtanut bannauspyyntöön. Mikä uskovainen nimittää toista ihmistä äpäräksi
    Lestadiolaisuus
    20
    1067
  8. Nimikirjainten käyttö

Kun linjana on se, että yksityishenkilöstä (siis muusta kuin julkisuuden henkilöstä) henkilöstä ei pitäisi puhua tunnist
    Lestadiolaisuus
    18
    1033
  9. Agnostikot, ateistit

Jos saatte jotain kicksejä kirjoittaessanne tälle palstalle on parempi ettette puhu halveksivasti uskovista. Oli pakko p
    Lestadiolaisuus
    26
    1010
  10. Poistoilmoitus

Poistin nimim. Saaran viestillä "Anna mun kaikki kestää" aloitetun ketjun, koska se oli 80 % nimim. Pottunen ja nimim. !
    Lestadiolaisuus
    18
    1008
  11. Nimim. "Sairaat uskonnot"

Pidä mielipiteesi ja voit niitä jossain rajoissa esittää täälläkin, mutta pyydän ettet herjaisi toisia keskustelijoita,
    Lestadiolaisuus
    14
    1003
  12. Poistot, netikettiä, saarnaajat

Palstan linkin kautta lähetetyt poistoehdotukset välittyvät minulle ja ylläpidolle. Tätä linkkiä käyttäviä kehottaisin j
    Lestadiolaisuus
    15
    958
  13. Kirkonkellot

Eikö ole hienoa kun KIRKONKELLOJEN ääni kuuluu ennen seurojen alkua?
    Lestadiolaisuus
    19
    793
  14. Vanha äiti

Lähetyksen aikana kuultiin erään pohjoiskarjalaisen lähetys iehen saarnaavan siitä, miten vanhaa äitiä ei pitäisi hyvätä
    Lestadiolaisuus
    8
    669
  15. Pitkät lainaukset

Pitkät lainaukset eivät ole suositeltavia ja ilman että lähde on mainittu ne rikkovat myös tekijänoikeussäädöksiä. Poist
    Lestadiolaisuus
    12
    648
  16. Loanheittoa

Alkaa kyllästyttää tämä molemminpuolinen loanheitto. Näinkä itseään Kristuksen seuraajiksi tituleeravat oikein käyttäyty
    Lestadiolaisuus
    26
    642
  17. Jatkoa Abimelekille

Joudun jatkamaan tähän, sillä edellisessä threadissa mentiin jo liian syvälle "oikealle". Kirjoitit: "Tuon ajan kieless
    Lestadiolaisuus
    26
    590
  18. Poisto

Oli pakko poistaa Saara-nimimerkin aloittama "Nostetaan kissa pöydälle" -ketju koska alkoi mennä toinen toisensa syyttel
    Lestadiolaisuus
    4
    542
  19. Poistotiedote

Eräässä ketjussa (jonka poistin) alkoi esiintyä puheenvuoroja joissa mainittiin nimiltä eräitä pienen, alkuperäiseksi it
    Lestadiolaisuus
    4
    535
  20. Kokonainen saarna

En pidä asianmukaisena että tänne kopioidaan kokonaisia saarnoja, olivat ne sitten miten puhdasta jumalansanaa tahansa.
    Lestadiolaisuus
    3
    466