s_lahti
![]()
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Kyllä vai ei?
Ilman kaksimielisyyksiä, kumpi sana helpompi ;) Itselle tuo 'ei' aika vaikea, vaikkakin se ois parempi sanoa ensin, ja441374Myöhässä..
..lienen minäkin ;) Mitäpä aiot grillailla, makkaran ohella? Onko hyviä marinadi yms. vinkkejä kalalle, kanalle, lihalle181371Haluan jakaa..
..tämän upean fiiliksen! Käen kukuntaa, ja ensimmäiset nupulliset kielot bongattu eteläisessä Suomessa :) Tunnustautuuko161313Onko väliä sen..
..hän mitä tekee työksi. Vaikuttaako kuvaasi ihmisestä hänen arvonsa tai asemansa? Niin, tuskin tähän kukaan vastaa myön401276Onko väliä sen..
..hän mitä tekee työksi? Next example is humour, of course! Sairaanhoitaja; levätäänpäs nyt välillä. Opettaja; kerrataa251249Rajattomasti rahaa
Että mitähän sitä tekis.. pelkkä 'pärjäily' joskus ärsyttää.. Periaatteessa ei tarvi mitään, mutta toisaalta, mitä kaik331230Millainen uteliaisuus..
..ärsyttää, millainen on 'tervettä'? Vai mitä/millaista utelu sun mielestä yleensä on. Pitäiskö jokaisen kertoa itse, mi361227- 241200
- 171199
Kuis paljo mieliala vaikuttaa?
Siihen, viitsitkö/jaksatko kommentoida tänne. Tai tehdä avauksia. Aikapula myös lienee yleinen syy. Onko muita?271196Itsekkyydestä.
Oletko yleensä, entä parisuhteessa, miten ilmenee, millaisia ristiriitoja aiheuttaa. Olettaen nyt, että lapset jo omilla181190Mistä viimeiksi tulit hyvälle mielelle?
Auringostapa tietysti :)) Must oli ihana sellanen juttu, kun nuorehko pari järkkäs yhteiset synttärit. Ei halunneet kuk311187Tapojensa orja?
Ei tuu Joulua, jos ei siivoile kaappeja, ja vähän muutakin ylimääräistä. Vaihda verhoja, ainakin keittiöön, liinoja, mat91119Mitä väliä?
Onko jengi rekkautunut käyttäjäksi? Jos galleriasivu ei julkinen kuitenkaan? Näkis vähän ajatuksia, omia tai lainattuja;201111Flirttailkaa ;)
Te, jotka sen sanoilla taidatte. Ilman ilmeitä, eleitä, silmien pilkettä, hymyä, naurua ;)) Hyvää huomenta, ja viikonlop161107Kertokaa ihmeessä!
Päällimmäisiä kuulumisia? Vai ehtiikö näitä kukaan enää lukeakaan..? Joka tapauksessa; hyvää vointia; riemukasta Joulun221089Olin paratiisisaarella..
..viimeyönä; heräsin, ja uni jatkui vain ;) Kenen seurassa, se jäi hämärän peittoon. Oli niin upeaa, että edes arkeen he151087Unohtumattomia naisia..
..tai miehiä.. läheltä tai kaukaa ?) Ja vois laittaa myös, että miksi :)141052Elämäsi paras vuosi?
Ihanne tilanne; aina just meneillään oleva vuosi, jos osaa elää hetkessä, ottaa siitä kaiken irti. Toivottavasti viel151047- 121039