bushmanni

![]()
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Mikä jumalissa on vikana?
Hesarissa on tuore kolumni, jossa sivutaan samoja aiheita, joista olen itse täällä kirjoittanut, joten olkaapa hyvä, jos4102Uskonnollisuus Made in USA
Amerikkalainen kohusaarnaaja Herzog sai tänään houkuteltua vajaa 1000 ihmistä olympiastadionille, joten voinee sano, ett2101Uskonnottomuus ei johda moraalikatoon
Tiedämme jo tutkimusten kautta, että uskonnollisista perheistä tulevat lapset ovat itsekkäämpiä kuin uskonnottomista per32101Miksi jumalat möhlivät aina?
Osaako kukaan selittää, että miksi ihmeessä jumalat möhlivät ja epäonnistuvat aina mihin tahansa ikinä ryhtyvätkin? Kri31101Jumalan rakkaus
Mitä tämä Jumalan rakkaus on, josta täälläkin niin paljon puhutaan? Sitähän sanotaan, että Oikea Rakkaus hyväksyy toise21100Jatketaanpa Alexin kanssa.
Alex sai tahtonsa läpi ja taas yksi ketju poistui, joka uhkasi Alexin korttitalon pystyssä pysymistä. Kertonee jotain A47100Paljonko pahuutta Jumala vielä sallii?
Annu teki hyvän avauksen, jossa hän pohti sitä, että mitä kaikkea pahuutta se Jumala vielä salliikaan, ennen kuin saa ta2299Ikuista elämää on jo nyt
Minua kiinnostaa beduiinien syntiinlankeemussadun viitekehyksessä se, että miksi ihmeessä Jumala loi tänne ikuista elämä899Jumalan tahto toteutui taas!
Kaikki lienevät jo tietoisia siitä, että Suomessa toteutui Jumalan tahto, kun eduskunta päätti hyväksyä tasa-arvoisen av3298Miksi jumalat eivät arvosta rehellisyyttä?
Syntipukkikeskustelu lähti hyvin käyntiin, niin pistetäänpä aivonystyrät pohtimaan toista ajatusta, kun tälle näyttää ol3198Kreationismi uhka sananvapaudelle
Minusta on hyvä, että tämän palstan adventistit näyttävät sen, mihin maa olisi menossa jos valta olisi heillä, mutta ote2097Fundamentalisti voidaan parantaa
Neurotieteet ovat menneet eteenpäin kuin luotijuna ja kohta on fundamentalisteille iloisia uutisia tiedossa - teidät voi1597Kuinka pääset uskosta eroon
Kuinka sinäkin voit helposti lakata uskomasta uskonnollisesti ihan mihin tahansa ja huomata se, että kuinka uskonnolline1897Ted Wilsonille paljon lisävuosia!
Olin aiemmin sitä mieltä, että Ted Wilsonin valinta adventtikirkon johtoon oli vikatikki, mutta jälleen kerran pyydän ka296Mitähän Jumala miettii tästä?
Tiede on mennyt eteenpäin kuin luotijuna ja Jumala on jäänyt viheltelemään laiturille itsekseen, mutta tuleeko seuraavas796Millainen Jumala olisi oikea?
Tässäpä pari ajatusta keskusteluun siitä, millainen jumala voisi olla oikea Jumala, eli sinne sapattikouluunkin voisi tu1695Maa ja Kuu 10 miljoonan kilometrin päästä
Seuraavan linkin takana on Kuu ja Maa kuvattuna Jupiteriin matkalla olevasta luotaimesta ja kuva on otettu noin 9.66 mil1495Kenttäopas uskontojen villiin maailmaan
Tässäpä taas hyvä linkki, jossa paljon hyvää lukemista adventtikirkosta: http://www.isitso.org/guide/ Edustettuna on a094Miksi Jumala antoi vapauden?
Onko kukaan miettinyt sitä, että miksi Jumala antoi meille vapaan tahdon? Kyllä luultavasti jokainen meistä haluaisi mi1394Rauhallista Joulunaikaa!
Allekirjoittanut toivottaa rauhallista Joulunaikaa kaikille, sekä tietenkin hyvää mieltä ja lähimmäisenrakkautta. Jumal1194