hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
S-CDT, P-GT, B-PVK+T
Olen alkoholiseurannassa ajokorttini takia. Kohta pitäisi käydä labrassa. On tullut juotua muttei juopoteltua. Eli aika2173Espanjaan töihin
Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil0172Milloin irtisanoa!
Omistamani asunto-osake on vuokrattu. Nyt vuokralaisella on alkanut tuntua maksuvaikeuksia. Parina kuukautena vuokra on1171BMW autoja
Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.1171Tuulilasinpyyhkimet
Tuulilasinini on 3,5 vuotiaassa autossani melko huonossa kunnossa. Saanut paljon esim "hiekaniskuja" ym. roskaa. Pyyhkim2169Skoda Fabia
Minulla oli aikoinaan yo. auto uutena ostgettu vm. 20906. Pidin siitä, etenkin ajo-ominaisuuksista. Mahtaako tuollaoinen216846"
Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL2167Rattijuopumus
Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,11166Mikä vikana?
Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p18165Tenos ym. pamit
Olen käyttänyt Tenoxeihin verrattavia, rauhoittavia, väsyttäviä pameja 1 1/2 kuukautta lähes joka ilta. Siis yhtä ainutt1164Löytyykö?
Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä7164Lähivalot
Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?9164Kunnan rakennusinsinööri
Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p1164Viimeistely
Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa1164Miten menetellä
Aajatuksenani on hankkia myymälleni Skodalle (8 000 €) diesel Passat Saksasta. Miten kannattaa homma hoitaa? Ihann itse2163Triptyl
Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.6162Ei tunnista?
Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.3161Omaisuus ja lapset
Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (1158Alasajo
Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod7158Nestettä kehossa
Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos1156