Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Uusi lääke?

Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?
    Alkoholi
    7
    149
  2. Finsat FH!-HD

Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei
    Kotiteatterit
    1
    149
  3. Hidas käynnistyminen

Minulla on neljä-viisi vuotta vanha HP Pavilion G6. Viime aikoina sen käynnistyminen ei oikein onnistu. Itse asiassa väl
    Tietokoneet
    10
    149
  4. Lisävalot

Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa
    Kori ja valot
    1
    149
  5. Mitä mieltä?

Mitä mieltä olette KIA Optima CRDi ISG EX EcoDynamicsista? Onko auto vai täynnä vikoja matkan varrella. Ajettavuus, sisä
    Kia
    3
    147
  6. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    145
  7. Uni osastolla?

Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän
    Uni ja unihäiriöt
    5
    145
  8. Mitä helvettiä!

Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    145
  9. S-CDT, P-GT, B-PVK+T

Olen alkoholiseurannassa ajokorttini takia. Kohta pitäisi käydä labrassa. On tullut juotua muttei juopoteltua. Eli aika
    Alkoholi
    2
    143
  10. Voxra

Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket
    Lääkkeet
    1
    142
  11. Aaamumasennus

Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö
    Masennus
    3
    141
  12. Chario Constellation Phoenix

Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell
    Viihde-elektroniikka
    1
    140
  13. Yövalvominen

Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no
    Uni ja unihairiöt
    0
    140
  14. Korvaus remontista?

Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v
    6
    140
  15. Milloin irtisanoa!

Omistamani asunto-osake on vuokrattu. Nyt vuokralaisella on alkanut tuntua maksuvaikeuksia. Parina kuukautena vuokra on
    Asunnot ja asuminen
    1
    139
  16. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Uni ja unihairiöt
    1
    137
  17. Herääminen?

Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa
    Alkoholi
    16
    137
  18. -902

Koska -902 kilvillä oleva auto on katsastettava?
    Katsastus
    6
    137
  19. Tenos ym. pamit

Olen käyttänyt Tenoxeihin verrattavia, rauhoittavia, väsyttäviä pameja 1 1/2 kuukautta lähes joka ilta. Siis yhtä ainutt
    1
    136
  20. Salitreeni > juoksu

Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k
    Treenaus
    0
    136