Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Lääke uneen?

    Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Uni ja unihairiöt
    1
    129
  2. Suomen perintätoimisto Oy

    Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.
    3
    129
  3. Neuvoja eroa varten?

    Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom
    Avioero
    4
    129
  4. Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg

    Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel
    Lääkkeet
    1
    129
  5. Milloin irtisanoa!

    Omistamani asunto-osake on vuokrattu. Nyt vuokralaisella on alkanut tuntua maksuvaikeuksia. Parina kuukautena vuokra on
    Asunnot ja asuminen
    1
    128
  6. Miten aloittaa?

    Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H
    Hiihto
    1
    127
  7. n. 3000 - 4000 € auto?

    Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk
    Yleistä autoilusta
    8
    126
  8. -902

    Koska -902 kilvillä oleva auto on katsastettava?
    Katsastus
    6
    126
  9. Franchisingketjussa?

    Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    126
  10. Vakava tilanne!

    Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi
    Diabetes
    8
    125
  11. Finsat FH!-HD

    Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei
    Kotiteatterit
    1
    124
  12. Pakkoselibaattiko?

    Olen 55 v. mies. Asunut asumuserossa yli vuoden. Kaikin puolin viriili, halukas, terve mies. Olen ollut ilman seksiä koh
    Parisuhde
    4
    123
  13. 8 kk raittina ja retkahdus

    Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni
    Alkoholi
    2
    123
  14. Alasajo

    Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod
    Uni ja unihäiriöt
    7
    123
  15. Tenos ym. pamit

    Olen käyttänyt Tenoxeihin verrattavia, rauhoittavia, väsyttäviä pameja 1 1/2 kuukautta lähes joka ilta. Siis yhtä ainutt
    1
    122
  16. Mustasukkainen kissa?

    Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten
    Yleistä kissoista
    2
    122
  17. Eroko edessä?

    Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask
    Avioliitto
    2
    122
  18. Yövalvominen

    Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no
    Uni ja unihairiöt
    0
    122
  19. Irstalu

    En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin
    Työpaikkaromanssit
    2
    122
  20. Skoda Fabia

    Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu
    Skoda
    8
    121