hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht1187Vuokrayksiö?
Mitä Fuengirolassa joutuu maksamaan vuokrayksiöstä/kk? Ei tarvi olla keskustassa. Ilmastointi ja muut mukavuudet. Siisti3186Triptyl
Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.6186Rattijuopumus
Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,11185Hienhaju
Otan nykyään vain viikonloppuisin. Ei mitään ympärivuorokautista juopottelua kuitenkaan. Minua on askarruttanut jo jonki1184Hidas käynnistyminen
Minulla on neljä-viisi vuotta vanha HP Pavilion G6. Viime aikoina sen käynnistyminen ei oikein onnistu. Itse asiassa väl10184Madshus
Olisi tarjolla Madshusin viime kauden kisasuksi. Pituus 185 cm. Itse olen 169 cm lyhyt ja painan nyt 70 kg. Paino oletet2182Espanjaan töihin
Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil0180Lähivalot
Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?9180Milloin irtisanoa!
Omistamani asunto-osake on vuokrattu. Nyt vuokralaisella on alkanut tuntua maksuvaikeuksia. Parina kuukautena vuokra on1179Ei tunnista?
Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.3178Tuulilasinpyyhkimet
Tuulilasinini on 3,5 vuotiaassa autossani melko huonossa kunnossa. Saanut paljon esim "hiekaniskuja" ym. roskaa. Pyyhkim217546"
Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL2175Samsung
Miten saan pari vuotta vanhan Samsungin 37 # TV:n toimimaaan Genen kanssayhdessä? Nyt ei onnistu. Kapula on vähän onneto4173Pistävä haju
Minulta paloi pzza pohjaan ja n yt asunnossa on lievä pistävä haju. Miläsen saisi pois muuten kuin otsonoinilla? Ei se n5173n. 3000 - 4000 € auto?
Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk8172Mikä vikana?
Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p18171Keuhoputken tulehdus
Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain0171Tenos ym. pamit
Olen käyttänyt Tenoxeihin verrattavia, rauhoittavia, väsyttäviä pameja 1 1/2 kuukautta lähes joka ilta. Siis yhtä ainutt1170Herääminen?
Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa16170