Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Vieras nainen

Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Treffeillä
    1
    187
  2. Vuokrayksiö?

Mitä Fuengirolassa joutuu maksamaan vuokrayksiöstä/kk? Ei tarvi olla keskustassa. Ilmastointi ja muut mukavuudet. Siisti
    Aurinkorannikko
    3
    186
  3. Triptyl

Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.
    Lääkkeet
    6
    186
  4. Rattijuopumus

Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,
    Alkoholi
    11
    185
  5. Hienhaju

Otan nykyään vain viikonloppuisin. Ei mitään ympärivuorokautista juopottelua kuitenkaan. Minua on askarruttanut jo jonki
    Alkoholi
    1
    184
  6. Hidas käynnistyminen

Minulla on neljä-viisi vuotta vanha HP Pavilion G6. Viime aikoina sen käynnistyminen ei oikein onnistu. Itse asiassa väl
    Tietokoneet
    10
    184
  7. Madshus

Olisi tarjolla Madshusin viime kauden kisasuksi. Pituus 185 cm. Itse olen 169 cm lyhyt ja painan nyt 70 kg. Paino oletet
    Hiihto
    2
    182
  8. Espanjaan töihin

Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil
    Työelämä
    0
    180
  9. Lähivalot

Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?
    Kori ja valot
    9
    180
  10. Milloin irtisanoa!

Omistamani asunto-osake on vuokrattu. Nyt vuokralaisella on alkanut tuntua maksuvaikeuksia. Parina kuukautena vuokra on
    Asunnot ja asuminen
    1
    179
  11. Ei tunnista?

Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.
    Tulostimet
    3
    178
  12. Tuulilasinpyyhkimet

Tuulilasinini on 3,5 vuotiaassa autossani melko huonossa kunnossa. Saanut paljon esim "hiekaniskuja" ym. roskaa. Pyyhkim
    Yleistä autoilusta
    2
    175
  13. 46"

Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL
    Laitteet
    2
    175
  14. Samsung

Miten saan pari vuotta vanhan Samsungin 37 # TV:n toimimaaan Genen kanssayhdessä? Nyt ei onnistu. Kapula on vähän onneto
    Kotiteatterit
    4
    173
  15. Pistävä haju

Minulta paloi pzza pohjaan ja n yt asunnossa on lievä pistävä haju. Miläsen saisi pois muuten kuin otsonoinilla? Ei se n
    Siivous
    5
    173
  16. n. 3000 - 4000 € auto?

Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk
    Yleistä autoilusta
    8
    172
  17. Mikä vikana?

Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p
    Nettideittailu
    18
    171
  18. Keuhoputken tulehdus

Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain
    Sairaudet
    0
    171
  19. Tenos ym. pamit

Olen käyttänyt Tenoxeihin verrattavia, rauhoittavia, väsyttäviä pameja 1 1/2 kuukautta lähes joka ilta. Siis yhtä ainutt
    1
    170
  20. Herääminen?

Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa
    Alkoholi
    16
    170