Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. S-CDT, P-GT, B-PVK+T

Olen alkoholiseurannassa ajokorttini takia. Kohta pitäisi käydä labrassa. On tullut juotua muttei juopoteltua. Eli aika
    Alkoholi
    2
    173
  2. Espanjaan töihin

Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil
    Työelämä
    0
    172
  3. Milloin irtisanoa!

Omistamani asunto-osake on vuokrattu. Nyt vuokralaisella on alkanut tuntua maksuvaikeuksia. Parina kuukautena vuokra on
    Asunnot ja asuminen
    1
    171
  4. BMW autoja

Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.
    Auton maahantuonti
    1
    171
  5. Tuulilasinpyyhkimet

Tuulilasinini on 3,5 vuotiaassa autossani melko huonossa kunnossa. Saanut paljon esim "hiekaniskuja" ym. roskaa. Pyyhkim
    Yleistä autoilusta
    2
    169
  6. Skoda Fabia

Minulla oli aikoinaan yo. auto uutena ostgettu vm. 20906. Pidin siitä, etenkin ajo-ominaisuuksista. Mahtaako tuollaoinen
    Skoda
    2
    168
  7. 46"

Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL
    Laitteet
    2
    167
  8. Rattijuopumus

Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,
    Alkoholi
    11
    166
  9. Mikä vikana?

Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p
    Nettideittailu
    18
    165
  10. Tenos ym. pamit

Olen käyttänyt Tenoxeihin verrattavia, rauhoittavia, väsyttäviä pameja 1 1/2 kuukautta lähes joka ilta. Siis yhtä ainutt
    1
    164
  11. Löytyykö?

Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä
    Lääkkeet
    7
    164
  12. Lähivalot

Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?
    Kori ja valot
    9
    164
  13. Kunnan rakennusinsinööri

Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p
    Palkat
    1
    164
  14. Viimeistely

Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa
    Hiihto
    1
    164
  15. Miten menetellä

Aajatuksenani on hankkia myymälleni Skodalle (8 000 €) diesel Passat Saksasta. Miten kannattaa homma hoitaa? Ihann itse
    Auton maahantuonti
    2
    163
  16. Triptyl

Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.
    Lääkkeet
    6
    162
  17. Ei tunnista?

Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.
    Tulostimet
    3
    161
  18. Omaisuus ja lapset

Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (
    Avoero
    1
    158
  19. Alasajo

Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod
    Uni ja unihäiriöt
    7
    158
  20. Nestettä kehossa

Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos
    Yleistä laihdutuksesta
    1
    156