sun_sailor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
114
Dubronikin lähialueet / kylät
Moi! Kroatiassa on tullut purjehdittua ees-taas jo 10 vuoden ajan. Tänä vuonna, elokuun lopulla, ollaan kuitenkin "maiss0110Nyt ei kysytä vaan tarjotaan mahdollisuutta
Hei! Nyt tuli kiirus. 6.6.2015 lähden purkkarilla Marinasta, 15 min länteen Trogirista, viikon rennolle cruisailulle tut2171Kroatian vesille; syys-lokakuussa;max vko
Hei Olen lähdössä joko LA 27.9. tai LA 4.10.2014 Kroatiaan purjehtimaan viikoksi. Alun perin piti lähteä yksin, mutta0137Kroatian rannikko vesiltä käsin - mahdollisuus
Moi! Olen purjehtimassa veneellä Splitin lähivesillä joko viikon 20.9. - 27.9. tai 27.9 - 4.10.2014. Olen suurimman os3247Zadar + vesille?
Moi! Kahden viikon päästä startataan kahden viikon purjehdukselle Trogirin kupeesta. Nyt suuntaammekin Dalmatian pohjois2214Tulo-ja poisto / tasapaino -noviisi kysyy
Terve! Muutettiin juuri 1½ kerroksiseen paritaloon, jossa Nilan VP18 lämpimän ilman talteenotolla ja vesipatteriverkosto5267Ensikertalaiset lähdössä
Hei! Ollaan vaimon kanssa ensi kertaa lähdössä Madeiralle. Vielä ei matkaa/lentoja ole ostettuna. Ajankohtana helmikuun291719Vinkkejä purjehtijoille
Moi! Ollaan purjehdittu Dalmatian vesillä useana vuotena - oliskohan nyt takana joku 15 viikkoa. Aina löytyy uusi kivoja5189Yhdistelmäuunit - kokemuksia
Moi Normaalin ison uuni lisäksi on tarkoitus hankkia 45 cm kokoiset, JOKO: A1 höyryuuni A2 mikro kiertoilmauuni -yhdist0238Epoq, Noblessa, Kvik
Moi Vuodenvaihteessa alkaa uuden keittiön rakentaminen: Vajaa 5 metriä yhdellä seinällä, toisella tilaa 2m (kylmäkoneet61575Gigantin keittiöistä
Moi! Onko kokemuksia Gigantista keittiötoimittajana? Miten toimitukset sujuivat? Miten palvelu pelasi, oliko suunnittel0141Laminaattilattia parketin päälle rossipohjalla
Moi! Mites, onko täysin kuolleena syntynyt idea asentaa laminaattilattia kohtuukuntoisen, mutta ah niin vanhanaikaisen4461Kestävä, hengittävä, kevyt sadeasu?
Moi! Pitäisi hankkia kestävä, aktiivipurjehdukseen suunniteltu, hyvin hengittävä ja kevyt (vuoreton) sadeasu. Yksi esime7704Tammi-helmikuussa, tauon jälkeen takas
Tämä viesti on miltei kopio aiemmasta - nyt hieman stilisoitu toivossa että saisi kommentteja, kiitos. -E Moi! Vaimon k12434Hyvää ruokaa lauantaina - mistä?
Moi! Tullaan vaimon kanssa la-su Turkuun. Illalla klo 1900 Logomoon ja sitä ennen tulisi syödä hyvin, maukkaasti, leppoi3172Leski otaa lainaa - pesä ostaa asunnon
Moi! Jakamaton kuolinpesä; leski 2 tytärtä Lesken asunto myyty vuosi sitten - rahat tilillä ja myyntivoiton verot maks53584 päivää Funegirolassa - what to see, what to do?
Moi! Tuli äkkilähtö vaimon kanssa Fugeen - starttti 30.6. TO - paluu MA illalla Vinkkejä kaivataan esim. * kohtuuhinta12328Purhjehdusta Kroatian rannikolla
Terve! Minua kiinnostaisi vaihdella kokemuksia hyvistä kohteista - niin palvelusatamat kuin ankkuripaikatkin. Itse olen9332