miikanaahum

Aloituksia
268
Kommenttia
1466
JUMALA ON TYÖNNETTY SYRJÄÄN
Kyllä vain ainakin liki kaikissa länsimaissa Jumala on työnnetty syrjään ja hänestä ei saa puhua! Jumala on maailmankai6341ON USEITA SYITÄ
Tiedättekö hellarit ja muut, että kaikki syyt kieltäytyä ottamasta Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksi ovat tekosyitä?12334UROKSEN JA NAARAAN OLEMASSAOLO PUHUU JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ
Aateistit monesti uskovat että maapallon eliökunta on syntynyt itsestään ja sitten vain kehittynyt. Mutta millä selität42331JOKO USKOSSA SYÖTTE JA JUOTTE
Joko te palstan lukijat syötte Jeesuksen ruumista ja juotte Jeesuksen verta? Tämä on luovuttamatonta ja Jeesus itse Raa9326JUMALASUHDE OIKEIN
Kyllä vain, näitä joilla on Jumalasuhde oikein on eri uskonsuunnissa. On samantekevää on sitten vaikka helluntaissa, lut6326IHMEELLINEN LEMMIKKIKISSANI
Kyllä vain, vaikka minulla on jo päälle 15 vuotta ollut lemmikkikissani, en lakkaa ihmettelemästä ja ihastelemasta sen k25324JOUKO PIHON AJATUKSIA
Jos sinä et usko Jumalaan etkä noudata hänen tahtoaan, sinä olet kapinallinen ja sodassa Jumalaa vastaan. Sen sodan sinä34317TODISTELETTE
Te arvon ateistit kyllä todistelette kiivaastikin, että ei mukamas ole Jumalaa ja ei sitäkään Jumalaa josta Raamattu ope38314KASTEESTA SEURAKUNNASSAMME
Minä ja ystäväni kuulumme samaan seurakuntaan ja olemme saaneet lapsikasteen lisäksi uskovan kasteen, ja on kulunut usei12309METSÄN LUOJA JA JUMALA
Teille ateisteille tulee varmaan mieleen kun katsotte metsää, että se on vain ilmestynyt sattuman ja luonnonlakien myötä39308JEESUS EI HALUA TEITÄ HELVETTIIN
Olen mesonnut kovasti tulihelvetistä viime aikoina, mutta nyt tulee ilmoittaa sekin totuus, että Jeesus ei halua hetään160308ATEISMIA ELI JUMALAN KIELTÄMISTÄ EI VOI PERUSTELLA
Ateismille, eli Jumalan kieltämiselle on vain näennäis- ja muka-todisteet ja ei mitään todellista ja painavaa perustetta37304NAIMISISSA JEESUKSEN KANSSA
Kyllä vain, karskeinkin mies voi olla naimisissa Jeesuksen kanssa! Raamattu kuvaa muutamaan otteeseen ihmisen Jumala-su32303VALTAVA MÄÄRÄ SUUNNITTELUA
Joku rajoittunut voi sanoa, että luomakunta on syntynyt itsestään, mukamas sopivien olosuhteiden myötä, mutta tällainen30300KUINKA TE USKALLATTE?
Kuinka te uskallatte olla evoluutionisteja ja uskomatta Jeesuskseen? Minä en aina kaan uskalla elää ilman Jeesusta ja u44294TIETÄMÄTTÖMÄT EVOLUTIONISTIT
Maapallon väkiluku on yksi tapa laskea maapallon ikää. Jeesuksen aikaan maapallon väkimäärä oli vain n. 1/4 miljardia. v40292SATTUMA EI LUO
Ovatkohan evoluutionistit oikessa kaikkein keskeisimmissä väitteissään? Ensiksikin maailmankaikkeus suorastaan huutaa,112291ON MINULLA ISÄ
Juurikin niin, että minulla on Isä, Isä on minulla vaikka olen paasannut Jeesus sitä ja Jeesus tätä ja tuota. Mutta Jee11281ETTE KEKSI PAREMPAA SELITYSTÄ
Olen sanonut, että Raamatun ilmoitama Jumala on luonut luomakunnan. Ja jos ateismi on niin erinomainen ja oikeassa olev22279PALJON RAKKAUTTA JA VERTA HIKEÄ JA KYYNELEITÄ
Kyllä vain voin luvata rakkaat ateistit jos löydätte Jeesuksen omaksi Vapahtajaksenne, että saatte paljon rakkautta, mut15275