Vapaa kuvaus

Aloituksia

268

Kommenttia

1466

1. JUMALA ON TYÖNNETTY SYRJÄÄN

Kyllä vain ainakin liki kaikissa länsimaissa Jumala on työnnetty syrjään ja hänestä ei saa puhua! Jumala on maailmankai
    Helluntailaisuus
    6
    341
  2. ON USEITA SYITÄ

Tiedättekö hellarit ja muut, että kaikki syyt kieltäytyä ottamasta Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksi ovat tekosyitä?
    Helluntailaisuus
    12
    334
  3. UROKSEN JA NAARAAN OLEMASSAOLO PUHUU JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ

Aateistit monesti uskovat että maapallon eliökunta on syntynyt itsestään ja sitten vain kehittynyt. Mutta millä selität
    Ateismi
    42
    331
  4. JOKO USKOSSA SYÖTTE JA JUOTTE

Joko te palstan lukijat syötte Jeesuksen ruumista ja juotte Jeesuksen verta? Tämä on luovuttamatonta ja Jeesus itse Raa
    Helluntailaisuus
    9
    326
  5. JUMALASUHDE OIKEIN

Kyllä vain, näitä joilla on Jumalasuhde oikein on eri uskonsuunnissa. On samantekevää on sitten vaikka helluntaissa, lut
    Helluntailaisuus
    6
    326
  6. IHMEELLINEN LEMMIKKIKISSANI

Kyllä vain, vaikka minulla on jo päälle 15 vuotta ollut lemmikkikissani, en lakkaa ihmettelemästä ja ihastelemasta sen k
    Ateismi
    25
    324
  7. JOUKO PIHON AJATUKSIA

Jos sinä et usko Jumalaan etkä noudata hänen tahtoaan, sinä olet kapinallinen ja sodassa Jumalaa vastaan. Sen sodan sinä
    Ateismi
    34
    317
  8. TODISTELETTE

Te arvon ateistit kyllä todistelette kiivaastikin, että ei mukamas ole Jumalaa ja ei sitäkään Jumalaa josta Raamattu ope
    Ateismi
    38
    314
  9. KASTEESTA SEURAKUNNASSAMME

Minä ja ystäväni kuulumme samaan seurakuntaan ja olemme saaneet lapsikasteen lisäksi uskovan kasteen, ja on kulunut usei
    Helluntailaisuus
    12
    309
  10. METSÄN LUOJA JA JUMALA

Teille ateisteille tulee varmaan mieleen kun katsotte metsää, että se on vain ilmestynyt sattuman ja luonnonlakien myötä
    Uskonnot ja uskomukset
    39
    308
  11. JEESUS EI HALUA TEITÄ HELVETTIIN

Olen mesonnut kovasti tulihelvetistä viime aikoina, mutta nyt tulee ilmoittaa sekin totuus, että Jeesus ei halua hetään
    Ateismi
    160
    308
  12. ATEISMIA ELI JUMALAN KIELTÄMISTÄ EI VOI PERUSTELLA

Ateismille, eli Jumalan kieltämiselle on vain näennäis- ja muka-todisteet ja ei mitään todellista ja painavaa perustetta
    Ateismi
    37
    304
  13. NAIMISISSA JEESUKSEN KANSSA

Kyllä vain, karskeinkin mies voi olla naimisissa Jeesuksen kanssa! Raamattu kuvaa muutamaan otteeseen ihmisen Jumala-su
    Helluntailaisuus
    32
    303
  14. VALTAVA MÄÄRÄ SUUNNITTELUA

Joku rajoittunut voi sanoa, että luomakunta on syntynyt itsestään, mukamas sopivien olosuhteiden myötä, mutta tällainen
    30
    300
  15. KUINKA TE USKALLATTE?

Kuinka te uskallatte olla evoluutionisteja ja uskomatta Jeesuskseen? Minä en aina kaan uskalla elää ilman Jeesusta ja u
    44
    294
  16. TIETÄMÄTTÖMÄT EVOLUTIONISTIT

Maapallon väkiluku on yksi tapa laskea maapallon ikää. Jeesuksen aikaan maapallon väkimäärä oli vain n. 1/4 miljardia. v
    40
    292
  17. SATTUMA EI LUO

Ovatkohan evoluutionistit oikessa kaikkein keskeisimmissä väitteissään? Ensiksikin maailmankaikkeus suorastaan huutaa,
    112
    291
  18. ON MINULLA ISÄ

Juurikin niin, että minulla on Isä, Isä on minulla vaikka olen paasannut Jeesus sitä ja Jeesus tätä ja tuota. Mutta Jee
    Helluntailaisuus
    11
    281
  19. ETTE KEKSI PAREMPAA SELITYSTÄ

Olen sanonut, että Raamatun ilmoitama Jumala on luonut luomakunnan. Ja jos ateismi on niin erinomainen ja oikeassa olev
    Ateismi
    22
    279
  20. PALJON RAKKAUTTA JA VERTA HIKEÄ JA KYYNELEITÄ

Kyllä vain voin luvata rakkaat ateistit jos löydätte Jeesuksen omaksi Vapahtajaksenne, että saatte paljon rakkautta, mut
    Uskonnot ja uskomukset
    15
    275