miikanaahum
![]()
Aloituksia
288
Kommenttia
1495
JUMALA ON TYÖNNETTY SYRJÄÄN
Kyllä vain ainakin liki kaikissa länsimaissa Jumala on työnnetty syrjään ja hänestä ei saa puhua! Jumala on maailmankai6407ETTE PYSTY SANOMAAN MITEN EVOLUUTIO ALKOI!
Yksinkertainen kysymys evoluutionisteille, kuinka elämä alkoi ja milloin? Mistä syntyi alkusolu, jos ketään ei ollut si27406KOIRAS JA NAARAS
Miten evoluutioteorialla selitetään se, että useaa eri eliölajia on koiras ja naaras? Miten selitetään miehen ja naisen33404JUMALATTOMANA PYSYY TIETÄMÄTTÖMÄNÄ
Kyllä vain joka pysyy jumalattomana pysyy myös tietämättömänä! Jumalattoman epäjumalalla saatanalla ei ole mitään syytä19402MINNE MENET ILMAN JUMALAA?
Et voi mennä minnekään ilman Jumalaa, ilman hänen tuntemistaan Jeesuksessa! Et todellakaan voi mennä minnekään ilman Je22402JEESUS ON IHMEELLINEN!
Otsikkoni lisäksi Jeesuksessa on se piirre, että hän ei hallitse väkivoimalla eikä väkivallalla; ei vaikka hänessä on pa18395VALEHTELUSTA PALKITAAN
Kyllä vain, tiedemaailma palkitsee avokätisesti mitä enemmän joku opettaa virheellisiä järjenpäätelmiä ja pelkkiä arvauk16383IHMEELLINEN LEMMIKKIKISSANI
Kyllä vain, vaikka minulla on jo päälle 15 vuotta ollut lemmikkikissani, en lakkaa ihmettelemästä ja ihastelemasta sen k25382MITEN SAADA PYHÄ HENKI
Tällä palstalla on eriskummallisia käsityksiä siitä, että kuinka voi saada Pyhän Hengen itseensä asumaan. Vaikka lapsika56378JUMALAN KUNNIA LUONNOSSA
Kyllä vain, luomakunta kaikkine eliöineen, joita jonkun laskennan mukaan on noin 30 miljoonaa puhuvat Luojansa, Luoja-Ju1377KANNATTAA OLLA USKOVAINEN!
Kyllä se vain niin on, että kantsii olla uskovainen niin ei joudu ikuiseen tulihelvettiin! Ja uskovainen pääsee kuoltua25374ATEISMIA ELI JUMALAN KIELTÄMISTÄ EI VOI PERUSTELLA
Ateismille, eli Jumalan kieltämiselle on vain näennäis- ja muka-todisteet ja ei mitään todellista ja painavaa perustetta37369TODISTELETTE
Te arvon ateistit kyllä todistelette kiivaastikin, että ei mukamas ole Jumalaa ja ei sitäkään Jumalaa josta Raamattu ope38363ON USEITA SYITÄ
Tiedättekö hellarit ja muut, että kaikki syyt kieltäytyä ottamasta Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksi ovat tekosyitä?12360ETTEKÖ H-A-L-U-A YMMÄRTÄÄ?
Joka haluaa tulla ymmrtämään kuinka tämä maailmankaikkeus sai alkunsa, siis joka tosiaan haluaa, niin löytää Raamatun al40357JEESUS EI HALUA TEITÄ HELVETTIIN
Olen mesonnut kovasti tulihelvetistä viime aikoina, mutta nyt tulee ilmoittaa sekin totuus, että Jeesus ei halua hetään160352ETTE KEKSI PAREMPAA SELITYSTÄ
Olen sanonut, että Raamatun ilmoitama Jumala on luonut luomakunnan. Ja jos ateismi on niin erinomainen ja oikeassa olev22347METSÄN LUOJA JA JUMALA
Teille ateisteille tulee varmaan mieleen kun katsotte metsää, että se on vain ilmestynyt sattuman ja luonnonlakien myötä39345JOKO USKOSSA SYÖTTE JA JUOTTE
Joko te palstan lukijat syötte Jeesuksen ruumista ja juotte Jeesuksen verta? Tämä on luovuttamatonta ja Jeesus itse Raa9342JUMALASUHDE OIKEIN
Kyllä vain, näitä joilla on Jumalasuhde oikein on eri uskonsuunnissa. On samantekevää on sitten vaikka helluntaissa, lut6342