Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo, olen naisena ihmetellyt ihan samaa, että kun minustakin yhdeksän kymmenestä miehestä olisi ihan semmoisia joille antaisin milloin vain, niin miksi ihmeessä vain se yksi ruma lihava iljetys vonkaa minulta sitä pimppaa? :D
27.04.2015 19:03
No eikös tuo katoamisen määritelmä nyt ole aika selkeä: se syyllistyy katoamiseen joka ei ole kyseessä olevan viestittelyn viimeisen viestin kirjoittaja (jos siis ei ole yhteisesti sovittu kirjoittelun lopettamisesta).
Tietysti tämän edellyttää myös keskustelun päättymisen määrittelyä jotenkin täsmällisesti. Olisiko se nyt vaikka niin että viestiin ei ole vastattu aikana joka on vähintään nelinkertainen kyseisen viestittelyn keskimääräiseen vastausaikaan nähden, edellyttäen ettei vastausvuorossa oleva ole jonkin pätevän syyn johdosta estynyt vastaamasta.
(määhän voisin laatia Lain nettideittailusta, jos joku vain siitä minulle maksaisi. :D)
27.04.2015 18:53
Olen kohdannut katoilevia miehiä, ja kyllä itsekin joskus olen katoamiseen syyllistynyt. Eihän se nyt kauhean hyvää käytöstä ole, mutta ei sitä vain joka kerta jaksa alkaa pukemaan sanoiksi sitä miksi toinen nyt ei vain kerta kaikkiaan ole minun tyyppiäni. En tosin jää murehtimaan sitäkään liiaksi jos joku minulta katoaa, sillä ymmärrän syyn siihen aivan hyvin.
27.04.2015 18:50
No kyllä minä pidän itseäni kunnollisena naisena, ja uskoisin kyllä kaikkien niiden miestekin pitävän jotka minuun vain viitsisivät hieman syvällisemmin tutustua. Ja samaan hengenvetoon voin kyllä todeta etten eroa ulkoisesti juurikaan niistä naisista joilla on jatkuvasti joku mies (tai useampikin) kierroksessa. Ihan yhtä hyvä kroppa ja naama löytyy, mutta en vain jaksa ravata baareissa enkä muutenkaan ole hyvä iskemään miehiä.
”Oikeasti sitoutumiseen ja kumppanuuteen pystyviltä naisilta…”
Tuosta fraasista tuli vain mieleeni että edellyttääkö se kunnollisuus sitten sitä että se sitoutuminen ja kumppanuus pitäisi onnistua aivan kenen tahansa miehen kanssa? Ei onnistu ainakaan minulta semmoinen, tai no sitoutuminen kyllä onnistuisi jos sitä haluaisin, mutta kumppanuus jää vääränlaisen ihmisen kanssa puuttumaan, jolloin se sitoutuminenkaan ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Kuinka moni mies sitten olisi valmis sitoutumaan naiseen jota ei syystä tai toisesta voi kunnioittaa?
Itse uskon että sen sopivan kumppanin löytämisen todennäköisyys on jokseenkin sama kaikilla ihmisillä. Niillä jotka ovat siinä onnistuneet on joko ollut niin hyvä tuuri että on löytynyt melkeinpä heti, tai sitten lukemattomat yritykset ovat lopulta tuottaneet tulosta. Ilman ovat sitten jääneet minun kaltaiseni ihmiset joita ei vain ole se onni potkinut, ja jotka eivät toisaalta ole niin kauhean yritteliäitäkään tässä asiassa olleet.
27.04.2015 00:30
No eiköhän sitä vielä ehdi jos on oikein taitava ja innokas. :)
26.04.2015 19:16
1. Itse en tuota fraasia käytä, mutta kuvittelisin että se aika monella käyttäjälleen on vain klisee joka pistetään siihen kun ei muutakaan keksitä, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka monta kumppania on aiemmin ollut. Eikös se nyt olisi loogisempaa että jos naisella on niitä kumppaneita ollut niin valtava määrä että uskoo jo itsekin sen vaikuttavan miesten kiinnostukseen negatiivisesti, niin enemmänkin asiaa pyrkisi peittelemään kuin tuomaan erityisesti esille.
2. Useimmissa deittipalveluissa voi kuvailla sen ihannekumppaninsa, ja voisin kuvitella että ainakin nyt akateemisella naisella olisi sen verran järkeä päässä että osaa sinne kirjata ylös sen vaatimuksensa miehen akateemisuudesta, jos sillä hänelle on merkitystä. Tosin voipi olla että mies joka kuvittelee akateemisilla naisilla olevan jotain ihmeellisiä vaatimuksia joita ei voi tuoda treffi-ilmossa esille, on liian tyhmä kelvatakseen lopulta kuitenkaan.
3. Enimmillään minulle on tullut profiilin laiton alkuvaiheessa ehkä parikymmentä viestiä kuukaudessa, ja sitten kun on profiilia pitänyt pitempään niin viestejä ei tule enää juuri ollenkaan. Mutta eipä sitä nyt silti tule oikeastaan hirmusti miesten profiileissa roikuttua, ainakaan tässä vaiheessa kun alkaa muutenkin olla vähän tympiintynyt koko nettideittailuun. Eli ainakin minun huomioni kiinnittääkseen pitää kyllä kyetä sitä viestiä laittamaan, tai ainakin tiheästi profiilissani vierailemalla osoittaa että on kiinnostunut.
25.04.2015 13:33
Meinaakko että sinullakin ne parhaat nuoruusvuodet koittavat sitten 5-kymppisenä, kun nuoria naisia alkaa tulla ovista ja ikkunoista? Kannattaisikohan tuon Jungnerin ja muiden julkkismiesten palvomisen sijaan joskus vaikka ihan prisman kassajonossa katsella ympärilleen ja arvioida että kuinkahan moni niistä liikkeellä olevista viisikymppisistä äijistä oikeasti vaihtaa naisen nuorempaan viiden vuoden välein?
25.04.2015 12:39
Vähän siltähän se tuntuu että niille joilla jo on annetaan lisää ja niiltä joilla ei ole viedään loputkin. Koulutuksella ja ylipäätään kykenevyydellä hoitaa tietty työ ei ole mitään merkitystä työpaikan saannissa, vaan kaikki on kiinni suhteista.
24.04.2015 23:44
Ai että mitäkö puuhaan? No selaan palstaa tietenkin. Fiilis on vähän saamaton. Pitäisi tehdä kaikenlaista, mutta kun ei vaan oikein suju mikään.
24.04.2015 23:27
Mää olen tienannut tässä jo pitemmän aikaa pelkkää peruspäivärahaa, mutta en silti ole pa. Säästämään ei kyllä tästä enää pysty, jos haluaa kuitenkin edes jonkin verran nauttia elämästään (mikä ei tarkoita minulla juurikaan vaatteiden tai kosmetiikan ostamista, vaan lähinnä pienimuotoista matkustelua), mutta lähes balanssissa pysyy jos on tarkkana.
23.04.2015 20:35
No minulla ainakin on muutaman päivän ajan ennen menkkoja ihan koko ajan nälkä ja tulee syötyä paljon enemmän kuin normaalisti. PMS-vitutus tuntuu minulla liittyvänkin lähinnä ylensyönnistä johtuvaan morkkikseen .
23.04.2015 20:23
Palstailulla, liikunnalla ja toisinaan syömällä vähän liikaa (en minä kuitenkaan läski ole, turha syöpöttely liittyy yleensä vain menkkoihin ja poikkeukselliseen stressiin). On minussakin vähän rojun kerääjän vikaa, mutta sentään en käytä siihen juurikaan rahaa, vaan enemmänkin pyrin pelastamaan kaikkea mahdollisesti vielä hyödyllistä joutumasta kaatopaikalle.
23.04.2015 19:29
Juu, tasa-arvon nimissä on toki aivan sallittua miestenkin ajatella noin, mutta eri asia on että mitä he tuolla ajattelutavalla saavuttavat.
Naisella on (jos nyt ei ole aivan susiruma) yleensä varaa ajatella että kiinnostunut mies sen kiinnostuksensa osoittaa, sillä jos nyt joku mies sattuukin olemaan liian epäselkeä tunteidensa osoittamisessa niin aina voi luottaa siihen että joku rohkeampikin jossain vaiheessa kiinnostuu ja myös tekee sen selväksi. Miehen sen sijaan kannattaa harkita tarkemmin että lähteekö tuolle passiiviselle linjalle, eli kysyä itseltään kuuluuko todellakin siihen pieneen alfamiesten joukkoon joille naisetkin tekevät aloitteita.
21.04.2015 22:44
Tai yhtä hyvin voi olla niin että joka ikinen muukin mies joka on pitänyt tuota naista nättinä on ajatellut samoin, ettei kannata yrittää koska kaikki muutkin häntä varmasti yrittävät, ja siten nainen ei ole ikinä päässyt edes treffeille asti kenenkään kanssa...
Ymmärrän kyllä tuon miesten vaikean osan kun tavallaan heidän oletetaan tekevän se lähestyminen jos ovat kiinnostuneita, ja lähestymättä jättämisen nainen nyt vain useimmiten tulkitsee kiinnostuksen puutteeksi miehen puolelta. Mutta kannattaa muistaa ettei se yrittäminen nyt kuitenkaan todellisuudessa sinulle kovin paljoa maksa, ellet itse tee siitä itsellesi peikkoa, vaan antaa sinulle hyvää harjoitusta kanssakäymiseen.
Parhaassa tapauksessahan nainen on itsekin sinusta kiinnostunut, ja seurauksena on loppuelämän mittainen parisuhde. Pahin skenaario taas on se, että nainen ei ole sinusta kiinnostunut, mutta tässäkään tapauksessa nainen ei naura sinulle, ei juorua sinusta kavereilleen, eikä ajattele että sinä olet pilannut hänen päivänsä. Sen sijaan hän ilahtuu huomiosta ja toivoo että sinä jonakin päivänä löytäisit jonkun toisen jonka kanssa tunteet kohtaisivat paremmin.
21.04.2015 22:16
No kai nyt nuoria naisia hymyilyttää jos ovat saaneet kesätöitä, niistä kun tapellaan täällä ihan verissä päin…
20.04.2015 19:12
En toki haluaisi maalata piruja seinille, mutta kyllä tuo että mies suutele ekatreffeillä jotenkin tuo minulle pelimiehen mieleen. Pakosti siinä on miehellä aika lailla kokemusta naisista ja siitä mitkä peliliikkeet toimivat ennen kuin noin suorasukainen käytös onnistuu.
Ujohkon keskivertomiehen tapauksessa uskoisin kiinnostuksen näkyvän pikemminkin siitä että mies on hiukkasen jännittynyt eikä oikein uskalla edetä mihinkään. Täysi rentous ekatreffeillä kielii minusta jotenkin siitä ettei nyt oikein ole aitoja tunteita ilmassa.
Toki toivon että olen väärässä, mutta silti kehottaisin sinuakin pitämään pään hiukan kylmempänä noiden nettideittimiesten kanssa.
20.04.2015 19:05
No eipä oo löytynyt ketään joka sitä etuhaarukkaa haluaisi ja osaisi rassata. :( Pitäisköhän tässä kohta mennä ihan maksulliselle jos ei muuten löydy.
20.04.2015 14:04
No työttömän on vähän pakko alentua siivoamaan oma vessansa ja käymään siinä useammin kuin kerran. Ja mikä pahinta, tämän vuokramurjun vessaa on todennäköisesti käyttänyt aika moni muukin vuokralainen ennen minua, eli ei puhettakaan siitä että olisin saanut korkata neitseellisen wc-pöntön kokonaan omistukseeni. Laihana lohtuna toki voin olla melko varma siitä ettei tuota wc-pönttöäni tällä hetkellä käytä muut kuin minä, ellei sitten talonmies käy yleisavaimella salaa kakalla silloin kun olen poissa asunnostani.
20.04.2015 13:58
Asut nähtävästi jossain laitoksessa, jos kerta joka-aamuinen pöntöllä käyntisi päättyy siihen että paskaa on lattialla parin metrin säteellä joka suunnassa (ja vähän katossakin), ja kieltäydyt itsepintaisesti myös siivoamasta.
20.04.2015 13:45
Vastasit itse itsellesi, eli hyvää seksielämää ei todellakaan voi päätellä ulkonäöstä. Miehet nyt vain ovat hieman yksinkertaisia otuksia ja heillä on toisinaan kummallisia kuvitelmia.
18.04.2015 23:25
13 / 137