Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis mikä tuossa nyt oikein oli olevinaan ristiriitaista?
Kyllä tuo minusta ainakin on aikamoisen selkeää kiinnostuksen osoitusta jos kerta suudellakin yritti. Ei ainakaan tuota yhtä ainoata ”kaveri”-sanaa minusta voi tulkita ristiriidaksi kaiken muun kanssa, sillä kaverihan se on tyttökaverikin.
Jotenkin minusta vaikuttaa enempikin siltä että oma kiinnostuksesi miestä kohtaan lopahti (joko tuon itsekeskeisen monologin takia tai muista, ehkä alitajuisistakin syistä), jolloin yrität nähdä ristiriitaista käytöstä siellä missä sitä ei olekaan. Voin toki olla väärässäkin, mutta tämmöistä nyt vain tuli mieleen.
22.01.2015 20:29
Jaa, meinaakko että seuraava treffikumppanini olisi aivan haltioissaan, kun ylpeänä esittelisin hänelle parisuhde-cv:täni, jossa komeilisi merkintä fuckbuddy-suhteesta. :D
22.01.2015 17:40
Tuo on kyllä hyvä pointti, ettei ulkonäkö sitä luonnetta useinkaan kerro. Olen itsekin tavallaan ujo, tosin en kai normaalisti mitenkään silmiinpistävästi varmaankaan, mutta mielenkiintoisiin miehiin tutustuminen on vaikeaa.
Käyn silti salilla ja pukeudun siellä (kuin myös kesähelteellä ulkona) melkoisen niukasti, koska treenatessa ja muutenkin liikkuessa tulee aina hiki. En voi käsittää miten jotkut jaksavat treenata pitkissä trikoissa, tai jopa collegehousuissa ja –takissa ja muutenkin ovat heti natisemassa kylmyydestä kun yrittää avata ikkunaa että vähän vaihtuisi ilma.
22.01.2015 14:22
Onhan noita nettideitissä miehiäkin jotka yrittävät löytää uuden jo valmiiksi ennen eroamistaan. Vähän lähesriippuvaisen oloista toimintaahan tuommoinen on, enkä itse olisi kiinnostunut vastaavalla tavalla toimivasta miehestä, mutta ehkäpä tämmöiset ihmiset sopisivat sitten toisilleen ihan hyvin.
22.01.2015 14:12
Aika mielenkiintoisen oloinen tapahtuma. Melkeinpä voisin itse osallistuakin, jos ei olisi tuota matkaa niin paljon. Jos nimittäin ei löydykään sitä elämänkumppania ihan saman iltana, niin sitä joutuu junamatkojen lisäksi maksamaan vielä suolaisen hinnan hotelliyöstä…
22.01.2015 14:03
Juu, rinkiin kyllä pääsisi helpostikin, mutta ketmin tai ätmin saaminen parisuhteeseen onkin sitten huomattavasti vaikeampaa.
22.01.2015 00:31
Yleensä on tullut ISTP, joskus myös INTP.
22.01.2015 00:28
No kyllä minä ainakin ap:n viesteistä tulkitsen, että on sitä yritystä ollut jo nuorempakin. En ymmärrä miksi miehille on niin vaikeata käsittää ettei sitä sopivaa miestä vain välttämättä löydy vaikka kuinka yrittäisi.
22.01.2015 00:25
Näinpä.
Mutta ettei vain olisi liian kovat vaatimukset, mahtaakohan tuommoista miestä enää nykyään Suomesta löytyäkään? :D
21.01.2015 20:52
Suomeksi siis nuo mainitut vaihtoehdot ovat että joko minä olisin ihastunut mieheen, mutta mies ei minuun, tai minä en olisi ihastunut mieheen, mutta mies olisi minuun. Kumpikaan noista ei olisi mielestäni yksinäisyyttä parempi vaihtoehto.
Mutta todellakin tuolla panostamisella mies pystyy kyllä nostamaan tasoaan minun silmissäni, sillä minun nähdäkseni vaivannäkö toisen eteen osoittaa sitä kiinnostusta, ja tottakai minusta kiinnostunut mies on aina lähtökohtaisesti paljon parempi kumppaniehdokas kuin täysin välinpitämätön.
Eikä sen panostamisen todellakaan tarvitse olla rahallista, vaan yksinkertaisesti sitä että mies etsii löytää aikaa ollakseen minun kanssani ja auttaa joissakin käytännön asioissa jotka osaa paremmin kuin minä.
21.01.2015 20:48
Ai onko jossain todisteita siitä että häntä on oikeasti kiusattu?
Tosin eipä se nyt sinänsä niin yllättäisikään, sillä jos mies on itse ne pippelikuvansa sinne nettiin ladannut, niin silloin todennäköisesti iso pyörä heittää jo sen verran että se on havaittavissa ihan arkielämässä.
Mutta jos tuon näköinen mies olisi oikeasti fiksu, mukava ja minusta kiinnostunut, niin kyllä mulle vain kelpaisi ulkonäkönsä puolesta. Laittaisin sille vain hyvää ruokaa ja pistäisin kantamaan vaelluksella 30-kiloista rinkkaa, niin eiköhän alkaisi kohta saamaan lihaa luiden ympärille.
21.01.2015 20:22
No ne nettiin laitetut pippelikuvat kyllä kertoo kyseisestä hepusta jotain vähän enemmänkin kuin nuo siveellisemmät versiot…
Mutta jos nyt oikein kovasti yritän unohtaa ne aiemmin näkemäni kuvat, niin ei tuon kaverin ulkonäössä minusta mitään hc-ätmiin viittaavaa ole. Itse suosittelisin kaverille kyllä salilla käyntiä, mutta onhan olemassa semmoisiakin naisia jotka pitävät nimenomaan tuollaisesta hyvin hoikasta. lihaksettomasta vartalotyypistä.
Jos nyt oikein hifistelemään alkaisi, niin joku tyylikonsultti voisi ehkä neuvoa uudenlaisen hius- ja silmälasityylin, mutta mää en ole semmoisessa yhtään hyvä eikä nyt muutenkaan nuo jutut isommasti häiritse, joten annan olla.
21.01.2015 12:37
Ja ehkäpä juuri tästä syystä ne minun oveni takana hiippailevat lukuisat kiinnosuneet sinkkumiehet eivät uskalla lopulta ovikelloani soittaa, kun kuulevat tuon biisin siitä oven läpi...
20.01.2015 23:36
Toki, ja tulee tätä kyllä muutenkin huudatettua aina välillä ihan huvin vuoksi.
20.01.2015 23:30
Eikös tuo Marleyn biisi kuitenkin kerro naisen lohduttamisesta eikä naisen puutteesta..?
20.01.2015 23:29
Pitääpäs ihan vain eräiden palstapoikien kiusaksi pistää tähän musaketjuksi muodostuneeseen avaukseen tämä Värttinän klassikko:
https://www.youtube.com/watch?v=p7UjjeNupkI
20.01.2015 23:25
Joo, on romantiikkaa ehkä joidenkin naisten mielestä, mutta ei kaikkien. Syytä vain tiedostaa se, että jos nainen lähtee noin helposti ja lyhyen tuntemisen jälkeen sinun kanssasi panemaan, niin lähtee kyllä aivan varmasti monen muunkin kanssa.
20.01.2015 21:57
Vai että piirakkaa pitäisi siinä treffiprofiilissaan esitellä? Enpä ole ihan tällaiselle linjalle ajatellut lähteä, vaikka kyllä kait sillä saattaisin saadakin miehet kiinnostumaan…
20.01.2015 21:29
No onpas aikamoinen määritelmä :D
Entäpä jos vähäsen niinkuin meinaa horjua siinä uskossaan siten, että välillä uskoo ja välillä taas on vähän epäuskoisempi. Tällälailla sopivasti puljaamalla voisi tituleerata itseään uusioneitsyeksi täysin riippumatta siitä miten anteliaasti sitä tavaraansa jakaa.
20.01.2015 21:26
Mää osaan kyllä tehdä blinejä, eikä se nyt mitään rakettitiedettä olekaan. Mutta piirakoita en kyl ole tehnyt muualla kuin koulun köksäntunnilla. Miksipä se nyt ei jotenkuten onnistuisi, mutta kehtuuttaa kyllä itselleen alkaa mitään suuritöistä sapuskaa väsäämään.
20.01.2015 21:15
32 / 137