Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No varmaankin niitä ulompia häpyhuulia tai jotain. Liekö peräti unohtunut se sheivaus. :)
12.01.2015 21:11
No oliko tuottavan oloisia bisnesideoita? :)
12.01.2015 21:01
No tossa on: {(i)}
12.01.2015 20:57
Kysymyspatteri on siis tuossa, jos joku kärsii kovastakin linkkifobiasta:
1. Given the choice of anyone in the world, whom would you want as a dinner guest?
2. Would you like to be famous? In what way?
3. Before making a telephone call, do you ever rehearse what you are going to say? Why?
4. What would constitute a “perfect” day for you?
5. When did you last sing to yourself? To someone else?
6. If you were able to live to the age of 90 and retain either the mind or body of a 30-year-old for the last 60 years of your life, which would you want?
7. Do you have a secret hunch about how you will die?
8. Name three things you and your partner appear to have in common.
9. For what in your life do you feel most grateful?
10. If you could change anything about the way you were raised, what would it be?
11. Take four minutes and tell your partner your life story in as much detail as possible.
12. If you could wake up tomorrow having gained any one quality or ability, what would it be?
13. If a crystal ball could tell you the truth about yourself, your life, the future or anything else, what would you want to know?
14. Is there something that you’ve dreamed of doing for a long time? Why haven’t you done it?
15. What is the greatest accomplishment of your life?
16. What do you value most in a friendship?
17. What is your most treasured memory?
18. What is your most terrible memory?
19. If you knew that in one year you would die suddenly, would you change anything about the way you are now living? Why?
20. What does friendship mean to you?
21. What roles do love and affection play in your life?
22. Alternate sharing something you consider a positive characteristic of your partner. Share a total of five items.
23. How close and warm is your family? Do you feel your childhood was happier than most other people’s?
24. How do you feel about your relationship with your mother?
25. Make three true “we” statements each. For instance, “We are both in this room feeling ... “
26. Complete this sentence: “I wish I had someone with whom I could share ... “
27. If you were going to become a close friend with your partner, please share what would be important for him or her to know.
28. Tell your partner what you like about them; be very honest this time, saying things that you might not say to someone you’ve just met.
29. Share with your partner an embarrassing moment in your life.
30. When did you last cry in front of another person? By yourself?
31. Tell your partner something that you like about them already.
32. What, if anything, is too serious to be joked about?
33. If you were to die this evening with no opportunity to communicate with anyone, what would you most regret not having told someone? Why haven’t you told them yet?
34. Your house, containing everything you own, catches fire. After saving your loved ones and pets, you have time to safely make a final dash to save any one item. What would it be? Why?
35. Of all the people in your family, whose death would you find most disturbing? Why?
36. Share a personal problem and ask your partner’s advice on how he or she might handle it. Also, ask your partner to reflect back to you how you seem to be feeling about the problem you have chosen.
12.01.2015 20:48
No onhan tuossa käytännössä tietty pikkuisen enemmän haasteita, eli hiukka hankalaa olisi saada suostuteltua tuollaiseen tilanteeseen sellaista miestä josta itse olisi kiinnostunut.
Mutta voisihan tätä kokeilla palstalla, vaikka se silmiin tuijottelu nyt jääkin sitä pois. Eli eipä muuta kuin vastauksia kehiin noihin kysymyksiin. Voisinpa itsekin vastata jossain vaiheessa, mutta ekaksi pitää tehdä vähän kouluhommia.
12.01.2015 20:46
No minulla ei kyllä ole varaa yksityishyttiin, joten majailen samassa hytissä kolmen muun naisihmisen kanssa (palstalta ainaskin femnerd olisi luultavasti samassa kimppahytissä kun silläkään ei ole paljoa rahaa, muut on sitten joko palstalta taikka ihan ulkopuolisia).
Junamatkan jälkeen on aikamoinen nälkä, joten heitettyäni jättireppuni hyttiin lähden heti etsimään mahdollisimman halpaa ruokapaikkaa. Yritän muistaa että sitä ”syö niin paljon kuin haluat”-kehoitusta ei ehkä kannata ottaa aivan kirjaimellisesti, jos meinaa illemmalla pukeutua johonkin muuhunkin kuin villapaitaan ja reisitaskuhousuihin.
Syönnin jälkeen palaan hyttiin ja kaivan esille toiveikkaasti mukaan ottamani meikit, mutta puolen tunnin epätoivoisen sotkemisen jälkeen vittuunnun koko hommaan (perkules kun ei ollut aikaa harjoitella tätäkään etukäteen) ja pesen naamani puhtaaksi. Vaihdan fjällrävenit mustaan mekkoon ja yritän saada tukkani jotenkin järkevän näköiseksi. Pakkaan käsilaukun täyteen ristikoita ja sudokuja, että olisi edes jotain tekemistä oletettavasti pitkäveteisen illan aikana, ja lähden baariin.
12.01.2015 20:36
Ehkäpä voisit tilata minut kotiisi Matkahuollon esimaksettuna pakettina? Anna osoite, niin minä liimaan takapuoleeni osoitelipun ja marssin heti huomenna Matkahuollon pakettipisteeseen.
Tosin ihan 24/7 käyttöoikeutta en voi tälle paketille taata, sillä välillä on käytävä kotonakin asioita hoitelemassa.
11.01.2015 23:38
Vai niin. No hyvä jos olet tyytyväinen.
Minun tarjoamassani diilissä sen pimperon kanssa samaan pakettiin kylläkin kuuluisi mm. kuuntelija, lohduttaja, ruuanlaittaja, liikuntakaveri ja hieroja, eikä hintakaan ole kovin kallis.
11.01.2015 23:06
Taidat nyt kyllä olla vähän kujalla asioista. Miksi ihmeessä nainen ärsyyntyisi siitä että mies osoittaa huomiota ja huolenpitoa? Ja toisaalta miksi olisi ärsyyntymättä tuollaisesta naurettavasta kielenkäytöstä?
11.01.2015 22:21
No himputti. Kai se sit pitää uskoa kun joka kerta osuu oikeaan. :D
Vai pitäisiköhän vielä tarkistuskysymyksenä tiedustella sinulta että minkä hintaisia olivat tuossa kaupassa halvimmat omenat…?
11.01.2015 22:16
Ehkäpä tuossa on pikemminkin kyse masentuneista naisista kuin yksinäisistä. Itsekin koen olevani vähän yksinäinen siitä syystä ettei ole mitään työyhteisöä johon voisi tuntea kuuluvansa, eikä kavereillakaan aina ole aikaa minulle, kun niillä on ne työnsä. Mutta en minä silti itseäni mitenkään erityisen masentuneeksi tunne.
Masennus voi iskeä parisuhteelliseenkin ihmiseen, ja silloin saattaa tuntea itsensä yksinäiseksi vaikka se onkin täysin järjenvastaista. Ja eiköhän se masentunut mieskin ole terveen naisen mielestä yhtä rasittava kuin masentunut nainen terveen miehen mielestä.
11.01.2015 21:55
Minäkin tykkään kissoista vähän enempi kuin koirista, vaikka kyllä koiratkin on ok, mikäli osaavat käyttäytyä nätisti.
Tuossa on kanssa hauskoja videoita; juuri noin minäkin tekisi jos olisin kissa:
http://vivas.fi/kun-kissa-haluaa-leikkia-katso-kuinka-karsivallinen-voi-koira-olla/
11.01.2015 21:44
No kyllä minä ainakin olen vaivautunut sen tekemään. Mitä muka töissäkäyvällä olisi annettavana toiselle enemmän kuin työttömällä? No rahaa ja materiaalisia lahjoja ehkä, mutta se ei käsittääkseni ole seurustelun pääasiallinen tarkoitus.
Ja todellakin minulle kelpaa työtön mies, jos vain muuten sattuu kolahtamaan.
11.01.2015 21:28
No semmoista helppoa ja nopeaa teeleivän tyyppistä viritelmää. On hyvää tuoreena, mutta ei auta säilyttää pitempään.
11.01.2015 20:35
Mulla on yöllä tavallisen kestositeen lisäksi housuissa semmoinen jätti-iso puuvillavaippa, ja varmistuksena vielä paksu pyyhe pyllyn alla. Tämä on melko tehokas kombinaatio tahrojen estämiseen, mutta toki joskus pyyhe voi mennä pois paikoiltaan ja tulla vahinko.
11.01.2015 20:32
No jos ei sulle kelpaa, niin anna se mies minulle. Voisin hommata semmoisen sähköshokkilaitteen, jolla annan sille pikku tällin joka kerta kun tulee jokin noista mainitsemistasi sanoista.
11.01.2015 20:16
Perunasalaattia (oli tänään tarjouksessa 49 senttiä /400 g, päiväys 11.1.), itse tehtyä leipää, omenan sekä yrttiteetä.
11.01.2015 20:11
No siihen ainoaan oleelliseen, eli sinkkumiesten kategoriaan kuuluvista tässä taloyhtiössä asuu pari vanhaa ukkoa, rampa juoppo sekä itsekseen hihittelevä pienen pojan yhteishuoltajaisä.
11.01.2015 19:49
Itse koen että tämä palsta on antanut minulle aika paljon uutta tietoa miehistä ja heidän ongelmistaan. Eli tässä mielessä palstasta voisi olla parisuhteen kannalta jopa hyötyä, kun pystyisin paremmin ymmärtämään miehen sielunelämää, josta minulla ei aiemmin ole ollut oikeastaan minkäänlaista käsitystä.
11.01.2015 19:30
No saitkos mitään vastineeksi tuosta satasesta?
10.01.2015 22:54
35 / 137