Vapaa kuvaus

Aloituksia

125

Kommenttia

1352

  1. Pesu talvella automaatilla

    Kuinka käy jos autossa on kiinni jäätynyttä lunta ja jäätä mitä ei saa irrotettua pois. Mitä tapahtuu harjattomassa tai
    Yleistä autoilusta
    13
    200
  2. Nyt vaarallisuus on oikein todistettu

    Olen monta kertaa kirjoittanut tänne urpoista jotka aina vaan ajaa vasenta kaistaa motarilla, mutta nyt tämän vaarallisu
    Yleistä liikenteestä
    15
    197
  3. Hidasteet pois Porvoosta

    Porvoossa ei tarvita hidasteet, koska muutenkin ajetaan oudon hitaasti. Liikennevaloissa lähtö on ylivoimainen tehtävä.
    Porvoo
    18
    197
  4. Taas vain ylinopeuksiin ollaan puuttumassa

    Vaikka onnettomuuksiin ja kolarehin on ylinopeus syy vain pari prosenttia, mutta silti suunnitelaan vakuutusmaksuja ylös
    Yleistä liikenteestä
    22
    196
  5. Häivy jo palstapelle

    Eikö siellä suljetulla osastolla ole muuta tekemistä kuin häiritä hyviä keskustelua eikö hoitajatäti keksi sinulle parem
    Yleistä liikenteestä
    0
    192
  6. 338553 turhaa sakkoa

    Näin kerätään puoluetukea autoilijalta valtion toimesta. Pitää ottaa huomioon että tuossa on valtaosa isoja sakkoja. Kos
    Yleistä liikenteestä
    21
    191
  7. Kohta saat ajaa

    Kohta saat ajaa autolla vaikka olisi minkä EU maan kilvet tahansa. Näin katuu Suomen korkea autovero. Voimme ajaa vaikka
    Ajoneuvot ja liikenne
    24
    186
  8. Kerrankin autoliitto tekee jotain

    Onko peräti ensi kerta? http://www.iltalehti.fi/autot/2015011219010075_au.shtml
    Yleistä liikenteestä
    50
    185
  9. Peltipoliiseista on tullut liiaksi pelkkä valtion kassakoneen jatke

    Peltipoliisit räpsäyttävät ennätysmäärän euroja valtion kirstuun, mutta liikenneturvallisuutta ne eivät samassa määrin e
    Yleistä liikenteestä
    48
    183
  10. Iso veli valvoo jo nyt autoilijoita

    Kaikki ovat kauhistelleen Ollilan autoilijoiden valvontaa, mutta tämä on ollut jo käytössä pitkää Nokialla jo 10 vuotta.
    Yleistä liikenteestä
    13
    179
  11. Saisitko vielä kortin?

    Voit testata asian. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288670914873.html
    Yleistä liikenteestä
    22
    179
  12. Miksi taas liian aikaisin????

    Taas destia hätiköi ja laittoi talvirajoitukset jo lokakuussa. Eikö koskaan opi. Ei talvi tule ennen joulua koskaan. Jo
    Yleistä liikenteestä
    18
    176
  13. Jälleen uusi vero autoilijalle JÄRJENVASTAISTA

    "JÄRJENVASTAISTA"Hallituksen esittämästä rikosuhrimaksusta on tulossa ylimääräinen ylinopeussakko autoilijoille, kirjoit
    Yleistä liikenteestä
    32
    176
  14. Suolaus mitä se on

    Tehkää koe. Laittakaa lasiin lunta ja jäätä saatte nähdä, että vesi on kirkasta. Se muuttuu vasta likaiseksi, kun nastat
    Yleistä liikenteestä
    31
    171
  15. Kitkarenkaat voi heittää auton alle vaikka heti

    Eläköön kitkat!!! Kitkojen etu tulee heti jo syksyllä esiin ja paranee talven mittaan aina kevääsen asti. http://www
    Yleistä liikenteestä
    18
    168
  16. Kadunlakaisijoille liikenneopetusta

    Tänään sain todeta erään urpon kadunlakaisijan toilailuja. Sturenkadulle ja vasemmalle kaistalle oli pysäyttänyt pakunsa
    Yleistä liikenteestä
    22
    166
  17. MIKSI PITÄÄ VAIHTAA

    Minua ihmetyttää suuresti, kun viet vaikka huoltoon, pesuun tai muuhun vastaavaan mihin ajaa sisään henkilökuntaan kuul
    Yleistä autoilusta
    3
    161
  18. Takasumuvalon käyttö

    Ei osata käyttää ollenkaan. Kun jo vähän sataa vettä se laitetaan kyllä päälle, mutta silloin kun sitä tarvitaan EI! Jou
    Yleistä liikenteestä
    21
    161
  19. ANTEEKSI PYYNTÖ MERKKI

    Nastapellejen tulisi laittaa tien alkuun anteeksi pyyntö liikennemerkki. Anteeksi että olen kuluttanut tiet hengenvaara
    Yleistä liikenteestä
    24
    156
  20. Uusavuttomuus autoilijoilla

    Ennen ei ollut moottoriteitä kuin lyhyet pätkät ja ohituskaistoja ei ollut. Silloin osattiin ohittaa, mutta nyt kun on m
    Yleistä liikenteestä
    35
    155