28x
Vapaa kuvaus
Aloituksia
50
Kommenttia
87
Unohdetaan hetkeksi Lerpat, Senseit ja
Resuperseet jotka asuvat siellä Hiekkaharjussa....D Asuinpaikalla ei liene merkitystä meille Pattisfaneille. Mehän käy46752Tehkää krapulahyppy Pattayalla !
Olen pyrkinyt tekemään joka lomallani muutaman laskuvarjohypyn Pattiksen- lomillani. Se on helppoa koska omaan kansainvä23629Pattiksella on kivaa mopoilla mutta
muistakaa toki että lomamatkanne voi muuttua painajaiseksi: https://www.youtube.com/watch?v=jgu56Klk-Ng27570Havannan reissu.
Ystäväni Pave on ollut kovan linjan kommunisti koko ikänsä. Oli minulla töissä ja eräänä päivänä rupatellessamme työmaal329328x Tallinnassa.
Takavuosina oli hurjat mellakat kun olivat siirtämässä venäläisten soturipatsasta keskeiseltä paikalta hautausmaalle. Ol6253Maailman hitain kissa.
Kirjoitin siitä pienen tarinan mutta se meni pienestä kännistäni johtuen Thaimaa- palstalle josta sitä ei kukaan lue. Ma7216Maailman hitain kissa.
Takavuosina istuin Aussi- Maken mopon takapenkillä matkalla jonnekin Pattiksen takamaille. Make oli kertonut että menemm0108Pavea heitettiin crocseilla.
Olimme ystäväni Paven kanssa majoittuneena keskustan vaatimattomaan hotelliin. Oli aivan pelipaikkojen vieressä eikä tak10315Takavuosien heinätalkoita.
Palstalla on nostettu esiin huumausaineet Thaimaassa ja Pattayalla. Kannabiksen käytön laillistamisesta äänestettiin om15271Kumikeskustelumuisteloita.
Tapasin aikoinani 2 suomalaista nuorta ja innokasta nöösipoikaa Pattiksella. Punaposkisia ja virkeitä nuoria kaiken kaik519328x Tallinnassa.
Menin katsomaan sinne venäläisten rähinää koska heidän muistomerkkiään oltiin siirtämässä syrjemmäksi. Hienot olivat hul1239328x vuokrasi matkaoppaan Bangkokista.
Aerofotilla olin Moskovasta tullut, "tekninen välilasku" jossain aavikkokentällä ja matkan teko oli venynyt. Lentoemot k8327Tissi- Hegulin seikkailuja.
Niin kuin muistattekin ja hänen lempinimestään voitte päätellä minkälainen oli Hegulin naismaku. Muilla ominaisuuksilla17298Tissi- Hegulin rahanpoltto.
Niin. Se ei ollut kovin merkittävää. Vaatimaton ja hauska veikko kunhan vain sai yskähtelevän koneensa aamupäivisin käyn13417Joulut ja Uudet Vuodet Pattiksella!
Näitä olen viettänyt kai parikymmentä kertaa ja ne ovat olleet aina riemukasta aikaa. Tässä yksi: Asustelin Maken sviit80483Suoritusvarmuuden takaajat.
Tämä on monelle hieman arka aihe mutta aion siitä nyt kuitenkin hieman höpötellä. Näillä varmuuden takaajilla tarkoitan19396Apinakännit.
80- luvulla oli rantakadulla vielä kymmeniä tolppien varassa seisovia seinättömiä baareja lehväkatoin varustettuna. Pare24740Pattaya ei ole pelkkää panemista!
Tietenkin se kuuluu pystyssä kusevan, lihaa syövän valkoisen heteromiehen normipäiviin. Joka sen kiistää niin en tiedä m34513Rusketuksen edut ja haitat.
Tämä jakaa kovin mielipiteitä niin ulkonäön kuin terveydenkin osalta. Länsimaalaisten mielestä ruskettunut iho on kauni13314Harvoin pillua saan!
Harvoinhan minäkin enää täällä tatamilla esiinnyn. Takavuosina oli Marine- baarissa tappelukehä jonne sai mennä kuka ha26311