Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

371

  1. Unohdin+kysyä+milloin+itse+muutit+Ruotsiin?Mille+paikkakunnalle?Menitkö+umpimähkään+tuntemattomaan+kuten+minä+vai+oliko+sinulla+siellä+tauttavia?Jos+väitteissäsi+olisi+totuuden+hiventäkään+niin,+omakohtaisesti+kokemasi+onnela+on+ainutlaatuinen+rRuotsiin+muuttajan+kohdalla.Jos+sinulla+ei+ole+omaa+kokemusta+niin+harkitsisit+hieman+älyttömyyksiäsi!
  2. On+kiistatonta,+että+ikääntymisen+myötä+ihmisen+perusaineenvaihduta+hidastuu+ja+fyysiset+aktiviteetit+vähenevät.+Suojaravinteiden+tarve+ei+vähene+vaan+pikemminkin+lisääntyy.Jos+tarvittavat+vitamiinit+ja+hivenaineet+otetaan+tavallisesta+sekaruuasta,+terveellisestäkin,+niin+melkoisella+todennäköisyydellä+monessakin+tapauksessa+ravinnon+energian+kokonaissisältö+ylittää+tarpeen.+Tuloshan+on+näkyvissä+katukuvassa+ja+muuallakin.Suojaravinteiden+harkittu+täydennys+on+mielestäni+paikallaan.Itse+elän+niin+kuluttavaa+elämää,+etten+ryhdy+paasaamaan+sillä+perusteella.Vaimoni+kanssa+yhteisissä+pöperöissä+otan+huomioon+hänen+reunaehtonsa+ja+täydennän+omia+lisätarpeitani+erikseen.