Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

92

1. Kyllä pyöreä ja pehmeän muodokas nainen on mielestäni kaikista kiinnostavin . En mitään anorektikkoa sporttihullua ainakaan kaipaisi itse.. Toki korvien välissä on oltava jotain, muuten ei toimi minkään kokoinen.

Tosi varmaan on että naiset kuitenkin nirsoilee ja vaatimukset on pilvissä. Normaali kunniallinen normikokoinen tyyppi ei kelpaa paksulle eikä mehupillillekään.
    On se kumma, kun kaikille ei niitä kansikuvan adoniksia kuitenkaan riitä.
    No olkoon muijat ilman, siinäpähän oppivat ja elävät katkerana arvostellen kaikki miehet .
  2. Mitä ihmettä, oikeinko tosissaan puhut ? Että kaupungissa ei saisi olla puita ?
    Sanoisin mielummin, että miksi maaseudulle yritetään tunkea kaupunkirakentamista.
    Kyllä olisi aika hullua mikäli kaupunkialueella ei olisi kasveja, vihreyttä, puita.
    Vaikka asun itse ns. kaupungissa, en ikinä kuuna kullan valkeana menisi hankkimaan asuntoa kivilylän keskeltä, jossa ei ole muuta kun ruuhkaa, melua, pölyä ja betonitönöjä . Maamme olisi huomattavasti viihtyisämpi ja paremnpi paikka kun kaupungit olisivat pieniä , vireitä ja vihreitä läpi maan. Nyt ihmiset pakotetaan muuttamaan näihin kivierämaihin. Joista jotkut hulluuden kiilto silmissään yrittävät rakentaa ns. metropoleja. Minä aikakin kartan sen sorttista asumismuotoa näin kaupunkilaisena. Onneksi suomi on pitkä maa, pääseee karkuun näitä hulluuden esiintymismuotoja.