Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
busse.partout
profiilit
busse.partout
busse.partout
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä pyöreä ja pehmeän muodokas nainen on mielestäni kaikista kiinnostavin . En mitään anorektikkoa sporttihullua ainakaan kaipaisi itse.. Toki korvien välissä on oltava jotain, muuten ei toimi minkään kokoinen.
Tosi varmaan on että naiset kuitenkin nirsoilee ja vaatimukset on pilvissä. Normaali kunniallinen normikokoinen tyyppi ei kelpaa paksulle eikä mehupillillekään.
On se kumma, kun kaikille ei niitä kansikuvan adoniksia kuitenkaan riitä.
No olkoon muijat ilman, siinäpähän oppivat ja elävät katkerana arvostellen kaikki miehet .
16.05.2014 19:26
Mikä on kissan pissakätkö ??????
Oravat ja hiiret yms. kätkee ruokaa, mutta että kissako kätkee pissaa ???
Laita koira vahtimaan, niin häviää kisulit.
23.04.2014 10:53
En ole vasuri , en Jurpilaisen leiriläinenkään, myöskään en kuulu Jyrkin kannattajiin, mutta täytyy sanoa että oli hieno veto Paavolta. Nykyinen hallitus on tuhonnut kaiken mihin se on koskenut. Järkyttävää nähdä miten nykyhallitus suhtautuu lapsiperheisiin ja heikompiosaisiin sekä koulutukseen. Tässä näkyy ettei ole päätöksentekijöillä elämänkokemusta. Nykyinen jakkara jolla nyt istutaan on saatu pelkällä roskan puhumisella. En tajua myöskään miksi suurituloisten kukkarolla käyminen on tabu. Vastuun pakoilemisesta puhuminen on poliittinen pieru, jolla yritetään kaataa syyt eri mieltä olevien niskaan.
Hallitus on ympärilleen pyllisteleviä kumartelijoita täynnä.
Nykymeno dementianmäellä on täysi farssi. Kansa saa mitä tilaa. Toivottavasti seuraavissa vaaleissa äänestäjät on todellakin fiksumpia.
Uusi puoluekin on näköjään syntynyt :
Suomen sosiaalikokoomusdemokraattinen oikeistopuolue
26.03.2014 11:09
Mökkeilyssä parasta on kun sen saa talviteloille eikä siellä tarvitse käydä ennen kevättä..
05.03.2014 13:26
On se kumma kun tarvitaan joku poliittinen "julkkis" kertomaan tästä törkeästä keskusliikkeiden harrastamasta ryöstöstä. Onhan tämä ollut tiedossa, suomessa porukka on niin nöyryytettyä, että eivät edes uskalla käydä taistoon tuota röyhkeää kahden keskusliikkeen harrastamaa laillista ryöstöä vastaan.
Mitä me teemme jättikokoisilla Prismoilla , K-raudoilla , Jätti Cittareilla.
Kyllä sen jauhelihan ja rautanaulat voi ostaa vaatimattomammistakin paikoista.
Ylisuuret katteet on jo nähtävissä törkeän pröystäilevistä ostosparatiiseista. Ikään kuin se olisi ainut oikea paikka tuhlata lompakkojen sisältö törkeän hintaisiin tuotteisiin. Itse tuhosin nuo bonuskortit ajoissa, koska ne tiedot käytetään asiakkaiden tuhoksi. Korttien kautta kauppiaasi tunkee kotiisi ja tietää sinusta enemmän kun sinä itse. Korttien tiedot edesauttavat kauppiastasi pääsemään syvemmälle palkkapussiisi.
Takaisin vaatimattomiin kauppoihin, jossa asiakaspalvelukin on voimissaan.
Noilla törkykatteilla pitää palvelunkin pystyssä. Jää vielä törkeesti rahaa sen ylikin
Herätkää suomalaiset. Ostolakko päälle ja pitkäksi aikaa. !!!
Ahneet kuriin !
26.02.2014 12:07
Itku sentään,
näitä nopeudesta uikuttajia näyttää aina löytyvän. En käsitä, aja itse sitä suurinta sallittua ja anna niiden muiden mennä. Mitä halvattua se meille muille kuuluu.
Se joka noudattaa rajoituksia, se noudattaa ja se joka ei noudata, on sen asia.
Millaista totaalista poliisivaltiota täällä oikein väsätään. Sääntöjä ja rajoitukisia tässä penteleen maassa on ihan tarpeeksi muutenkin että siihen vielä muiden ruveta valvomaan. En todellakaan ymmärrä.
Ei täällä maassa ole samat säännöt kansalaisten, poliitikkojen tai isokenkästen kohdalla muutenkaan puhumattakaan muusta järjettömästä vinoumien kirjosta.
Ihan turhaa ruveta leikkimään näiden kanssa. Suomalaisilta on viety nykyään jo puheoikeuskin, virkavalta ja Brussel täällä määrää. Ei täällä mikään muutu.
Siis tehdään sitä mikä tuntuu kivalta ja sillä siisti ! Ainoa tapa jaksaa täällä maassa.
14.11.2013 12:04
Tähän maahan ei kannata tehdä yhtään muksua. Ne tulisivat kuitenkin kärsimään elämänsä aikana kohtuuttomasti. Tämän päivän poliittinen meno on jo sen verran suuri varoitus siitä tulevasta katastrofista.
Nyt mietitään autojen seuraamista siis verottamista, kohta et saa maksaa enää käteisellä, ainoastaan pankkikortilla, sinua seurataan kameraviihakon avulla, tämä maa uitetaan osaksi suurta epäonnistumista , siis liittovaltiota. maamme täytytyy vierasmaalaisista.... oikeestiko joku haluaa oman jälkeläisensä tähän sotkuun. ??? Ne lapset joihin istutetaan jo siru sairaalassa ovat tulevaisuus ? Tähän tulevaan Orvelin valtakuntaan... ei hel'''''tissä.
Omille lapsilleni olen opettanut että pentuja tämä maa ei tarvitse, parempi että katsovat itselleen jonkun muun maan, jossa voi elää turvallisin mielin, täällä se ei enää onnistu. En yhtään muksua nurkkiin enää ikinä
29.10.2013 15:49
Pepulleen meni Maikkarin lotto. Ärsyttävää teatteria koko homma. Vanha oli sata parempi. Kelpaa se sama vanha lottokuosi maikkariltakin, jos lopettavat nuo uudet typeryydet. Raha on vakava asia, ei siinä saa olla häiriköitä höpisemässä kun pallot pyörii ja tulevaisuus on vaakalaudalla.
22.10.2013 12:10
Juu, on kamera autossa. Antaa sen hyrrätä, ei siihen tarvitse sen enempää huomiota kiinnittää, ainoa juttu on ne halvatun virtapiuhat. Pitäisi saada se emmän niinkun kiinteeksi asennukseksi. Jos sitten kilahtaa niin kattelee siitä missä ja miten kävi.
Pimeään ajoon saisi olla kyllä hieman parempi. Päivävalolla jees.Tosin niitä pitäis olla kaksi, yks edessä ja yksi takana.
Parempi itsekin tsiikailla ettei ihan toisen eteen työnny, jottei jää muistikortille.
11.10.2013 10:44
Onhan tuo yksi näkökulma , koiran kokoinen koira, kukas koiran koon on määritellyt ?.
Mulla on ollu saku joka oli suuri niin kooltaan kun liikuntatarpeiltaakin, hyvä kaveri harrastamaan kaikkea hauskaa. Mutta nyt on pienempi ihan ns. seuraksi ( siis vain 7 kg ), joka käy myös näyttelyihin yms. Täytyy sanoa että ei tämä pienikään ihan pienella liikkumisella pärjää, eikä sitä voi antaa olla pelkästään itsekseen. Hän on perheen jäsen siinä kun muutkin. Ei hauku, ei tuhoa eikä käy päälle. On erittäin salonkikelpoinen seuranpitäjä, kulkee vieressä eikä poukkoile hihna kireenä.
Kulkee autossa kiltisti,. Kuuntelee käskyjä aivan kun sakukin aikanaan ja tottelee. Se mitä pienikin koira kaipaa on seuraa, tekemistä ja ihmisen huomioita.
Enpä vaihtaisi itse takaisin sakunkokoiseen vaikkakin saku on tosi luttana mielestäni. ja ymmärrän suurten koirien fanittajat, mutta pienikin koira voi olla ison koiran kokoinen ainakin muilta tarpeiltaan sekä mieleltään. Muistakaa se.
10.10.2013 10:39
Tämä on suomen kansan tahto., Sitä saa mitä tilaa, oliko pakko äänestää valtaan nämä hölmöt. Tulos on nyt näkyvissä. Turha se on vinkua, kun olette itse olleet järkkäämässä itteenne pissaan. Täällä ei toimi muu kun muiden maiden nuoleskelu ja rahavirtojen suuntaaminen ulos maasta. Ihmettelen sitä milloin suomalaiset oikesti alkaisivat ajattelemaan itseään ja omaa maataan . Uudet vaalit ja turha hömpötys pois ja nyt suomalaiset etusijalle. Katainen ja jurppalainen kavereineen sais mennä ja kovaa vaikka greenpeacee kiusaa pohjoisille jäätiköille.
07.10.2013 10:45
Moi, hanki poikakaveri. Ei sit stressaa eikä vaivaa
30.09.2013 09:34
Vaihda naista niin sulla on parempi olo. Toinben vaihtoehto on odotaa kunnes nuo raskausajan paineet ja pienen muksun aiheuttamat haasteet helpottavat
19.09.2013 09:57
Katainen ei ole vielä sortunut Holkerin suosituksiin , että kansan pitää syödä silakkaa, kuten aiemman pahan kotikutoisen laman aikaan tapahtui. Kokoomuslainen toi Holkerikin oli. Tosin Jyrki ja Jutta ovat opiskelleet lamanteko-oppeja varsin hyvin. Lopputulema on se, että kansamme kärsii kuten yhdeksänkytluvullakin. Kysymys kuuluukin, kuinka hallituksessa istuu ihmisiä päättämässä meidän työtä tekevien kohtalosta, kun eivät ole päivääkään oikeita töitä itse tehneet. Pelkkaa p***kaa ovat puhunet koko elämänsä ajan.
Huomio on yritety kääntää mm. perussuomalaisten niskaan syistä jos kolmasistakin, jotta nämä hallituksen paholaiset ovat voineet jatkaa tihutöitään kansan tajuamatta, että suomi uppoaa tuollaisten päättäjien johdolla.
Ihmettelen , kun ei näitä tyyppejä oo vielä häkkiin viety. Jos normikansalainen tekis tihutöitä tuohon tahtiin olisi tyypit jo ollu häkissä ja oikeudessa ties mistä petoksista jo aikoja sitten. Mutta suomalsien äänestäjä ei tajua yhtän mistään mitään. Autas olla, kun seuraava äänestys tulee ovat samat paholaiset taas vallassa ja sama peli jatkuu.
18.09.2013 12:31
Kuules justiinsa joo, mene eläinkauppaan ja osta itsellesi se haukkupanta.
Et ikinä itse metelöi, vedä vessa yöllä, lämää kämppäs ovea kiinni kiireessä.
kävele sisällä kengän kopisten yms. Seinän takana saatta olla joku, joka sairauden, ahdasmielisyyden, kettuunmisen tai muun seikan johdosta saattaa häiriintyä toimistasi.
11.09.2013 09:53
Mitä ihmettä, oikeinko tosissaan puhut ? Että kaupungissa ei saisi olla puita ?
Sanoisin mielummin, että miksi maaseudulle yritetään tunkea kaupunkirakentamista.
Kyllä olisi aika hullua mikäli kaupunkialueella ei olisi kasveja, vihreyttä, puita.
Vaikka asun itse ns. kaupungissa, en ikinä kuuna kullan valkeana menisi hankkimaan asuntoa kivilylän keskeltä, jossa ei ole muuta kun ruuhkaa, melua, pölyä ja betonitönöjä . Maamme olisi huomattavasti viihtyisämpi ja paremnpi paikka kun kaupungit olisivat pieniä , vireitä ja vihreitä läpi maan. Nyt ihmiset pakotetaan muuttamaan näihin kivierämaihin. Joista jotkut hulluuden kiilto silmissään yrittävät rakentaa ns. metropoleja. Minä aikakin kartan sen sorttista asumismuotoa näin kaupunkilaisena. Onneksi suomi on pitkä maa, pääseee karkuun näitä hulluuden esiintymismuotoja.
09.09.2013 13:15
Kuule, ihan oikeesti. Älä edes kuvittele, että ryhtyisit yrittäjäksi suomen kaltaisessa maassa. Ensit pistät oman ja kumpanisi omaisuuden kaniin, sitten lainaat lapsiltakin jopa sukulaisilta, Sinisilmäisenä uskot kaiken maailman konsulttien ja keskuliikkeiden/tukkurien selityksiä suurista kävijämääristä. Viimeistään kolmen vuoden päästä tulet järkiisi ,kun omaisuutesi on mennyt, että et voi, etkä tule täällä pärjäämään. Unohda koko juttu. Säilyt ehkä köyhempänä, mutta terveempänä ja sulla on vielä perhekin tukenasi, mitä sulla ei tulisi olemaan mikäli ryhdyt yrittäjäksi. Suomessa poliitikkojen aiheuttamien vitsauksien, liittojen, verottajan, vakuutusyhtiöden, pankkien ja muiden lähellä yrittäjää olevien tahojen aiheuttamat ongelmat ovat sellainen riesa, että jätä koko homma. Suomi on yrittäjävastainen maa , joten ole järkevä, älä valitse tuhon tietä.
Liian monta tuhoa olen nähnyt läheltä, että tiedän mistä puhun. Ei riitä sivut, mikäli yrittäjien helvetillistä elämää rupeaisin tässä enempää valottamaan.
03.09.2013 11:29
Morjensta,
kantani on, että kantapäät vastakkain vaihdilla eri suuntiin ja isket muksut muijalles. On sitten kaks eulloa niita kaitsemassa. sovit kuitenkin yhteishuoltajuuden. Olet vapaa ja halutessasi saattaa olla että löydät sinulle sopivamman elinkumppanin. Ei sitä kannata enempää pähkiä. Jälkeenpäin sua kaduttaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, jot et nyt tee jotain. Elämäsi valuu hukkaan ja jälkeenpäin et sitä korjatuksi saa. Siis ei kun eteenpäin kohti uusia seikkaluja unohtamatta niita lapsiasi. Ihan oikeesti tee jotain ja nopeesti. Itse en katselis moista 24 tuntia pidempään enää. Itse en pystyis olemaan saman katon alla minuuttia pidempään tuollaisessa tilanteessa.
26.08.2013 10:28
On tämä käsittämätöntä. Nykypenskoilla ei ole tajua toisen kunnioittamisesta, ei yleensäkään yhtään mistään käytöstavoista. Kyllä opettajilla tulee olla resursseja ja aukotoriteetteja oppilaita kohtaan. Potkut perseelle niille oppilaille, joilla ei oma ymmärrys riitä siihen mitä koulussa oppilaalta odotetaan.
Päättäjät näissä asioissa ovat kaluttomia vellihousuja, joilla ei itselläkään ole mitään tajua miten kouluissa oppilaiden tulisi käyttäytyä.
Luku- ja oppimisrauha takaisin kouluihin silläkin uhalla että muutama häirikköpelle saisi fudut luokasta. Se on piemenpi paha kun että koko luokka kärsii.
09.04.2013 15:09
Anteeks kuinka ? siis kuka voi olla niin tyhmä, että edes kehtaa kirjoittaa tällaisesta.
Kun ostat käytetyn auton, sinun on jo siinä vaiheessa tiedostettava, että osia kuluu ja niitä täytyy vaihtaa, puhumattakaan normihuolloista. Kuluu se upouusikin auto pilalle, jos siitä ei huolehdi. Käyttäjä saa syyttää ainoastaan itseään mikäli omasta huolimattomuudesta johtuen kuljin pettää. Tietämättömyyttä ei pidä käyttää tekosyynä. Käytetty auto on erittäin hyvä hankinta mikäli sitä edellinen käyttävä ei ole täysin raiskannut. Se tulee kokonaisuudessaan edukkaammmaksikin kun otetaan huomioon arvon aleneminen ja muut siihen liittyvät kulut.
Joten itse ainakin menen täysin luottavaisena käytettyjä katselemaan. Tosin olen pysymyt samassa merkissä vuosikymmenet enkä vaihda muihin.
15.03.2013 09:34
4 / 5