Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Mä meinaan elää maan päällä puhdas elämä ilman syntiä loppuun asti.

Meinaatko tosiaan elää syntisi kanssa loppuun asti ja huomaa´että synti estää sua pääsemään Taivaaseen. Koska sinne ei m
    Luterilaisuus
    19
    99
  2. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty ?

Kysymys tulis olla ehdokkailta? Että tulisko myös Suomi hyökätä Israel vastaan ja menettää Suomi , jos kaikki muut maat
    Maailman menoa
    16
    99
  3. Galluppi !!

Voiko selviä Taivaaseen ilman että täyttää Kristuksen Lakia ja sen mukaan koko Lakia mukana Mooseksen Lakia. Kyllä Kai t
    Helluntailaisuus
    1
    98
  4. Galluppi !!

Löytyykö yksi Suomessa Oikea Uskovainen joka etsii Jumala?? Kyllä vai ei ???
    Helluntailaisuus
    38
    98
  5. Kysykää Rukouksessa jos ette minua uskotte !!!!

Me tarvitsemme OIkea Herätys hinnalla millä hyvänsä.. Yhden Herätyksen kirjassa jonka aloin lukea,, oli kertomus v.1835
    Kristinusko
    0
    98
  6. Kun kerran rakastan teitä ateistit ja haluan kertoa teille että

On oikeesti Elämä saatavissa ateismin ulkopuolella !!!!Niin että / eikä tartte kuolla ikuisesti !!! Niin suosittelen Pyh
    Ateismi
    28
    97
  7. Kuuleko Helluntailainen ??

Rakkaat kuulkaa Herrana Sana !!!! Luuk. 6 27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkä
    Helluntailaisuus
    14
    97
  8. Galluppi H. Niinkuin hylkää !

Kuka Jumala hylkää Mutta teidän, meidän kovuuden tähden Hän hylkkää ihminen niinkuin kävi erämaassa ! Totta vai tarua
    Helluntailaisuus
    4
    97
  9. Päivän Sana !!

No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Päivän Sana Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla p
    Helluntailaisuus
    2
    96
  10. Rakkaat !!! Halvan Lutherin valhe armossa eläminen on petollista !!

>>>Halvan Lutherin valhe armossa , ilman armoa , täysin huijattu , Lutherin valheopissa , joka hän lihassa kehi
    Helluntailaisuus
    0
    96
  11. Niikko ja Tuomioja Puhuvat asia !!

Ihmellinen höpöttäjä Erkki ,, lausuu kerran ihan asia ja tuo totuus Jumalasta. Mutta meneekö hänelläkin pöpöt housuihin
    Maailman menoa
    0
    96
  12. Onko Paavin ystävä ? Ja sanotteko te Halleluuja?

Sanotteko uskovainen >> Uskonmies on KGB:n mies ja miljardööri – tällainen mies on armoton patriarkka Kirill Venä
    Luterilaisuus
    38
    96
  13. Onko Valearmon tullut Ristintyön ja Ristin tilalle ?? Sinun Elämään. ????????

Oletko saanut valepetuksen seurakunnasta , joka on muuttunut kirkkoksi vale-ekumeniassa. Oletko sairastunut vakavammin ,
    Helluntailaisuus
    35
    96
  14. Ei syntinen voi olla Valo maailmalle ja maailmassa !!!

Oletko syntinen valo maailmalle, vai synnitön valo maailmassa . Siis >> Kirjoitan taa teille rakkaat uskovat >&
    Luterilaisuus
    0
    96
  15. Valitsetko myyty synnin alaisuuten vai

Ostettu vapaiksi Pojan Kalliilla Sovintoverellä ?? Oletko Vapaa synnistä ja himosta ??? Kalamos ei kuulema ole . J
    Helluntailaisuus
    15
    96
  16. Monet luulevat suuren halvan armon alla olevan Taivatiellä !!

Päästäkseen perille ja taivaaseen. !!!! Eivoi olla voimateot ja riivajien ulosajaminen. Ei edes sairaitten paraminen ta
    Helluntailaisuus
    25
    95
  17. Rakaat Luteilaiset !!!!

Oli se raaka tuo kirkkon ihailtu Martta ja Marttayhdistys. Martta meinas viedä taivasosuus Marialta. !! Luuk. 10 41 Her
    Luterilaisuus
    10
    95
  18. Oikea Kaste tapahtui Hellubtaina kun Jeesus kastoi Hengellä ja Tulella !!!

Ap. t. 2 17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidä
    Helluntailaisuus
    51
    95
  19. Käsitys että uskova pysy muuttumattomana ja lihallisena loppuun asti.

On saanut hirveitä seurauksia monissa uskovien perheissä. Kun ihminen jää tyytyväisenä makamaan omissa synneissä eikä p
    Kristinusko
    113
    95
  20. Puhuin Suomen Exoduksesta vuosia sitten kun Jumala alkoi puhua tästä sodasta joka lähestyy.

Muuttakaa IiDÄSTÄ ja Pohjois Suomesta äkkiä länteen päin. Kohta on samannäköistä siellä kuin Ukrainassa. Jos vuosia sit
    Luterilaisuus
    9
    95