Vapaa kuvaus

Aloituksia

1068

Kommenttia

10897

1. Puhuin Suomen Exoduksesta vuosia sitten kun Jumala alkoi puhua tästä sodasta joka lähestyy.

Muuttakaa IiDÄSTÄ ja Pohjois Suomesta äkkiä länteen päin. Kohta on samannäköistä siellä kuin Ukrainassa. Jos vuosia sit
    Luterilaisuus
    9
    69
  2. Tåstä minä puhuin, tahdon aina puhua , puhun edelleen. Ottakaa vastaan..

https://www.youtube.com/watch?v=ecMurRf9mJ0 Synti Pois ja Jeesuksen Elämä tilalle !!! Kuunnelkaa rauhassa Rakkaat !!!!!
    Kristinusko
    43
    69
  3. Niin, jos Herra puhdistaa meitä ihan kaikesta vääryydestä. Sitä kohti edetään ja sitä Hän tekeekin,

Miiten niin jos ?? Miks jossitellaan? KUN Herra Puhdistaa meidät niin se mikä Hän puhdistaa on Hän ottanut päälle jo yli
    Helluntailaisuus
    0
    69
  4. Mä meinaan elää maan päällä puhdas elämä ilman syntiä loppuun asti.

Meinaatko tosiaan elää syntisi kanssa loppuun asti ja huomaa´että synti estää sua pääsemään Taivaaseen. Koska sinne ei m
    Luterilaisuus
    19
    69
  5. Itäsuomi ja Lappi , oletko valmis olemaan itäukraina lähitulevaisuudessa ??

Jos itse asuisin itäsuomessa , jättäisin omakotitaloni , hyvä työpaikka , suvuni , tuttavat , Ei mitään olis niin tärkeä
    Maailman menoa
    5
    68
  6. Galluppi ! !

Milloin viimeksi kuulit että joku olisi saanut synnintuntoa. Onko Pyhä Henki vetäytynyt pois Suomesta tai hiljentänyt to
    Luterilaisuus
    0
    68
  7. Parempi Uusivuosi toivottaa savis palstalaisille !!

Ja hän juhli viime vuosi , kun tietää ettei syttynyt kolmas maailmansota silloin . Uudesta on vielä epävarma mitä tuo tu
    Maailman menoa
    0
    68
  8. Galluppi !!

Voiko Isän päivä viettää kun on uskova ?? Kyllä vai ei..
    Helluntailaisuus
    2
    68
  9. Suomen Seurakunta ilmoittaa !!!!!!!!

Suomen Seurakunnassa on päätetty yksimielisesti että me hyljämme harhaanjohtajat saatanan haltuun. ´!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Helluntailaisuus
    57
    68
  10. Galluppi !!!!

Saako uskova syödä makarooneja ja juoda maitoa?
    Helluntailaisuus
    9
    68
  11. Päivän Sana !!

No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Päivän Sana Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla p
    Helluntailaisuus
    2
    68
  12. Galluppi !!

Löytyykö yksi Suomessa Oikea Uskovainen joka etsii Jumala?? Kyllä vai ei ???
    Helluntailaisuus
    38
    68
  13. Kirkkon Liperaalisuus joka on Jumalalle kauhistus !!!!!!

Asia joka on huolestuttava, On tämä kun opetetaan että Jumala näkee vain Poikansa, Eikä meitä ollenkaan.. eikä meidän
    Luterilaisuus
    16
    68
  14. Luuletko että uskot vai onko sulla toimiva usko ?

Monet sanovat Herra Herra mutt eivät usko kumminkaan .. Mark. 16 kertoo mitä tapahtuu sun elämässä jos sulla on toimva
    Kristinusko
    5
    68
  15. Joulun siunaus !!

Hän toi Pelastuksen meille. Meidän Herramme ja KUninkaamme Jeesus Kristus !!! https://www.youtube.com/watch?v=-Uki0dkth
    Helluntailaisuus
    33
    68
  16. Mikä pahempi epidemia kuin korona ??

Mikä pahempi tauti kuin korona ja tappaa iankaikisesti ihminen ? Joo synninsairaus ja siihen on vain lääke joka Jeesus
    Yhteiskunta
    4
    68
  17. Oletteko maailman ja synnin ystävä perkelen kanssa

Oletteko maailman ja synnin ystävä perkelen kanssa. Onko teillä perkele Isäksi ?? Maailma rakastaa teitä valtavasti kun
    Luterilaisuus
    15
    67
  18. Kun olet ottanut vastaan halvan armon ja

sen hengen joka halua pitää sinut synnissä niin ei merkitsee sinulle mitään tai ei ainakaan Pyhän Raamatun merkitystä sa
    Kristinusko
    30
    67
  19. Parannusta synneistä ??

Onko tehtävä vielä ?? Pitääkö vielä tehdä parannusta synneistä ,, niinkuin Johannes Kastajan aikana? Vai suojeleeko nyk
    Luterilaisuus
    9
    67
  20. Minä väitän että ilmoituksen muka Pyhässä Raamatussa . Kirkkaus tulee Jumalan Lapsiin jo maan päällä

Room. 8 16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. 17 Mutta jos olemme lapsia, niin o
    Helluntailaisuus
    21
    67