Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Että Hänen Kirkkauutta meissä tulis esiin niin vaihtuu synti ja tilalle tulee Hänen Kirkkauutta !!
On Kyse Hänestä että Hän saa näyttää hyvyyden ja rakkauden meille , siinä Hänen Suuressa Voimassa Rakkaudessa ja huoleen088Vai seuraako Lutherin kirkko Paavi ??
Anonyymi00013 kirjoitti hyvin !! 2022-12-15 21:11:16 UUSI Miksihän meillä media ei kerro tästä Katolilaisuuden tämänpä188Teetkö kompromissi synnin kanssa? Jos teet ? Niin mihin sä ajattelet sen johtavan ?
Johtaako se kuolemaan ? No tietysti se johtaa toiseen kuolemaan . Room. 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumal388Oikea Herätys eikä nykyfeikkiherätys kannattaa Rukoilla !!!
Syyssade ja kevätsadetta kannattaa odottaa ... Luuk. 12:36 ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa od5888Niin niin oikeassa olette tyttöhallituksen ja päättäjien kanssa että Oikea Uskova uhraa omien
Lapsien Ukrainan lapsien ja vauvojen puolesta. Niin Jeesuskin teki ja vielä helpompi jos ei ole Rakkautta omien vauvojen1187Kuka etsii täydellinen Puhdistus synneitä?
Toinen vaihtoehto on ratsastaa syntien päällä helvettiin. Koska synnin palkka on kuolema. No sä ehkä sanot että armon j1587TOIVO..... VAU SIINÄ AVAUTUU PALJON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOS ON TOIVO JUMALAAN . JESUS KRISTUS MEIDÄN HERRAMME JA PELASTAJA !!! TOIVO JUMALAAN ,,, ON LÄHELLÄ USKO JUMALAAN . ON387Onko Paavin ystävä ? Ja sanotteko te Halleluuja?
Sanotteko uskovainen >> Uskonmies on KGB:n mies ja miljardööri – tällainen mies on armoton patriarkka Kirill Venä3886Mä meinaan elää maan päällä puhdas elämä ilman syntiä loppuun asti.
Meinaatko tosiaan elää syntisi kanssa loppuun asti ja huomaa´että synti estää sua pääsemään Taivaaseen. Koska sinne ei m1986Galluppi !!
"saako viholliSTA siunata?"? Yleisön pyynnöstä tein uuden kyseilyn ! Ja anteexi mun hono soomi !! : ) : ) :486- 1186
Rakas Putin ! Voitko ikinä anna anteeksi meille kun päättäjät !!
On sotkentuneet Venäjän sisäisiä asioita ?? Armahdathan meitä muutamat ja meidän kansa ? Niinkuin Jumalakin meitä muut686Juudas ei pyytänyt Jeesukselta anteeksi !!
Matt.27 3 Kun Juudas, hänen kavaltajansa, näki, että hänet oli tuomittu, silloin hän katui ja toi takaisin ne kolmekymme885Puhuin Suomen Exoduksesta vuosia sitten kun Jumala alkoi puhua tästä sodasta joka lähestyy.
Muuttakaa IiDÄSTÄ ja Pohjois Suomesta äkkiä länteen päin. Kohta on samannäköistä siellä kuin Ukrainassa. Jos vuosia sit985Itäsuomi ja Lappi , oletko valmis olemaan itäukraina lähitulevaisuudessa ??
Jos itse asuisin itäsuomessa , jättäisin omakotitaloni , hyvä työpaikka , suvuni , tuttavat , Ei mitään olis niin tärkeä585Minä väitän että ilmoituksen muka Pyhässä Raamatussa . Kirkkaus tulee Jumalan Lapsiin jo maan päällä
Room. 8 16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. 17 Mutta jos olemme lapsia, niin o2185Onko Valearmon tullut Ristintyön ja Ristin tilalle ?? Sinun Elämään. ????????
Oletko saanut valepetuksen seurakunnasta , joka on muuttunut kirkkoksi vale-ekumeniassa. Oletko sairastunut vakavammin ,3585Galluppi !!
Löytyykö yksi Suomessa Oikea Uskovainen joka etsii Jumala?? Kyllä vai ei ???3885Galluppi !!!!!!
Galluppi Siis! Eikö ole joku joka pysty osoittamaan Pyhä Raamatun mukaan. Että olen väärässä kun sanon ettei kukaan epäp5284Helluntailainen ??? Haluatko olla Juutalainen ???????
Lihallinen Juutalainenko ??? Pilkatko sinäkin Jeesusta ? Olen itkenyt Jeesusta tänäkin aamuna että voi hivittävä kun J184