Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
en+tiedä+meneekö+rahaa+suhteessa+yhtään+enempää,+olen+oppinut+tehokkaasti+käyttämään+tarjouksia+hyväkseni+ja+pakastan"liiat"+seuraavia+käyttöjä+varten,+pakastin+onkin+tehokkaassa+käytössä.+autoa+kun+ei+ole+ei+parkkihallista+ole+iloa,+mutta+suotakoon+se+ilo+muille.
09.12.2017 18:04
yhden+hengen+taloudessani+kuukaudessa+menee+200-250+euroa,+summaan+sisältyvät+pesuaineet,+talous-+ja+vessapaperit,+herkut,+saunaoluet+ja+mitä+kaikkea+nyt+isosta+ruokamarketista+ruoan+lisäksi+saa.
08.12.2017 19:31
ei+kaikki+mitä+mustalla+kirjoitetaan+ole+totta,+varsinkin+jos+se+on+vielä+toteutumatonta...........................
07.12.2017 18:52
Petrus+on+entinen+kansallisoopperan+laulaja.
07.12.2017 09:32
ihastuttava,+sykähdyttävä+esitys,+kiitos+Petrus+ja+Oulu!
06.12.2017 16:19
Kevan+eläkettä+haetaan+Kevasta,+joka+on+julkishallinnon+(valtio+kunta)+eläkkeiden+maksaja.
04.12.2017 15:53
minä+taas+katselisin+piparitaloa+vaikka+ympäri+vuoden,+kaunis+koristus.
03.12.2017 13:44
sama+juttu,+tablettia+ei+mainokset+ole+löytäneet.+johtuneeko+siitä+että+sillä+harvemmin+surffailen+liikkeiden+sivuilla.+esto+läppärissä+minullakin.
29.11.2017 23:01
mainosten+esto+estää+mainokset.+kyllästyin+totaalisesti+siihen+että+kun+kävin+jonkin+firman+sivulla,+niin+sitten+sain+kuukausitolkulla+niitä+samoja+tavaroita+nähdä+mainostettavan.+nyt+on+kiva+netissä+surffailla+kun+ei+mainokset+häiritse.+hiukan+tuo+esto-ohjelma+toimintaa+hidasti,+mutta+se+on+pienempi+riesa+kuin+nuo+sivulle+pompsahtavat+mainokset.
29.11.2017 22:58
lasten+ja+perheidensä+kanssa+joulua+vietetään+perinteisin+menoin+ja+aika+perinteisesti+syöden;+keitettyjä+perunoita,+imelletty+perunalaatikko+tai+peruna-bataattilaatikko,+porkkanalaatikko,+paahdetut+lanttukuutiot+lanttulaatikon+sijaan,+itse+tehty+maksapatee+maksalaatikon+sijaisena,+rosolli+ilman+silliä+kastikkeen+kera,+vihreä+salaatti,+kinkku,+kalkkunafilee,+graavilohi,+uunilohi,+erilaisia+sillejä,+luumu-riisihyydyke+jälkiruokana,+juomaksi+vettä,+kotikaljaa+ja+puna-+ja+valkoviiniä.+joulukahvilla+nautitaan+joulutorttuja,+piparkakkuja+ja+taatelikakkua+sekä+konjakkia+ja+likööriä+(vain+pieni+tilkka),+myös+suklaakonvehteja+aina+kun+mieli+tekee+sekä+vihreitä+kuulia.+meitä+on+aika+iso+porukka,+ruokamäärä+tuntuu+paljolta,+mutta+eivät+kaikki+syö+kaikkea,+mutta+jokaiselle+on+mieleisiä+syötäviä+tarjolla.
29.11.2017 22:47
voitin+syyskuussa+hiukan+yli+800+euroa,+laitan+sen+matkan+hankintaan.+olihan+se+naurettavaa,+kun+6:lla+oikein+sai+tuon+reilut+800+euroa+ja+7:llä+oikein+1+200000+euroa,+mutta+kyllä+raha,+vaikka+pienempikin+summa,+kelpaa.
29.11.2017 18:18
minä+annan+suosiolla+turhat+tavarat+pois+ilmaiseksi,+tulevat+kotoa+maksutta+hakemaan,+ei+täyty+kaapit+tarpeettomista+tavaroista+ja+joku+toinen+saa+tarvitsemansa.
29.11.2017 18:14
etkö+siis+saa+"haukkuja",+kun+kuvasi+on+esillä?+olen+tullut+siihen+tulokseen+että+täällä+"haukutaan"+kaikkia,+kaikkea+ja+kaikesta,+mutta+hyvä+jos+olen+väärässä.
28.11.2017 09:52
kalastaminen++on+kivaa+vaikka+mitään+ei+saisikaan.+kalat+hankin+yleensä+helpommilla+pyydyksillä+kalatiskiltä.+ahvenfilettä+aina+kun+on+tarjolla,+muuten+tulee+usein+ostettua+kirjolohta,+silakkaa+tai+kuhaa,+kesällä+silliä+uusien+pottujen+kyytipojaksi.+olen+siis+kalarakas.
28.11.2017 00:00
ei+kiitos,+niin+kauan+kuin+ei+ole+pakko,+en+aio+maistaa,+kierrän+kaukaa.+vaikka+olisi+kuinka+halpaa,+ostan+mieluummin+näistä+vanhanaikaisista+tykötarpeista+tehtyjä+leipiä.
27.11.2017 23:54
mikä+sinua+lapsenlapsen+syntymäpäivässä+stressaa?+eikös+lapsen+syntymäpäiväjuhlan+järjestä+lapsen+vanhemmat+ja+sinä+olet+arvostettuna+isoisänä+odotettu+kunniavieras?
sivuajatus;+minun+isäni+nimi+oli+Arvo,+liekö+nimimerkkisi+etunimesi+vai+keksitty...................mietin.
25.11.2017 11:57
teitittely+on+kohteliasta,+en+ymmärrä+että+siitä+loukkaannutaan+ja+koetaan+sen+olevan+arvoa+alentavaa.+minä+teitittelen+helposti+vieraita+ihmisiä+kun+en+heitä+tunne,+se+käy+ihan+huomaamatta,+niin+minua+lapsena+kotona+opetettiin,+enkä+tunne+tekeväni+siinä+väärin.
24.11.2017 16:10
rakastan+joulua+ja+lahjojen+antamista,+miksei+myös+saamistakin.+ostan/valmistan+joululahjoja+pitkin+vuotta.+jos+vastaan+tulee+jollekin+läheiselleni+lahjaksi+sopiva+tarvike,+ostan+sen+vaikka+olisi+helmikuu,+ja+sukat+ym.+kutomukset+teen+hyvissä+ajoin,+jouluhan+tulee+aina+ennenpitkää.+meillä+ei+harrasteta+kalliita+lahjoja,+ajatus+on+lahjan+arvoa+tärkeämpää,+joten+rahallisestikaan+ei+joulu+liikaa+rasita.+noin+menetellen+ei+tule+ainakaan+lahja/joulustressiä+ja+muutenkin+joulun+suhteen+on+aika+selvät+"kuviot",+perinteitä+noudattaen.+jos+hössötys+stressaa,+on+parempi+silloin+että+ei+hössötä,+joulu+tulee+vähemmälläkin.+itsenäisyyspäivään+ei+kohdallani+mitään+erikoisempaa+liity,+kynttilät+illalla+ikkunoille,+mutta+muuten+vietän+sen+tavallisena+pyhäpäivänä.
24.11.2017 16:05
Lion,+kertoo+Intiassa+kadonneesta+pojasta,+mahtava+elokuva,+kannattaa+katsoa.
+
Wikipedia:+Lion+on+vuonna+2016+ensi-iltansa+saanut+draamaelokuva,+jonka+on+ohjannut+Garth+Davis.+Sen+pääosissa+ovat+Dev+Patel,+Rooney+Mara,+David+Wenham+ja+Nicole+Kidman.
Elokuva+sai+kuusi+Oscar-ehdokkuutta+vuonna+2017+parhaasta+elokuvasta,+miessivuosasta+(Patel),+naissivuosasta+(Kidman),+sovitetusta+käsikirjoituksesta,+musiikista+ja+kuvauksesta.[1]
23.11.2017 09:32
minä+olen+saanut+olla+rauhassa+kaupustelijoilta,+harvoin+puhelimitse+häiritään.+kauppakeskuksien+käytävillä+olevat+myyjät+on+helppo+ohittaa+sanomatta+mitään,+niin+minä+teen.+en+välitä+ottaa+heistä+mitään+mieliharmia,+tehkööt+työnsä,+osaan+heidät+torjua.
22.11.2017 20:32
26 / 32