a-true-friendly-atheist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
200
Hylkäsikö Paavali lain?
Paavali ei hylännyt lakia vaan vaihtoi vanhan liiton Mooseksen lain uuden liiton järjestykseen ja Kristuksen lakiin, kas5110Paavalin ihminen kristus Jeesus
Palstalla mellastava nikkivaras, trolli ja häirikkö friendly-atheist on väittänyt jatkuvasti, että Paavali kirjoitti har483Ateismi on todistettu tieteellisen menetelmän avulla
Tieteellinen metodi on paljastanut sen, että ateisteiksi itsensä identifioivia eläimiä on olemassa. Aaseilta, sioilta ja266Mitä todisteita on älykkäästä suunnittelusta?
Palstan hihhulihörhöt puhuvat älykkään suunnittelun todisteista, mutta mitä ne ovat? Kaikki eliöt ovat älyttömän evoluu4987Headmasterx roasted
Sanot, että et usko Jumalaan tai jumaliin tai luomiseen. Miksi et usko? Sanot olevasi 76 vuotta vanha ja saaneesi tarpe172Maailman älykkäin ajatus
Jumalaa tai jumalia ei ole olemassa eikä luomista ole tapahtunut! Mitä tämän asian oivaltaminen vaikuttaa elämään? Jat176Muutama fakta ateisteista
Ateisti on hyvä ihminen. Ateisti on korkeasti koulutettu ihminen ja tuntee luonnontieteet niin kuin omat taskunsa. A685Hyvää uutta vuotta!
Kotimaassa uusi vuosi vaihtui 36 minuuttia sitten. Hyvää uutta vuotta kaikille! Odotamme Sonnyn ja muiden läheisten ka2127ei_kirj paha olo
Nimimerkki ei_kirj on kirjoittanut monta pahaa oloa viestittävää viestiä tämän illan aikana. Valitettavasti on täysin ma360Ateismi katoaa kasvatuksen myötä
On olemassa ateisteja, jotka väittävät jokaisen ihmisen syntyvän ateisteina. Jos tämä olisi totta, niin sitten ateismi k48706Tuo niin ihana varmuus
Uskovainen ateisti on täysin varma siitä, että luoja ei ole olemassa eikä luomista ole tapahtunut. Hän pitää sitä mahdot18294Varma todiste luojan olemassaolosta
Olen käynyt tällä foorumilla keskusteluja ateistien kanssa siitä, onko perusteltua pitää totena luojan olemassaolo ja lu52953Yksi ainoa todiste kumoaa ateismin
Ateismin kumoamiseen ei tarvita kuin yksi ainoa todiste ja se on ollut ihmisten tiedossa niin kauan kuin ihmiset ovat ol36503Haaste: esitä yksi todiste luojaa vastaan
Lupaan vastata niin kauan kuin huvittaa tai minulla on aikaa, mutta esitä yksi todiste luojaa ja luomista vastaan, niin1711530Ateistit ovat uskovaisia
Jos joku ajattelee niin, että itsestään ja ympäristöstään tietoisen aineettoman hengen olemassaolo ei ole mahdollista, n47616Minä en usko
Minä en usko Jumalan tai luojan olemassaoloon, mutta pidän sitä mahdollisena. En usko myöskään demonien ja alieneiden ol31384Mitä pitää tehdä pelastuakseen?
Mitä adventistit opettavat sielun pelastumisesta? Mitä pitää tehdä, jotta voisi pelastua? Miten pelastuksen voi mene75862Perinnölliset sairaudet ja vammaisuus
Monet ihmisten sairaudet ja vammaisuus ovat perinnöllisiä. Pahimmat niistä heikentävät yksilön kelpoisuutta niin, että h40542Uskovaiset häpeävät tunnustaa uskovaisuuttaan
Meidän tosi ystävällisten ateistien joukossa on paljon uskovaisia, jotka eivät uskalla tunnustaa uskovaisuuttaan. Meitä57793Uusi uljas maailma
Näen utopiassani maailman, jossa kaikkien ihmisten on hyvä elää ja he ovat onnellisia. Sen maailman saavuttaminen on mah41502