Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oliko katsomisen arvoinen?
01.07.2023 23:05
Tuokin on ihan totta ja onhan tuo terminologia melko velvoittava.
Itse olen tuota omille lapsilleni käyttänyt yhdessä sen ajatuksen kanssa ettei kaikista tarvi pitää mutta toimeen olisi syytä tulla. Tämä ajatus juontaa lapsuudesta kun osa jäi ilman kavereita ja tuntuu ettei yksinäisyys ole tälläkään hetkellä katoamassa.
En tiedä miten omat lapseni nyt aikuisena tuota ajatusta noudattavat mutta toivon että mikäli näkevät että vaikka työkaverilla menee huonosti muistavat että kaikkien kanssa pitää leikkiä ja menevät kysymään miten toinen jaksaa.
01.07.2023 22:56
Eiköhän pide voi ihan hyvin siinä missä suviseuratkin. Minusta on hyvä että kummatkin porukat pääsevät kaltaistensa luokse puhumaan heille merkityksellisistä asioista siinä ympäristössä kuin kokevat sen itselle tärkeäksi.
Mitä tulee noihin esimerkkeihin niin ne ovat opetushallituksen suosituksia tai ohjeita ja vaikea kuvitella että virkavastuulla olevat henkilöt olisivat näitä laatineet pelkän pride-aktivistien vaatimuksesta. Toki itsekin olen sitä mieltä että varhaiskasvatuksessa riittää kun sanoo että kaikkien kanssa pitää leikkiä eikä pakkasella kieltä laiteta rautaan kiinni.
Jos pridea jokin uhkaa niin ihan mutuna epäilen että uhka tulee sisältä päin. Minusta viime vuosina on siirrytty suvaitsevaisuudesta kohti yhden opin vaatimusta. Nyt siihen tuli politiikka mukaan ja viime vuonna evättiin miesjärjestöltä pääsy. Viime vuoden kielto oli sikäli mielenkiintoinen että kyseessä oli järjestö joka teki kantelun THL:stä kun ryhmään jossa valmisteltiin valtakunnallista ohjeistusta lapsenhuoltolain mukaisten olosuhdeselvitysten laatimisen tueksi ei oltu otettu mukaan yhtään miestä. THL joutui taipumaan ja pridekansa pisti urheilutermein numeron muistiin ja epäsi pääsyn kulkueeseen.
Pride-kulkueessa 70t ihmistä. saman verran suviseuroissa-> noin 5,3 miljoonaa tekee jotakin muuta
01.07.2023 14:18
En antaisi ääntäni, samasta syystä kuin Sanna Marin eli jakaa liikaa kansaa. Toki Halla-ahon esiintymistyylistä paneeleissa ja väittelyissä pidän. Toinen samantyylinen on Sari Essayah, ei turhia hötkyile esiintymisissä. Itselläni toki pisteet putosivat välikysymysäänestyksen jälkeen. Tuntuu että KD otti RKP:n paikan puolueena jolle on ihan sama mitä ympärillä tapahtuu mutta hallituksessa pitää olla.
Itselläni kaksi suosikkia. Toinen on Jutta Urpilainen jolla kokemusta sekä kotimaasta,eu-tasolla ja kansainvälisissä tehtävissä. Toinen on laajaa kansansuosiota nauttiva entinen puolustusministeri Kaikkonen. Toki kiusallinen tilanne keskustalle jos lähtisi mukaan kun Olli Rehn on toivonut puoluetta itsensä taakse.
01.07.2023 12:51
Vaikea jotenkin itselleni kuvitella. Talvella vilu ja kesällä kulkuset kerää heinikosta kaikki punkit. Enkä minä oikein osaa kuvitella että minusta tulisi millään lailla parempi ihminen jos vaihdan sortsit hameeseen.
Valitettavan kevyeksi jäi tämä artikkeli varsinkin tämän osion suhteen. "Usva Kiurulle hameeseen pukeutuminen on myös viesti""....viestittämään, että se on vaatevalinta siinä missä muutkin" Olisi ollut mukava tietää miksi hän kokee tarpeelliseksi tällaista viestiä lähettää sillä eihän sen käyttöä ole juurikaan kielletty. Nopeasti tulee mieleen työturvallisuuslaki joka antaa käytölle jonkinlaiset raamit sekä miehiä koskeva asevelvollisuuslaki.
Samoin olisi ollut kiinnostavaa kuulla tältä kilttejä pitävältä kaverilta miten hän suhtautuu kulttuurien omimiseen. Meillä kun on vanhemmissa komediasarjoissa lainattu muiden asusteita ja vahvistettu heihin kohdistuvaa stereotypiaa sekä viimeksi taisi joltakin esiintyjältä tulla anteeksipyyntö rastoihin liittyen.
30.06.2023 22:24
Itsellä ei ole osunut haastavaa jälkikasvua kohdalle kun puhutaan nukahtamisesta. Täältä on tullut jo hyvää tekstiä noiden rutiinien suuntaan ja pitkällä aikavälillä se on varmasti voittava valinta.
Jos taas kaipaat nopeampitempoista vinkkiä niin heitän ajatuksen rutiinien rikkomisesta. Jos oikein ymmärsin niin kaikki ovat poikia joten anna heidän rakentaa oma miesluola. En nyt tarkoita että seinille ilmestyy kuvia joissa paljasta pintaa makaa v8-moottorien konepellillä vaan tuonikäisille kyseessä olisi vaikka karhun pesä tai luola.
Turvallisuus edellä vähän hahmottelet mihin sellaisen voisi rakentaa vaikka olohuoneeseen. Sohvan ja pöydän väliin vaikka patja ja lakanoita roikkumaan jne. Taustalla hiukan ohjaat kun pojat rakentavat sen itse. Pääasia että teet jo alussa selväksi että jos sellaisen haluavat rakentaa niin karhutkin tekee sellaisen vain nukkumista varten. Kun luola on valmis niin iltarutiinien kautta luolaan nukkumaan.
Jos innostuvat niin voi toistaa joskus toistekin vaikka palkkiona siitä että nukkuvat hyvin omissakin sängyissä.
29.06.2023 19:37
Tähän ei oikeastaan mulla ole sanoja.
https://www.youtube.com/shorts/zXswR5kLp00
20.06.2023 21:02
Taitaa nuo salkojutut tosiaan olla enempi lossiyhteyksien takana. Meillä tosiaan nuo pääsiäiskokot sekä mökkikauden päättäjäiset eli venetsialaiset.
Rauhaisaa juhannusta myös sinulle.
20.06.2023 20:48
"Lisäksi tykkäsin tuosta freesistä näkemyksestä, että
"maskuliinisuus tarkoittaa hyviä käytöstapoja.""- Minusta muutenkin ihan asiallista jutustelua kaverilta; toki pitää muistaa että tuo on hänen toimeentulonsa. Olla kuvissa kahdeksan prosentin rasvoissa öljytty pinta näkyvissä.
Mutta melko freesi on myös näkemys että oluen juominen on toksista maskuliinisuutta
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009666041.html
20.06.2023 14:15
1) 1kpl kohdasta c saunan jälken, muuten b
2) Ei ole tuollaisia muodostunut
3) e, loman jälkeen
4) ei tänä vuonna
5) varmaan c
6) d vaikka periaatteessa sama se missä toista pitää kädestä kiinni
7) d
8) kotimaa ehdottomasti. Kohta Varsinais-Suomi ja suunnitelmissa ensi vuonna Saimaan seutu.
9 ) vuorotyöläisenä vastaus on c
10) c kokkoja täällä poltetaan jo pääsiäisenä mutta juhannussalon nostoa olisi joskus kiva seurata.
Hiljaisuudella lähtee kaikkein mukavimmin käyntiin.
20.06.2023 11:12
Harvoin näen mutta yleensa kahta teemaa. Toisessa ajan hissillä autiossa kerrostalossa. En tiedä onko se tyhjä mutta ketään ei näy. Kyseessä siis vanhoista taloista tuttu hissityyppi jossa on verkko-ovi sekä haitarimallin väliovi eli käytävään näkee hyvin.
En osaa tuon taustaa tarkemmin analysoida mutta epäilen sen kertovan itselleni ettei minulla hissi kulje aina ylös asti.
Toinen uni on yleensä sellainen että seison joko rotkon reunalla tai joen alla ja jostakin kauempaa kuuluu kehoituksia hyppäämiseen. Itse vain seison reunalla ja nautin siitä että joku puhuu vaikka itselläni ei ole aikomustakaan toteuttaa toivetta. Nämä ilmestyvät usein joko syntymäpäivien aikoihin tai kun elämässä tullut muutoksia. En sitten tiedä halutaanko minulle kertoa että loppuelämä on kuitenkin merkityksetöntä istuskelua vai kehoitus murtaa nykyisiä rutiineja.
19.06.2023 00:09
Kaveri vissiin pisti yhteenvetona muiden miesten ajatuksia ja tästä lainaukseen voin samaistua. "......heillä ole mitään mahdollisuuksia nykyisessä deitti- ja parisuhdemaailmassa" ; siitä olen eri mieltä että miehellä olisi deittimailmassa vain yksi mahdollisuus-> minusta osalla mahdollisuus on lähempänä nollaa. Paino sanalla nykyisessä.
Jos mietin omaa historiaa niin ensimmäiset kontaktit sain kirjeenvaihtoilmoitusten kautta. Kuva olis kiva- lause lienee monille tuttu. Siinä oppi tuntemaan toisen tekstien kautta. Myöhemmin tuli sitten treffi-ilmoitukset jotka oli siitä hyviä että ne jäi sinne näkyviin ja niihin pystyi palaamaan jos kiinnostus syttyi myöhemmin.
Nykyiset sovellukset edellyttää nopeaa päätöstä eikä sitä voi peruttaa kuin maksamalla tästä lisäominaisuudesta.
Se miksi väitän että mahdollisuus lähenee nollaa tulee siitä että pistin sovellukseen pituuden näkyviin jolloin yhteydenotot loppuivat. Joko täällä seutukunnassa ei ole yhtään ikäistäni naista joka kelpuuttaa 175cm miehen kumppaniksi tai sitten markkinaehtoinen sovellus ei niitä minulle tarjoa jotta olen sovelluksessa pidempään. Olisi yhtiölle kannattamatonta lähettää kuvani naisille jotka olisivat valmiit tämän korkuisen miehen hyväksymään.
18.06.2023 20:30
11/12. Kaikki kyllä tietoja.
Yksi arvaus meni väärin sillä aina myrskyluodon Maija soitettiin meillä siten että Lasse vain pimputteli kappaleen läpi.
18.06.2023 19:01
En hallitse vaikka mistä suunnasta asiaa lähestyisi.
Olin aikanaan kokoustekniikan kurssilla ja siellä yksi osa-alue oli sanaton viestintä. Siihen liittyen lainasin yhden kirjan iltalukemiseksi. Siinä sitä illalla selailin ja aloin ihmetellä kun kuvissa naisilla oli vähän oudon oloisia ja näköisiä asentoja; minusta ne olivat jopa luonnottomia. Piti sitten tarkistaa sivun otsikosta että mitä aihetta nyt käsitellään. Olin aihealueella flirtti. Huokasin syvään, laitoin kirjan kiinni ja aloin nukkumaan. Eli asiasta ei tarttunut edes kirjaviisautta.
Nuorena myös elävissä tilanteissa sain kavereilta palautetta siitä että kukaan ei minulle kelpaa. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä vaan itse en niitä itseeni kohdistettuja flirttejä havainnut. Käytännössäkin flirtit menivät ohi ja kun en niitä tunnistanut niin vaikea niihin on vastata saati että itse olisi aloittanut vastaavat soidinmenot.
En nyt tiedä liittyykö tämä suoraan flirttiin vai onko seuraus mutta pelaan erittäin varman päälle tapailujen alkuvaiheessa nuo fyysiset lähestymiset. Sitä kun kattavasti alati kuulee että miehiä ei kiinnosta kuin kamelinvarpaan kutittelu niin olen katsonut paremmaksi pyrkiä osoittamaan että myös henkinen eläminen ja läheisyys kutkuttaa. Epäilen että tämä taas on tulkittu haluksi olla vain ystävä.
17.06.2023 22:44
"onko jo kaikki aiheelliset asiat loppuun kaluttuja?" En nyt tiedä miten tyhjentävästi eri aiheet on käyty mutta itselläni on sellainen tunne että nykyään aiheita nostetaan pintaan linkkaamalla muualla esiintyneitä juttuja. Ihan toimivakin linja sillä harvempi arjessa pohtii esim seurustelisiko neljän lapsen äidin kanssa joka tekee tiliä of:ssa. Kun tämä jossakin uutisessa/jutussa nousee esille niin tulee asiaa pohdittua.
Monesti itselläni jää kommentoimatta myös siksi että joku samalla tavalla ajatteleva on jo sanoittanut asian palstalle enkä näe oman kommenttini tuovan keskusteluun mitään lisäarvoa.
Ei tuo helle nitistänyt ole mutta hiukan muuttanut viime päivien aikatauluja. Tuossa kun seitsemän aikoihin olen heräillyt niin olen aika nopeasti lähtenyt katolle käymään bitumikitillä läpi räystäiden saumoja sekä nyt pesemässä ja harjaamassa sammalia. Päivän helteessä ei viitsi siellä olla. Perikuntaa on myös tänne saapunut joten heidänkin kanssa tulee aikaa vietettyä.
Mitä tuohon nitistämiseen tulee niin nyt loman aikana olen poistanut ihosta muutaman punkin ja muutama on pudonnut kyydistä kun vaatteita olen ravistellut. Sitkeitä nitistettäviä.
16.06.2023 10:35
Itse en yllätyksistä niin välitä ja mitä ennustettavimmin ja suunnitelmallisemmin asiat tapahtuvat niin sen parempi. Siksi en itse menisi yllätysvierailuille vaikka olisi pidempäänkin tunnettu.
Tosiinpäin ajateltuna tilanne jossa nainen haluaa tavata toisenkin kerran niin ehkä se kuitenkin olisi itselle se ja sama tapahtuuko se kaleteripohjalta suunnitellusti vai ihan sponttaanilla saapumisella. Jos tuo on naisen tyyli ja se on se hinta joka yksinäisyyden poistumisesta saa maksaa niin ilomielin ja rakkaudella tuon laskun kuittaan.
Itselläni on kovin vähän asioita joita en voisi keskeyttää ja jatkaa myöhemmin jos toinen saapuu luokseni.
16.06.2023 00:03
Näyttää siellä tapahtumia riittävän. Taisi olla joku lentonäytöskin tulossa ja tietysti Ruisrock. Ensi viikolla lähdetään sinne seutukuntaan lomailemaan.
Toivottavasti kohdalle osuu joko TPS:n tai Interin kotipeli niin mennään katsomaan. Stadion näytti meinaan sen verran hienolta että voisi käväistä. Samoin meriaiheisessa museossa.
Varmaan myös Naantali ja se yksi Raision lähiö pitää kartoittaa. Äkkiä se reilu viikko kuluu joten ei pidä tehdä liian tarkkaa aikataulua.
15.06.2023 11:32
Itse olen luullut että keila on enemmän samankaltainen kuin keilailussa. Itse jälkeenpäin ajattelin että tuo on se tikku johon tulee sitten nauha kiinni.
13.06.2023 07:38
En yleensä ota nimittelyyn kantaa mutta kun tällaista oikeistodemaria osoitetaan vihreäksi niin täytyy myöntää että pahalta tuntuu.
12.06.2023 23:12
Seuraat selvästi urheilua laidasta laitaan. Erittäin vahvaa tietoa!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Ei ollut niin vahvaa kuin tulokset osoittaa. Pari arvausta enkä vieläkään tiedä miten se valkoinen kapula liittyy siihen lajiin.
12.06.2023 19:08
11 / 180