Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3584

1. Oliko katsomisen arvoinen?
  2. "onko jo kaikki aiheelliset asiat loppuun kaluttuja?" En nyt tiedä miten tyhjentävästi eri aiheet on käyty mutta itselläni on sellainen tunne että nykyään aiheita nostetaan pintaan linkkaamalla muualla esiintyneitä juttuja. Ihan toimivakin linja sillä harvempi arjessa pohtii esim seurustelisiko neljän lapsen äidin kanssa joka tekee tiliä of:ssa. Kun tämä jossakin uutisessa/jutussa nousee esille niin tulee asiaa pohdittua.
    Monesti itselläni jää kommentoimatta myös siksi että joku samalla tavalla ajatteleva on jo sanoittanut asian palstalle enkä näe oman kommenttini tuovan keskusteluun mitään lisäarvoa.

Ei tuo helle nitistänyt ole mutta hiukan muuttanut viime päivien aikatauluja. Tuossa kun seitsemän aikoihin olen heräillyt niin olen aika nopeasti lähtenyt katolle käymään bitumikitillä läpi räystäiden saumoja sekä nyt pesemässä ja harjaamassa sammalia. Päivän helteessä ei viitsi siellä olla. Perikuntaa on myös tänne saapunut joten heidänkin kanssa tulee aikaa vietettyä.

Mitä tuohon nitistämiseen tulee niin nyt loman aikana olen poistanut ihosta muutaman punkin ja muutama on pudonnut kyydistä kun vaatteita olen ravistellut. Sitkeitä nitistettäviä.