Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Kerran meinasin tulla hulluksi kun otin aurinkoa ja hulluruohoa autiolla saarella ilman aimoa... Miljoona jahtini Selipaatti irtosi pajusta johon olin sen narulla köyttänyt meri mies solmulla.... Huidoin rannassa apua ja kirjoitin hiekkaan thaimaan kielellä sanan HEPL joka tarkoittaa apuva. Viikon päästä siihen tuli soutaen sitten Hanka salmen kovin kalamies Kuha-Erkki, joka souti minut rantaan. Yhdessä mentiin siitä hänen saunalleen ja voi sitä naimisen läiskettä sinä viikon loppuna... silloin kun aletaan oikein naimahan, siinä ei naisia tarvita pilaamaan tunnelmaa!
    Sain Erkiltä sitten lähtiäisiksi tölkin alekokkia ja hiiva sienen.
  2. Numban vaimohan se selvästi kuvassa on siellä pellolla vihanneksia metsästämässä. Upea kuva ja kaunis vaimo. Minun aimoni ei ole pellolla eikä coco nuts puistossa, mutta kerran mentiin aimon rellulla tuhatta ja sataa. Oli kiire kunto testiin paintdog hopsitaliin portaisiin. Aimo laittoi isompaa silmään ja sillä alkoi kirvelemään silmää. Toinen lapsista piti silmät kiinni rakastelun aikana. Sitten tultiin sairaalan pihaan, josta löydettiin noin seitsemän vähän käytettyä koronarokotetta. Lääkäri sanoi että nuo on parhaita rokotuksia ja me piikitettiin ne suoneen samantien. Aimo kaatui portaissa mun katetriin ja se sattui kuin olisi pikkupasanen tulessa. Kaaduttiin rappuset alas asti kierien suoraan lääkärin eteen joka sanoi että nyt on äijät kovassa kunnossa kun ei tullut hikikään kieriessä. Pierua tuli jonkun verran. Meinattiin tulla hulluksi siinä... Kuvassa softalla otettu kuva softa aimon rellusta https://aijaa.com/l16bjP