Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

1. Anna mulla olla ihan oma mielipide kuvasta, multahan sitä mieli pidettä kysyttiin eikä sulta, äläkä vastaile puolestani, sillä sinä et ole minä enkä minä sinä. Koeta uskoa jo tämä että me ollaan ihan eri tyyppejä ja me ei edes tunneta toisiamme.
  2. Oltiin kirkan ja hektorin kanssa Walle Nahlroosin synttärereillä lauvantaina soittamassa ja laulamassa, kun siihen pompsahti Fredi ja halusi kertoa meille ponitiikasta pari sanaa tenori äänellä.
    Fredillä oli sellainen ponu resepti ettei kellään. jäistä rauta kankea pitkin valutellaan tenttua ja bensaa patonkiin josta se puristetaan ämpäriin ja siivilöidään leipä pois. Neste sytytetään hetkeksi tuleen ja sitten nautitaan pillistä kuumat.

Poni ratsastuksen jälkeen olikin kello hame tanssiaiset jossa kuuneltiin amerikkaa tuujubesta. Walle puhui kanssa rakentamisesta ja sekin sanoi että ai taloja vai hehheh ja sitten Fredi teki sille vritsun kaulaan ja me muut tanssittiin vaan.
    Huomion arvoista oli ettei juhlissa ollut yhtään naista. Walle sanoi että ne ei tee muuta ku vie rahat ja myrkyttää. me nyökkäiltiin kirman kanssa.