Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
.....vaikka Joella oli kymmeniä autoja, niin eipä ollut kuningasautoa ja autokehityksen huipentumaa Lada 1200 mallia 1972 ja tuskin myöskään yhtään puukuulaistuinta... melkoinen resupetteri... kauheat vakuutukset tuollaisissa autoissa... vaikka ne ostaisi meklarilta.... siellä petteri lucii nyt...
30.10.2022 21:20
Meitä oli junnuna jalka pallossa minä Puppe ja kaverini Nappe. Pelattiin saumattomasti yhteen. Huusin sivu raja heitossa että "Puppe nakkaa" ja Nappe huusi takaisin että "Puppe nakkaa, Nappe pukkaa". Se oli aina maali sitä myöten rimaa hipoen ja tolpan kautta kotiin. Siihen aikaan oli Vaasassa ravintola Tolppa.
Puppe ja Nappe herjaa nakkeli joskus tappeli jatko ajalla housuun tuli kakkeli, mutta kovettunut ei kikkeli. Siihen ei auttanut Napen pakkeli ei kokkeli, kakka kun sorchista kurkisti. Ei tarvinnu siinä kunnoss mennä naisiin mutta pärjättiin hyvin ihan poika porukalla.
30.10.2022 17:16
Ei aina saa. Äiti tilasi Apun niin sieltä tulikin Seura ja hobi hallin kuvasto.
30.10.2022 07:36
Ollaanpas sitä pikku näppäriä kun toiselta meni sekaisin håkan ja haahkaaminen..
30.10.2022 07:34
Aimo sanoi että olen henkisesti aivan saatanan vahva. Kuntoutuksessa rakennettiin puusepän tunnilla lintu pönttöjä. Mun pönttöihin kun meni lintu, se ei tullut sieltä koskaan pois. Ope sanoi että olen henkinyt sinne pönttöön rakennus vaiheessa ja linnut menehtyy ien tulehdukseen ja häkä myrkytykseen.
Pääsin tuholais firmaan työ harjoittelijaksi Turkuun. Jos on kärpäsiä ja muurahilaisia talossa niin minut viedään sinne tunniksi henkimään niin ne kaikki koolee.
Sen jälkeen tuuletetaan ja avaruus pukuiset miehet tapetoi ja panee plastiikki matot.
Kerran kävi vahinko kun perheen kissa oli unohtunut asuntoon sängyn alle. Se sitten hauvattiin talon taakse. Halusin lausua pari sanaa, mutta perheen nuorimmat pyörtyi ja sai silmä tulehduksen jo kun kysyin Ladan ikkunasta heiltä että minne parkkeeraan kuningas auton. Meinasin tulla hulluksi..
30.10.2022 07:18
Sama homma parasilla. Kun otettiin poikien kanssa keppanaa ja pussailtiin Kesoilin takana pienessä metsikössä 1972 niin oli sika kivaa ja härkä hauskaa. Nyt kun menen sinne invakärryllä niin siellä on vaan joku koiran mulkoiluttaja, joka ei sano ees päivää ku pummaan siltä röökiä.
30.10.2022 07:04
Kerran kirjoitin otsikon melkein oikein. Lienee selvää että se oli vahinko ja meinasin tulla hulluksi.
30.10.2022 06:59
Kerran laitoin kolme kertaa peräkkäin kengät oikeisiin jalkoihin, äiti todistaa tämän.
Kolmannella kerralla ne oli eriparia, mutta kuitenkin oikeissa jaloissa.
Olin silloin kuitenkin vasta viiskymppinen nuori mies täynnä unelmia.
29.10.2022 15:44
Mä olen mies joka kulkee om,ia polkujaan. Kun infarktin ja leikkauksen jälken lääkäri määräsi lääkkeet Bisoprol 2,5 mg, Cardace 3,75 mg, Cordarone 200 mg, Disperin 100 mg ja Marevan 5 mg niin mä sanoin sille että mä teen kyllä itse omat valintani.
Ostin kaupan nurkalta Siklosporiinia ja takrolimuusia ihan maun takia ja päälle otin päälle 8 Panadolia ja reilusti tenttua. Mitä ne lääkärit tietää mikä minulle sopii??
Minä päätän omista asioista itse, enkä mene valta virran mukana. Minuahan ei määräillä se on aivan varmaa.
27.10.2022 20:23
Nuorempana tuli oltua monessa mukana. Lensin hävyttäjillä ja myin koneita jotka tiesi asioita jos toisiakin. Mulla on kolme patenttia. Yksi on semmonen kontoomi, jossa on mulkun mentävä reikä.
https://www.youtube.com/watch?v=B-H9B2JgJu8
27.10.2022 16:43
Oon köyhä sensei mä vain (pakkolaskussa, rakko taskussa)
Kun viime aikoina viima on käynyt lompakon tienoilla
Meni rahamiehen maine sen siliän tien, kun pennit poistettiin
Ja kylmä alkaa ahdistella miestä hilpeää, kun ei oo varaa edes vaatteisiin
Eihän se köyhyys synti oo Mutta kyllä se nolottaa
Kun rippipukukin rispaantuu ja kerrasto pilkottaa
Onhan se halpa ja onhan se lämmin, mutta rikoo on riskillä ruma
https://www.youtube.com/watch?v=NAg4YvV0Ma0
27.10.2022 16:18
Olin kerran viinurina thaimaissa ja kaveri pyysi maistamaan kolmea eri tuotetta.
Ensimmäinen oli Keskitäyteläinen, keskitanniininen, kirsikkainen, kypsän karpaloinen, herukkainen, mausteinen, kevyen kukkainen. Raikkaan tuoreutensa ansiosta ne seurustelee luontevasti pastojen sekä kasvis- ja kanaruokien, mutta myös kalaruokien kanssa.
Toinen oli Kuiva, keskihapokas, sitruksinen, keltaomenainen, kevyen kamomillainen, keksinen. Osuva valinta esimerkiksi pikkusuolaisten alkupalojen, pastojen, sekä kala- ja äyriäisherkkujen kaveroksi.
Kolmas oli Täyteläinen, keskitanniininen, kirsikkahilloinen, herukkainen, tumman luumuinen, kevyen vaniljainen, paahteinen. Tyypillinen uuden maailman tyyli. Runsas, aromikas ja jopa hillomainen, mutta ei erityisen ryhdikäs.
Yleiskäyttöinen viini, joka sopii mausteisten, marinoitujen ja aromikkaiden liharuokien (nauta, porsas) kanssa ja erinomaisesti seurusteluun. Ei sovi kevyiden makujen kanssa.
Sitten paljastettiin niiden merkit:
Eka oli tenttua
Toka oli ysivitosta bensaa Pirkan mansikka mehulla
Kolmas oli Husqvarnan teräketjuöljyä
26.10.2022 12:42
Itse olen enemmän nahkamiehiä. Teedätän räätälillä nahka laukkuja, lompakoita ja lippiksiä. Seppälä, tiimari ja anttila lopettivat, mutta tokmanni jatkaa.
Bakdeerien kanssa ei ole pellei lemistä. Kukkaset on aivan ihania ja niitä voi haistella.
Tytöt on yäk ja niissä on pasilleja. Kun supertippuri tulee, siihen ei lääke pure.
Eno otti suihin bussissa kun oltiin menossa kirkon kylälle ostamaan onki matoja, että on tässä ollut sitä erotiikkaakin. Vuosi ole 1973.
25.10.2022 10:05
Raikas tuore salaatti maistuu parhaalta kun sen laittaa pakastimeen ja sitten lämmittää mikrossa muutaman kerran uudelleen. Näin viime yönä unta että oon Viktoria Begham. Kieli taidottomille tiedoksi niin sukunimi tarkoittaa "kerjää kinkkua". David oli siinä kellohameessa ja tanssi polkkaa. Taustalla soi humu pekka.
https://www.youtube.com/watch?v=EFdGzGImEps
24.10.2022 20:56
Söitiin juuri erin omaista rapa keittoa täällä thaimaassa. Lienee aiheellista myöntää että kedsupilla eli snadin slangilla kebabilla. Täällä voi mennä viini tilalle tai temppeliin kuvaamaan kalan niinkuin numba näppärästi napautti utelijaita. Minä voin kuvata kyllä kaikenlaista hienoa täällä chiang maissa, mutta en tietenkään kuvaa koska rakast ei voi todistaa vaimoa ja lapsia omikseen. Itse todistin ne aikoja sitten jo avioliitto pussilla todeksi ja että lapsi kuuluu läheis kasvatukseni piiriin, julkaisin siitä kuvan jossa kakaran jalat kahlaa Honkkarin kahluu altaassa härmässä.
24.10.2022 18:52
Onko se ketschubbi Heintsiä? Voidaanhan me olla vaan teillä ni lämmitä sä sieltä pakastimesta meille mikrossa niitä valmiita ravintola annoksia. Ne on aina vaan herkullisempia mitä useamman kerran niitä lämmittää mikrossa.
Niinkuin täällä thaimaassa on tapana, tuon tuliaisiksi oma tekoisia suseja. Erinomaista tulee kun laittaa eldorado kala puikon puoliksi ja käärii sen lauantai makkaraan, vaikka olis perjantai oikeesti.
23.10.2022 09:49
Teetätettiin kerran ajo farkut räätälillä nahasta kun mentiin numban kanssa bike viikolle peli paikoille vähän hengailemaan.
https://aijaa.com/J5X8Ff Mulla sitten alkoi hihna luistamaan tosi pahasti kun oli kostea kausi menossa sisällä ja ulkona. Sain sähkö shokkeja sekä tulpan hatusta että päähineestä, joka mulle laitettiin chiangmain jorvissa.
23.10.2022 09:43
Kerran asuin Pattayalla mahtavassa gondossa katto huoneistossa, orvot palvelijat hääri siinä ympärillä ylä osattomissa ja minua hymyilytti kipparin lakki päässä jalo juomaa kuksassa sikaria pössytellen. Oli niin iso telkkakin siinä että piti ajaa skuutilla koko ajan edestakaisin että sai tekstitykset luettua kokonaan. Hovimestari laittoi sen aina pauselle siksi aikaa.
Yhtäkkiä hovi mestari sanoi möö ja mu... samaan aikaan hanuriini sattui aivan hirveästi. Avasin silmät ja huomasin sammuneeni peruna varkaissa Paraisilla munasillaan savipeltoon perskannikka pystyssä ja keski kokoinen uros hirvi käytti minua hyväkseen.... en uskaltanut liikkua ennenkuin se sai toimituksen valmiiksi....
Lienee täysin selvää että meinasin tulla hulluksi ja piereskelin hirven spermaa toista viikkoa....
22.10.2022 13:50
Pankki kortteja ei ole olemassakaan enää. Niistä luovuttiin koska ne ei käyneet pajatsoon.
19.10.2022 22:13
Ne ei ole rele vantteja. Mun nahka lippis ei ollut ainoa hattu mikä palo. Tulban hattu paloi myös.
19.10.2022 20:36
8 / 67