SENSSU

Aloituksia
356
Kommenttia
1619
Thaimaan kultainen sormus lentokapteenilla.
Muistui mieleeni yhden kertoneen tietämyksiä karaateista täällä Thaimaassa ja siitä muistuikin mieleeni kun Thaivaimoni1145Thaimaan Savolaista rakennustietoutta.
Rakennusmestarina lausun muutaman näkökannan otsikon aiheeseen viitaten. Neiti lattialiipparimme, joka myös kaiken katt1645Saako olla erilainen?
Tuossa eilen illalla korviini kuului lähenevä potatopotato ja lopulta niitä oli kolme pihalla parkissa Inkkarin vierellä045HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.
Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat,1045Chiang Main makkaraa.
Pattayan palstamatkailijat on ravintola-alan asiantuntijoita niin juomien, kuin ruokienkin saralla ja rakas kloonini on3144Miksi Joku matkailee jossakin?
Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu344Kaunis maa.
Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol744Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.
OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai5144NEITI JULIUS CESARILLE LUOTTOKELPOISUUDESTA JA KUNNIOITUKSESTA.
Havaita saattaa kun rakkaan kirjoituksia lukee, että sanoisinko .... no sanon ..... hieman rönsyilee laidasta laitaan ja744Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.
Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökanto444Moottoripyöräilyä.
Pattayan matkailukiinnostuneilla paljolti on tuota motoristikokemusta yhdenkin hoksaten kerran vahingossa miten laitetta3043Taiteellisuuttaa matkakuviin.
Tämän Pattayan matkailupalstan johtajana itseään pitävä edellyttää matkavalokuvien tason olevan minimissään IPhonetasois3243Aamu Thaimaassa.
Täällä Phuketissa aamut rauhaisia, tänään meri tyyni. Heräsin tuossa useita tunteja aiemmin ja päätin keittää aamukahvit3643VIIRUSTSUNAMI TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Aikanaan kerroin tällä palstalla tulevan konkurssitsunami. Neidon vastine aiheeseen oli että parempi panna pillit pussii1743TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta343KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.
Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var2443LENTÄMÄTÖN LENTELEE AINA EIKÄ TARVITSE LOISTOAUTOA 24/7.
Tilauksen johdosta. Veroasioista sen verran että meikäläinen makselee ainoastaan yhteisöveroa. Palkkaa en ole saanut vu443Pattayalta Hua Hiniin.
Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks1742Männä kesänä Pattayan Savossa.
Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa. Tiedossahan on e842Pattayan matkailupalstan tason korotus.
Herra 2010 meidän Pattayan matkailijoiden kaikkien puolesta pyydän Sinulta suuren palveluksen. Mene kamerasi kanssa siih1042