SENSSU

![]()
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
Liekitetty thaimaalainen puhveli.
Istuimme täällä vuoristokylpylän puutarhassa thaivaimoni kysyen minulta hiu mai? Vastasin hiukoo hieman ja nyt olisi pol1777TIETOA JUHLASTA SONGKRAN SINNE SUOMEEN TÄÄLTÄ THAIMAASTA.
Hei Rakkaat Thaimaan ystävät, varsinkin Pattayan rakkaat sinne Suomeen. En ole aiemmin kantaa ottanut aiheeseen Songkra3377AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.
Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss2076Aviossa Thain kanssa.
Paljon mielenkiintoa kohdistuu Thailadyjä kohtaan matkailijoilla, jopa matkailemattomilla, ryhmään kuuluen monen moista1476Chiang Mai.
Ystäväni Suomesta Suomen yön tunteina oli kirjoittanut minulle tänne Chiang Maihin osoitetun bassosointuisen hammaspeikk2076200-400 opasta miehekkäällä.
Rakas Neitimme 2010 kertoi mitä on miehisyys ja viittasi kirjoituksessaan minuun, joten palaute sallittaneen. Hän kerto2276Numballe tiedustelu.
Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. j576Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.
Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti,2276Suomalaisia nakkeja uutena vuotena Pattayalla.
Tuon otsikon ruokailun perunasalaatteineen muistanee Neidin juhlissa olleet ja siitä muistuikin mieleeni, että suomalais3174Amalia Pattayalla.
Hei kaikki Amalian rakkaat. Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 j1073Kulttuurien ja asenteiden eroavaisuuksia.
Yksi tämän foorumin tarkoituksia lienee mielipiteiden ja näkemyksien sananvaihto joten koska minun oma syntymäpäiväni Nu873Hissinorsu Balle.
Täällä Chiang Maissa keli hieman kalsea, tosin ilman kinosta kuten teillä rakkaat tojotanne kinoksien piirittämänä kadun773Thaimaantietäjille kysymys.
Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its1271AIHEENA THAIMAALAINEN NAINEN.
Lukiessani tämän palstan kirjoituksia, niin lähes jokaisessa kirjoituksessa saa lukea Sensei eri muodoissaan vaikka en o9571Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.
Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja8671AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....
Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on2071Talonrakennusta thaimaassa.
Hieman tuosta otsikon aiheesta jos sallitaan ajatuksiani pursutan, rakennusmestari kun olen. Täällä Thaimaassa helpoin2170Apua kaivattaisiin täällä Thaimaassa.
Täällä Thaimaassa on mijoonia ihmisiä apua vailla ja konkarit keskittyy mopoihin ja odottaa koska baarit aukeaa ja suihk470Isi Chiang Maissa.
Aloituksessani hieman sivuan päivän polttavaa ja kokemukseeni perustuvaa muutaman kuukauden jauhantaa vastaten, että aih870SANOISINKO.....NO SANON.
Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?670