Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Hauskaa ruokavänkää.

Tuossa lukiessa otsikon bablaa niin tuli mieleen että vänkääjät on kertonut uudenvuoden karkeloissa syövänsä suomalaisia
    Pattaya
    10
    56
  2. Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.

Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja
    Thaimaa
    86
    55
  3. Moro Numba.

Kun kahvin keittää ihan sellasella vanhanaikasella perkolaattorilla kuten minä tai perinteisellä kahvipannulla ja kahvin
    Pattaya
    16
    55
  4. AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....

Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on
    Pattaya
    20
    55
  5. Presidentti, tohtori tai rakennusmestari.

Eri ammateissa, tehtävissä ym. asioissa tulee olla ymmärrystä siitä mitä tekee ja mitä havaitsee. On myös vahva tarve pä
    Pattaya
    14
    55
  6. Viiruksen johdosta piipahdus.

Hei. Kun nyt on ilmassa mahdollisuus, että matkat katkeaa ja on asioita hoidettavana, niin olen päättänyt, mikäli lento
    Pattaya
    30
    54
  7. Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.

Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman
    Pattaya
    8
    54
  8. POHJOISEN MIESTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.

Vuosilukuhenkilö se on sitten sen verran kimurantti tyyppi, että kuten olen sanonut, en ihmettele ulkoruokintakohtaloaan
    Pattaya
    13
    54
  9. Jänskättää hurjasti täällä Chiang Maissa.

Autoharrastajia on monenlaisia ja aiheiden valokuvat sen mukaisia. Yksi tapa on se, että kuvissa on ihmisiä, jopa koira
    Pattaya
    11
    54
  10. Kiukkuista palstamatkailua.

Varsin aktiivinen päivä huomaan. Uutta viirusta vähätellään, mutta niinhän aikanaankin. Viiruksen löytäjä yhtä viisas ku
    Pattaya
    0
    54
  11. Perheen yhdistäminen.

Neidon 2010 sanoihin viitaten kaipuuta minua kohtaan ilmenee, jonka johdosta pienoisen otsikkoon viittavan infon myötä t
    Matkailu
    2
    53
  12. Apua kaivattaisiin täällä Thaimaassa.

Täällä Thaimaassa on mijoonia ihmisiä apua vailla ja konkarit keskittyy mopoihin ja odottaa koska baarit aukeaa ja suihk
    Pattaya
    4
    53
  13. Musiikkia Chiang Maissa.

Vietimme rauhaisaa perheiltaa täällä Thaimaan Chiang Maissa kun raitilta alkoi kuulumaan laatupyörien niin kaunista äänt
    Pattaya
    14
    53
  14. Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.

Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta
    Aasia
    1
    52
  15. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    52
  16. Tötterötukan tarinoita Pattayan Savosta.

Se on nyt sitten alkanut uusi aikakausi Pattayn massamatkailun tiimoilta Neitosen tottakai löytäen kloonirivistöstään va
    Pattaya
    6
    52
  17. Thaimaan Savolaista rakennustietoutta.

Rakennusmestarina lausun muutaman näkökannan otsikon aiheeseen viitaten. Neiti lattialiipparimme, joka myös kaiken katt
    Pattaya
    16
    52
  18. Pistetäänpä tällainen aloitus.

Ei teitä kahta ole ja tietolähteenä palstapomoneiti joka kirjoittaa vain nimimerkillään. Hieman kun muistelee niin main
    Pattaya
    15
    51
  19. Paljon nappuloita sarvissa.

Se on sitten sellainen juttu, että tuota asiakaskuntaamme, jota tietäväisten mukaan ei ole edustettuna täällä Thaimaassa
    Pattaya
    13
    50
  20. KIRJOITETUIN AIHE ... SENSEI ... !!!

Olen lukuisia kertoja kiittänyt a-pesun kohdettani hänen alituiseen edelleen jatkaen ja nopealla katsauksella tämänkin p
    Pattaya
    13
    50