SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Pattaya ja Orpolapset.
Tällä palstalla matkailupalstamatkailevina vaikuttaa johtohenkilönsä vanavedessä toinen toistaan sanoisinko ..... no en3620Jalopuisen rakennuksen jalostaminen Chiang Mai.
Nyt korona-aikana kun ihmiskohtaloita koetellaan monella tavalla, kuten matkailupalstakirjoituksistakin voi todeta, että2420Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.
Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "3220Huvilakausi Thaimaassa.
Suomen suvi on lyhykäinen huviloiden omistajien tuon vuodenajan käyttäen mahdollisimman tehokkaasti asialle omistautunei220Pattayan palstamatkailijan elinkustannukset.
Matkaillessa tulee ottaa huomioon lukuisia eri kustannuksia, kuten ensinnäkin lennähdyslippu ja varmistaa myös piipahduk120Keväisellä mielellä.
Nyt kun työttömätkin on enemmän hyväksyttävästi työttömiä siellä suomessa ja työttömien elämää rahoittavat työntekijätki019Matkailu tuottaa mielihyvää.
Tuosta otsikosta ensimmäisenä voisi tulla mieleen suomessa paljon syötävä perunamuusi, mutta ajatukseni oli kuitenkin to819Googlematkailua Asiantravel.
Kun tahtoo uskotella että on pelipaikalla ja sattumoisin jokin juhlapäivä, niin voigooglata aiheesta, mutta ..... mutta018Ajoneuvokiinnostusta suomesta thaimaahan.
Pattayan rakkailla on monta yhteistä mielenkiintoa, on ufot, jahdit, on mobedit, on laatumoottoripyörät, autoista Fokuks318Matkailupalstamatkailun korkeasuhdanne, eli sesonki alkanut voluumilla.
Tässä aamukaffia Kuksastani hörppäsin ja katsahdin sesongin alkaneen aiheuttaen melkein nielaisun ns. väärään kurkkuun.418Miksi, miksi, miksi.
Terveiset 2010 aktiivikirjoittajalle seuraavin kommentein. No en sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisterö1217Sydämelliset terveiset sinne Suomeen täältä Chiang Maista.
Hei Teille kaikille matkailuun kynnelle kykeneville ja mukavaa kotimaan matkailua toivotan ensinnäkin motoristeille Neit016Thaimaakiinnostuneille.
Siellä Suomessa ollaan kovin kiinnostuneita täällä Thaimaassa tapahtuvista, mutta palsta-aiheita kuluneelta päivältä kat716Sunnuntaiaamu Phuketissa.
Lämpimät, sydämelliset ja erittäin hymyilevät hyvät huomenet sinne suomeen Teille kaikille, jotka alituiseen minua ajatt714