SENSSU

![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
1794
Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.
Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm289Uskontoa, uskomuksia, mielipiteitä, elämäntapoja.
Täällä thaimaassa viitaten otsikkoon thaimaalaisilla on omat näkemyksensä, eikä ne koskaan kohtaa suomalaisen vastaavia.688Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.
Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti,2288Chiang Main sihteerin palaute.
“Se sinun sihteeripersoonasi voisi lopultakin lopettaa sen jankuttamisen Thaimaassa asumisestaan. Ensinnäkään hän ei asu088Männä kesänä Pattayan Savossa.
Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa. Tiedossahan on e886TUISKUTTAA.
Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e486Belörffi latas viisaimman viisauden.
Aito thaimaa ei ole Pattayalla. Kun turre tahtoo matkallaan kokea aitoa thaimaata, niin kohde ei ole Pattaya. Mikä se586Epäonnistumisen pelko.
Täydellisen henkilön täytyy aina olla tilanteen herra. Täydellinen ihminen sanoo aina viimeisen sanan. Täydellinen ihm186AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.
Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss2085AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....
Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on2084- 2284
Hauska matkailuviikko ollut Pattayan Savossa.
Mitä mahtanee alkanut viikko tuoda tullessaan dejavuu, mutta pienet muistelot menneeseen viikkoon. Ravintolatietämys on484Jalopuisen rakennuksen jalostaminen Chiang Mai.
Nyt korona-aikana kun ihmiskohtaloita koetellaan monella tavalla, kuten matkailupalstakirjoituksistakin voi todeta, että2483Apua kaivattaisiin täällä Thaimaassa.
Täällä Thaimaassa on mijoonia ihmisiä apua vailla ja konkarit keskittyy mopoihin ja odottaa koska baarit aukeaa ja suihk483Thaimaantietäjille kysymys.
Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its1283Kulttuurien ja asenteiden eroavaisuuksia.
Yksi tämän foorumin tarkoituksia lienee mielipiteiden ja näkemyksien sananvaihto joten koska minun oma syntymäpäiväni Nu883Amalia Pattayalla.
Hei kaikki Amalian rakkaat. Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 j1082Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.
Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman882Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.
Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja8682Aviossa Thain kanssa.
Paljon mielenkiintoa kohdistuu Thailadyjä kohtaan matkailijoilla, jopa matkailemattomilla, ryhmään kuuluen monen moista1481