SENSSU

![]()
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
MIELIPITEITÄ, TEORIAA, HAAVEITA JA REALITEETTIÄ.
Ihmiset on erilaisia monesta syystä, niin monesta että luettelo on mahdottomuus aiheesta. Erilaisuus myös monen näkökulm1170Talonrakennusta thaimaassa.
Hieman tuosta otsikon aiheesta jos sallitaan ajatuksiani pursutan, rakennusmestari kun olen. Täällä Thaimaassa helpoin2169Kassat ei laula ravintoloissa.
Katsokaas kun nyt on hieman sellainen tilanne, että hieman rauhallisempaa niin jos sallinette niin kysäisen Kläpiltä jok4669KIRJOITETUIN AIHE ... SENSEI ... !!!
Olen lukuisia kertoja kiittänyt a-pesun kohdettani hänen alituiseen edelleen jatkaen ja nopealla katsauksella tämänkin p1369Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.
Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman869Jänskättää hurjasti täällä Chiang Maissa.
Autoharrastajia on monenlaisia ja aiheiden valokuvat sen mukaisia. Yksi tapa on se, että kuvissa on ihmisiä, jopa koira1168Kaikkien isukkien päivä.
Se sitten pukkas otsikon päivää tänään ja meitin kitaran muotoinen hoiti perinteiset kyseiseen päivään liittyvät aamutoi867Moro Numba.
Kun kahvin keittää ihan sellasella vanhanaikasella perkolaattorilla kuten minä tai perinteisellä kahvipannulla ja kahvin1667Presidentti, tohtori tai rakennusmestari.
Eri ammateissa, tehtävissä ym. asioissa tulee olla ymmärrystä siitä mitä tekee ja mitä havaitsee. On myös vahva tarve pä1467VUODEN YLIVOIMAINEN VOITTAJA.
Onnea Kymppi, paljon onnea vaan Kymppi, olet voittanut kaikki internetfeikkailun osa-alueet, eli gategooriat vuodesta 202667Hauskaa ruokavänkää.
Tuossa lukiessa otsikon bablaa niin tuli mieleen että vänkääjät on kertonut uudenvuoden karkeloissa syövänsä suomalaisia1067Pattayalta Hua Hiniin.
Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks1766HAUSKAA.....
Täällä meillä Chiang Maissa vietetään leppoisaa lauantai-iltaa ryhmän lapsia leikkien uima-altaassa äitien hääräten omia266Tötterötukan tarinoita Pattayan Savosta.
Se on nyt sitten alkanut uusi aikakausi Pattayn massamatkailun tiimoilta Neitosen tottakai löytäen kloonirivistöstään va666HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.
Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat,1066PERHESYISTÄ THAIMAASSA.
Istun tässä Phuketin rantasaunamme terdellä katsellen merelle samalla hieman lukien kovin mielenkiintoisia matkailunäkem2765Thaimaalaista naiskauneutta.
Pattayan palstamatkailijat arvostavat naiskauneutta ja sen huomaa kirjoitelmista, on Sieppiä, on Maisaa ..... jaa mitäs1065Thaimaan kultainen sormus lentokapteenilla.
Muistui mieleeni yhden kertoneen tietämyksiä karaateista täällä Thaimaassa ja siitä muistuikin mieleeni kun Thaivaimoni1165Männä kesänä Pattayan Savossa.
Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa. Tiedossahan on e865Synttärit Thaimaassa.
Hei kaikki rakkaat. Missä Te olitte kun Teillä oli synttärit? Mitä saitte rakkaaltanne muuta kuin videopuhelun? Ai että465