Vapaa kuvaus

Aloituksia

356

Kommenttia

1619

1. KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.

Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var
    Thaimaa
    24
    42
  2. Surkuhupaisaa.

En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän. Nyt kun Neiti noll
    Thaimaa
    6
    42
  3. Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.

Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorei
    Matkakohteet
    6
    42
  4. Ruokakulttuuria Thaimaa.

Täällä Thaimaassa otsikon asia on maailmanlaajuisesti arvossaan ja eteerisen kaunis vaimoni on kiinnostunut myös aiheest
    Pattaya
    15
    41
  5. Pattayalta Hua Hiniin.

Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks
    Pattaya
    17
    41
  6. Männä kesänä Pattayan Savossa.

Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa. Tiedossahan on e
    Matkakohteet
    8
    41
  7. Postilaatikko Chiang Maissa.

Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi
    Pattaya
    4
    41
  8. Thaimaantietäjille kysymys.

Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its
    Pattaya
    12
    41
  9. Joulunaikaa täällä Thaimaassa.

Se on sitten taasen koittanut tämä joulunajan suomalaisten tänne Thaimaahan tuloaika, mutta näyttänee enemmälti harjoitt
    Pattaya
    25
    41
  10. Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.

Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh
    Pattaya
    23
    41
  11. KIERROSLUKUKIIHOTTAJA PATTAYAN SAVOSSA.

Ystävämme vahingossa hoksannut, miten moottoripyörää ohjataan on hoksannut itselleen tärkeimmän mootoripyörän ominaisuud
    Pattaya
    6
    41
  12. Normaalia epänormaalia.

Moi moi kaikille tasapaksuisille eriarvoisesti kenenkään mahaa arvostelematta, itse kullakin olkoon thutong sixpäkki tai
    Pattaya
    21
    41
  13. Thaimaalaista käsityöntaitoa.

Mukava huomata kuinka käteviä thaimaalaiset on käsistään, aivan käsittämätöntä taitoa toisilla vaikka koulutusta alalle
    Pattaya
    8
    40
  14. Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.

Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "
    Pattaya
    32
    40
  15. Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.

Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä
    Pattaya
    6
    40
  16. Mielenkiintoinen matkailukiinnostus Pattayan Savossa.

Vilkaisun jälkeen tänne Thaimaahan piipahdushaluisten mielenkiintoja katsahtaen huomaan nasullamme olevan herne nokassaa
    Pattaya
    5
    40
  17. Tarina reaalitodellisuudesta täältä Chiang Maista.

Kohteliaisuudesta kiitän saamastani huomiosta ja seuraavassa hieman otsikon aihetta. Kerron Teille hyvät rakkaat tarina
    Thaimaa
    19
    40
  18. KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.

Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik
    Pattaya
    6
    40
  19. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    40
  20. Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.

Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen
    Pattaya
    28
    39