Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1794

1. Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm
    Pattaya
    2
    89
  2. Uskontoa, uskomuksia, mielipiteitä, elämäntapoja.

Täällä thaimaassa viitaten otsikkoon thaimaalaisilla on omat näkemyksensä, eikä ne koskaan kohtaa suomalaisen vastaavia.
    Thaimaa
    6
    88
  3. Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.

Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti,
    Pattaya
    22
    88
  4. Chiang Main sihteerin palaute.

“Se sinun sihteeripersoonasi voisi lopultakin lopettaa sen jankuttamisen Thaimaassa asumisestaan. Ensinnäkään hän ei asu
    Pattaya
    0
    88
  5. Männä kesänä Pattayan Savossa.

Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa. Tiedossahan on e
    Matkakohteet
    8
    86
  6. TUISKUTTAA.

Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e
    Pattaya
    4
    86
  7. Belörffi latas viisaimman viisauden.

Aito thaimaa ei ole Pattayalla. Kun turre tahtoo matkallaan kokea aitoa thaimaata, niin kohde ei ole Pattaya. Mikä se
    Pattaya
    5
    86
  8. Epäonnistumisen pelko.

Täydellisen henkilön täytyy aina olla tilanteen herra. Täydellinen ihminen sanoo aina viimeisen sanan. Täydellinen ihm
    Pattaya
    1
    86
  9. AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.

Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss
    Pattaya
    20
    85
  10. AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....

Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on
    Pattaya
    20
    84
  11. VIIKON PARAS.

Rehellisenä miehenä minulla ei ole mitään hävettävää eikä salattavaa.
    Aasia
    22
    84
  12. Hauska matkailuviikko ollut Pattayan Savossa.

Mitä mahtanee alkanut viikko tuoda tullessaan dejavuu, mutta pienet muistelot menneeseen viikkoon. Ravintolatietämys on
    Thaimaa
    4
    84
  13. Jalopuisen rakennuksen jalostaminen Chiang Mai.

Nyt korona-aikana kun ihmiskohtaloita koetellaan monella tavalla, kuten matkailupalstakirjoituksistakin voi todeta, että
    Pattaya
    24
    83
  14. Apua kaivattaisiin täällä Thaimaassa.

Täällä Thaimaassa on mijoonia ihmisiä apua vailla ja konkarit keskittyy mopoihin ja odottaa koska baarit aukeaa ja suihk
    Pattaya
    4
    83
  15. Thaimaantietäjille kysymys.

Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its
    Pattaya
    12
    83
  16. Kulttuurien ja asenteiden eroavaisuuksia.

Yksi tämän foorumin tarkoituksia lienee mielipiteiden ja näkemyksien sananvaihto joten koska minun oma syntymäpäiväni Nu
    Pattaya
    8
    83
  17. Amalia Pattayalla.

Hei kaikki Amalian rakkaat. Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 j
    Pattaya
    10
    82
  18. Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.

Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman
    Pattaya
    8
    82
  19. Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.

Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja
    Thaimaa
    86
    82
  20. Aviossa Thain kanssa.

Paljon mielenkiintoa kohdistuu Thailadyjä kohtaan matkailijoilla, jopa matkailemattomilla, ryhmään kuuluen monen moista
    Pattaya
    14
    81