Vapaa kuvaus

Aloituksia

374

Kommenttia

1700

1. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    55
  2. Pistetäänpä tällainen aloitus.

Ei teitä kahta ole ja tietolähteenä palstapomoneiti joka kirjoittaa vain nimimerkillään. Hieman kun muistelee niin main
    Pattaya
    15
    55
  3. Thaimaan Savolaista rakennustietoutta.

Rakennusmestarina lausun muutaman näkökannan otsikon aiheeseen viitaten. Neiti lattialiipparimme, joka myös kaiken katt
    Pattaya
    16
    55
  4. HURJAN HAUSKAA HUUMEBABLAA.

Se on tuo meidän Neidon jutut vähäsen niinkuin silleen ja tälleen sekä yleisimmin huuhaa haaveilluusiota, katsokaas kun
    Pattaya
    12
    55
  5. Tötterötukan tarinoita Pattayan Savosta.

Se on nyt sitten alkanut uusi aikakausi Pattayn massamatkailun tiimoilta Neitosen tottakai löytäen kloonirivistöstään va
    Pattaya
    6
    54
  6. Thaimaan kultainen sormus lentokapteenilla.

Muistui mieleeni yhden kertoneen tietämyksiä karaateista täällä Thaimaassa ja siitä muistuikin mieleeni kun Thaivaimoni
    Pattaya
    11
    53
  7. Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.

Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta
    Aasia
    1
    53
  8. Synttärit Thaimaassa.

Hei kaikki rakkaat. Missä Te olitte kun Teillä oli synttärit? Mitä saitte rakkaaltanne muuta kuin videopuhelun? Ai että
    Matkakohteet
    4
    53
  9. HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.

Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat,
    Pattaya
    10
    53
  10. Moottoripyöräilyä.

Pattayan matkailukiinnostuneilla paljolti on tuota motoristikokemusta yhdenkin hoksaten kerran vahingossa miten laitetta
    Pattaya
    30
    52
  11. KIRJOITETUIN AIHE ... SENSEI ... !!!

Olen lukuisia kertoja kiittänyt a-pesun kohdettani hänen alituiseen edelleen jatkaen ja nopealla katsauksella tämänkin p
    Pattaya
    13
    52
  12. Kaikkien isukkien päivä.

Se sitten pukkas otsikon päivää tänään ja meitin kitaran muotoinen hoiti perinteiset kyseiseen päivään liittyvät aamutoi
    Pattaya
    8
    52
  13. Joulunaikaa täällä Thaimaassa.

Se on sitten taasen koittanut tämä joulunajan suomalaisten tänne Thaimaahan tuloaika, mutta näyttänee enemmälti harjoitt
    Pattaya
    25
    52
  14. MYRSKYN VAIKUTUS ILMANLAATUUN.

Minulle on palstalla Neiti Urosnaaras Anokiukkuna lähettänyt alla olevan viestin Pattayan Savon Eedenistään tänne Chiang
    Pattaya
    19
    52
  15. LENTÄMÄTÖN LENTELEE AINA EIKÄ TARVITSE LOISTOAUTOA 24/7.

Tilauksen johdosta. Veroasioista sen verran että meikäläinen makselee ainoastaan yhteisöveroa. Palkkaa en ole saanut vu
    Pattaya
    4
    52
  16. Paljon nappuloita sarvissa.

Se on sitten sellainen juttu, että tuota asiakaskuntaamme, jota tietäväisten mukaan ei ole edustettuna täällä Thaimaassa
    Pattaya
    13
    51
  17. Chiang Main makkaraa.

Pattayan palstamatkailijat on ravintola-alan asiantuntijoita niin juomien, kuin ruokienkin saralla ja rakas kloonini on
    Pattaya
    31
    51
  18. Männä kesänä Pattayan Savossa.

Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa. Tiedossahan on e
    Matkakohteet
    8
    51
  19. Kaunis maa.

Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol
    Thaimaa
    7
    51
  20. Surkuhupaisaa.

En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän. Nyt kun Neiti noll
    Thaimaa
    6
    51