SENSSU

![]()
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
Sydämelliset terveiset sinne Suomeen täältä Chiang Maista.
Hei Teille kaikille matkailuun kynnelle kykeneville ja mukavaa kotimaan matkailua toivotan ensinnäkin motoristeille Neit057VIIRUSTSUNAMI TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Aikanaan kerroin tällä palstalla tulevan konkurssitsunami. Neidon vastine aiheeseen oli että parempi panna pillit pussii1757Tyypillistä.
Kun Neito Tyttönen 2010 alipainesukistaja saa näpeilleen ja osoittautuu feikkitrolliksi, niin valtaisa paniikki, irvailu057Viiden setelin valokuvaus.
Pattayanmatkailun mielenkiintoisia aiheita huomannen olevan mm. elokuva-aiheet, jotka ei kiinnosta, hevosetkin aiheena j856Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.
Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta156KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.
Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik656Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.
Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen2855Miksi, miksi, miksi.
Terveiset 2010 aktiivikirjoittajalle seuraavin kommentein. No en sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisterö1255Miksi Joku matkailee jossakin?
Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu355Thaimaalainen pihvi.
Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy2755TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta355Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.
Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorei655Pattayanmatkailun puutosforkka.
Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle054Kaveria ei jätetä.
Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett2454ME RAKENNUSMESTARIT CHIANG MAISSA.
Sain erittäin mielenkiintoisen tarjouksen päikkäreitä harrastavalta iltakoulussa rakennusmestariksi kouluttautuneelta ra854Rock Thaimaassa.
Valveutuneet ravintola-arvostelijat ovat päätelleet, että otsikon aihe ja siihen liittyvät liiketoiminnat on satua. Täm553Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.
Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "3253Palkintopokaali Chiang Maissa.
Isänpäivää viettäessämme yksi rakas päätyi palstalla muistamaan minun isääni, kiitos siitä ja se aiheuttikin minulle ene1253CHLANG MAI vs. Chiang Mai
On aika pian sanoa สวัสดีปีใหม่ .... no sanonkin ja annan samalla aihetta kielitaidon tarkkailuun, eli tälleen vapaasti052Palstamatkailun joulusesonki Pattayan Savossa.
Tein huomion SENSSUCHLANMAIN ottaneen roolikseen taasen 44:n ja aikoo rannalla valokuvata itsensä aurinkolasit päällä. S452