SENSSU

![]()
Aloituksia
380
Kommenttia
1711
Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.
Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen2847Thaimaalainen mosaiikkiparketti Chiang Maissa.
Meillä täällä Chiang Maissa korona aiheutti runsaita muutoksia arkeen ja työntekijöiden toimeentulon turvaamiseen, koska2847Thaimaalainen pihvi.
Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy2747KOTIPUFFE.
Katsahdin tässä viikon matkailupalstaoireilut ja päädyin otsikon aiheeseen, koska muu huuhaata. Neiti metropoli aikoinaa047Palstamatkailun joulusesonki Pattayan Savossa.
Tein huomion SENSSUCHLANMAIN ottaneen roolikseen taasen 44:n ja aikoo rannalla valokuvata itsensä aurinkolasit päällä. S447ME RAKENNUSMESTARIT CHIANG MAISSA.
Sain erittäin mielenkiintoisen tarjouksen päikkäreitä harrastavalta iltakoulussa rakennusmestariksi kouluttautuneelta ra847Viiden setelin valokuvaus.
Pattayanmatkailun mielenkiintoisia aiheita huomannen olevan mm. elokuva-aiheet, jotka ei kiinnosta, hevosetkin aiheena j846Rock Thaimaassa.
Valveutuneet ravintola-arvostelijat ovat päätelleet, että otsikon aihe ja siihen liittyvät liiketoiminnat on satua. Täm546Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.
Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "3246Kaveria ei jätetä.
Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett2446Palkintopokaali Chiang Maissa.
Isänpäivää viettäessämme yksi rakas päätyi palstalla muistamaan minun isääni, kiitos siitä ja se aiheuttikin minulle ene1246Miksi, miksi, miksi.
Terveiset 2010 aktiivikirjoittajalle seuraavin kommentein. No en sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisterö1245Matkailu tuottaa mielihyvää.
Tuosta otsikosta ensimmäisenä voisi tulla mieleen suomessa paljon syötävä perunamuusi, mutta ajatukseni oli kuitenkin to845Aidon vastineena virtuaalitodellisuus.
En hullumpaa kirjoitusta hullulta lukenut, mutta nyt sen tein "Virtuaalitodellisuus korvaa aidon". Virtuaalitodellisuude145SENSSU tarkentaa Senssulle tarkennusta.
Otsikon asiassa kohteliaimmin päädyin tapani vastaisesti antamaan kommenttini, mutta kun lukaisin junttilan aamun ensimm744Terveiset täältä Chiang Maista.
Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan044Kysymys Pattayalla matkaileville.
Koska baarielämä olennainen osa Pattayalla matkaileville mm. istuskellen juoden kahvia terdellä katsellen ihmisvilinää,7043Silakkalaatikko Chiang Maissa.
Havaintonani Suomessa ilmenevän suurta mielenkiintoa Thaimaassa valmistetusta kalaruoasta yhden siitä päivittäin kirjoit1543Vappupäivän matkailumiete Chiang Maista.
Sallittaneen vaikkakin soraäänin arvelen pieni mielenkohotus täältä Cjiang Maista sinne .... sanoisinko ...... en kuiten1443VIIDENTONNIN KUKSAKUVA.
Perustietona TT:n lausuen Numballe että älä sinä osallistu vedonlyöntiasiaan, koska asia ei kuulu sinulle ja tähän viita1843