SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
ENNÄTYKSELLISEN HAUSKAA, AIVAN ÄÄRIHUPAISAA.
Istahdin Thaimaan parasta aamukahviani hörppimään Kuksastani tähän vakipaikalleni Chiang Maissa uima-altaamme vierellä o4100Tilaukset jatkuu.
Otsikkoon ja seuraavaan viitaten totean vain että Hyvää huomenta täältä Chiang Maista, en viitsi muuta. "Minä puolestan499Kiuaskivet ja punaiset ahvenet.
Voi hyvänen aika sentään. Voisiko seuraava vänkäaihe olla esimerkiksi 24/7 vaihteen vuoksi grillihiilet, tai ahventen l697Chiang Maissa on hyvä asua.
Missä on hyvä asua ja bablana maaseutu kautta kaupunki, jonka johdosta hieman pohdintaa varsinkin kun on puheena täällä3297KUTSU CHIANG MAIHIN.
On koittanut mielestäni aika Pattayan rakkaiden tavata ensikerran toisensa, sekä myös minut, jonka johdosta ystävällises5494Nyt on järjettömin julkaistu sitten Pattayan viemärin alipaineistamisen.
Ei rakennuspiirrustuksia hyvä mies kukaan lue. Neliöt ja metrit niistä voi katsoa hankintoja varten pikkulapsikin. I894Kulkuneuvoasiaa.
Otan näin aamutuomaan hieman kantaa polttavaan asiaan joka aiheutti että työssä käyvä on nyt miehekäs Rangermies kun oli4488Hyvää Uutta Vuotta Numba.
Otsikon toivotus Sinulle ja Vaimollesi näin hieman ennenaikaisesti päätin. Mainitsemaani viirustsunamiin ja sen ymmärtä1287HAMMASLÄÄKÄRIIN TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Joo todentotta täällä thaimaassa on korkeatasoiset hammaslääkäripalvelut, aivan toista kuin siellä suomessa, muun yksity1786TYTTÖ NEITISEN IKIKUUKAUTISET.
Haaveilluusioelämä haaveilluusioeedenissä haaveilluusiolumpun ja haaveilluusiokorealaisten kakaroiden kanssa, haaveilluu386Uusi ongelma rakkaalla.
Minulle ei ole selväksi käynyt mistä Pattayan rakkaalla ei olisi ongelmaa ja varsinkin ongelmista joita kokee olevan mui3485Hääpäivän onnentoivotus.
Hyvää ja rattoisaa hääpäivänviettoa sinulle Tyttö Neitinen 2010 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.182Thaimaalainen matkailuporkkana.
Tämä palsta muuttuu päivä päivältä hauskemmaksi, nyt sitten päpistään että matkailu vilkastuu, kun meikäläisten perheet682Kirppisnäppis.
A-pesulla pitkäaikainen vaikutus huomaan, joten ohessa aihetta seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jälleen, että itse asia ei181Lisääntymisvietti Pattayan Savossa.
Hauskaa aamuluettavaa, lisääntymisvietti. Todellakin Pattayan rakkaalla on erittäin voimakas lisääntymisvietti ja sen t1780Oman ajotaidon arviointi vääristynyttä.
Täällä Thaimaassa liikenne tunnetusti on vaaramomenteiltaan toista luokkaa kuin Suomessa, mutta Suomalaisten luonteenpii4578PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.
Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta2678Peruutettavat rapukarkelot, Dejavuu.
Hauskaa piipityspärrää jälleen julkaistu. TyttöNeiti 2010 Pippelisen verenpaineeseen on kiinnitetty huomiota ja hän ilm1977LAULAVIEN KASSOJEN KONKURSSITSUNAMI.
TAT:n tämän kuun 10.-12. päivinä toteuttamassa tutkimuksessa kyseltiin thaimaalaisilta matkailualan yrityksiltä kuinka n8075RRRRRRRRRRR... Tervetuloa, räps räps.
Pahoittelen aiheuttamaani kuhinaa rakaspopulassa mutta saanen hymyillä palautteena saamieni sanojen määrälle ja varsinki774