SENSSU

Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Kalastava maatalousnyppijä.
Kun on juntiksi syntynyt junttina pysyy, joten mieli vetää kasvimaalle. Stadit ja Hesat ei sitä muuksi muuta, kuten ei a7240THAIMAALAINEN JOULU.
Se on taas joulun aika ovella täällä Thaimaassa. Joulua viettää niin moni kansa ja maa, että lukua on turha pitää. Tääl26239Oma Repsol.
Hauskaa bablaa taas. Nyt rakas ryhmässä on Hondamies, joka käy radalla muutaman kerran kesässä. Kymmenen vuotta. Tyttö m4236Rakennuslupatiedot.
Rakennuslupatiedot on julkisia asiakirjoja. Niitä tilailee itsellensä monet alan yrittäjät markkinointitarkoituksellaan.10235Hejssan grabbar.
Matkalla takaisin kotiin Chiang Maihin mutkien kautta laivalla ja pompuilla. Tytöllä näyttää olevan riemukas viikonloppu11233Purinamissa huvittavia nokinaamoja?
Se on Tyttö2010Neitinen jälleen avautunut sanoisinko … No sanon … koko rahan edestä. Dille on bablannut sulautuneensa ä9226Internetin pystyväisin tyttö.
Tytöt pystyy jos tahtoo, senhän kaikki Pattayan rakkaat tietää, mutta ... ----------------------------------------------2224Thaimaalainen Deskis.
Kaikkihan toki tietää mitä aloituksella tarkoitan ilman wikejä ja googleja, mutta arvelen yhden talonrakentajan tai oike56218MAAPALLON YMPÄRI.
Jos nyt voi niin sanoa että maapallon ympäri, niin Pertti Duncker seilasi maailmanympäryspurjehdusta Merivuokolla. Hän6216Tämä on hauska.
Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys.9216Naismaista puskahuutelua.
Internetin rohkein Tyttö2010Neitinen kirjoittaa seuraavasti, jonka johdosta annan hänelle mahdollisuuden myös antaa näyt7213Haaveita vaan, tuut tuut.
Hei rakkaat tässä vähän lisää ihmeteltävää sen lisäksi ihmettelyynne, että olenko minä olemassa. En viitsinyt aikanaan10211Jos on jotain joka asia pientä sielua haavoittaa.
Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.9210Pattayan rakas kylpee rakkaudessa, lempeydessä ja kauneudessa, niin söpöä kerrassaan.
Pattayan rakkaat sen lisäksi että rakastaa Pattayaa, rakastavat toisiaan. Rakas joka on pyhittänyt elämänsä kaikkinaise21204SAMA ASIA, KAKSI NÄKÖKANTAA.
Kokemuksia voi olla itse kullakin, mutta se ei tarkoita sitä, että kokemuksiin sisältyy tietoa, taitoa ja ymmärrystä, jo8204Kestotilauksen johdosta.
Hauska tämä Pilliruokinta Buddhalainen Tyttö 2010 Neitinen yläluokan Thaimaalaisiin piireihin ujuttautunut kahdelta exäl5202Muistin virkistämiseksi viirustsunami tai oliko se kausiflunssa.
Niin ja jos ei liiketoiminta kestä muutaman kuukauden kassavajetta niin parempi pistää pillit pussiin kertoi urosnaaras.13200Hyvää Songkran juhlaa itse kullekin mitä ja miksi juhlii, sekä toivoo.
Hyvää huomenta rakkaat thaimaan asiantuntijat, toivotan mukavaa juhlintaa, mutta hyvä tietää missä juhlissa on mukana.27200VALOKUVA-ARVOSTELU.
Tämän matkailupalstan yksi pääaiheista on valokuva-arvostelut, joten otan osaa. Kyseisen valokuvan on arvostellut jo Tyt2200Hauskaa bablaa.
Motoristilta kysyessäni onko tyttärellä jo motovarusteet että voisi mahdollisesti olla kyydissä saaden aiheesta kokemust7197