Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
436
Kommenttia
6377
Maantiet tosi surkeassa kunnossa
Paljon uria ja muuta. Eikö jo olisi viimeinen aika luopua nastarenkaista? KYLLÄ OLISI. Ainakin nastavero. Valtion pitäis1757Ateismi mitätöidään
1 Ateismi mitätöidään, koska maailmankaikkeus on Jumalan luoma 2 Panteismi mitätöidään, sillä Jumala on erillään luomi3056Kirkkoraamattujen erot
Kirkkoraamattujen erot Sielu sana esiintyy KR33/38 332 kertaa KR92 65 kertaa Vanhurskauttaminen on KR33/38 575 kert1855Vastauksia Jehovan todistajien oppiin
Toisessa keskustelussa osoitettuja väittämiä. 1. Molemmat ei siis usko, että Jumalalla on Poika. Jehovan Todistajien op1355Rukous ateistien ja pakanoiden ja evoluutio teoriaan uskovien puolesta
Jeesus auta näitä ateisti pakanoita ja evoluutio teoriaan uskovia. Osoita heille että he ovat väärässä ja heidän oppinsa455Älä keskustele höpön höpön höpön kanssa
Tämä tyyppi on mielenvikainen ei koskaan myönnä olevansa väärässä ja väittelee vaikka tuntisi itse olevan vaikka kuinka1655Ja vielä on nastarenkaat alla
Vielä näkee luvattoman paljon autoissa nastarenkaita alla. Miksi? Tiet ja kadut ovat olleet sulat jo monta viikkoa. Onko2755Ihminen on luotu
Ihminen on luotu Ihminen eroaa kaiksita muista eläimistä Aivojen suuri koko. 50Kg painavalla simpanssilla on aivojen5354Näin meitä yritetään harhauttaa
Sekä muslimit että mormonit ovat yhtä. Ruotsin kirkon teologi: Muhammed voi olla myös kristittyjen profeetta Voiko isl154Kaikki maailman kielet
Kaikissa maailman kielissä on monimutkainen kielioppi. Varmasti evoluutiossa olisi tullut erittäin yksinkertainen ja läh1054Vedenpaisumuksen todellisuus
Vedenpaisumuksen todellisuus Mikäli tapauksen kertoja olisi halunnut kuvata mailmanlaajuista tulvaa, hän olisi käyttäny6553Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Monet tutkijat eivät usko 1. Mooseksen kirjan luomiskertomusta. Sen sijaan he ajattelevat, että maailmanka653Ihmistä ei voida valmistaa
Vuonna 2006 ennustettiin, että keinotekoista elämää luodaan 10 vuoden kuluttua Evolutionisti Peter Ward väitti tämän tot5852TAAS TYHMÄY OVAT ASIALLA
Taas jotkut tyhmät asialla. Häiritsevät liikennettä. Toivottavasti poliisi toimii samoin kuin viimeksi. Elokapina osoit052Luonnonvalinta
Luonnonvalinta on valmis olemus. Vain lisääntymistä. Ei ole uusia olemuksia. Luonnonvalinta on jo olemassa olevia ei uus1852Kuinka Jehovan todistajat nyt viettävät joulua?
Nyt on monta pyhäpäivää eikä koronan vuoksi voi pitää mitään tilaisuuksia. Mitä te silloin teette? Minua haittaa, kun e4951Kaksinaismoraalia
Luoja on luonut ravintoketjut ja useimmiten on ihminen ketjun viimeinen lenkki. Kun eläimet saavat syödä toisia eläimiä,650Henkilökohtainen kysymys höpölixille
Onko sinun tarkoitus vain saboitoida täällä olevia keskusteluja? Kun laitat joka keskusteluun asiaan kuulumattomia kirj1750Mihin mormonit tarvitsee Jumalaa?
Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jeesusta Kristusta. Mutta mihin mormonit Jumalaa tarv1050Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa
Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa? Tieteellinen tosiasia on, että solu ei rakenna itse itseään luonnonlakien avulla. Fy150