Arto777

![]()
Aloituksia
852
Kommenttia
7730
Darwin oli väärässä
Epigeneettinen muisti osoittaa, että Darwin oli väärässä Luonnonvalinta on kuvitteellinen voima. Eliöissä tapahtuva muut15151Ohjeita karavaanareille
Minun edellinen kirjoitus poistettiin, mutta hätä ei ole tämän näköinen. Minä onneksi kopioin sen, joten laitan sen uude40150Nyt iran syyttää Israelia
Iranin presidentti syyttää Israelia ydinvoimatutkijan murhasta ja USA:n "palkkasoturina" toimimisesta Ja iran uhkaa ko4149Luonnonvalinta
Luonnonvalinta on valmis olemus. Vain lisääntymistä. Ei ole uusia olemuksia. Luonnonvalinta on jo olemassa olevia ei uus18149Luominen on tiedettä
Kreationismi on tiedettä yhtälailla kuin naturalistinen tiede. Ateistit ja teistiset evoluutionistit jaksavat tässä ryhm19149Raamattu on arvokas kirja
Yli tuhat vuotta vanha Raamattu on myyty newyorkilaisessa huutokaupassa 38 miljoonalla dollarilla keskiviikkona. Yksi ma3148Jatkoa III kuka loi Jumalan
Millainen syy on siis riittävä selittämään elämän alkuperän? Syyn tulee olla uskomattoman älykäs – paljon meidän älykkyy0148Pedonmerkki
Pedonluku ja peto Roomalaisissa aakkosissa on I= 1 V= 5 X= 10 L= 50 C= 100 D= 500 M= 1000. Alkukirkon ajasta asti on po11148Moninainti jutut
Miksi pitää joka keskusteluun tämän idiootti ateisti pakanan laittaa näitä moninainti juttuja? Eikö ne ole jo selvitetty60146Nyt itte saatana yrittää torjua sanan ja uskonnonvapautta näin Franklin Graham
Päivi Räsänen saa tukea Yhdysvalloista – evankelista Franklin Grahamin mukaan saatana yrittää rajoittaa sananvapautta ja7146PIDE EI KOSKAAN SYDÄNTÄMME SAA!
PIDE EI KOSKAAN SYDÄNTÄMME SAA! Vaikka ovat viisaita olevinansa ovat he tyhmiksi tulleet. Pride voi polttaa talot/ki5146Kuinka Jehovan todistajat nyt viettävät joulua?
Nyt on monta pyhäpäivää eikä koronan vuoksi voi pitää mitään tilaisuuksia. Mitä te silloin teette? Minua haittaa, kun e49145Bakteeri inspiroi pehmeäraajaisten robottinen suunnittelua
Useimmat ”pehmeäraajaiset” robotit käyttävät vain yhtä liikkumistapaa, kuten ryömimistä, mikä toimii hyvin joissakin ymp0145Tämä on tyhmälle apinalle
ÄLÄ LAITA KIRJOITUKSIA TOISTEN AVAAMILLE KESKUSTELUIHIN. EN LUE EN KOMMENTOI NOITA. SINUN JUTTUSI TEKEEN VAIN TURHAN PIT14144Seitsemän silmää muutamaksi minuutiksi
Päiväkorentoa pidetään elämän lyhyyden symbolina Sen toukka elää munasta kuoriuduttuaan vedessä jopa 4 vuotta. Toukkavai2143Kaksi eri sukutarinaa
Olen samaa mieltä kuin on MIES. Ja minä olen MIES. https://www.facebook.com/photo?fbid=2138097402993064&set=a.1647207143Ateismi mitätöidään
1 Ateismi mitätöidään, koska maailmankaikkeus on Jumalan luoma 2 Panteismi mitätöidään, sillä Jumala on erillään luomi30143Teologien tiedeusko - Epäuskon monumentti
Onko mitään järkeä ja tulevaisuutta kirkolla, joka hylkää oman oppikirjansa sanoman ja saarnaa vastustajiensa alati muut1142Hyvä kun jossain uskalletaan
Kirkko ei salli Jyväskylässä samaa sukupuolta olevien parien vihkimistä tiloissaan Lapuan hiippakunnan tuomiokapituli p1141Jumalan tuomio on aina oikea
Jumala tuomitsee aina oikein ja oikeudenmukaisesti. Kyllä homous on vakava synti Jumalan silmissä. Ei olisi jos ihmine3141