Vapaa kuvaus

Aloituksia

852

Kommenttia

7730

1. Darwin oli väärässä

Epigeneettinen muisti osoittaa, että Darwin oli väärässä Luonnonvalinta on kuvitteellinen voima. Eliöissä tapahtuva muut
    15
    151
  2. Ohjeita karavaanareille

Minun edellinen kirjoitus poistettiin, mutta hätä ei ole tämän näköinen. Minä onneksi kopioin sen, joten laitan sen uude
    Karavaanarit
    40
    150
  3. Nyt iran syyttää Israelia

Iranin presidentti syyttää Israelia ydinvoimatutkijan murhasta ja USA:n "palkkasoturina" toimimisesta Ja iran uhkaa ko
    Uskonnot ja uskomukset
    4
    149
  4. Luonnonvalinta

Luonnonvalinta on valmis olemus. Vain lisääntymistä. Ei ole uusia olemuksia. Luonnonvalinta on jo olemassa olevia ei uus
    18
    149
  5. Luominen on tiedettä

Kreationismi on tiedettä yhtälailla kuin naturalistinen tiede. Ateistit ja teistiset evoluutionistit jaksavat tässä ryhm
    19
    149
  6. Raamattu on arvokas kirja

Yli tuhat vuotta vanha Raamattu on myyty newyorkilaisessa huutokaupassa 38 miljoonalla dollarilla keskiviikkona. Yksi ma
    Luterilaisuus
    3
    148
  7. Jatkoa III kuka loi Jumalan

Millainen syy on siis riittävä selittämään elämän alkuperän? Syyn tulee olla uskomattoman älykäs – paljon meidän älykkyy
    0
    148
  8. Pedonmerkki

Pedonluku ja peto Roomalaisissa aakkosissa on I= 1 V= 5 X= 10 L= 50 C= 100 D= 500 M= 1000. Alkukirkon ajasta asti on po
    Juutalaisuus
    11
    148
  9. Moninainti jutut

Miksi pitää joka keskusteluun tämän idiootti ateisti pakanan laittaa näitä moninainti juttuja? Eikö ne ole jo selvitetty
    Mormonismi
    60
    146
  10. Nyt itte saatana yrittää torjua sanan ja uskonnonvapautta näin Franklin Graham

Päivi Räsänen saa tukea Yhdysvalloista – evankelista Franklin Grahamin mukaan saatana yrittää rajoittaa sananvapautta ja
    Mormonismi
    7
    146
  11. PIDE EI KOSKAAN SYDÄNTÄMME SAA!

PIDE EI KOSKAAN SYDÄNTÄMME SAA! Vaikka ovat viisaita olevinansa ovat he tyhmiksi tulleet. Pride voi polttaa talot/ki
    Mormonismi
    5
    146
  12. Kuinka Jehovan todistajat nyt viettävät joulua?

Nyt on monta pyhäpäivää eikä koronan vuoksi voi pitää mitään tilaisuuksia. Mitä te silloin teette? Minua haittaa, kun e
    Jehovan todistajat
    49
    145
  13. Bakteeri inspiroi pehmeäraajaisten robottinen suunnittelua

Useimmat ”pehmeäraajaiset” robotit käyttävät vain yhtä liikkumistapaa, kuten ryömimistä, mikä toimii hyvin joissakin ymp
    0
    145
  14. Tämä on tyhmälle apinalle

ÄLÄ LAITA KIRJOITUKSIA TOISTEN AVAAMILLE KESKUSTELUIHIN. EN LUE EN KOMMENTOI NOITA. SINUN JUTTUSI TEKEEN VAIN TURHAN PIT
    Mormonismi
    14
    144
  15. Seitsemän silmää muutamaksi minuutiksi

Päiväkorentoa pidetään elämän lyhyyden symbolina Sen toukka elää munasta kuoriuduttuaan vedessä jopa 4 vuotta. Toukkavai
    Mormonismi
    2
    143
  16. Kaksi eri sukutarinaa

Olen samaa mieltä kuin on MIES. Ja minä olen MIES. https://www.facebook.com/photo?fbid=2138097402993064&set=a.1647
    Mormonismi
    207
    143
  17. Ateismi mitätöidään

1 Ateismi mitätöidään, koska maailmankaikkeus on Jumalan luoma 2 Panteismi mitätöidään, sillä Jumala on erillään luomi
    30
    143
  18. Teologien tiedeusko - Epäuskon monumentti

Onko mitään järkeä ja tulevaisuutta kirkolla, joka hylkää oman oppikirjansa sanoman ja saarnaa vastustajiensa alati muut
    1
    142
  19. Hyvä kun jossain uskalletaan

Kirkko ei salli Jyväskylässä samaa sukupuolta olevien parien vihkimistä tiloissaan Lapuan hiippakunnan tuomiokapituli p
    Mormonismi
    1
    141
  20. Jumalan tuomio on aina oikea

Jumala tuomitsee aina oikein ja oikeudenmukaisesti. Kyllä homous on vakava synti Jumalan silmissä. Ei olisi jos ihmine
    Mormonismi
    3
    141