Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla nenäkarvat ovat yhtä paksuja kuin partakarvat. Ne törröttävät nenästä ja näyttää siltä kuin nenästäni tulisi hämähäkkejä. Lisäksi niihin jää räkä jumiin ja sitten minulla on aina nenä täynnä kuivaa räkää ja koko ajan nenä tukossa. Melkein pakko ajella pois.
14.04.2025 22:04
Tämä nykyinen trimmeri on sellainen "sahalaitainen", joka ajelee karvat nopeasti ja siististi. Nykyään kaikki trimmerit tahtovat olla nuita pyöreäpäisiä, jotka eivät tahdo leikata karvoja vaikka kuinka pyörittelee nenässä :(
14.04.2025 00:45
Olisiko suositella hyvää trimmeriä? Edellinen vetelee viimeisiä.
13.04.2025 23:07
Komediasmusiikki ei oikein kiinnosta minua genrenä. Mutta en kanna kaunaa Ruotsia tai poikia kohtaan. Suomi ei olisi vahingossakaan lähettänyt tuollaista yhtyettä edustajakseen, eikä heitä olisi huolittu edes UMK:n. Joten ei me tästä voida kunniia ottaa edes yrittämälläkään.
13.04.2025 16:51
Onko se se kuuluisa jännä Jenna?
12.04.2025 20:56
Joka tapauksessa, palsta ei ole oikea paikka käsitellä teidän kahdenkeskeisiä henkilökohtaisia asioita.
Mutta jos nyt unohdan motkottamisen. Itse en haluaisi olla minkäänlaisessa suhteessa, jossa asioista ei voida puhua. Ja neuvoni siitä, että itsekin voi olla aktiivisempi osapuoli, voi olla tässä tapauksessa jopa huono, jos toinen ei ole valmis keskustelemaan.
Toki pitää nyt huomioida, että kuulemme vain toisen version asiasta. Pujiksella voi olla eri näkökanta, jota ei nyt vaan palstalla ymmärrettävästi halua tuoda esille.
12.04.2025 15:28
Kyseessä on pieni kauppa pienessä kaupunginosassa. Kaikki tietää kaikki täällä.
11.04.2025 21:29
Otan osaa. Ikävä ei tahdo helpottaa koskaan. Juuri tänään ikävöin enoani, joka kuoli mekein 20 vuotta sitten sydänkohtaukseen alle 40-vuotiaana. Hän oli kuin isoveli minulle. Harvoja ihmisiä jotka ovat minusta koskaan aidosti välittänyt. Muistan vieläkin kuinka hän antoi takin päältään, kun ulkona oli kylmä ja olin alipukeutunut.
11.04.2025 19:58
Harvoin tulee tupakkaa ostettua, kun en enää juuri polta, mutta kyllä tämän myyjän pitäisi minut jo muistaa kun usein asioin samassa paikassa. Tekee ihan kiusallaan. Kerran ei ollut papereita mukana ja ei suostunut myymään. Aloin sitten vaan nauramaan, kun ei ssiinä muutakaan voinut. Mutta kyllä se ärsytti. Hupinsa kullakin.
11.04.2025 19:54
Lähikaupan keski-ikäinen kassa"tyttö" aina vittuilee minulle, jos ostan tupakkaa. Joka helvetin kerta kysyy paperit, vaikka näkeehän tuon jo kilometrin päähän, että ei tässä ihan nuori enää olla.
-Kalju, lihava ja risupartainen puli-ukko.
11.04.2025 19:28
Ainakin se on yhtä punkero kuin minäkin :)
11.04.2025 18:47
Oletko viimein tullut kaapista? Aika suloista. Lesboseksi on kuumaa.
11.04.2025 14:40
Tiedätkös että sana "hetero" on homojen keksimä.
11.04.2025 14:37
Kommunikointi on avainsana suhteessa kuin suhteessa, onpa kyse milaisesta suhteesta tahansa (ihan vaan vaikkapa kaverisuhteesta). Jos et ole kertonut kaipaavasi jotain erilaista, ei toinen voi lukea ajatuksiasi. Ja yhtä hyvin voi itsekin tehdä aloitteen, että nyt tehdään jotakin toisella tavalla kuin yleensä.
Jos viestisi koskisi minua, kirpaisisi se pahasti. Sanot että olet kyllästynyt tapailukumppaniisi. Et esim. teidän suhteeseen, vaan juuri häneen ihmisenä. Haluaisin mieluummin kuulla tuon suoraan toiselta kuin palstan kautta. Annan sinulle tuosta korvapuustia.
Mutta näin loppuun kehotan olemaan rehellinen omille tunteilleen. Loppupeleissä emme kukaan ole toiselle mitään velkaa. Jos toinen kyllästyttää ja suhde tuntuu enemmän suorittamiselta kuin ilolta, kannattaa pitää taukoa... tai sitten laittaa uutta matoa koukkuun.
11.04.2025 14:35
En kyllä löydä Erikasta mitään kulmaa, joka olisi eroottisesti haluttava. Mutta symppis tapaus, minkä vuoksi olen fani jo ihan periaatteesta.
09.04.2025 22:45
Ajattelin varastaa Mertsi Lindgrenin levyn ja kuunnella sitä.
08.04.2025 21:00
Minä ainakin olen aina pitänyt sinun kirjoituksistasi. En ehkä sitä ole tullut osoittaneeksi autististen taipumuksieni vuoksi.
07.04.2025 20:49
Muista käyttää kynsiharjaa. Sipsinmurut menee kynsien alle ja haisee sitten sormet ihan härskiltä rasvalta.
07.04.2025 20:46
Minua tuli vastaan kaupungilla pari koditonta puliveivaria. Kysyivät, että olisiko antaa viinahuikkaa. Olenko niin rähjäisen näköinen risuparta, että luulivat hengen heimolaiseksi.
06.04.2025 20:21
Minulla on sellaiset sopivan kokoiset salaatin ottimet tai pihdit vai miksi niitä kutsutaan. Sillä viskaan suuhuni. Tosin en melkein koskaan syö sipsejä. Ne on niin rasvaisia ja suolaisia, että tahtoo närästää ja tulee huono olo.
06.04.2025 20:20
6 / 391