Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
8974
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Päätin säästää lomat myöhemmäksi. Oli minulla toki joulun yli kyllä vapaata ja sekin kävi jo ihan lomasta.
29.12.2025 22:22
En ole miettinyt kiusaamista kovinkaan syvällisesti. Kiusaajat ovat monesti henkisesti heikkoja ja haluavat painaa muita omalle tasolleen.
Kerran kohtasin sellaisen luonnehäiriöisen sadistin. Hänen elämässään sadismi oli niin hallitseva piirre, että kaikki muut elämän osa-alueet kärsivät tämän seurauksena. Hän ei oikein saanut mitään tuottavaa aikaiseksi, kun kaikki toiminta pyöri sadismin ympärillä. Hän oli esihenkilö asemassa, mutta sai potkut kun firma tuotti hänen johdollaan niin paljon tappiota.
29.12.2025 22:17
Seksin seurauksena voi aina olla raskaus, vaikka kuinka huolehtisi ehkäisystä. Sitten pitää vaan kantaa vastuu ja maksaa elarit, vaikka muuten ei olisi läsnä lapsen elämässä. Tosin isyystesti kannattaa aina vaatia ennen kuin nimeään minkään valtakunnan paperiin laittaa. Moni nainen haluaa elarit keinolla millä hyvänsä, vaikka todellisesta isästä ei olisi tietoa.
28.12.2025 21:01
Kiitos ❤️
Kuten varmaan olet huomannut omasta pojastasi, me Aspergerit emme ole kovin sosiaalisia. Tutustuminen oikeassa elämässä toisella puolella Suomea sijaitsevaan ihmiseen olisi minulle liian iso pala purtavaksi.
Ihana että olet täällä palstalla. Tulee aina hyvä mieli kun luen viestejäsi :)
28.12.2025 19:57
Olen aina sanonut, että tarvitsen elämääni kolme asiaa ollakseni onnellinen:
- Katto pään päälle
- Leipää suuhun
- Pedin missä nukkua
Kaikki muu tuon päälle on vain ekstraa. Tosin annan todella, siis aivan mielettömän ison painoarvon läheisille ihmisille, joilla minua on siunattu. Minua ei edes haittaa tämän mielensairauskaan. Siihen kun ei kuole. Olin lapsena fyysisesti todella sairas, joten olen kiitollinen siitä terveydestä mitä minulle on nykyään suotu.
Yhteiskunta voi nykyään huonosti, mutta koen että rahaakin minulla on tarpeeksi. Sitä ei ole paljoa, mutta riittävästi, jotta voin elää mielekästä elämää. Kaiken kaikkiaan elämässäni on kaikki hyvin. Ei juuri murheita ja mielekästä tekemistä riittää.
Ainut mikä puuttuu elämästäni on romanttinen rakkaus, mutta en ole varma haluaisinko sitä edes. Aspergerina kun viihdyn paljon yksin ja omistautuminen toiselle ihmiselle olisi emotionaalisesti iso panos.
Olen myös kiitollinen Jumalalle ja siitä että Hän on läsnä elämässäni ja että Hän on uskonut minuun myös niinä hetkinä, kun en ole itse uskonut itseeni.
28.12.2025 17:51
Jotkut ovat sitä mieltä, ettei mies saisi näin toimia, vaan naisen pitäisi aina olla miehen kainalossa.
28.12.2025 17:37
Omat toiveet:
- Yli 30-vuotias
- Mieluummin söpö kuin kaunis
- Persoonallinen
- Pippurinen, mutta ei riidanhaluinen
- Tasapainoinen
- Ilmaisee selkeästi itseään ja mitä tahtoo
- Ei pinnallinen, jalat maassa
28.12.2025 15:06
Minusta parisuhteessa on parasta, jos kumpikin vuorotellen silittelee toista ja saa olla kainalossa.
28.12.2025 15:00
Oletko itse alkoholisti? Toivottavasti et toista isäsi virheitä, vaan otat niistä opiksi.
28.12.2025 14:58
Tuttu bändi. Lisää tällaista!
28.12.2025 00:11
Mielestäni lapset kuuluvat vakiintuneeseen suhteeseen. Jos niitä tehdään tekemisen ilosta ihan kenen tahansa kanssa, arvomaailmamme eivät tuolloin kohtaisi naisen kanssa. Toki sama koskee myös miehiäkin, en alkaisi ystäväksi sellaisen henkilön kanssa. Toki maailma ei ole mustavalkoinen, mutta antaa jonkinlaista osviittaa arvostelukyvyn puutteesta.
27.12.2025 23:57
Tuo on jo tutumpi. Tykkään todella monenlaisesta metallista. Mutta pääsääntöisesti kuuntelen aika mättöä.
https://www.youtube.com/watch?v=RBwMdnBxlaI
27.12.2025 23:44
Tuota en ole ajatellutkaan. Pehmeä avaus aiheeseen ja sitten...
27.12.2025 21:15
Arch Enemy on vähän kevyttä omaan makuun. Mutta on niillä yksi hyvä kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=b8e_9lQhcUU
Mutta jos haluat jotain vähän vauhdikkaampaa:
https://www.youtube.com/watch?v=ptUtdDvCYEE
27.12.2025 20:54
Koen että saan olla täällä juuri oma itseni. Kiitos kaikille palstalaisille siitä 🙏🏻
27.12.2025 20:44
Pistetään vaihteeksi vähän helpommin sulateltavaa melodista metallia.
https://www.youtube.com/watch?v=ciLXMnSjJwo
27.12.2025 20:18
Ei minulla ole mitään kriteereitä. Välillä on hauska hullutella, välillä olla asiallinen ja sitten taas asiaton. Kaikki menee.
27.12.2025 20:09
Jos olen tehnyt jonkun vähänkään raflaavamman aloituksen, se lähtee heti poistoon. Siksi teen nykyään harvemmin aloituksia. Ei oikein motivoi kirjoittamaan, kun se häviää kuitenkin bittiavaruuteen. Sitten jos teen jonkun pitsin nypläys avauksen, saa se jäädä näkyville...
27.12.2025 20:04
Suomestakin tulee paljon hyviä bändejä. https://www.youtube.com/watch?v=GeciPxMi5Qs
27.12.2025 16:01
Jos on yhdelle lapsia, ei mikään ongelma. Jos on kahdelle lapsia, niin hälytyskellot soivat ja pahasti. Jos on kolmelle lapsia, en halua tuntea.
27.12.2025 15:54
6 / 449