Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
155
Kommenttia
7977
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisin hyvin mieluusti 27, mutta se on vähän myöhäistä nyt :D
21.06.2025 23:35
Kuuntelitko laittamani kappaleen? Se ei ole metallia. Lupaan sen. Mutta ihan vain että ymmärtäisit mitä minä kuulen kuunnellessani metallimusiikkia.
20.06.2025 23:10
Arvostan todella paljon sanomaasi. Ihana että on olemassa vielä ihmisiä, jotka uskovat aitoon rakkauteen. Nykyaika kun on niin levotonta ja mielestäni moraalitonta.
20.06.2025 23:05
Laitan tähän rauhallisemman kappaleen, joka saa minussa samanlaisen tunnereaktion aikaiseksi kuin ensiksi mainitsemani kappale.
Jenkins: Stabat mater: VII. And The Mother Did Weep
https://www.youtube.com/watch?v=AlJBaOUPjww
Metallimusiikki on väärinymmärretty genre. Kun katsoo sen kovaäänisen ulkokuoren alle, sieltä paljastuu paljon kauneutta ja herkkyyttä.
20.06.2025 00:26
Ei ole todellakaan hyvä ratkaisu. Mutta vahinkoja sattuu ja elämä on. Kamalinta on mielestäni nämä toistuvasti abortin tekevät, kun eivät "muista" kortsua.
19.06.2025 21:35
En niinkään kuuntele sanoituksia, vaan sitä miten laulaja käyttää ääntään ja välittää tunteen. Hyvä esimerkki on yksi lempi bändeistäni Advent Sorrow. Kuunnelkaa miten kaunis ääni ihmisellä voi olla ja miten täynnä tunnetta se on. Tulee ihan kylmät väreet tuota kuunnellessa.
https://www.youtube.com/watch?v=pW9vaXB-NzU
19.06.2025 21:12
Minulla taas on niin päin, että mikään ei ole tahdottanut tehota, mutta aiheuttaneet sitäkin enemmän sivuoireita. Vie aikaa löytää itselleen sopiva lääkitys, eikä moni lääkäri ole valmis näkemään vaivaa sen oikean löytämiseksi. Sanovat vain että jatka sillä samalla ja nostetaan annostusta.
19.06.2025 21:06
Vieras genre itselleni, mutta tässä olisi elektronista folkia/countrya.
https://www.youtube.com/watch?v=xzu9p-Gf1xc
19.06.2025 21:02
Vahvistit siis pointtini, ettei kukaan anna säälistä. Miehen pitää vähintäänkin kohdata naisen taso ja jokainen tekee sen tavallaan.
19.06.2025 20:54
Abortissa ei ole mielestäni mitään väärää, jos sen tekee aikaisin kun kyseessä on vielä möykky soluja. Moni raskaus päättyy luonnostaan keskenmenoon.
Tosin toinen ääripää on myöhäiset abortit, jossa abortoitu vauva saattaa jopa itkeä ennen kuin menehtyy.
19.06.2025 20:47
Kellään ei ole helppoa, joten miksi sinulla pitäisi olla? Kukaan ei saa mitään ilmaiseksi. Eläinmaailmassakin urokset vokottelee naaraita ja saavat seksiä jos läpäisevät tasoseulan.
Sinulla pitää olla jotain mitä antaa naisille. Onpa se sitten leveä kukkaro tai seksikäs salilla bodattu vartalo tai mitä tahansa.
19.06.2025 20:44
Söin tänään makkarakeittoa ja hyvää oli. Ehkä se jollain tasolla buustii mielenterveyttäkin?
19.06.2025 20:30
Minä näen sinut sellaisena isovelihahmona, jolle uskaltaa sanoa rumastikin ja kiukuta. Kaikille ei uskalla.
19.06.2025 17:53
En kerro oikeassa elämässä asioistani vieraille. Autisminkirjon häiriön olen kertonut, että sosiaaliset tilanteet ovat helpompia, kun muut ei sitten ihmettele poikkeavaa vuorovaikutusta. Mutta mielenterveys on ihan henkilökohtainen asiani.
Ja kiitos :)
19.06.2025 17:51
En halua heilaa. Ajatus siitä, että joutuisin aktiivisesti viettämään aikaa toisen ihmisen kanssa on kovin tukahduttava. Minulle riittää läheiset ihmiset ja työn kautta sosiaalisille tilanteille altistuminen.
19.06.2025 17:49
Kuten sanottua, olen mielisairas. Sama kun sanoisi diabeetikolle, että hyvä tulee kun jätät insuliinin pois. Tai syöpäpotilaalle, että mitä sitä turhaan niitä sädehoitoja ottamaan.
19.06.2025 17:46
Minulla on elämässä paljon ihania asioita. Elän oikeastaan tällä hetkellä omasta mielestäni ihanteellista elämää. Nyt vaan kun pysyy mieli kunnossa, niin niistä voi sitten nauttia ❤️
19.06.2025 17:45
Kyseessä on sellainen lääke kuin Paroxetin. Ei psykiatrin mukaan sovi kaikille ja voi kuulemma aiheuttaa kovia sivuoireita. Ite en ole onneksi saanut mitään sivuoireita.
19.06.2025 03:24
Nimenomaan uusi lääke on muuttanut elämäni.
19.06.2025 01:28
Tuo on erittäin hyvä pointti. Mania kun ei ole ihan vaaraton olotila.
Minulla ei ole koskaan ollut maniaa. Minulla on vain masennuoireinen mielialahäiriö. Mutta kyse ei siis ole maniasta, vaan viimeisen vuoden tai kahden aikana tapahtuneesta muutoksesta. Tuntuu vain oudolta, kun olo ei ole niin raskas.
19.06.2025 00:24
6 / 399