Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai+muako+yrität+kiusata?+Ei+onnistu.+Minua+ei+kukaan+enää+kiusaa+mitenkään.+Idiootit+kiusaa+toisia,+enkä+minä+ole+idiootti.+Sinusta+en+tiedä,+mutta+kirjoitustesi+perusteella+vaikutat+keskenkasvuiselta+kakaralta,+joka+ei+tiedä+oikeasta+elämästä+mitään.+Mun+puolesta+voit+painua+karvafobiasi+kanssa+helvettiin+panikoimaan.+Karvat+on+pientä+verrattuna+vakavaan+sairauteen,+kuten+syöpään.+
Sä+et+sata+varmasti+kuole+karvoja+nähdessäsi,+mutta+jos+sulla+todetaan+syöpä+tai+muu+vakava+sairaus,+kuten+Parkinsonin+tauti+tai+ALS,+silloin+voit+päätyä+terminaalivaiheeseen,+ja+sun+elämä+päättyy+halusit+sitä+tai+et,+ja+olit+minkä+ikäinen+tahansa.+
Joten+kasva+aikuiseksi,+tai+pidä+leipäläpesi+tukossa.+Olet+kertonut+jo+useassa+aloituksessa+mielipiteesi+asiasta,+joten+se+on+jo+kaikkien+tiedossa.+Vaihda+mantraa....tai+häivy+lopullisesti+palstalla!
17.06.2021 21:08
Vali+vali+karvapalli.+Mene+mamman+hameen+alle+kasvamaan.
17.06.2021 20:53
Ei+voi.+Jokaisella+on+itsemääräämisoikeus+omaa+vartaloa+kohtaan.+KUKAAN+ei+määrää+millainen+toisen+pitää+olla,+ja+tämä+koskee+KAIKKIA!!!!!
17.06.2021 20:40
On++jo+käynyt,+ja+konkreettinen+todiste+löytyy+viiksekkään+neljän+jalan,+iloisen+mutta+itsepäisen+luonteen+ja+töpöhännän+muodossa+vamhemmiltani.+
Maailman+paras+liikaa+itsestä+luultu.
17.06.2021 20:36
Tämä..+😂🤣😂
Varmaan+suuhun,+kun+kahden+muun+ympärillä+on+karvoja.+Kyllä,+myös+sen+persreiän+ympärillä+on+karvoja.+Ei+mutta+hetkonen.+🤔+Ei+se+suu+sittenkään+onnistu,+kun+hiukset+työntyy+väliin.+
Ainoat+vaihtoehdot+taitavat+olla+oma+nyrkki+(siis+jos+niitä+omia+karvojaan+sietää),+pumpattava+nukke,+ja+keinovagina.+Joo..+Siitä+vaan+valitsemaan.+Oikean+naisen+voi+sitten+unohtaa+kokonaan.+Täysin+karvatonta+naista+ei+ole+olemassakaan.
17.06.2021 20:33
Jos+haluat+täysin+karvattoman+naisen,+niin+se+on+helppo+saada.+Hankit+vain+pumpattavan+barbaran,+ajat+siltä+kaikki+karvat+mitä+löydät,+ja+a+vot,+näin+sulla+on+haluamasi+loppuiäksesi.+Jos+hajoaa,+niin+aina+voit+ostaa+uuden.+
Jos+aidon+elävän+ja+hengittävän+naisen+haluat,+ja+sitä+myötä+parisuhteen,+niin+silloin+sun+täytyy+opetella+sietämään+naisen+karvoja.+Tuskin+haluat+kaljua+naista.+Karvoja+ne+hiuksetkin+yksinkertaisesti+lopulta+on.+
Sinä+et+määrää+onko+naisellasi+karvoja+vai+ei.+Voit+esittää+toiveesi,+mutta+nainen+itse+on+se+joka+määrää+ja+päättää+omasta+vartalostaan.+
Jos+vaadit+sen+määrätä+että+naisesi+on+karvaton,+niin+silloin+naisella+on+yhtälainen+yksinoikeus+määrätä+siitä+löytyykö+sinulta+munakarvoja,+jalka-,+käsi-,+ja+kainalokarvoja,+saati+hiuksia.+Jos+hän+sanoo+että+sinun+pitää+ajaa+itsesi+täysin+posliiniksi+koko+vartalon+suhteen,+silloin+sinun+se+täytyy+tehdä,+koska+nainen+niin+määrää.++Siis+ajaa+kirjaimellisesti+KAIKKI+sinusta+löytyvät+karvat.+Mitään+ei+saa+jäädä+jäljelle.+
Oletko+valmis+tekemään+saman,+minkä+vaadit+naiselta?+Jos+et+ole+valmis,+olet+kohtuuton+ja+ansaitset+jäädä+yksin.
17.06.2021 20:07
Haluan+sanoa+vielä+sen,+että+en+surkuttele+omaa+kohtaloani+tai+vointiani,+enkä+noita+omia+vaikeita+ja+jopa+kipeitä+asioita+kertonut+kerjätäkseni+sääliä.+Päin+vastoin.+Mä+vihaan+sääliä.+Kaikki+mitä+palstalla+kerron+nykyisyydestä+ja+menneisyydestä,+kerron+siksi+että+olen+niistä+oppinut+jotain.+Kuten+sen,+että+ihmisiä+on+erilaisia,++jokainen+on+yhtä+arvokas.+
Ei+ole+olemassa+parempia+ja+huonompia+ihmisiä.+On+vain+ihmisiä,+joilla+on+erilaisia+vahvuuksia.+Jokainen+ihminen+on+yhtä+tärkeä.+Kukaan+ei+ole+toista+tärkeämpi.+Ne+ketkä+muuta+väittää,+ovat+itsekeskeisiä+omanarvon+kalastelijoita,+eivätkä+tiedä+mitä+elämän+rikkaus+tarkoittaa.
17.06.2021 19:44
Sulla+ei+ole+mitään+häpeämistä+sen+suhteen+millainen+olet+ja+miltä+näytät.+Sä+olet+ainutlaatuinen+juuri+sellaisena+kuin+olet.+Usko+se!+
Mä+tiedän+miltä+tuntuu+olla+masentunut.+Mä+tiedän+miltä+tuntuu+olla+ei-haluttu,+ja+jolle+nauretaan+päin+naamaa.+Tai+ainakin+selän+takana.+Mä+tiedän+miltä+tuntuu+olla+ruma,+epämuodostunut+luuseri,+jonka+elämä+ei+ole+mitään+muuta+kuin+vino+pino+epäonnistumisia+epäonnistumisten+päällä.+Mä+tiedän+miltä+tuntuu+kun+häpeää+omaa+kehoa+ja+olemusta.+
Mutta+mä+en+helvetti+soikoon+jaksa+enää+välittää+siitä+mitä+muut+musta+ajattelee,+koska+mulla+on+paljon+tärkeämpiäkin+asioita+joihin+keskittyä.
Päälle+100+kilonen,+rinnoista+alaspäin+kirjaimellisesti+täynnä+kymmeniä+arpia+niin+isoja+kuin+pieniä+(1cm-35cm),+kuljen+rollan+kanssa,+koirani+asuu+vakituiseen+yli+7kymppisillä+vanhemmillani,+koska+en+pysty+sitä+yksin+hoitamaan,+olen+vanhempieni+vuokralainen+vailla+parisuhdetta+ja+omaa+perhettä.+Olen+ollut+11+vuotta+yksin,+ja+kaikki+ne+seurustelun+yritykset+mitä+mulla+elämän+aikana+on+ollut,+olen+pääosin+itse+onnistunut+sössimään.+
Pelkuri,+joka+ei+uskalla+kertoa+tunteistaan+sille+ainoalle+miehelle+kenestä+on+sen+11+vuoden+aikana+kiinnostunut+ja+lopulta+ihastunut.+Enkä+pysty+edes+kuvittelemaan+että+mitään+vastakaikua+edes+saisin,+vaikka+uskaltaisin+kertoa.+Siksi+annan+asian+olla.+
Fyysisesti+sairas,+henkisesti+sairas+(tosin+psyyke+on+lääkityksellä+tarpeeksi+kunnossa),+joka+pelkää+jatkuvasti+sitä+että+ei+enää+jaksa+kipujaan,+vaan+tappaa+itsensä+voimien+loppuessa.+Se,+kun+mä+sanon+että+uni+pitää+mut+kirjaimellisesti+elossa,+pitää+100+prosenttisesti+paikkansa,+ja+todellakin+tiedän+miten+käy+jos+pää+ei+enää+kestä.+Mä+en+tässä+elämässä+kauaa+ole.+Mä+tiedän+sen.+
Nuo+kaikki+jatkuvan+stressin+ohella+pitää+mun+ajatukset+kiireellisinä,+niin+mä+en+jaksa+miettiä+mitä+muut+musta+ajattelee.+Kuten+sitä,+minkälaisia+vaatteita+muiden+mielestä+voin+käyttää.+Mitä+ostaa+kaupasta.+Yksinkertaisesti+mulla+ei+riitä+siihen+enää+energiaa.+
Mä+olin+nätti+ja+laiha+nuorempana,+joten+muutos+nykyiseen+on+raju,+vaikka+siitä+onkin+jo+toistakymmentä+vuotta+aikaa.+Mut+siitä+huolimatta,+mä+en+olisi+se+kuka+olen,+ilman+näitä+elämän+persuksilleen+suistaneita+tapahtumia.+Mä+olen+sisäisesti+vahva,+ja+joissain+asioissa+painan+vaikka+läpi+kiven+kovan+kallion,+jos+jotain+haluan.+Mutta+se+on+vaatinut+myös+paljon+sisäistä+kovaa+työtä,+hyväksyä+itsensä+sellaisena+kuin+on,+vikoineen+päivineen.+Jos+mä+en+jolle+kulle+riitä,+niin+se+ei+ole+mun+murheeni.+
Jos+sulla+on+mahdollisuus+päästä+juttelemaan+asioistasi+jonkun+ammattilaisen,+kuten+psyk.+sh:n+kanssa,+ota+nämä+sun+ajatukset+puheeksi,+ja+käykää+yhdessä+niitä+läpi+jokaisesta+näkökannasta,+ja+niiden+taustalla+olevista+syistä,+miksi+tunnet+olosi+sellaiseksi+kuin+tunnet.+Sitä+itsetuntoa+ei+kerralla+saa+kuntoon,+mutta+vaikka+siihen+menisi+sata+kertaa,+tuhat+kertaa,+tai+vielä+enemmän,+niin+jokaisella+asian+käsittelykerralla+pystyy+hyväksymään+itseään+enemmän+ja+enemmän,+kunnes+yhtäkkiä+huomaa+pystyvänsä+päästämään+irti+vanhasta+ajattelutavasta.+
Opettele+sanomaan+takaisin+yhtä+purevasti,+kuin+sulle+on+sanottu+kommentteja.+Anna+sanojan+tuntea+se+sama+tuska+ja+häpeä,+minkä+hän+sinulle+aiheuttaa.+Jos+ei+kauniisti+sanottuna+tepsi,+niin+käytä+samaa+taktiikkaa+ja+sano+sitten+rumasti.+Älä+jää+puolustautumattomana+ottamaan+kaikkea+paskaa+omaan+niskaasi.+Nosta+piikit+pystyy,+ja+sivalla+sanaisella+miekalla.+Osaat+kyllä.
17.06.2021 19:34
Samaa+mieltä+olen+sun+kanssa.+Tollaset+kusipäät+saisivat+ansaitusti+samanlaisen+kohtelun+kuin+ne+ketä+he+haukkuvat.+Niillähän+se+surkee+itsetunto+on,+kun+pitää+omaa+egoa+boostata+toisten+haukkumisilla.
17.06.2021 18:50
Ihastustani+en+ole+hirveästi+koskaan+näyttänyt,+joten+pettymyksetkään+eivät+ole+olleet+mitään+suuria.+Tai+sitten+juuri+pettymysten+minimoimiseksi+en+sitä+ihastusta+näytä.+Joten+miten+sen+nyt+sitten+ottaa.
17.06.2021 18:47
Joillakin+voi+olla+aurinkolasit+voimakkuuksilla,+ja+joko+ei+ole+tavallisia+laseja+lainkaan+mukana,+tai+sitten+ei+viitsi+vaihtaa+niitä,+jos+ajattelee+vain+pikaisesti+piipahtaen+sisällä.
17.06.2021 18:44
Tuo+on+ymmärrettävää+jos+omistaa+herkästi+palavan+vaalean+ihon,+ja+että+sitä+haluaa+suojata+mahdollisimman+hyvin+palamiselta.+Ja+riippuu+vaatteen+materiaalista+kuinka+kuumentava+vaate+on.+Esim.+pellavahan+on+aika+viileää,+vaikkakin+helposti+rypistyvää+materiaalia,+kun+taas+muovikuidut+eivät+hengitä+tarpeeksi,+ja+ovat+sitä+myötä+kuumempia+kuin+moni+muu+materiaali.+
Mä+ite+palan+helpommin+kuin+rusketun,+ja+sekä+lapsena+että+teininä+olen+pari+kertaa+onnistunut+polttamaan+itseni+etelässä+ollessa+pahasti,+mutta+onneksi+ainakaan+toistaiseksi+ei+ole+mitään+negatiivista+niistä+seurannut.+
Kymmenen+vuotiaana+Kreetalla+makasin+kuumimman+keskipäivän+ajan+uima-altaassa+mahallaan+uimapatjan+päällä,+jossa+päälimmäinen+puoli+oli+läpinäkyvä.+Äitini+yritti+komentaa+mua+useamman+kerran+altaasta+aurinkorasvan+laittoa+varten,+mutta+eihän+ton+ikänen+malta+aikuisen+ohjeita+kuunnella,+kun+pääsee+altaaseen+polskimaan+ja+on+samanikäistä+seuraa.+Seuraava+yö+olikin+sitten+yhtä+tuskaa,+kun+selkä,+pakarat,+ja+jalkojen+takaosat+olivat+osittain+rakkuloille+asti+kärähtäneet,+ja+äitini+joutui+tunnin+välein+vaihtamaan+kylmällä+vedellä+kasteltua+pyyhettä+palokohtia+viilentämään.
Teininä+Gran+Canarialla+olin+ollut+altaassa+uimassa,+ja+huoneeseen+tultua+heitin+bikinit+päällä+selälleen+pation+aurinkotuoliin+kuivattelemaan,+mutta+nukahdin+siihen+ennen+kuin+ehdin+laittaa+aurinkorasvaa+kuivuneelle+iholle.+Tunnin+verran+ehdin+nukkua+auringossa,+ja+seuraavana+päivänä+oli+kiva+vetää+farkut+jalkaan+kotimatkalle+lähdettäessä,+kun+koko+etumus+bikinikohtia+lukuunottamatta+oli+kärähtänyt.+Pakko+oli+jättää+farkkujen+ylin+nappi+auki,+kun+muuten+ei+olisi+voinut+niitä+jalassa+pitää.+Koska+oli+helmikuu,+ei+kotiin+voinut+missään+ohuissa+ja+miellyttävimmissä+vaatteissakaan+lähteä.+
Nykyään+aurinkorasvaa+käytän+aika+harvoin,+kun+en+pitkiä+aikoja+ole+ulkona,+mutta+jos+tiedän+oleskelevani+pitkään,+siis+tunteja,+auringossa,+silloin+rasvaan+itseni+kunnolla.
17.06.2021 17:24
Jokainen+pukeutuu+kuten+itse+haluaa,+ja+mistä+tykkää.+Tärkeintä+on+pukeutua+vaatteisiin+missä+itse+viihtyy,+kuin+kulkea+orjallisesti+muodin+mukaan+tai+siinä+mikä+mielletään+oman+ikäluokan+soveliaaksi+tyyliksi.+Tuo+kirjoittamani+kuvaus+oli+lähinnä+stereotypia+eri+ikäpolvien+vaatetuksesta+mitä+kadulla+tulee+vastaan,+mutta+aina+on+poikkeuksia+jotka+pukeutuvat+valtavirtaa+vastaan+ja+omalla+tyylillä.+Kuten+esimerkkinä+Aira+Samulin,+ja+moni+muu.+
Mulla+riippuu+kelistä+ja+siitä+kuinka+lämmin+on+ja+paistaako+aurinko.+Alle+20+astetta,+niin+verkkarit/farkut+ja+t-paita+tai+lyhythihainen/pitkähihainen.+Yli++20,+niin+caprit+ja+lyhythihainen,+yli++25+shortsit+ja+lyhythihainen+tai+hihaton.+Riippuu+myös+siitä+onko+vain+kotona,+vai+onko+liikkeellä.+Jalassa+joko+sandaalit+tai+tennarit/lenkkarit.+
Mun+jalkaterät+on+ollu+lapsesta+asti+leveälestiset,+ja+lähes+puolet+elämästä+toinen+niistä+on+ollut+lisäksi+vino,+niin+mitään+balleriinojen+tyylisiä+kapeita+kenkiä+tai+korkkareita+en+voi+käyttää.+Siinä+mielessä+hyvä+että+olen+aina+viihtynyt+enemmän+skeittareille+ja+teineille+mielletyissä+kenkämalleissa,+kuin+missään+piikkikoroissa+ja+siroissa+nilkkureissa.
17.06.2021 17:01
Porukoilla+käväsen+varmaankin.+Sitä+en+tiedä+vielä+käynkö+päiväseltään+vai+olenko+yötä.+Riippuu+parista+asiasta+jotka+selviää+lähempänä.+Muutoin+olen+kotona,+kuten+viime+vuonnakin+olin.
17.06.2021 16:21
Kesä:+aurinko+paistaa,+ja+helteinen+lämpö+hivelee+pintaa.+Kadulla+on+siitä+huolimatta+väkeä,+kuka+menossa+mihinkin.+On+vanhoja+mummoja,+jotka+ovat+pukeutuneet+pitkälahkeisiin+housuihin+ja+pitkähihaiseen+paitaan,+laittaen+järkevät,+mutta+jopa+rumat,+matalakantaiset+kävelykengät+jalkaansa.+Osalla+saattaa+olla+jopa+takki+päällä+estäessä+kylmettymistä.+Vastaan+tulee+myös+pappoja+niin+pitkälahkeisissa,+kuin+polven+alle+säären+puoleen+väliin+asti+ulottuvissa+housuissaan,+pitkähihaisen+paidan+tai+takin+estäessä+häntä+saamasta+vetoa,+sandaalit+jalassa+ja+sukkien+varret+vedettynä+puoleen+väliin+säärtä.+
Seuraavan+polven+naiset+kulkevat+capreissaan+ja+kesäpuseroissaan,+tai+iloisissa+polvien+alapuolelle+ylettyvissä+kesämekoissaan.+Saattaa+näkyä+jopa+shortseja,+mutta+harvalla,+tai+vastaavasti+pitkälahkeisia+kesähousuja.+Miehet+kulkevat+shortseissaan+pihtipolvien+ja+luisevien+säärten+iloisesti+vilkkuessa+korkealle+vedettyjen+sukanvarsien+ja+shortsinlahkeiden+välissä,+t-paidan+paljastaessa+jo+harmaantuvan+karvan+ja+kimmoisuutensa+menettävän+ryppyisen+ihon.+Saattaapa+joku+uhkarohkea+olla+ottanut+paidankin+pois,+ja+näin+antaa+lämpimän+ilman+hyväillä+vyön+yli+valuvaa,+jo+kurttuistakin+kumparettaan.+
Keski-ikäiset+ja+vähän+nuoremmat+naiset+kulkevat+hihattomissa+topeissaan+ja+capreissaan,+shortseissaan,+tai+kesämekoissaan.+Vaikka+toiset+saattavat+peittää+lyhyehköillä+hihoilla+allejaan.+Miehet+kulkevat+t-paidoissaan+tai+ilman+paitaa,+ja+vaihtelevat+3/4+lahkeisten+housujen+ja+shortsien+välillä.+Hyvin+casuaalisti+kuitenkin.+
Nuoret+aikuiset+kulkevat+tyylikkäinä,+itselleen+sopivissa+vaatteissaan.+Naisilla+on+pintaa+nuolevaa,+mutta+osittain+paljastavaa+outfittia+päällä,+ja+miehillä+rennot+urheilulliset+kesävaatteet.+Oi+nuoruutta.+
Saavumme+viimeiseen+kohderyhmään.+Teinit,+ne+ah+ihanat,+itsepäiset+riiviöt,+joille+vähemmän+on+enemmän+pukeutumisen+suhteen.+Tytöillä+on+päällä+navan+paljaaksi+jättävät,+mutta+rinnat+juuri+ja+juuri+peittävät+minimaaliset+topit,+yhdistettynä+joko+vesirajahameeseen+tai+juuri+ja+juuri+pakarat+peittäviin+shortseihin.+Pojat,+nuo+emmätiiä+-vaiheessa+olevat+nuorukaiset,+ovat+laittaneet+t-paidan+päälleen,+ja+yhdistäneet+sen+joko+verkkareihin+tai+polviin+asti+ulottuviin+shortseihin.+Mutta+mikä+tärkeintä,+he+taitavat+lippikset+päässä+olla+sitä+fiksuinta+porukkaa,+joka+osaa+suojata+päänsä+paahtavalta+auringolta,+ja+siitä+mahdollisesti+seuraavalta+auringonpistokselta.+
Kukin+kulkija+tallustelee+auringon+helliessä+ikäluokalleen+tyypillisessä+vaatetuksessa,+tyytyväisenä+ja+omaan,+yksilökohtaiseen+tyypilliseen+tyyliinsä.+Se+heille+suotakoon,+paistaahan+aurinko,+ja+lämpö+hellii+jokaista.+Kesä+on+vain+kerran+vuodessa.
17.06.2021 16:04
Enpä+tiedä+kun+en+peliä+katsonut.+Futis+ei+kiinnosta+pätkääkään.+Enkä+oo+muutenkaan+mikään+innokas+penkkiurheilija.
16.06.2021 20:06
Rauhotu+Välis,+ja+haukkaa+välillä+happea+ton+vaahtoamisen+keskellä.+Ethän+sä+kohta+pysy+itekkään+kärryllä+siitä+mitä+oikein+sanot.
16.06.2021 19:17
Ei+voi.+Tai+voihan+yleiseen+saunaan+ilmestyä+alastomia+naisia,+mutta+sitä+ei+voi+tapahtua+että+juuri+minä+heitä+pyytäisin+poistumaan,+koska+en+itse+käy+saunassa+ollenkaan.+En+yleisessä,+enkä+yksityisessä.+
Viimeksi+olen+tainnut+olla+saunassa+(mikäli+muutaman+sekunnin+piipahdusta+kylmässä+saunassa+ei+lasketa+mukaan)+vissiin+vuonna+2009,+vai+oliko+se+peräti+2008+kun+olen+edellisen+kerran+löylyissä+istunut.+On+mulla+kämpässä+omakin+sauna,+mutta+tän+7,5+vuoden+aikana+mitä+oon+tässä+nykysessä+asunnossa+asunut,+en+ole+sitä+kertaakaan+lämmittänyt.+Itse+asiassa+ei+edes+tee+mieli+mennä+saunaan.
16.06.2021 18:07
Tai+etsit+väärästä+paikasta.
16.06.2021 17:27
Uskon+sen.+Sitähän+sanotaan+että+emot+taistelevat+raaimmin+puolustaessaan+jälkeläisiään.+Jopa+raaemmin+ja+pitempään+kuin+urokset.+
Oikeestaan+toivon+että+Gimeno+itse+on+myös+siellä+kilometrin+syvyydessä,+vai+kuinka+syvä+meri+oli+sillä+kohtaa+mistä+Olivia+löydettiin.+Toivottavasti+Annakin+vielä+löydettäisiin,+ja+vaikka+äiti+ei+enää+lapsiaan+saisi+elossa+kotiin,+saisi+hän+lapsensa+kaikesta+huolimatta+kotiin.+Ei+tarvitsisi+enää+elää+epätietoisuudessa.
En+ole+koskaan+ollut+kuolemantuomion+kannalla,+sillä+se+on+lopulta+nopea+rangaistus+siitä+mitä+on+toiselle/toisille+ihmisille+tehnyt,+ja+usein+jopa+kivuton,+tai+ainakin+näin+olettaisin+jos+myrkkyruiskeella+tapetaan.+Facessa+kerran+kerroin+mielipiteeni+siitä+miten+kuolemantuomion+voisi+toteuttaa,+jos+halutaan+murhaajan+saavan+oikeudenmukaisen+rangaistuksen.+Otetaan+vanha+Talio-periaate+käyttöön.+Silmä+silmästä.+
Tappaja+tapettaisiin+samalla+tavalla+mitä+hän+teki+uhreilleen,+ja+rangaistuksena+tavan+lisäksi+olisi+myös+tappajan+tietämys+omasta+kohtalostaan,+siitä+mitä+hänelle+tehdään.+Brutaalia,+mutta+myös+tyydyttävää.+Kaikkiin+tappajiin+ei+tuota+periaatetta+sovellettaisi,+mutta+niihin+raaimpiin+ja+julmimpiin,+jotka+oikeasti+ansaitsevat+menettää++henkensä+samalla+tavalla+ja+yhtä+julmasti+kuin+heidän+uhrinsa+menettivät.+
Tietyissä+tilanteissa+mulla+on+verenmaku+suussa,+mutta+elämä+ei+ole+kaikkia+kohtaan+reilua.
16.06.2021 15:31
24 / 86