Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scorpio1965
profiilit
scorpio1965
scorpio1965
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.hs.fi/kotimaa/Parvekkeella+saa+lain+mukaan+grillata/a1305574593470
21.05.2013 19:33
Mä tykkään yksinolosta enkä tunne kumminkaan olevani yksinäinen tai erakko.
20.05.2013 16:45
Hmm, mietin samaa eräänä päivänä kun katselin nuorta äitiä työntelemässä vaunuja. Päällä oli oloasun housut ja toppatakki. Jaloissa lenkkarit. Ei todellakaan naisellista. Toisaalta kun pukeudut hameeseen tai mekkoon olet heti arvostelun kohteena. Onko pihtikintut, onko takapuolta, millaiset tissit yms. Ihminen on aika herkkä loukkaantumaan arvostelusta. Jos kehuja tulisi joskus niin varmasti naiset pukeutuisivat naisellisemmin. En tiedä oikeasti mistä johtuu toppatakki-lenkkikenkä pukeutuminen. Miksi muotoja peitellään? Mutta kun asuin Espanjassa niin en näe suurtakaan eroa Suomeen. Nuorten pukeutuminen on siellä kuten Suomessakin parempaa kuin vanhemman väestön. Keski-ikäisten ei ehkä tarvitse tehdä vaikutusta enää. Huono selitys. Vaikea pohdittava. Itse ostin juuri useamman mekon ja hameen. Katsotaanpa kesällä millaisia kommentteja kuuluu. Jatkanko naisellista pukeutumista vai lopetanko tähän kesään.
18.05.2013 09:53
Hyvinkin mahdollista että miehet ovat aktiivisempia seksinharrastajia kuin naiset. Exäni meni uusiin naimisiin ja silti vonkaa seksiä minulta. Heheheh, säälittävää. Yleistäminen on hyödytöntä. Minua on joskus "moitittu" aktiivisuudesta seksin suhteen. Minkäs teet? Rakastan seksiä. Sinkkuna elelen kuitenkin lähes nunnan elämää koska en halua tyytyä huonoon seksiin.
Paljaalla naiminen on ok jos on täysin varmaa että kummallakaan ei ole tauteja eikä kumpikaan käy selän takana vieraissa. Ja sehän taas ei ole varmaa. Jos mies jättää sen takia ettei saa seksiä ilman kumia niin ei kannata perään itkeskellä. Parempaa on tulossa.
Ja niille miehille tiedoksi jotka jankuttavat että naisille kelpaa vain komea ja rikas. Paskan marjat. Missä näitä täyspäisiä miehiä on mahdollista tavata jos ei käy baareissa? Ei todella tarvitse olla komea, kunhan pitää itsestään hieman huolta. Siis käy suihkussa, pitää puhtaita ja ehjiä vaatteita. Hiukset on siistit. Ei se niin vaikeaa ole. Ehkä nuoret naiset ja ulkomaalaiset juoksevat rahan perässä. Itse elätän itseni ja toivon että mies myös onnistuu siinä. Jos on tahra luottotiedoissa. Ei haittaa minua. Kunhan on päästänyt edellisestä suhteesta irti. En jaksa jos ex pyörii vielä kuvioissa. Enkä jaksa jatkuvaa kännäilyäkään.
18.05.2013 09:46
Kaipa oot yrittänyt ottaa firmaan yhteyttä? Poliisiin? Kuluttajavirastoon? Tyhmää itkeä täällä mitä aikoo tehdä jos tili tyhjenee samaan aikaan.
05.03.2013 19:05
Snellmanin joku tuotepäällikkö kertoi että paistijauhelissa on pienimmillään vain 5% paistia ja loput jotain muuta. Tein päätöksen ostaa lihamylly ja teen jauhelihan itse. Tiedämpä ainakin mitä liha sisältää. Valmisruoat muutenkin sisältävät lisäaineita ja suolaa melkoiset määrät joten ei kiinnosta senkään takia syödä niitä. Itsetehty ruoka on parasta. Tietää mitä saa. Ruokiakin voi pakastaa joten kiire ei ole syy käyttää valmisruokia.
19.02.2013 05:30
Itselläni on 85C. En tilaa enää netistä vaan sovitan kaupassa. Kaikkein parasta on ostaa liiviliikkeestä. Maksaa kyllä mutta saa kunnon liivit. Voihan ostaa useammat kerralla. Liivien osto netistä sovittamatta on yhtä surkeaa kuin kenkien osto sovittamatta.
17.02.2013 08:27
Jos ei tarvitse säännöllisesti työntekijää niin on helpompi vuokrata. Siis jos tarvii ens viikolla 20 tunniksi eikä tiedä varmaksi koska seuraavan kerran niin ehdottomasti kannattaa vuokrata. Jos tietää että tarvitsee vain kuukaudeksi töihin niin kortistosta ei ainakaan työntekijää löydä. Ei ainakaan raksalle.
17.02.2013 08:23
Aikamoista vedätystä mieheltä. Hän haluaa nähtävästi molemmat naiset. Eronhan saa kun hakee ja sillä siisti. Jos lähetät naiselle kirjeen niin otat riskin että välisi mieheen menee poikki. Itse olin joskus täsmälleen samassa tilanteessa ja ratkaisuni oli se että jätin miehen. En halunnut sotkea kenenkään välejä. Jos mies haluaa erota hän eroaa.
16.02.2013 06:14
Mikäs tossa ny laitonta olisi? Määrääkö laki että huonekalut täytyy viedä pois kun asukas vaihtuu. Ei määrää. Voihan ne vaikka myydä seuraavalle. Jospa tuossa tapauksessa joku firma on vuokrannut asunnon työntekijöilleen ja kalusteet siksi pysyvät vaikka asukkaat vaihtuvat. Ja ovessahan voi lukea vaikka joulupukki tai olla lukematta yhtään mitään.
08.12.2012 14:29
Asunnot on aina jääneet siihen kuntoon kun ne ovat olleet sisään muuttaessani. Asunto kannattaa kuvata kun muuttaa sisään tai sitten tehdä listä puutteista vuokrasopimukseen ettei jälkeen päin joudu korvaamaan sellaista mitä ei ole rikkonut.
08.12.2012 14:26
Pelastusarmeijan joulupataan vien jotain.
06.12.2012 19:50
Palauta ne sitten oikein. Tai parempi vaihtoehto on olla ostamatta pullossa tai tölkissä yhtään mitään.
26.08.2012 10:01
Enpä totisesti halua sinua naapurikseni. En mökille enkä vakituiselle asunnolleni. Kummallista ettei osata elää sovussa. Käy lääkärissä.
26.08.2012 07:41
Hyvinhän täällä näyttää kyttääminen sujuvan. Ei muuta kuin ilmiantamaan ihmisiä. Huh, hanki elämä. Käy uimassa tai kävelyllä tai ihan mitä vaan.
25.08.2012 10:53
A
21.07.2012 18:22
Olen 46v. sinkkunainen. Vietän myös raittiin juhannuksen. En tosin ole absolutisti mutta ei vaan huvita yksin ottaa ja terassit on täynnä känniläisiä niin ei oikein nappaa. Aamulla aikaisin kävelylenkille. Päivällä uimarannalle ja sen jälkeen ruoan laittoa. Illalla, en tiedä, tekis mieli lähtee jonnekin tanssilavalle. Mut katsotaan huomenna mikä on fiilis. Olis kyllä kivaa että olis joku kenen kanssa viettää aikaa. Tuntuu vaan ettei niitä kunnollisia miehiä tunnu löytyvän. No, jatketaan etsimistä. :D Hauskaa juhannusta!
22.06.2012 15:24
No sehän ei naapurille kuulu. Jos kyseessä on naapurin rouva niin vihjaile että viiksikarvoistakin pääsee helposti eroon vahaliuskoilla. :DD
22.06.2012 07:34
Työnantaja täyttää korvaushakemuksen. Mistä työntekijä voi tietää esim. vakuutusnumeron ja yhtiön?
22.05.2012 19:26
Työnantaja voi tosiaan kieltäytyä maksamasta palkkaa sairasajalta mutta ottaa melkoisen riskin. Harva taitaa käyttää hyväkseen tuota.
Itse olin aikoinaan yrittäjä ja kerran eräs tytteli soitti aamulla että on kuumeessa eikä pääse töihin. Sanoi menevänsä lääkäriin. Pyysin tulemaan töihin koska voin itse antaa sairasloman jos hänella tosiaan kuumetta on. Tytteli ei tullut vaan meni lääkärille ja lääkärintodistuksessa olikin maininta selkäkivusta. Heheh!!
22.05.2012 18:00
1 / 2