Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

284

  1. Kiitos linkistä. Tuon lukeminen avaa tilannetta meille ei-ammattilaisille mutta asiasta kiinnostuneille.
  2. Menin kesäkuun 28 1992 Nukkumaan hotelli 12 kerrokseen Los Angelesissa hauskan illanvieton jälkeen. Olin istunut iltaa irlantilaisen miehen ja kahden hollantilaisen neidon kanssa.
    Yöllä näin unta, että olin lapsi ja isän jkanssa veneessä ongella. Aallot keinuttivat venettä ja meri loiski laitoja vasten. Tuo ääni kasvoi ja rupesi tulemaan tulemaan jotain narinaa ja ritinää mukaan. Heräsin ja ääni vaan jatkui.
    Syys selvisi. Olin jättänyt veskin auki ja pöntössä oleva vesi heilui laidalta laitaan. Muut äänet tulivat siitä, että seinät liikkuivat.
    Oli 7,6 maanjäristys ja käytäviltä rupesi kuuluvaan ihmisten osin hätääntyneitä ääniä.
    Äkkiä kengät jalkaan ja farkut ja paitaa kainaloon ja portaisiin koska hissit olivat automaattisesti sulkeutuneet. Portaissa todella ruuhkaa ja joukossa huonosti liikkuvia ihmisiä eikä oikein ohitusmahdollisuuksia. Talo ei sortunut kiitos jenkkien tiukoista rakennussäännöistä noilla alueilla.
    Loppupelissä kaikki hyvin.

    Toinen kerta oli metsässä talvella. olin menossa joen yli ja jää petti. En päässyt ylös joten rikoin jäätä lisää myötävirtaan kyynärpäilläni. Lopulta pääsin avoveteen josta minut jonkin ajan kuluttua pelastettiin.

    Kolmas kerta oli sellainen, että olin töissä öljytankkerilla. Meillä oli täysi lasti päällä ja tankkerin "torppa" eli asunto-osasto alkoi palamaan.
    Emme saaneet tulta taltutettua ja meidät pelastettiin helikoptereilla. Tuossa oli todella iso soihtu lähellä.
  3. Tämä 5km osumatarkkuus on juuri se juttu joka ohjaa ryzzien sodankäyntiä.
    Eli ei kannata edes yrittää johonkin syrjässä olevaan rakennukseen vaikka sen tuhoaminen olisi sodankäyntiin isosti vaikuttava asia. Parempi ampua johonkin isoon kaupunkiin ja selittää jälkikäteen kuinka täsmä-ohjus (osuessaan synnytyssairaalaan) tuhosi ison joukon natseja ja hallinnon nistejä.