beatabarbara
Vapaa kuvaus
Olen harmiton sinkkumummeli, enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, koska tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä. Musiikkia mielialan mukaan, yleensä rauhoittavaa Jos voittaisin miljoonan: Matkustaisin Timbuktuun. Maksaisin lasten velat pois. Loput hyväntekeväisyyteen. Vapaa-aikanani löhöilen, lueskelen ja lauleskelen, töllöttelen ja pakkoliikun. Elokuvissa ei tule käytyä, Tv:stä näkee tarpeeksi. [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
39
Kommenttia
365
roskaposti
Aina kun aukaisen tietyn sähköpostin, roskaposti osasto vilkuttaa huomiota. Onpas joku sentään muistanut! Monesti jota121073Lukijat
Aamu.tv:ssä on ohjelma, missä julkkikset esittelevät lukemiaan kirjoja. Mitä kirjoja esittelisimme? Itseeni nuoruud9918koneen kanssa keskustelu
Tervetuloa automaattiseen puhelinpalveluumme. Puhelun hinta on niin ja niin monta euroa paikallisverkkomaksu. Henki14900kesälomaa
On koettu kaikenlaista, on oltu maalla ja kaupungissa. On käyty risukossa, pusikossa ja vatukossa. Ja pienet hyttyset9805beataBarbara
Haluatteko kuulla, mistä nikkini tulee? - Kerron sen kuitenkin. - Pitkän ja vakavan ”harkinnan” jälkeen muistelen että10798Mitä urheilua?
Mitä urheilua ette ymmärrä? En voi ihan ymmärtää kun aikuiset miehet ajaa saamaa rataa ympäri kuin heikkopäiset. Bensaa13726harhakuvaa?
Koirat haukkuu, karavaani kulkee – Kuumaa, - hiekan maku suussa. Tuolla horisontissa on vihreä keidas. Kangastusta12726Diplomatia?
Mitä mieltä olette tänään presidentti Halosesta? Hän ärsytti Venäjää lausunnollaan ja puheli aiemmin jotain myös USA:ssa9603Erikoinen juhannus,
beattaBarbara Joskus kauan, kauan sitten olin tullut ulkoisilta mailta kotisuomeen. Jo Seutulaan laskeutuessa neitsee5587Autio saari
Mitä ottaisitte mukaan, jos joutuisitte autiolle saarella, vaikka sieltä M/S salmonellalta, vain kolme tavaraa saa ottaa9546Janne Ahonen
Janne Ahonen veti tasamaalle ja loukkaantui, olisi varmaan hypännyt pitemmälle, mutta veti hypyn alas tasaselle ”jo” 2404525Tuttu ääni
Tuttu ääni kuului Tv:stä toiseen huoneeseen. Kari Toivonen kertoi muistojaan uutisten lukijana. Minulle tulee kuulkaa i7484Hongat humisee?
Miksi noita puita ei hakata pois sähkölinjojen ulottuvilta? ” Ei oo työttömii, ei oo työttömii ” tiesi Esson huoltoas6460Paavi instituutiona
Minuun on tehnyt vaikutuksen nuo ihmismassat, jotka ovat kokoontuneet Vatikaanin aukiolle seuraamaan puolalaisen paavin1459Nyt helpotti.
Jos on totta että: Fortumin o-o oli osakeyhtiölain vastainen Näin sanottiin A-Piste ohjelmassa. Osakkeenomistajien me4452Paperiton toimisto?
Aikoinaan kun tietokoneet tulivat, niin mainostettiin, että nyt päästään paperittomiin firmoihin, sairaaloihin jne. Kai5445Kimin puhe
Kun olen vanha ja sokea ja kuurokin vielä, niin en saa mitään selvää Räikkösen puheesta. Mutta samoin nuorisokin mutisee6425TV-elämää
”Aluksi ihminen on Teletappi, kunnes löytää Pikkukakkosen jälkeen Salatut Elämät. Lauantaivekkari herättää sut Ihanaan A2268Aurinkokin tanssii
Hiljainen viikko, Kärsimysviikko, Suuri viikko lähestyy. Se alkaa palmusunnuntaina kun lapset kulkevat virpomassa meitä0182