Vapaa kuvaus

Asioiden syihin ja seurauksiin syvällisesti perehdyttyäni olen vakaumuksellinen ateisti ja satanisti. Otan mielelläni kantaa ja väittelen uskonnoista ja muista harhakäsityksistä. En usko kristinuskon tai minkään muunkaan uskonnon Jumalaan enkä Saatanaankaan. Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana ei ole tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto. Angstiteinien saatananpalvonta on pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä yleensä toimii vain rikollisen toiminnan naamiona. Siinä muodossaan tämä mediajulkisuutta saanut "saatananpalvonta" on itse asiassa vain yksi kristinuskon lahko. Molemmissa alistutaan jumalallisen yliluonnollisen hahmon valtaan nöyrästi ja palvotaan häntä... Minulle - Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! - Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan! - Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan! Linkit: http://www.pakanaverkko.fi, http://www.satanismi.net, http://www.churchofsatan.com/home.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

564

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Siirryin toisiin (ulkomaisiin) julkaisuihin jo teinivuosina 80-luvulla, kun TM:ssä samat toimittajat testailivat Audi Sport Quattroa ja grillihiiliä. Kaiken lisäksi vaikutti siltä, että ammattitaito paremmin riittää noihin grillihiiliin.


    Master Eq
  2. Laadukkaan auton tunnistaa kaikilla aisteillaan.

    Vaimeasti mutta kevyesti sulkeutuvat ovet, viimeistellyt ompelukset, hyväntuntuinen ja hyväntuoksuinen nahka, huippukiiltäviksi lakatut puusomisteet, käden ulottuvilla juuri oikeissa paikoissa olevat hallintalaitteet, tukevat ja miehekkään tuhdit sähkösäätöiset istuimet.

    Vaimeasti hyrisevä kuutoskone. Yksi harvoista markkinoilla olevista hammastanko-ohjauksella varustetuitsta autoista: äärettömän tarkka ja nöyrä ohjaus. Progressiivinen nopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin; parkkihallissa höyhenenkevyt, motarilla laserintarkka.

    Täysin äänetön alusta, nastarenkaiden olemassaolon tietää vain katsomalla.

    harman/kardon huippuhifit. Pieniä kuljettajaa hemmottelevia yksityiskohtia.

    Koeajolenkin jälkeen mikään muu merkki ei enää kelpaa.

    Bemarin kumina ja tankkilaivamainen mölö ajettavuss ei käy, Audin ratin taakse piiloon jäävät mittarit ja lapselliset käteen jäävät säätimet naurattavat. Jaappanilaisten muovista tehdyt puujäljitelmät ja muovista tehdyt nahkajäljitelmät ja muovista tehdyt metallijäljitelmät menevät ehkä täydestä autokaupan halogeenilamppujen alla, mutta ulkona tiellä niidden narina, kitinä, helinä ja särinä paljastaa todellisuuden armotta. Jaguarin keskentekoisuus, repsottavat ompelet, ovitiivisteiden suhina, nitisevä kojetaulu... Ei kelpaa.

    Ei ole riemulla rajaa, kun Mersulla ajaa.


    Master Eq

    P.S. Älä mene koeajamaan, ellei sinulla ole varaa sitä hankkia. Ellet halua katkeroitua...