Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. mua odottaa

    ..kolme ihanaa..kylmää olvia tuolla kaapissa.. ne odottavat aukaisemistaan.. kyllä mä tänä iltana nautin.. kumpa tulis v
    Huuhaa
    11
    355
  2. taikureita onko heitä?

    Taikuruutta? Oikeet taikurit lentävät eivätkä huijaa "tempuissaan" taikurit on huijareita..prkl..
    Huuhaa
    5
    354
  3. 1..2..3..4..5..

    ..parii sukkia..ei tartte enää parsia jäännössukkia kasaan..tulipahan tarpeeseen kiitos valkoparta.. saamillani rahoilla
    Huuhaa
    14
    353
  4. meatballsit muhii

    ..uunissa.. pitää syödä että jaksaa aina myöhään yöhön asti radalla wiilettää.. puleerasin itseni oikein loistokuntoon..
    Huuhaa
    6
    353
  5. käytän hyväkseni..

    ..tuon iiihanan..punaisen anjovikselle tuoksuvan... ...........italialaisen pastakastikkeen tänään.. en olis uskonut tom
    Huuhaa
    7
    352
  6. oi rakas..

    ..rakas valkkarini.. onneksi minulla on sinut.. alkoholi.. eihän tapella enää koskaa?.. eihän?.. ryyyypppssss...
    Huuhaa
    10
    351
  7. on se kumma..jänöset

    ..jänösetkin voi munii..mutta vain suklaa munia ja vain pääsiäisenä eikä edes ole pääsiäinen joten mitä mä horisen vai h
    Huuhaa
    6
    350
  8. heeliiikooppiii

    ..joko nuukahdit vai ookko ihan naatti??.. kaikennäkevä tosi pitkä kaukoputkeni toinen pää on höyrystyny enkä tiiä mitä
    Huuhaa
    5
    350
  9. syrjäytimenen

    ..syrjäytyminen..mitä seo?..onx se sitä ku möngitään naama kurassa ojan pohjii pitki matti kukkarossa???
    Huuhaa
    13
    350
  10. muumilaakson kauniit ja rohkeat

    muumimaailman saippuaoopperaa vuodesta 1991? kauniit ja rohkeat vuodesta 1987? Muumilaakson salaisuudet.. miksi mörkö v
    Huuhaa
    10
    350
  11. syön kiinalaista..

    syön kiinalaista kanakeittoa ja heti vetää silmät viiruun. mutta asiaan... koska kesä tulee ja pörssissä menee sutjakk
    Huuhaa
    14
    349
  12. ja taas tuli lähtö

    ..stadi kutsuu.. lauantaipulloni on olutpullo.. monta sellasta.. on kaikki niinkuin ennenkin..
    Huuhaa
    6
    348
  13. salaiset kansiot

    ..tiiii diii dii diii diii diii.. salaiset kansioot salasiet kansiot saklaiset kansiot salasiet kansiot salsiet akssiota
    Huuhaa
    2
    348
  14. mitä helevetin..

    ..tärkeää hommaa tänään on tehty???..minä ainakin autoin erästä ihmistä.. sitten minä tienasin 110 euroa karkkirahaa..an
    Huuhaa
    7
    347
  15. perkele

    ..ei täpliii tänääpidän italialaisen ilan ja harjottelken huomista bavarten se on huyvästi ja moro ja otan vielä yhden p
    Huuhaa
    4
    346
  16. www.baarikierros.com..

    ..sinne kaikki juopot menneet on.. tänään taitavat alkaa kierrokset.. terassilta toisella.. jiihaa.. sen kunniaksi soita
    Huuhaa
    0
    346
  17. luu kurkussa

    ..ne kyljykset perskutti tai sit mä olin ahne kuin possu.. ..noh tänään tuleekin parinkymmenen minuutin kuluttuu taas k
    Huuhaa
    11
    345
  18. jos ei pääsee

    ..ulkomaille kesäks..jospa sitä lähtis kiertelemmä suomenmaata pitkin kesää..hankkien seikkailuja..maalaisromantiikkaa..
    Huuhaa
    16
    345
  19. saatan

    ..olla jo hiukan hullu mutta rehellisesti oma itseni.. jos jollain on jotain sitä vastaan menköön männikköön.. pervok
    Huuhaa
    19
    344
  20. joulurunontynkäruno

    ..särky luita kalvaa..taivaal paista kuu.. jäi puuhun roikkuu häntäluu.. mut mikä on kun näin kuuma.. ei ollenkaan alku
    Huuhaa
    15
    344