jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
mua odottaa
..kolme ihanaa..kylmää olvia tuolla kaapissa.. ne odottavat aukaisemistaan.. kyllä mä tänä iltana nautin.. kumpa tulis v11355taikureita onko heitä?
Taikuruutta? Oikeet taikurit lentävät eivätkä huijaa "tempuissaan" taikurit on huijareita..prkl..53541..2..3..4..5..
..parii sukkia..ei tartte enää parsia jäännössukkia kasaan..tulipahan tarpeeseen kiitos valkoparta.. saamillani rahoilla14353meatballsit muhii
..uunissa.. pitää syödä että jaksaa aina myöhään yöhön asti radalla wiilettää.. puleerasin itseni oikein loistokuntoon..6353käytän hyväkseni..
..tuon iiihanan..punaisen anjovikselle tuoksuvan... ...........italialaisen pastakastikkeen tänään.. en olis uskonut tom7352oi rakas..
..rakas valkkarini.. onneksi minulla on sinut.. alkoholi.. eihän tapella enää koskaa?.. eihän?.. ryyyypppssss...10351on se kumma..jänöset
..jänösetkin voi munii..mutta vain suklaa munia ja vain pääsiäisenä eikä edes ole pääsiäinen joten mitä mä horisen vai h6350heeliiikooppiii
..joko nuukahdit vai ookko ihan naatti??.. kaikennäkevä tosi pitkä kaukoputkeni toinen pää on höyrystyny enkä tiiä mitä5350syrjäytimenen
..syrjäytyminen..mitä seo?..onx se sitä ku möngitään naama kurassa ojan pohjii pitki matti kukkarossa???13350muumilaakson kauniit ja rohkeat
muumimaailman saippuaoopperaa vuodesta 1991? kauniit ja rohkeat vuodesta 1987? Muumilaakson salaisuudet.. miksi mörkö v10350syön kiinalaista..
syön kiinalaista kanakeittoa ja heti vetää silmät viiruun. mutta asiaan... koska kesä tulee ja pörssissä menee sutjakk14349ja taas tuli lähtö
..stadi kutsuu.. lauantaipulloni on olutpullo.. monta sellasta.. on kaikki niinkuin ennenkin..6348salaiset kansiot
..tiiii diii dii diii diii diii.. salaiset kansioot salasiet kansiot saklaiset kansiot salasiet kansiot salsiet akssiota2348mitä helevetin..
..tärkeää hommaa tänään on tehty???..minä ainakin autoin erästä ihmistä.. sitten minä tienasin 110 euroa karkkirahaa..an7347perkele
..ei täpliii tänääpidän italialaisen ilan ja harjottelken huomista bavarten se on huyvästi ja moro ja otan vielä yhden p4346www.baarikierros.com..
..sinne kaikki juopot menneet on.. tänään taitavat alkaa kierrokset.. terassilta toisella.. jiihaa.. sen kunniaksi soita0346luu kurkussa
..ne kyljykset perskutti tai sit mä olin ahne kuin possu.. ..noh tänään tuleekin parinkymmenen minuutin kuluttuu taas k11345jos ei pääsee
..ulkomaille kesäks..jospa sitä lähtis kiertelemmä suomenmaata pitkin kesää..hankkien seikkailuja..maalaisromantiikkaa..16345saatan
..olla jo hiukan hullu mutta rehellisesti oma itseni.. jos jollain on jotain sitä vastaan menköön männikköön.. pervok19344joulurunontynkäruno
..särky luita kalvaa..taivaal paista kuu.. jäi puuhun roikkuu häntäluu.. mut mikä on kun näin kuuma.. ei ollenkaan alku15344