Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

1. Tämän päivän Iltalehden lööppi:
  2. Jos vakavaa masennusta, niin että ollaan jo eristäydytty, että tilanne on jatkunut kauan, tottahan sellainen näkyy. Masennusta on niin monenasteista. Sitää vastaan pitää taistella kynsin hampain, ihan elämänikäisesti.
    Olen aina ihmetellyt ja edelleen ihmettelevä, että omia syvän masennuksen merkkejä ei seurata ja käsitetä, ja tapella vastaan tiedosatamatta, ettei välttämättä koskaan täysin parannuta, koska taipumus on aivoperäinen.

Masennus on tuhonnut elämäni, mutta olen voinut elää näin vanhaksi, 76v. vain ja pelkästään sinnittelemällä syvien depressiokuilujen yli mm. hengitystekniikkoja hyväksi käyttäen.
    Itsemurha-ajatuksia vastaan olen taistellut 40v. nykyään kuitenkin ne unohtaen, koska vanha jätkä kaatuu ns. vain saappaat jalassa.