http://yle.fi/uutiset/suomesta_tulossa_rikkaan_ruotsin_koyha_naapuri/6799025
Mikä siinä on ruotsi voittaa meidän ihan kaikessa?
Suomi on ruotsin köyhä naapuri
1
<50
Vastaukset
Älä nyt masennu katkera suomalainen. Ollaanhan me sentään kolmantena pohjoismaisessa mitalitaulukossakin. Olkoonkin, että oikeita pohjoismaita on vaan kolme, islanderit natoineen jotain muuta.
Ilman noita Niskasen sisaruksia Kerttua ja Iivoa olisimme ehkä ilman mitalia. Otin jo eilen surutyökännin. Tänäinen hopea hyvä yllätys.
Ruotsi ja Norja ovat rikkaita maita. Suomi rypee talouslamassa. Voi palauttaa mieleen ajan 70v. sitten. Mursuviiksi josef, teologiksi aikoinaan opiskellut vei meiltä lähes kaiken. Perkele korut ja kultakin kerättiin meillä maan selviämiseksi.
Ruotsi myi terästä sota-aikanakin natsisaksan aseteollisuuden tarpeisiin. Norja kuuluu maailman viidenneksi rikkaimpaan joukkoon (ainakin demokraattisten maiden)
Kesästä 2014 tulee kuulemma kuuma. Näytettän norskeille ja svenskeille, kuka kauemmin kusiaspesässä nauramatta kestää. Virolaiset ovat omineet jo akankannon. Kait se tästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303