Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pikkubellu
profiilit
pikkubellu
pikkubellu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuskin äitisi on noin läpeensä kurja ihminen. Kaikki vanhemmat eivät ole lastensa rakkauden arvoisia, mutta äidin ja lapsen pitäisi yrittää edes sietää toisiaan, sillä he voivat joutua huolehtimaan toisistaan elämän yllättävissä käännekohdissa.
14.03.2012 01:42
Turha on yleistää sen kummemmin naisten kuin miestenkään käyttäytymistä. Monet naiset varmasti pelaavat parisuhteilla, mutta on myös valitettavan totta, että useammin miehet kuin naiset valehtelevat kumppaneilleen luvaten maat ja taivaat pelkän seksin takia. Puhun omasta kokemuksestani.
Nyt minulla on läheinen ja luottamuksellinen suhde mieheen, ja teemme kumpikin parhaamme, jotta suhde toimisi tulevaisuudessakin. Lisäksi minulla on muutama erittäin hyvä miespuolinen ystävä, joiden kanssa keskustelen myös parisuhdeasioista kummankin sukupuolen näkökulmasta.
07.03.2012 19:45
Sellaiset miehet, joita kiinnostaa vain joko jalkoväli tai kasvot, eivät ole minkään arvoisia.
06.03.2012 12:18
Voimia ja kaikkea hyvää myös sinulle! Tärkeintä on, että hyväksyt itse itsesi.
06.03.2012 00:04
Tarvitset todellakin apua. Olen varma, ettet ole niin vastenmielisen näköinen kuin sanot. Sinun on vain saatava tukea, jotta oppisit hyväksymään itsesi. Ei kukaan voi elää koko ikäänsä niin, että antaa rumuuden hallita itseään, vaikka se olisikin tosiasia. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
05.03.2012 21:28
Sylin täydeltä onnea vanhemmille ja kuningasparille! Silvia varsinkin on odottanut tätä. :)
Jotkut äidit väittivät Victorian masun näyttävän siltä, että poika olisi tulossa. Minäkin varauduin tietoon pojasta, joten iloni oli sitäkin suurempi, kun vauva olikin tyttö! :)
Tosin pikkuisen osa ei ole kadehdittava, kun hän kasvaa kyllin isoksi ymmärtämään, mikä hänestä tulee isoisänsä ja äitinsä jälkeen. Voimia ja viisautta hänen vanhemmilleen!
23.02.2012 12:35
On kyllä yllättävää, ettei Haavistolla ole tutkintoa. Kaikki kouluttamattomat eivät kuitenkaan ole saamattomia luusereita - tämän näkee Haavistostakin, jonka ulkopoliittinen kokemus ei voi olla täysin tuulesta temmattua, vaikka kaikki siitä kerrottu ei pitäisikään paikkaansa.
Mitä homoseksuaalisuuteen tulee, sen kuuluisi olla yksityisasia. On hyvä, että Haavisto uskaltaa olla sitä mitä on.
Jos äänestän Niinistöä, syynä on hänen parempi koulutuksensa ja pitempi kokemuksensa "Suomella töissä" olosta, mutta ei Haaviston mieskumppani.
28.01.2012 13:46
Minä todennäköisesti nauraisin, jos kuulisin pikkuisen sanovan "heevetti" tai "pejhana". :D Jos kirosanoja alkaisi tulla jatkuvasti, sanoisin nätisti, että ne ovat rumia sanoja, joita ei ole kiva käyttää. Jos tämä ei tehoaisi, yrittäisin olla kiinnittämättä lainkaan huomiota kiroiluun. Kieltäisin tiukasti vain äärimmäisessä tilanteessa.
26.01.2012 00:34
Tietenkään kukaan ei toivo nimenomaan vammaista lasta. Lapsi voi herättää häpeää ja surua, eikä noiden tunteiden olemassaoloa pidä kieltää.
Tärkeintä on kuitenkin, että perheessänne on viimein lapsi. Rakasta pikku tytärtäsi ja ole onnellinen hänestä, sillä hänellä on oikeus tuntea olevansa rakastettu sellaisena kuin on.
Voimia sinulle ja miehellesi! Keskustele kielteisistä tunteistasi läheisten kanssa. Suru ja häpeä menevät kyllä ohi.
24.01.2012 02:14
Onko mielestäsi tosiaan hyväksyttävää, ettei äiti kahteenkymmeneen vuoteen kiinnitä minkäänlaista huomiota poikansa vaimon lapseen, jota poika pitää omanaan? Olisi toki asiallista edes kysyä, mitä lapselle kuuluu, vaikkei häntä sylissä pitäisikään.
Tietenkään kaikki eivät pidä lapsista - tai kaikista lapsista - mutta voin vain kuvitella, miltä pojasta on tuntunut, kun ns. mummopuoli ei ole ollut näkevinäänkään häntä. Mummon olisi syytä muistaa, että lapset loukkaantuvat todella syvästi. Tällä naisella on ilmeisesti erittäin pahoja tunne-elämän ongelmia.
10.12.2011 13:30
Ryhmän nimi muutettiin sen jälkeen, kun viimeksi kirjoitin tänne. Minulla ei ole mitään kehitysvammaisia vastaan, mutta eikö ylläpito lainkaan lue palstan tekstejä? Jokainen, joka lukee esim. minun otsikolla Pohdintaa julkaistun kirjoitukseni tai monien kirjoittajien kommentit keskusteluun avustajien kohtelusta, huomaa ilman muuta, että ne eivät ole kehitysvammaisten kirjoittamia. Tämä on ylläpidolta erittäin harkitsematon nimivalinta.
06.11.2011 14:43
Ei minulle pälkähtänyt päähänkään, että mies vaivautuisi ja rupeaisi puhumaan minun fyysisestä olemuksestani. Ensin kyse oli roolihenkilöistä ja siitä, mitä heidän välillään tapahtui, mutta kun kysyin mieheltä, mitä hän halusi, puhuin tositilanteesta, johon kuului meidän läheinen suhteemme eikä minun tietääkseni mitään vaarallista. Mies tuntui jotenkin vertaavan roolihenkilöiden välistä asetelmaa minun todelliseen olemukseeni, mikä ei suinkaan ollut tarkoitus.
15.10.2011 20:48
Tässä maalailtu tulevaisuudenkuva on pelottava, mutta olen aivan varma, ettei tuo mm. kansojen vankilaksi ja maailman suurimmaksi keskitysleiriksi luonnehdittu jättivaltio palaa ikinä ainakaan entisessä muodossaan. On kiinnostavaa nähdä, miten Venäjällä reagoidaan Putinin ehdotukseen. Mielestäni ei vielä ole syytä todelliseen huoleen, mutta tämä ehdotus on maltillisuudessaankin aiheellinen muistutus venäläisen imperialismin uhasta.
05.10.2011 20:48
Miesystäväni on eestiläinen, ja hän on puhunut neuvostoajan hyvistä puolista kuten työnsaannin helppoudesta ja tavaroiden edullisuudesta. Hän sanoo kuitenkin myös, että jos olisi tiedetty, kuinka mätä tuo yhteiskuntajärjestelmä oli, tuskin kukaan olisi halunnut olla neuvostoliittolainen. Hän jopa nimittää Neuvostoliittoa kansojen vankilaksi. Toisaalta tuohon aikaan oltiin tottuneita venäjän opiskeluun, ja pienet koululaisetkin liittyivät kommunistijärjestöön.
On täysin mahdollista, ettemme kärsisi talouskriisistä, jos täällä olisi kommunistivalta. Tulee kuitenkin muistaa, että jos NL olisi olemassa, eestiläiset jäisivät ensi vuoteen mennessä vähemmistöksi omassa maassaan.
16.09.2011 15:07
Tuo ei ole asiallinen kommentti. Tunteeni tätä miestä kohtaan ovat erilaiset kuin viimeksi, joten toimin varmasti hänen kanssaan eri tavalla.
13.08.2011 14:02
Minä näin Oopperan kummituksen Lontoossa v. 1999. Todella loistava esitys, enkä vieläkään koskaan kyllästy musiikkiin. Suosittelen myös Gaston Leroux'n kirjoittamaa romaania, alkuperäisteosta. Tiedoksi muuten, että kummituksen oikea nimi on Erik. :)
14.04.2011 00:45
Kulkurin valssi ei ole eestiläinen vaan ruotsalainen sävelmä.
03.02.2011 01:59
Ymmärrän, että jotkut toivovat poikaa, toiset tyttöä. Synnyin itse hartaasti toivottuna. Minua ei puettu hörhelöihin, enkä juuri koskaan leikkinyt barbeilla. Lapset ovat yksilöitä, ja jokaisen omat taipumukset merkitsevät paljon enemmän kuin sukupuolille asetetut kulttuuriset odotukset, ainakin Suomessa - onneksi.
Olen itse aina halunnut tyttöä, mutta välillä mietin vakavasti, millaista elämä poikalapsen kanssa olisi. Sukupuolen päättää luonto - tai korkeampi voima - ellei turvauduta eettisesti arveluttaviin kepulikonsteihin. Tapasin kerran miehen, joka selitti ensimmäisellä - ja onneksi ainoalla - tapaamisella, että haluaisi keinohedelmöityksellä pojan, jotta suku saisi perinteidenjatkajan. En ole ikinä kuullut mielettömämpää ja toivon todella, ettei yksikään nainen ole suostunut tämän miehen pojantekokoneeksi. Kun uusi ihminen syntyy, hän on ensisijaisesti vauva, joka tarvitsee kaiken hellyyden ja huolenpidon täysin riippumatta sukupuolestaan.
Tietysti jokainen toivoo tervettä lasta, mutta vaikka lapsella olisi vamma tai sairaus, hän opettaa vanhempiaan ja muuttaa heidän elämäänsä monin tavoin, joita vanhemmat eivät etukäteen osaa kuvitellakaan. On myös vanhempia, joiden vauva syntyy kuolleena tai kuolee aivan pienenä. Iloitse siis siitä, että ylipäätään odotat lasta - kun pikkuinen on sylissäsi, et edes mieti sukupuolta. Voihan perheeseenne sitä paitsi syntyä lisäksi poikakin.
01.12.2010 17:53
Toivon sydämestäni sinulle voimia ja läheisten tukea. Tällaiset viestit saavat todella ajattelemaan.
09.09.2010 13:10
On tietysti ymmärrettävää, että 15-vuotiaalle asetetaan rajoja. Senikäisen pitää kuitenkin jo antaa tehdä omiakin valintoja. On todella väärin, jos kavereita ei saa edes kutsua kotiinsa. Puhu vanhempiesi kanssa ja osoita omalla käytökselläsi, että olet luottamuksen arvoinen.
07.03.2010 13:35
3 / 10