RakkausrunotVastattu 17 v

Kylmän Kukka !

En tahtoisi tähän lopettaa oisin kanssasi samaa mieltä, en tunteiden solmuja auki saa mitkä löytyivät rinnastas sieltä. Sana rakkaus vieras sulle on joka rikkoo tunteilta pohjaa, sempä vuoksi olenkin onneton vain kiinty…
RakkausrunotVastattu 16 v

Haavoitettu Rakkaus !

Rakkauden meri jalkojen alla, petoksen veri maailmalla. Purteni kohtaa kaukaisen rannan, tuskani hohtaa kun kipuni kannan. Poista nuo siimat lyödä taisit ? Kohtalon viimat jos paremman saisit ? Toivekko palaa ? Arpien a…

Kuolleen rakkauden tie

Siellä valo käy kääntymässä se on kuolleen rakkauden maa, ihmiset on nääntymässä tunnekylmyyttä siellä vain saa. Ei lämpöä rakkauden liekin ei poltetta huulien, sinne nimetty oikein on tiekin tie kuolleen rakkauden. Se …
RunotVastattu 16 v

MUISTO VANHEMMISTA !

Palasin taas muistelmiin aikaan nuoruuden, vie ajatukset vanhempiin tiellä kyynelten. Kuinka paljon heiltä sain ? Tielle elämän, se rikkaus on kohdallain sen nyt mä ymmärrän. On muistot mulle rakkaat nää en niitä antais…

Rakkaus rakastaa !

Tämä rakkaus iäti kestää se kasvaa vain mielessäin, siinä ilossa kyyneleet pestää vaikka mä yksin jäin. Tuo tunne on kyynelten alla ja poltteena rinnassain, sitä kaada ei helle tai halla ikikukkaa se versoo ain. Se kest…

TOIVO ELÄÄ YHÄ !

Varjot vain peittää rakkauden vaikka mä mitä koitan, tunnenko koskaan lämmön sen ? Nyt kylmyyden kukilla soitan . Lausua helppo on sanat nää rakkaus paljon voi antaa ? Silti vain rintaa lämmittää kun tunteen saa mukanaa…

Pimeässä tuulee

Olen kokenut suuren tyhjyyden yksinäisyyden,läpi kyynelten, en rauhaa saanut suojaa missään vain aatokset harhaili ikävissään. Kun ystävää kaipasin pimein illoin ei ovia avattu mulle silloin, ei lohdun sanaa ainuttakaan…

Rakkaus !

Katsoin silmiisi joissa rakkauden kevät hymyili, kuin viaton lapsi joka on saanut toivomansa lelun. Sinä olit saanut aidon tunteen joka on lahjoista suurin, jälkeen elämän RAKKAUS ! Tuo lahja on mittaamattoman arvokas, …

Taivaanranta punertaa

Katselin taivaanrantaa ruskana punertavaa, aatoksein luoksesi kantaa koska sun nähdä saan? Veikö jo tyyntyvä tuuli kauas sut luotani pois? Ikävän kuiskeen vain kuuli näinkö jo olla vois? Punertaa rusko taivaan hetken va…

Siltikin Tahdon Rakastaa !

Miks` rakkaus on niin vaikeaa ? Miks` kaikki vain tahtovat satuttaa ? Missä kasvavat onnemme viinipuut ? Missä ystävät kaikki muut ? Missä kerran loppuvat kyyneleet ? Missä kohtaan tieltänsä eksyneet ? Kuka antaa suudel…

Rukoileva Rakkaus!

Yksin tänne jään käännän siksi pään, kyyneleitä vähemmän toivon elämään. Tunteet ruoki ei rakkauden vei, kultaisen tuon mennessään sanoi vain hän hei! Olen allapäin särkyi elämäin, kyyneleiden läpi silti valon näin. Jat…

Petturin Ruusut !

Saanko ojentaa petturin ruusut ? Ollut arvoisesi koskaan en, oli oikein että nyt suutut kerran vein sulta rakkauden. Tämä anteeksipyyntö on pieni sait vuokseni kyyneleet, vaikka luotasi pois vei tieni koskaan emme silti…

KUINKA SAATOINKAAN ???

Yksin istun täällä kera muistojen silmäin eessä kirkas kalvo kyynelten, omaa elämääni koitan rakentaa silti tiedän paras jäänyt on jo taa. Suuren onnen tyhmyyttäni hukkasin arvostanut en mä ketä rakastin, nyt on myöhäis…

Tahdon Rakkauden !

Kuka korvaasi kuiskaten lausuu sanoja rakkauden ? Kuka mukanaan auringon tuonnut sydämeen on ? Miksi uskoisit kuiskeeseen ? Miksi heltyisit tunteeseen ? Mistä tiedät on totta tää ? Jospa arvet jää ? Kuka kättäsi hapuaa …
RunotVastattu 16 v

Elämän Syleily !

Minä toivun tieltä murheiden kannan arat haavat kyynelten, mikä ei täällä tapa, saa kestämään ja hiljaa kävelemään. Monta kertaa kiitin mielessäin miten matkalla kohtaankaan elämäin ? Kunnes ilta toi uudet kyyneleet näk…

Rakkauden Piiri !

Jos rakkautta vannoo täällä kerran kestävää ei kesken matkaa sitä saisi heittää, niin vähän meistä lopultakin tänne jälkeen jää on tuhkaa rakkaus kun multa peittää. On rakkauden tiellä meitä monta kulkijaa ei kaikki sie…

Kaukainen muisto !

Sinä ystävä kaukainen sua vaikka nähdä voi en, tuuli viestini hellien Sinulle tuo herkän suudelman huulilles suo. Eloniltaan kun polkumme vie joskus kuoppainen kovin myös lie? Silloin ystävän käsi tuo lämpöinen viipyy p…

Nyt kaipuuni kellot kuulen

Kuinka paljon kaipaankaan? Aikaa kun sain rakastaa, en tiennyt mitä menetin? Kun soimasin vain syytöksin. Nyt yksin olen allapäin on kirje taas tuo kädessäin, sen teksti häipyy hiljalleen ja peittyy kyynelnesteeseen. On…

Rakkauteni Sinuun !

Kuljit kuin unessa eilisen et tuntenut ystävääsi, Sinua useinkin muistelen Sinä nostit ja käänsit pääsi. Yhdessä aikoja vietettiin oltiin kuin peppu ja paita, eri suuntiin kuitenkin kuljettiin särkyi tunteiden raja-aita…

Kaipaava rakkaus !

Tää tunne polttaa lailla sulan laavan en tiedä enää mitä tekisin? On tuntu että saan vain pelkän haavan mis` kaikki päättyy joskus kyynelin? En luovuttaa mä silti tähän voisi vaikk` vastarakkautta saisi en? Voi jospa jo…