Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. Rakkaus rakastaa !

Tämä rakkaus iäti kestää se kasvaa vain mielessäin, siinä ilossa kyyneleet pestää vaikka mä yksin jäin. Tuo tunne on ky
    Rakkausrunot
    5
    325
  2. Sinulle Rakas!

Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihan
    Rakkausrunot
    4
    324
  3. Pimeässä tuulee

Olen kokenut suuren tyhjyyden yksinäisyyden,läpi kyynelten, en rauhaa saanut suojaa missään vain aatokset harhaili ikävi
    Rakkausrunot
    8
    323
  4. Rakkaus !

Katsoin silmiisi joissa rakkauden kevät hymyili, kuin viaton lapsi joka on saanut toivomansa lelun. Sinä olit saanut ai
    Rakkausrunot
    4
    323
  5. ELÄMÄ ON.......

Vaikka sydämeni itkee verta vaikka kyyneleeni ovat loppuneet, silti silmäni nauravat rakkauden kukkasille tuoden lohtua
    Rakkausrunot
    10
    319
  6. Kaikkein Rakkain!

Kun ilta sulkee silmät uupuneen, ja varjot kulkee päivän sammuneen. On jälkeen töiden hyvä nukahtaa, ja jälkeen öiden ta
    Rakkausrunot
    4
    318
  7. Kylmän Kukka !

En tahtoisi tähän lopettaa oisin kanssasi samaa mieltä, en tunteiden solmuja auki saa mitkä löytyivät rinnastas sieltä.
    Rakkausrunot
    14
    317
  8. Taivaanranta punertaa

Katselin taivaanrantaa ruskana punertavaa, aatoksein luoksesi kantaa koska sun nähdä saan? Veikö jo tyyntyvä tuuli kaua
    Rakkausrunot
    14
    316
  9. Siltikin Tahdon Rakastaa !

Miks` rakkaus on niin vaikeaa ? Miks` kaikki vain tahtovat satuttaa ? Missä kasvavat onnemme viinipuut ? Missä ystävät k
    Rakkausrunot
    4
    309
  10. Nyt kaipuuni kellot kuulen

Kuinka paljon kaipaankaan? Aikaa kun sain rakastaa, en tiennyt mitä menetin? Kun soimasin vain syytöksin. Nyt yksin ole
    Rakkausrunot
    8
    303
  11. Tahdon Rakkauden !

Kuka korvaasi kuiskaten lausuu sanoja rakkauden ? Kuka mukanaan auringon tuonnut sydämeen on ? Miksi uskoisit kuiskeesee
    Rakkausrunot
    8
    303
  12. Elämän Syleily !

Minä toivun tieltä murheiden kannan arat haavat kyynelten, mikä ei täällä tapa, saa kestämään ja hiljaa kävelemään. Mon
    Runot
    8
    302
  13. KUINKA SAATOINKAAN ???

Yksin istun täällä kera muistojen silmäin eessä kirkas kalvo kyynelten, omaa elämääni koitan rakentaa silti tiedän paras
    Rakkausrunot
    4
    299
  14. Rukoileva Rakkaus!

Yksin tänne jään käännän siksi pään, kyyneleitä vähemmän toivon elämään. Tunteet ruoki ei rakkauden vei, kultaisen tuon
    Rakkausrunot
    12
    298
  15. Petturin Ruusut !

Saanko ojentaa petturin ruusut ? Ollut arvoisesi koskaan en, oli oikein että nyt suutut kerran vein sulta rakkauden. Tä
    Rakkausrunot
    10
    297
  16. Rakkauteni Sinuun !

Kuljit kuin unessa eilisen et tuntenut ystävääsi, Sinua useinkin muistelen Sinä nostit ja käänsit pääsi. Yhdessä aikoja
    Rakkausrunot
    10
    296
  17. Halipula

Hellyyttäkin antaisin vaan keltä sitä saan? Ajatukset kiertää ne kulkuaan. Heittelee mua maailman tuulet, täälläkin koht
    Rakkausrunot
    6
    293
  18. Rakkauden Piiri !

Jos rakkautta vannoo täällä kerran kestävää ei kesken matkaa sitä saisi heittää, niin vähän meistä lopultakin tänne jälk
    Rakkausrunot
    11
    292
  19. Tee Se Nyt .....

Satoi rakkauden rakeita pilviseltä taivaalta, tunnekylmään sydämeen kuivaten näin kyyneleen. Sulattaen tunnejään antoi
    Rakkausrunot
    16
    291
  20. Sisäinen Rakkaus!

Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusu
    Rakkausrunot
    4
    291