bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
Rakkaus rakastaa !
Tämä rakkaus iäti kestää se kasvaa vain mielessäin, siinä ilossa kyyneleet pestää vaikka mä yksin jäin. Tuo tunne on ky5325Sinulle Rakas!
Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihan4324Pimeässä tuulee
Olen kokenut suuren tyhjyyden yksinäisyyden,läpi kyynelten, en rauhaa saanut suojaa missään vain aatokset harhaili ikävi8323Rakkaus !
Katsoin silmiisi joissa rakkauden kevät hymyili, kuin viaton lapsi joka on saanut toivomansa lelun. Sinä olit saanut ai4323ELÄMÄ ON.......
Vaikka sydämeni itkee verta vaikka kyyneleeni ovat loppuneet, silti silmäni nauravat rakkauden kukkasille tuoden lohtua10319Kaikkein Rakkain!
Kun ilta sulkee silmät uupuneen, ja varjot kulkee päivän sammuneen. On jälkeen töiden hyvä nukahtaa, ja jälkeen öiden ta4318Kylmän Kukka !
En tahtoisi tähän lopettaa oisin kanssasi samaa mieltä, en tunteiden solmuja auki saa mitkä löytyivät rinnastas sieltä.14317Taivaanranta punertaa
Katselin taivaanrantaa ruskana punertavaa, aatoksein luoksesi kantaa koska sun nähdä saan? Veikö jo tyyntyvä tuuli kaua14316Siltikin Tahdon Rakastaa !
Miks` rakkaus on niin vaikeaa ? Miks` kaikki vain tahtovat satuttaa ? Missä kasvavat onnemme viinipuut ? Missä ystävät k4309Nyt kaipuuni kellot kuulen
Kuinka paljon kaipaankaan? Aikaa kun sain rakastaa, en tiennyt mitä menetin? Kun soimasin vain syytöksin. Nyt yksin ole8303Tahdon Rakkauden !
Kuka korvaasi kuiskaten lausuu sanoja rakkauden ? Kuka mukanaan auringon tuonnut sydämeen on ? Miksi uskoisit kuiskeesee8303Elämän Syleily !
Minä toivun tieltä murheiden kannan arat haavat kyynelten, mikä ei täällä tapa, saa kestämään ja hiljaa kävelemään. Mon8302KUINKA SAATOINKAAN ???
Yksin istun täällä kera muistojen silmäin eessä kirkas kalvo kyynelten, omaa elämääni koitan rakentaa silti tiedän paras4299Rukoileva Rakkaus!
Yksin tänne jään käännän siksi pään, kyyneleitä vähemmän toivon elämään. Tunteet ruoki ei rakkauden vei, kultaisen tuon12298Petturin Ruusut !
Saanko ojentaa petturin ruusut ? Ollut arvoisesi koskaan en, oli oikein että nyt suutut kerran vein sulta rakkauden. Tä10297Rakkauteni Sinuun !
Kuljit kuin unessa eilisen et tuntenut ystävääsi, Sinua useinkin muistelen Sinä nostit ja käänsit pääsi. Yhdessä aikoja10296Halipula
Hellyyttäkin antaisin vaan keltä sitä saan? Ajatukset kiertää ne kulkuaan. Heittelee mua maailman tuulet, täälläkin koht6293Rakkauden Piiri !
Jos rakkautta vannoo täällä kerran kestävää ei kesken matkaa sitä saisi heittää, niin vähän meistä lopultakin tänne jälk11292Tee Se Nyt .....
Satoi rakkauden rakeita pilviseltä taivaalta, tunnekylmään sydämeen kuivaten näin kyyneleen. Sulattaen tunnejään antoi16291Sisäinen Rakkaus!
Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusu4291