marttyyrimallari-ttt

![]()
Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
924
Kommenttia
2500
KOSKA SAIT VIIMEKSI PIPARIA
Pikkujoulut ovat ovella ja piparia olisi tarjolla vähän joka suunnasta. En halua pettää, joten tyydyn joulutorttuun. "18971Neuvoja mammanpojille
Jaaha, nyt lienee paikallaan opastaa niitä mammanpoikia, jotka eivät hevin naista saa käpälöitäväkseen. Tutustu naimisis11967Provokaatio
Huomaatteko kuinka mitäänsanomattomiksi ja omakohtaisiin kokemuksiin nojaaviksi nämä teidän pikku juttunne ovat menneet?21964Haloo!
Saadaanko täällä edes yhtä (1) riitaa aikaiseksi ilman allekirjoittaneen myötävaikutusta? Huomenna on Viikon kohokohdat20961Palstan vanhukset
Täällähän on monen ikäistä selaajaa. Luulin olevani vanhimmasta päästä, mutta onhan jopa 5-kymppisiäkin joukossamme. Mi26959Paniikki pohjoisessa
Isoisäni on sanonut, että kenelläkään joka ei ole ollut sodan aikana rintamalla ei ole myöskään oikeutta arvostella rint15957Oletko väkivaltainen-gallup
Tämä viesti liittyy löyhästi Kauhajoen murhenäytelmään. 1. et ole väkivaltainen 2. olet väkivaltainen 3. millaisessa19954Kysymys rekatuille
Eli onko jollakulla teistä jotain minua vastaan? "Sano vaan" MarttyyriMallari-TTt20953Palstan miespuolisten ulkonäkö D:
No jaa, minä jäävään itseni tässä asiassa. Haluisin kuitenkin huomauttaa palstan miehelle, että on hieman noloa kun te a14949Rehellisyys-gallup
1. varastatko jos tiedät ettet jää kiinni 2. maksatko tv-lupasi 3. uskallatko puhua totta vaikka joutuisit nolatuksi23946JUOTKO OLUTTA ARKIPÄIVISIN???
Olut maistuu hyvälle ja jos pahasti käy, niin sen hinta puolittuu. Kuitenkin on viisaampaa olla juomatta alkoholia joka21946ALISTUTKO KOTIHOMMIIN?
Sen jälkeen kun olen hankkinut meille rivariosakkeen, Volvo S80: sen, käyn töissä ja taistelen ufoja vastaan kotimatkall23944Aavekonekivääri
Isoisäni päiväkirjamerkintä 25.03.1942: "Taistelemme pakkasessa hyvin naamioituneita vihollisia vastaan" "Saamme vanjat2942Puoluekantasi
Allekirjoittanut ja sirpamaikkarilta äänestävät aina kokoomusta, mutta mitäs puolueita te muut kannatatte. http://www.50940Älykkyystesti
Jos kävisi niin ikävästi, että haaksirikkoutuisit autiolle saarelle jonka ainoa sivistyksen merkki olisi majakka, niin m44940Ihanne pituus/paino
Mikä voisikaan olla epäesteettisemmän näköistä kuin lyhyt ihminen? No, tietysti lyhyt ja lihava ihminen (hyi) Valio-16938KipsaMies
No niin, kuten gek-ko muistaa, niin KipsaMies syntyi syksyllä 2006 kun hän joutui helsingin matkallaan kovistyttöjen ryö1938MAAHANMUUTTAJAT OVAT SUOMELLE RIKKAUS
On hienoa, että Suomeen tulee lähitulevaisuudessa paljon maahanmuuttajia Afrikan ja Aasian-maista. Me suomalaiset olemme13935Hankkikaa jo viimeinkin elämä
Kun lukee näitä kirjoituksia huomaa, että teillä on tekemisen puutetta. Ainoa oikea persoonallisuus täällä on KipsaMies8931NATO
Mikäli me liitymme kapitalistiseen sotilasliitto NATOON, muuttuu meille nyt ystävällinen Venäjä viholliseksemme ja kun s17931