RunotVastattu 16v

``+´´MINÄ YNNÄ SINÄ``+´´

♥...´´*.o.*``.♥♥.´´*.o.*``...♥ Kaksi askelta väreilevään lämpöön Kaksi askelta uuteen maailmaan Ihanaan Kaksi askelta tuntemattomaan Kaksi kosketusta Kaksi huokausta Kaksi rakkautta Kaksi yhteen sulautuu - Syntyy yksi v…
RakkausrunotVastattu 20v

EN AJATTELE SINUA..

Minä istun tähän ja odotan että sinä tulet järkiisi. Avaan laukkuni ja poimin sielta kirjan jota luen, enkä ajattele sinua olenkaan. Tulet sitten kun tulet - Mutta älä anna minun odottaa, ensimmäistä sivua pitemmälle - …
RakkausrunotVastattu 19v

MENE

O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O o
RakkausrunotVastattu 19v

SUOLAISTA HUNAJAA

♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥ Sinun kuuma sylisi löytää minun salaisuudet Epävarmuuteni hukutat ihosi suolaisiin jokiin ja pelkoni huumaan katoaa Suudelmalla käteni kahleet aukaiset Vapautat löytämään - suolaista hunajaa Minun …
RakkausrunotVastattu 18v

TUNTEIDEN TUULET

♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥ Suuren aallon valkohiuksiset lapset rantakallioiden koloissa Vilkkaat hetken viipyjät Ilkikurisesti - säikäyttää - kalliolla kävelevää Pitsihattuiset merenmainingit vetäytyy - Hyväillen kosketta…

~*~MÖRKÖJEN KARKOITUS~*~

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥ ~ Rakkaani ~ Älä anna minkään mörön hiipiä hyvänmielen ovelle älä kuuntele sitä koputusta Vaivaista - vaivaista ja pyytävää ja pyytävää valitusta älä sisään päästä ~ Rakkaani ~ Sulje sen ka…
RakkausrunotVastattu 17v

~UNELMAN TÄLLÄ LAIDALLA~

♥o♥♥o♥♥o♥♥o))¤¤♥♥¤¤((o♥♥o♥♥o♥♥o♥ Juostessa minä unohdin kukat jotka hyväilivät jalkojani En tuntenut niitten kosketusta rientäessäni - - Elämään - Kauneutta katsomaan Ja nyt unelman tällä laidalla Käteni sulkeutuu ja av…
RakkausrunotVastattu 20v

VÄHÄN IKÄVÄ..

Kyllä minulla on vähän ikävä sinua Niin lyhyt runo että otetaan se vähäkin pois
RakkausrunotVastattu 19v

AMORIN NUOLI

Rakkauden sanoja ilmassa lentää saisinko kiinni koitan sentään Kurkottaa yritän sieltä sekä tuolta Mietin joko Amor ampuisi sinuunkin nuolta Vaikka kuinka tässä hypin ja häärin ei vakkani täyty mielinmäärin Siis istunko…
RakkausrunotVastattu 19v

AAVISTUS ONNESTA

oooooooooooooooooooooooooo *********************** Hipaisu - kevyt aavistus Sydäntäni pientä viemässäkö olet Sievästi pidä - älä riko vaan hoida - helli - hyväile Kuin aamun ensisäde - lämmittää Joko onnenmurusia kohta …
RakkausrunotVastattu 18v

AUTIOT HUONEET

♥♥ Minä kiersin huoneita Rakkaus - se ei ole enää täällä Hiljaisuus - painaa istumaan Se laittaa ulos iltaan katsomaan - katseen kiertämään Kuinka yksin minä jäinkään tähän iltaan ja tähän elämään Pimeyden hiipivät tunt…
RakkausrunotVastattu 18v

VAIN HETKI SITTEN

♥{*}♥{*}♥{*}♥{*oOo*}♥{*}♥{*}♥{*}♥ Siinä puiston halki kävellessä valkoisten lumihiutaleiden keskellä oli vaikea kuvitella miten vain hetki sitten - kaikki oli hehkunut Toivo elänyt odottavassa sylissä Pehmeiden huulien …
RakkausrunotVastattu 18v

KRISTALLIKUPLIA

♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥ Se on kuin sellainen pieni kultainen astia Se joka sisälläni on Täynnä kuplivaa iloa - Ylös kiipeileviä kristallikuplia ilmoille hypähteleviä riemunpalloja Ja kaikki sen huomaa kuinka se läikäh…
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄ VOISIT SE OLLA

♥X X X X X X X X X X♥ Sinä voisit se olla se oikea mulle Tässä tanssissa jolle ei loppua sois Ei tähtiä taivaalla silmissäin vain Etkö tahtosi tulla olla luonani ain Sydän tuudittaa tahdon tietää rakkauden lain Kuiskaa …
RakkausrunotVastattu 19v

TUNSITKO SUUDELMAA

♥?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?♥ Kenelle unissasi huokaat Kuka untasi vartio Kenen nimeä uniin hellästi kuiskaat Kuka hymyn yöksi huulillesi tuo Ketä kätesi yössä etsii Kenet lempeästi unessa syliisi painat Kuka sinut saa - raka…
RakkausrunotVastattu 19v

KAHLITTU LINTU

♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥ Sieluni - Kahlittu valkoinen lintu kapaa viereesi - tapulin räystään alle ~ Suojaan ~ Siipi vasten siipeä Kujertaan - Ja kellot - Ne soivat vain meille ♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥♥
RakkausrunotVastattu 19v

EN TUNNE SINUA

# # # # # # # # # # # # # .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Minä en tunne sinua enkä haluakkaan tuntea Jos haluat auttaa minua Tanssi kanssani Anna kuuman hengityksesi virrata kaulallani Katso minua silmiin Etkö näe - T…
RakkausrunotVastattu 19v

KOHTAAMINEN

♥♥¨¨¨¨¤¨¨¨¨♥¨¨¨¨¤¨¨¨¨♥♥ Ehkä se oli vain yksi kohtaaminen - Matkalla rakkauteen Ei merkityksetön Ei haavoille jättänyt sielua - ei ihoa Esitti vain kysymyksen ja antoi vastauksen Mutta hetken vielä pyytäisin Tulisitko s…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖLLÄ

o♥oOOOOOOo♥o Sinä nukut Nousen ja sytytän uuden kynttilän En halua että heräät pimeään Hiljaa tulen takaisin - Vedät minut tiukasti unesi viereen Turhaa sytytin kynttilän - En sittenkään - Aamulla näet että - minäkin - …