Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olla ylpeä. Onneksi olkoon teille kaikille!!!
04.08.2007 13:47
sunnuntaina viiskymppiset. Tytär salaperäisenä jotain järjestää ja minä olen autuaan tietämätön tästä tohinasta. Kavereita, yhdessäoloa, juotavaa syötävää. Tilaa sinä isällesi teatterista esiintyjä. Esittämään esimerkiksi Suhina-Lempiä. Teatterista osaavat neuvoa oikean ihmisen tiedot, jos ei ole puskaradio kulkenut. Minä olen käyttänyt Harjavaltalaista esiintyjää. Maksaa pikkuisen toista sataa ja on hyvä!!
03.08.2007 18:49
sinua tällainen asia askarruttaa!? Mielipiteiden vaihtoa, se on kiva asia, vai kuinka?
03.08.2007 18:43
Nuorempana kyllä maistui olut ja viinakin mutta enää ei maistu. Turvottaakin jos ottaa olutta ja mielestäni kaamein näky on keski-ikäinen kännissä estottomasti hilluva naisihminen. Miehetkään ei oo mikään mieltäylentävä näky siinä kunnossa mutta NAINEN.
02.08.2007 09:40
on paljon korkeampi kipukynnys kuin miehillä, se tiedetään. Kaikki kivut ovat yksisöllisiä ja niitä on turha vertailla. Jos joku sanoo että on ollut kovat tuskat niin uskon kyllä. Itsellä on ollut kaksi helppoa synnytystä. Minulla on korkea kipukynnys mutta kyllä oli kauheat säryt kun ennen polvinivelen vaihtoa sain kokea. Olen jäänyt auton alle nuorena, josta johtuen polvivaivaa oli tullut. Oli kipu mitä vaan niin ikävää on. Minä olen nyt kivuton ja herttainen
31.07.2007 16:34
tarkoitat. Mikä myötäily sinut on saanut takajaloilleen? Onko ainoa oikea vastaus kieltävästi suhtautuva... tatskoistako tämä johtuu. Tatskat sopii minun mielestäni nuorille ja lävistykset. Revi siitä nyt sitten villahoususi jälleen kerran. :)
30.07.2007 11:55
nuorena olkapäähän mustan ruusun, mutta äiti ei antanut, vieläkin se harmittaa kun tatskat on niin muodissa, mutta enää tässä iässä en niitä ala hankkimaan, on nuorempien juttuja, niinkuin lävistyksetkin, joista varsinkin kulmalävistys on mielestäni kivan näköinen
30.07.2007 11:44
oikein auennut tämä sinun asiasi. Minä luen mielelläni mistä keskustellaan milloinkin ja vastailenkin. Joskus kuitenkin joku mielenkiintoinen asia ansaitsee mielestäni tulla vielä erikseen käsitellyksi ja voi tehdä siitä aloituksen. Miksipä en sitä tekisi?????????????????
29.07.2007 11:25
saisikin molemmista sukupuolista ne parhaimmat puolet, johan tulisi täydellinen ihminen. Minä olen naisellinen, myönnetään, vaikka en kyllä ole lukenut mainitsemaasi kirjaa, joten en voi tämän enempää kommentoida
29.07.2007 11:18
kun ikä muuttaa ihmisen toiseksi. Tätä voi sitten kestää vaikka kuinka kauan. :) Vaikka toisaalta onnittelen sinua, kun olet säilyttänyt hyvät suhteet vanhempiisi. Minulla on suhde isään katkennut jo nuorena. Sitä joskus haikailen, mutta menneet on menneitä, eikä niitä voi muuttaa. Voimia sinulle. Keksit kyllä keinot, kun on aika.
29.07.2007 11:15
mielentila eikä pelkkää matematiikkaa.Joo, on sitä elämää enemmän takana kun edessä, mutta näin viidenkympin kynnyksellä oon huomannut,että se menettää merkityksensä. Nuorempana iällä oli enemmän väliä.. paitsi työnhaussa. Nuoruus on siinä valttia, mutta kunhan pääsen haastatteluun niin näkevät että tää mimmihän on hyvä jätkä
18.07.2007 18:34
tällä hetkellä työtön ja olisi ihan kauheaa jos se olisi ihmisarvoni mittari. Työttömyys on tragedia ja siitä on ihan turha ihmistä enää muuten rangaista..opiskelen ja yritän eteenpäin sillä tavoin enkä todellakaan ole jäänyt laakereilleni lepäämään. Tämä ikä kun alkaa elokuussa vitosella niin on kyllä yksi este. Mutta toivossa on hyvä elää. Kyllä se paikka vielä minullekin löytyy
13.07.2007 10:50
ja pian vedän ulos valmihin. Sitten keitän kahvinkin ja syömään kutsunkin sen oman murmelin
11.07.2007 14:39
kirjoitus.Jos tarkoitus oli olla hauska, minua ei naurattanut. Oikeasti kun on olemassa ihmisiä joiden jo koko olemus pyytää anteeksiantoa. Kaikkia meitä täällä tarvitaan, niin sinua kuin minuakin. Anteeksi etten ole samaa mieltä kanssasi
11.07.2007 14:38
jotka oisivat voineet paremminkin mennä tai olla vallan tekemättä. Kaikella on kuitenkin tarkoituksensa, näin uskon. Aika parantaa haavat ja asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Tulet huomaamaan että kaikki tapahtuu oikeassa järjestyksessä ja oikeaan aikaan, vaikka joskus tulee olo, ettei missään ole mitään järkeä. Voimia sinulle
08.07.2007 20:40
oli se oikea nimi ja tehty jo on. helppoa ja hyvää
08.07.2007 18:08
vastauksestasi, joka ei nyt kyllä oikein auennut
08.07.2007 11:49
vähän niinkuin toinen luonto. Mäkättämällä yritän saada muutosta joihinkin asioihin...hmm. Ei se kyllä oo toiminut. Täytyy myöntää. Mutta kukapa meistä olisi täydellinen
08.07.2007 11:22
muistan tämän ja otan kiitollisena tarjouksen vastaan.
06.07.2007 11:55
kaverit
06.07.2007 11:52
23 / 27