Vapaa kuvaus

Mukava, railakas ja huumoritajuinen pötikkä

Kotimaa: Suomi

Koulutus: ---

Ammatti:

Siviilisääty: naimaton

Lapset: ei ole

Aloituksia

70

Kommenttia

264

1. kiltti mies vs. kusipää mies.

Miksi useimmat naiset haluavat kusipäisiä vittupäämiehiä ja ne mukavat ei sitten kelpaa. Sitten ollaan kusipää vittupään
    Ihannemies
    41
    4998
  2. kasvoista varjostumat pois?

hei. Mikä olisi paras tapa saada kasvoista auringonluoma varjo pois vai onko se ihan mahdoton tehtävä? Salamaa ei voin
    Kuvankäsittely
    20
    1822
  3. Vuokranantaja pariskunta vedätti 200 euroa

Nykyinen vuokranantajani on myymässä asuntoa, joten minun oli pakko ruveta etsimään uutta, nyt enää aikaa pari kuukautta
    Vuokralaisen muistilista
    16
    1431
  4. kuvan koosta ja siihen liittyvä muutos..

Kuinka paljon kuvaa pystyy suurentamaan pikselimääränä?.esim, jos kuva on 4912x 2921 ja resoluutio on 300 niin voiko kuv
    Kuvankäsittely
    33
    1401
  5. Nikon D3000 kuvien terävyys

Hei. Minulla on pari kuukautta vanha Nikon D3000. Mikä voi olla vikana, kun kuvat eivät ole täysin teräviä 100%.na kame
    Nikon
    5
    1041
  6. Hiusten ja karvojen syväys irti, paras tapa?

Eli mikä olisi paras tapa syvätä/ maskata yksittäiset hiukset ja kiehkurat yksityiskohtaisesti kuvasta?
    Kuvankäsittely
    4
    915
  7. Rihanna..huono!"

Mistä ihmiset siinä Rihannassa niin tykkää.. ei ole minkään näköinen ja ei ole lauluääntäkään! No nykyään kyllä kuka vai
    RnB
    5
    895
  8. Keith Armstrong

En seuraa jalkapalloa, mutta huomasin pienen pätkän, että Keith Armstrong on jokin asiantuntija Canalilla. Juu ei siinä
    Canal+
    6
    842
  9. AE-L ja AF-L napikka/D3000

Elikkä. Mikä on tuon AE-L ja AF-L napukan funktio. Sillä ilmeisesti saa lukittua jotain valotusta(ko), mutta en löydä mi
    Nikon
    3
    798
  10. Kokemuksia salamoista SB-400-900

Eli minkälaisia kokemuksia teillä on Nikoniin sopivista SB-sarjan salamoista 400, 600,800 ja 900? Soveltuvattko kuinka h
    Nikon
    6
    735
  11. Nikon D3000 kameraan mikä jalusta?

Sellaista tiedustelisin, kun nuo jalusta-asiat ei ole itsellä oikein hallinassa, että onko eri merkkisille kameroille om
    Valokuvaus
    2
    721
  12. Kuvan tiedostokoosta..

Tämä on varmaan suht,tyhmä kysymys, mutta mitä siinä tapahtuu, kun kuva on vaikka 8Mt ja sitten kun muuttaa sitä vaikka
    Kuvankäsittely
    33
    633
  13. Paras paino jalustalle?

Hei. Olen ostamassa/etsimässä ensimmäistä jalustaa. Haluaisin jalustan, joka kestää ja siis on ulkokäytössä tukeva ja
    Valokuvausvälineet
    23
    579
  14. Nikon D3000 valkotasapainon säätäminen PRE-asetuksella. Miten?

Hei. En oikein käsitä Nikon D3000 valkotasapainon PRE-asetusta käsin. Ohjeissa ei kerrota mitään, enkä netistäkään löyt
    Nikon
    1
    561
  15. sRGB -> adobeRGB, saako käännettyä jotenkin ?

Hei. Saako väriavaruuden vaihdettua jotenkin Photoshopissa tai Camera Raw-:ssa ? Miten se tapahtuu jos sen pystyy tekem
    Kuvankäsittely
    4
    448
  16. Miten työtön/osa-aikainen työläinen saa velkoihin apua? Vai saak

Hei. Tälläistä kyselisin, että kun tällä hetkellä olen osa-aika töissä, josta osa pidätetään palkasta ulosottomaksuihin
    Lainat ja velka
    6
    428
  17. Wordpress sivu ei näy netissä, miksi?

Eli miten saan wordpress sivuni näkymän netissä, että se löytyisi selaimen kautta?
    Apua aloittelijalle
    4
    386
  18. Lunta pääkaupunkiseudulla, ihmekö?

Minua on hirveästi mietityttänyt se, että varsinkin pääkaupunkiseutu on niin ihmeissään lumesta. Onko lumi todellakin ni
    Yleistä Uudestamaasta
    3
    329
  19. Lightroom 3,0 kuvien pysyvyys

Lightroom on minulle vielä suhteellisen uusi tuttavuus, mutta miksi joitain kuvia ei löydy enää lightroomista vaikka ne
    Kuvankäsittely
    3
    317
  20. Joulupukki lentää vai ei?

En tiedä mihin kategoriaan tämän olisi laittanut niin laitan tämän tänne.) Lentääkö mielestänne Joulupukki vai ei. minun
    Sää
    4
    314