Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Kipu ja rakkaus paperilla

Liiaksi haaksirikkoutumisia majakattomilla merillä suolaisten pärskeiden armoille ajautumista joista jokainen päätyi ku
    Rakkausrunot
    22
    552
  2. Näin oli tarkoitettu

Kyynelten sija on syvällä silmissäni ne ovat kuivuneet jo kipeimmille muistoilleni erojen unettomille öille. Joita en
    Rakkausrunot
    16
    549
  3. Rukous

En halua ajatella enkä kuulla maailmanlopusta mitään koska on liian monta asiaa kesken. Pitää kirjoittaa tämä eletyn e
    Rakkausrunot
    19
    547
  4. Pyydän, en vaadi

Olen itkenyt hiljaista itkua yössä kirjoittanut ruumiilliset kipuni ja syvimmät sieluni haavat. Jokainen vyön alle isk
    Rakkausrunot
    22
    546
  5. Sinusta

Tiedätkö, Sinussa on jotakin erikoista. Et Sinä viikingistä käy, sellainen karisma puuttuu. Mutta hopeoitu charmi
    Rakkausrunot
    20
    545
  6. Kaipaukseni kaksi puolta

jos astut yli kynnyksen maailmaani olet osa hiljaista piiriäni tyyneyden ja myrskyn rajaa olen käpertynyt itseeni täy
    Rakkausrunot
    25
    545
  7. Haloo ...

kukas se siellä sekö joka rakastui uumieni kapeuteen nuoren rintojeni pyöreyteen ja koskemattomaan impeyteeni ? herä
    Rakkausrunot
    20
    544
  8. Janosta, nälästä

Minussa on vieraillut vallattomat toisin kuin omani satamattomat mutta herkät miehen silmät. Hänen kehonsa kantaa ka
    Rakkausrunot
    12
    538
  9. Kulukuohje

Jo Sää olep päättänny tullam mun lua tuu illalla ja kule naveta seinusta mut äläp pelkkkä ei siält tuoksahra enää. Ohi
    Rakkausrunot
    14
    538
  10. Suudelmin suljettu kirje

hiljainen elämän ehtoo muistojen kultaama piennar ei se vielä ole tässä vaikka yö olisi mykkä ja liikkumaton minusta v
    Rakkausrunot
    12
    536
  11. Kaipauksen askeleet

Olen odottanut ja odottanut kulkenut lattiaan näkymättömän polun, ikkunasta ikkunaan kulkien levottomin sydämin. Joka
    Rakkausrunot
    20
    532
  12. Mahdoton mahdolliseksi ?

kääntämällä kaiken ylösalaisin löytyisikö se mikä jäi kymmenien, ellei satojen kuunkiertojen taakse koskiveden hierom
    Rakkausrunot
    31
    531
  13. Lue minua kerran vielä

Ylitin tummia vesiä löytääkseni vakaan maan jalkojeni alle. Luoja, kuinka kaipasinkaan jokaisella hengenvedollani elä
    Rakkausrunot
    16
    529
  14. näkyvää ja näkymätöntä

ne on minussa vieläkin muistoina eilisen aamut jolloin kesä tulvi aromeineen ikkunasta sisään hiukset unisena merenä
    Rakkausrunot
    26
    528
  15. Aistista aistiin

Kirjoitan kohtaamisista joissa jokainen kosketus pelkää hakea toinen toistaan. Kasvojen hehkusta jännittyneiden vartal
    Rakkausrunot
    18
    527
  16. Ihmiseltä ihmiselle

Pitkän repaleisen ajan jälkeen umpeutuneiden haavojen ja arpeutumisten on uudelleen rakentamisen hetki. Tuntuu hyväl
    Rakkausrunot
    27
    527
  17. Ihmisen tuhka

Nuuhkaisen pakkasaamua kylmä käy nilkkoihin kiiveten ohimoilleni asti. Jos nyt olisi kesä korvani tavoittaisivat kosk
    Rakkausrunot
    26
    525
  18. Niin kauan, kuin voimme

jos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin py
    Rakkausrunot
    19
    523
  19. Kaksi nimetöntä runoa

kirjoittaisin sen musteella enemmän elävänä, enemmän käteni näköisenä kuin yhdenkään koneellisen fontin jälki sydänvere
    Runot
    21
    521
  20. My way

Tarvitsisin kuulla korvalehdelläni hipaisevan kuiskauksen tuntea hiuksillani sykähtelevien sormiesi suudelmat ja nähdä
    Rakkausrunot
    18
    518