haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Kipu ja rakkaus paperilla
Liiaksi haaksirikkoutumisia majakattomilla merillä suolaisten pärskeiden armoille ajautumista joista jokainen päätyi ku22552Näin oli tarkoitettu
Kyynelten sija on syvällä silmissäni ne ovat kuivuneet jo kipeimmille muistoilleni erojen unettomille öille. Joita en16549Rukous
En halua ajatella enkä kuulla maailmanlopusta mitään koska on liian monta asiaa kesken. Pitää kirjoittaa tämä eletyn e19547Pyydän, en vaadi
Olen itkenyt hiljaista itkua yössä kirjoittanut ruumiilliset kipuni ja syvimmät sieluni haavat. Jokainen vyön alle isk22546Sinusta
Tiedätkö, Sinussa on jotakin erikoista. Et Sinä viikingistä käy, sellainen karisma puuttuu. Mutta hopeoitu charmi20545Kaipaukseni kaksi puolta
jos astut yli kynnyksen maailmaani olet osa hiljaista piiriäni tyyneyden ja myrskyn rajaa olen käpertynyt itseeni täy25545Haloo ...
kukas se siellä sekö joka rakastui uumieni kapeuteen nuoren rintojeni pyöreyteen ja koskemattomaan impeyteeni ? herä20544Janosta, nälästä
Minussa on vieraillut vallattomat toisin kuin omani satamattomat mutta herkät miehen silmät. Hänen kehonsa kantaa ka12538Kulukuohje
Jo Sää olep päättänny tullam mun lua tuu illalla ja kule naveta seinusta mut äläp pelkkkä ei siält tuoksahra enää. Ohi14538Suudelmin suljettu kirje
hiljainen elämän ehtoo muistojen kultaama piennar ei se vielä ole tässä vaikka yö olisi mykkä ja liikkumaton minusta v12536Kaipauksen askeleet
Olen odottanut ja odottanut kulkenut lattiaan näkymättömän polun, ikkunasta ikkunaan kulkien levottomin sydämin. Joka20532Mahdoton mahdolliseksi ?
kääntämällä kaiken ylösalaisin löytyisikö se mikä jäi kymmenien, ellei satojen kuunkiertojen taakse koskiveden hierom31531Lue minua kerran vielä
Ylitin tummia vesiä löytääkseni vakaan maan jalkojeni alle. Luoja, kuinka kaipasinkaan jokaisella hengenvedollani elä16529näkyvää ja näkymätöntä
ne on minussa vieläkin muistoina eilisen aamut jolloin kesä tulvi aromeineen ikkunasta sisään hiukset unisena merenä26528Aistista aistiin
Kirjoitan kohtaamisista joissa jokainen kosketus pelkää hakea toinen toistaan. Kasvojen hehkusta jännittyneiden vartal18527Ihmiseltä ihmiselle
Pitkän repaleisen ajan jälkeen umpeutuneiden haavojen ja arpeutumisten on uudelleen rakentamisen hetki. Tuntuu hyväl27527Ihmisen tuhka
Nuuhkaisen pakkasaamua kylmä käy nilkkoihin kiiveten ohimoilleni asti. Jos nyt olisi kesä korvani tavoittaisivat kosk26525Niin kauan, kuin voimme
jos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin py19523Kaksi nimetöntä runoa
kirjoittaisin sen musteella enemmän elävänä, enemmän käteni näköisenä kuin yhdenkään koneellisen fontin jälki sydänvere21521My way
Tarvitsisin kuulla korvalehdelläni hipaisevan kuiskauksen tuntea hiuksillani sykähtelevien sormiesi suudelmat ja nähdä18518