Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Jouluisia uniako vain ?

Kuvittelen Sinut Sinut joka et ole todellinen löydän kauttasi itseni tunnistan tarpeeni ihmisenä, naisena ja olet sulatt
    Runot
    10
    410
  2. Ansaittua ?

Raudanmakuinen päivä kuin eilinen. Kaikki se jonka olet päälleni kaatanut ja heittääntynyt muistamattomaksi sen jälke
    Rakkausrunot
    18
    409
  3. Avoin kirje

Kansieni väliin on piilotettu kyynelten lehto rakkauden arpiset haavat unenomainen uupumuskin. Ei en minä nyt itke
    Rakkausrunot
    16
    407
  4. Kaiken määrä

Kaikki se mikä minua lähinnä on, maa routaantunut jalkojeni alla ympärillä alastomina kaartuvat mykät raidat ja männy
    Rakkausrunot
    12
    406
  5. Sydämeni ääni

nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va
    Rakkausrunot
    16
    406
  6. Inventaario

Kun kaikki sanat on kulutettu loppuun ja kahdet kädet ovat kangistuneet peittojen päälle. Aika on kuluttanut kynnykset
    Rakkausrunot
    18
    405
  7. Syyllinen

Aavistatko, montako arvistani Sinusta muistona minussa asuu ? Lehtesi takana julkesit nauraa käsittämättä, että pa
    Rakkausrunot
    6
    402
  8. Ihme

Halusin uusiutua jättää pimeyden, elämäni ahtauden. Kuulit toiveeni saatoit minua käteni kädessäsi aurinkoon, vuorel
    Rakkausrunot
    10
    402
  9. Älä anna tämän päättyä

Kalliovuorten suojissa delfiinien synnyinseudulla siellä, missä ne tyrskyissä kohtaavat ja lähettävät signaalein lemmenl
    Kirjallisuus
    12
    401
  10. Muistaako muistisi ?

Vieläkö muistat sen sateisen juhannusyön Pietarissa jossa kastunut mekkoni, piirsi silmiisi minut ja Sinä kutsuit min
    Rakkausrunot
    12
    397
  11. Kuin alkumerestä

silloin kun öiden valveet painaa silmien pohjaa kaksi kelloa hakkaa hirsien syihin kuin rummut sekunti sekunnilta ne
    Rakkausrunot
    20
    397
  12. Kykenemätön

En voi astua enää tätä maata jota ennen jalkojesi alla palvoin. Minä tarvitsen sen taivaan ja ne tähdet, jotka vii
    Rakkausrunot
    16
    396
  13. Hiljaisuuden suojissa

Kaupungissa ikkunoiden alla soljuu autojen loputon virta. Yksinäisyyteni kujalla en enää muista milta rakkaus maistuu
    Rakkausrunot
    13
    394
  14. kielimuuriko ?

kirjoitin joskus että unohdetaan kaikki kaikki korkeaveisut ja myytit rakkaudesta ja katsokaamme toisiamme silmiin to
    Rakkausrunot
    10
    394
  15. Utua, utua

säpsähdyksiä pimeässä valon nälkää odotusta vaikka unessa oli kylmä heräsin huoneeni lämpöön kukkaistuoksuun ja kesäaam
    Rakkausrunot
    18
    394
  16. Suolainen rakkautesi

Palattuasi meriltä toivoin niin paljon muuttuneen, että olisit rakentanut linnan minun asua olisit ollut turvamuuri se
    Rakkausrunot
    8
    393
  17. ... ois Joulu ainainen

kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude
    Rakkausrunot
    16
    393
  18. Leipuri kirjoittaa

Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie
    Sunnuntai Leivontamix
    2
    393
  19. pukea ja riisuuntua

vain muutama sana ja maailman laidalle katosin hyisen, kirkkaan veden räsähtelevän jään piiriin kaukana siellä alhaal
    Rakkausrunot
    21
    391
  20. Kotikonnuillani

Maalaan silmiisi maisemaa kosken nielussa pieni saari kaislaisia rantoja kiertää lukuisat kivet kuin kakkupapereita niid
    Runot
    16
    391