Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Erottamattomat

viimeinkin kuiskauksia jotka putoavat pehmeästi huulilleni sormet uivat hiusteni viljaan hyväilyt hakeutuvat ihoni saa
    Rakkausrunot
    21
    399
  2. Syyllinen

Aavistatko, montako arvistani Sinusta muistona minussa asuu ? Lehtesi takana julkesit nauraa käsittämättä, että pa
    Rakkausrunot
    6
    396
  3. Älä anna tämän päättyä

Kalliovuorten suojissa delfiinien synnyinseudulla siellä, missä ne tyrskyissä kohtaavat ja lähettävät signaalein lemmenl
    Kirjallisuus
    12
    394
  4. Kykenemätön

En voi astua enää tätä maata jota ennen jalkojesi alla palvoin. Minä tarvitsen sen taivaan ja ne tähdet, jotka vii
    Rakkausrunot
    16
    390
  5. Muistaako muistisi ?

Vieläkö muistat sen sateisen juhannusyön Pietarissa jossa kastunut mekkoni, piirsi silmiisi minut ja Sinä kutsuit min
    Rakkausrunot
    12
    390
  6. Hiljaisuuden suojissa

Kaupungissa ikkunoiden alla soljuu autojen loputon virta. Yksinäisyyteni kujalla en enää muista milta rakkaus maistuu
    Rakkausrunot
    13
    387
  7. Suolainen rakkautesi

Palattuasi meriltä toivoin niin paljon muuttuneen, että olisit rakentanut linnan minun asua olisit ollut turvamuuri se
    Rakkausrunot
    8
    387
  8. Inventaario

Kun kaikki sanat on kulutettu loppuun ja kahdet kädet ovat kangistuneet peittojen päälle. Aika on kuluttanut kynnykset
    Rakkausrunot
    18
    387
  9. Silloin, kun ei minua vielä ollut

kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut
    Rakkausrunot
    21
    387
  10. Kuin alkumerestä

silloin kun öiden valveet painaa silmien pohjaa kaksi kelloa hakkaa hirsien syihin kuin rummut sekunti sekunnilta ne
    Rakkausrunot
    20
    385
  11. Kotikonnuillani

Maalaan silmiisi maisemaa kosken nielussa pieni saari kaislaisia rantoja kiertää lukuisat kivet kuin kakkupapereita niid
    Runot
    16
    383
  12. Kirjoitan Sinulle

On pakkasaamu kuuraisassa ikkunassa siiveniskujen jäljet. Minun ajatukseni vellovat Sinussa ja tiedätkö ajan siipee
    Rakkausrunot
    14
    381
  13. Kova maa

Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenki
    Rakkausrunot
    14
    380
  14. Cheri, cheri

Voiko olla niin että minä ihmisenä, naisena hellänä haavoistani että elämä voisi sulkea vielä syliinsä ? Että kaip
    Rakkausrunot
    14
    379
  15. Paradise

Näin viime yönä unen jossa ahdistukseni kiristävät köydet purkautuivat pölynä sylissäsi pois. Jossa kirjoitit rakkau
    Rakkausrunot
    10
    378
  16. kielimuuriko ?

kirjoitin joskus että unohdetaan kaikki kaikki korkeaveisut ja myytit rakkaudesta ja katsokaamme toisiamme silmiin to
    Rakkausrunot
    10
    378
  17. Välttämättömyyksiä ?

Kuinka monta luhistumista ja yönkylmiä kyyneleitä on vuodatettava näyttämölle joka on varattu monologilleni ilman aino
    Rakkausrunot
    16
    377
  18. Kun päivä hukkuu

silkkinen yöpaita liukuu iholta pois ajatus pysähtyy sukellan viileisiin lakanoihin odotan, odotan huomaan yö on tulos
    Rakkausrunot
    22
    377
  19. Minussa ...

menneisyyteni kivuliaat muurit kaadettiin kauan sitten mykkä huutoni kuultiin ja sain tuntea elämän eliksiirin nyt ai
    Rakkausrunot
    8
    376
  20. Kuuntele ...

Tämä on sellainen hetki kun haluan käpertyä itseeni kuunnella sisintäni ja olla kaiken ulkopuolella ymmärrätkö ? Ehk
    Runot
    8
    376