haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Silloin, kun ei minua vielä ollut
kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut21405Kaiken määrä
Kaikki se mikä minua lähinnä on, maa routaantunut jalkojeni alla ympärillä alastomina kaartuvat mykät raidat ja männy12403Syyllinen
Aavistatko, montako arvistani Sinusta muistona minussa asuu ? Lehtesi takana julkesit nauraa käsittämättä, että pa6400Ihme
Halusin uusiutua jättää pimeyden, elämäni ahtauden. Kuulit toiveeni saatoit minua käteni kädessäsi aurinkoon, vuorel10400Vähän on paljon
Olen taipunut murheideni edessä luovuttanut kyyneleni tuulien viedä ja lehvistön huojunta se valvoi orvon minäni askellu14398Älä anna tämän päättyä
Kalliovuorten suojissa delfiinien synnyinseudulla siellä, missä ne tyrskyissä kohtaavat ja lähettävät signaalein lemmenl12397Muistaako muistisi ?
Vieläkö muistat sen sateisen juhannusyön Pietarissa jossa kastunut mekkoni, piirsi silmiisi minut ja Sinä kutsuit min12395Inventaario
Kun kaikki sanat on kulutettu loppuun ja kahdet kädet ovat kangistuneet peittojen päälle. Aika on kuluttanut kynnykset18395Kuin alkumerestä
silloin kun öiden valveet painaa silmien pohjaa kaksi kelloa hakkaa hirsien syihin kuin rummut sekunti sekunnilta ne20395Hiljaisuus koskee
vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie15395Kykenemätön
En voi astua enää tätä maata jota ennen jalkojesi alla palvoin. Minä tarvitsen sen taivaan ja ne tähdet, jotka vii16394Hiljaisuuden suojissa
Kaupungissa ikkunoiden alla soljuu autojen loputon virta. Yksinäisyyteni kujalla en enää muista milta rakkaus maistuu13392Suolainen rakkautesi
Palattuasi meriltä toivoin niin paljon muuttuneen, että olisit rakentanut linnan minun asua olisit ollut turvamuuri se8391Kotikonnuillani
Maalaan silmiisi maisemaa kosken nielussa pieni saari kaislaisia rantoja kiertää lukuisat kivet kuin kakkupapereita niid16387Utua, utua
säpsähdyksiä pimeässä valon nälkää odotusta vaikka unessa oli kylmä heräsin huoneeni lämpöön kukkaistuoksuun ja kesäaam18386Kirjoitan Sinulle
On pakkasaamu kuuraisassa ikkunassa siiveniskujen jäljet. Minun ajatukseni vellovat Sinussa ja tiedätkö ajan siipee14385kielimuuriko ?
kirjoitin joskus että unohdetaan kaikki kaikki korkeaveisut ja myytit rakkaudesta ja katsokaamme toisiamme silmiin to10385pukea ja riisuuntua
vain muutama sana ja maailman laidalle katosin hyisen, kirkkaan veden räsähtelevän jään piiriin kaukana siellä alhaal21385Kun päivä hukkuu
silkkinen yöpaita liukuu iholta pois ajatus pysähtyy sukellan viileisiin lakanoihin odotan, odotan huomaan yö on tulos22384Kova maa
Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenki14383