haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Erottamattomat
viimeinkin kuiskauksia jotka putoavat pehmeästi huulilleni sormet uivat hiusteni viljaan hyväilyt hakeutuvat ihoni saa21399Syyllinen
Aavistatko, montako arvistani Sinusta muistona minussa asuu ? Lehtesi takana julkesit nauraa käsittämättä, että pa6396Älä anna tämän päättyä
Kalliovuorten suojissa delfiinien synnyinseudulla siellä, missä ne tyrskyissä kohtaavat ja lähettävät signaalein lemmenl12394Kykenemätön
En voi astua enää tätä maata jota ennen jalkojesi alla palvoin. Minä tarvitsen sen taivaan ja ne tähdet, jotka vii16390Muistaako muistisi ?
Vieläkö muistat sen sateisen juhannusyön Pietarissa jossa kastunut mekkoni, piirsi silmiisi minut ja Sinä kutsuit min12390Hiljaisuuden suojissa
Kaupungissa ikkunoiden alla soljuu autojen loputon virta. Yksinäisyyteni kujalla en enää muista milta rakkaus maistuu13387Suolainen rakkautesi
Palattuasi meriltä toivoin niin paljon muuttuneen, että olisit rakentanut linnan minun asua olisit ollut turvamuuri se8387Inventaario
Kun kaikki sanat on kulutettu loppuun ja kahdet kädet ovat kangistuneet peittojen päälle. Aika on kuluttanut kynnykset18387Silloin, kun ei minua vielä ollut
kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut21387Kuin alkumerestä
silloin kun öiden valveet painaa silmien pohjaa kaksi kelloa hakkaa hirsien syihin kuin rummut sekunti sekunnilta ne20385Kotikonnuillani
Maalaan silmiisi maisemaa kosken nielussa pieni saari kaislaisia rantoja kiertää lukuisat kivet kuin kakkupapereita niid16383Kirjoitan Sinulle
On pakkasaamu kuuraisassa ikkunassa siiveniskujen jäljet. Minun ajatukseni vellovat Sinussa ja tiedätkö ajan siipee14381Kova maa
Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenki14380Cheri, cheri
Voiko olla niin että minä ihmisenä, naisena hellänä haavoistani että elämä voisi sulkea vielä syliinsä ? Että kaip14379Paradise
Näin viime yönä unen jossa ahdistukseni kiristävät köydet purkautuivat pölynä sylissäsi pois. Jossa kirjoitit rakkau10378kielimuuriko ?
kirjoitin joskus että unohdetaan kaikki kaikki korkeaveisut ja myytit rakkaudesta ja katsokaamme toisiamme silmiin to10378Välttämättömyyksiä ?
Kuinka monta luhistumista ja yönkylmiä kyyneleitä on vuodatettava näyttämölle joka on varattu monologilleni ilman aino16377Kun päivä hukkuu
silkkinen yöpaita liukuu iholta pois ajatus pysähtyy sukellan viileisiin lakanoihin odotan, odotan huomaan yö on tulos22377Minussa ...
menneisyyteni kivuliaat muurit kaadettiin kauan sitten mykkä huutoni kuultiin ja sain tuntea elämän eliksiirin nyt ai8376Kuuntele ...
Tämä on sellainen hetki kun haluan käpertyä itseeni kuunnella sisintäni ja olla kaiken ulkopuolella ymmärrätkö ? Ehk8376