Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Silloin, kun ei minua vielä ollut

kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut
    Rakkausrunot
    21
    405
  2. Kaiken määrä

Kaikki se mikä minua lähinnä on, maa routaantunut jalkojeni alla ympärillä alastomina kaartuvat mykät raidat ja männy
    Rakkausrunot
    12
    403
  3. Syyllinen

Aavistatko, montako arvistani Sinusta muistona minussa asuu ? Lehtesi takana julkesit nauraa käsittämättä, että pa
    Rakkausrunot
    6
    400
  4. Ihme

Halusin uusiutua jättää pimeyden, elämäni ahtauden. Kuulit toiveeni saatoit minua käteni kädessäsi aurinkoon, vuorel
    Rakkausrunot
    10
    400
  5. Vähän on paljon

Olen taipunut murheideni edessä luovuttanut kyyneleni tuulien viedä ja lehvistön huojunta se valvoi orvon minäni askellu
    Rakkausrunot
    14
    398
  6. Älä anna tämän päättyä

Kalliovuorten suojissa delfiinien synnyinseudulla siellä, missä ne tyrskyissä kohtaavat ja lähettävät signaalein lemmenl
    Kirjallisuus
    12
    397
  7. Muistaako muistisi ?

Vieläkö muistat sen sateisen juhannusyön Pietarissa jossa kastunut mekkoni, piirsi silmiisi minut ja Sinä kutsuit min
    Rakkausrunot
    12
    395
  8. Inventaario

Kun kaikki sanat on kulutettu loppuun ja kahdet kädet ovat kangistuneet peittojen päälle. Aika on kuluttanut kynnykset
    Rakkausrunot
    18
    395
  9. Kuin alkumerestä

silloin kun öiden valveet painaa silmien pohjaa kaksi kelloa hakkaa hirsien syihin kuin rummut sekunti sekunnilta ne
    Rakkausrunot
    20
    395
  10. Hiljaisuus koskee

vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie
    Rakkausrunot
    15
    395
  11. Kykenemätön

En voi astua enää tätä maata jota ennen jalkojesi alla palvoin. Minä tarvitsen sen taivaan ja ne tähdet, jotka vii
    Rakkausrunot
    16
    394
  12. Hiljaisuuden suojissa

Kaupungissa ikkunoiden alla soljuu autojen loputon virta. Yksinäisyyteni kujalla en enää muista milta rakkaus maistuu
    Rakkausrunot
    13
    392
  13. Suolainen rakkautesi

Palattuasi meriltä toivoin niin paljon muuttuneen, että olisit rakentanut linnan minun asua olisit ollut turvamuuri se
    Rakkausrunot
    8
    391
  14. Kotikonnuillani

Maalaan silmiisi maisemaa kosken nielussa pieni saari kaislaisia rantoja kiertää lukuisat kivet kuin kakkupapereita niid
    Runot
    16
    387
  15. Utua, utua

säpsähdyksiä pimeässä valon nälkää odotusta vaikka unessa oli kylmä heräsin huoneeni lämpöön kukkaistuoksuun ja kesäaam
    Rakkausrunot
    18
    386
  16. Kirjoitan Sinulle

On pakkasaamu kuuraisassa ikkunassa siiveniskujen jäljet. Minun ajatukseni vellovat Sinussa ja tiedätkö ajan siipee
    Rakkausrunot
    14
    385
  17. kielimuuriko ?

kirjoitin joskus että unohdetaan kaikki kaikki korkeaveisut ja myytit rakkaudesta ja katsokaamme toisiamme silmiin to
    Rakkausrunot
    10
    385
  18. pukea ja riisuuntua

vain muutama sana ja maailman laidalle katosin hyisen, kirkkaan veden räsähtelevän jään piiriin kaukana siellä alhaal
    Rakkausrunot
    21
    385
  19. Kun päivä hukkuu

silkkinen yöpaita liukuu iholta pois ajatus pysähtyy sukellan viileisiin lakanoihin odotan, odotan huomaan yö on tulos
    Rakkausrunot
    22
    384
  20. Kova maa

Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenki
    Rakkausrunot
    14
    383